assistance od dealera a ubezpieczenie

Data: 2010-06-24 23:05:31
Autor: glang
assistance od dealera a ubezpieczenie
kupiłem auto (alfe) która jest jeszcze na gwarancji. Czy przy zakupie
ubezpieczenia potrzebuję dokupowywać jeszcze assistance czy nie ?
Kobieta od ubezpieczeń w salonie mówi że tak bo AFAIR w razie wypadku assistance
fiata chyba mnie nie obowiązuje

dokładnie tak jest. assistance fabryczne dotyczy tylko awarii i napraw gwarancyjnych.
pzdr
GL

Data: 2010-06-24 23:30:34
Autor: Cavallino
Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:4c23c89e$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A od kiedy?
Bo Top Assistance które miałem z każdym nowym Fiatem/Alfą było chyba w najszerszym zakresie w jakim posiadałem to ubezpieczenie, oczywiście z wypadkami na czele.
Ale to było kilka lat temu, więc może coś zmienili.

Data: 2010-06-25 20:13:26
Autor: tikirikiWYTNIJTO
> [...]

Ale to było kilka lat temu, więc może coś zmienili.

Może być że obie wersje są prawidłowe bo są 2 infolinie dla pojazdów
zarejestrowanych przed i po 1 sierpnia 2009
Ogólnie ta benefia to jakaś porażka szcz informacyjna
- trzeba wysłać list z wypowiedzeniem, korzystałem z 5 ubezpieczycieli i
wystarczył fax/meil ze skanem
- obsługują grupe fiata ale żadna ze stron nie wiem czym się różnią oba assistance
- przypadkiem się zorientowałem że ac sprzedawcy mnie nie obowiązuje, 30 dni
jest tylko na oc i przynajmniej w mbanku nie mogę zawrzeć ubezpieczenia tylko
jak się skończy obecne (wylicza to z daty rejestracji)
- cena benefii w mbanku to 160zł/m-c najniższa chociaż chyba robią mały szwindel
bo nagle o 1zł tańsza pojawiłą sie oferta mdirect na oc, ac dalej benefia
- cena benefi w salonie (miał być niby pakiet dilerski) to 3000zł/rok, już nawet
pzu 2400 jest tańsze i jeszcze kupa formalności, zdjęcia itp. No i przed
przerejestrowaniem mi nie ubezpieczą a ja akurat chwilowo nie mogę go
przerejestrować a ubezpieczenie w poniedziałek wygasa

--

assistance od dealera a ubezpieczenie