Data: 2011-04-23 19:57:39 | |
Autor: astra | |
astia III H problem z kluczykiem? | |
witam jezdze astra rok 2005 silnik 2.0, auto ma dziwny problem czasami nie chce
startowac rozrusznik i silnik sie nie uruchamia i nie wiadomo dlaczego. komputer pokazuje jakis blad z komunikacji z kluczykiem ale kluczyk byl ponownie programowany i to nic nie zmienilo, dorabiany byl drugi kluczyk i nic nie zmienilo. wymienilismy starter nic nie dalo, auto mialo przeglad instalacji , ogolnie bylo w serwisie, kilku warszatatach. najgorsze jest to ze auto jest w zasadzie normalnie na chodzie, dziala wiec jak jade do warsztatu to trudno stwierdzic co sie dzieje, nawet jak sie zdarzy ze w warsztacie auto nie chce odpalic i nawet mechanikowi wydaje sie ze moze znalazl przyczyna np w stacyjce cos nie stykalo to potem sie okazuje ze auto wprawdzie odpalilo ale problem pozostaje nierozwiazany. nadmienie przy tym ze problem nigdy nie wystapuje w zimie i nigdy w rana. wydaje sie ze ma to jakis zwiazem w temp, na zewnatrz. pomocy nie wiem juz co robic , to bardzo meczace nigdy nie wiadomo czy auto zapali i kiedy, czasami kilka godzin nie daje sie uruchomic:((( -- |
|
Data: 2011-04-23 20:43:36 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
astia III H problem z kluczykiem? | |
W dniu 2011-04-23 19:57, astra pisze:
witam jezdze astra rok 2005 silnik 2.0, auto ma dziwny problem czasami nie chce Co to za komputer? Do komunikacji z Oplem potrzebny jest interface OP-COM, którym takie coś powinno się łatwo diagnozować (poda pozycje stacyjki, kod immo, stan rozrusznika, możliwość rejestrowania logów itp. itd.) Uniwersalne interfejsy zazwyczaj są pod tym względem słabiutkie. Bo z tego co piszesz, to póki co próby są po omacku. Więc albo jakiś warsztat który ma OP-COM, albo ASO. |
|
Data: 2011-04-23 21:11:34 | |
Autor: gastek | |
astia III H problem z kluczykiem? | |
Co to za komputer? Do komunikacji z Oplem potrzebny jest interface OP-COM, którym takie coś powinno się łatwo diagnozować (poda pozycje stacyjki, kod immo, stan rozrusznika, możliwość rejestrowania logów itp. itd.) Uniwersalne interfejsy zazwyczaj są pod tym względem słabiutkie. Bo z tego co piszesz, to póki co próby są po omacku. no tak jest, po omacku, moze to moze co inne rowniez w serwisie, im sie wydaje ze moze to cos robia auto odpala i siemasz wiktor ale potem sie okazuje ze to jednak nie jest to, kasa poszla a problem stoi. mialem wiele aut i nigdy sie z czyms takim nie spotkalem. a cala zime zero problemu. dziwne po prostu. wczoraj auto bylo pol dnia uziemnione. Więc albo jakiś warsztat który ma OP-COM, albo ASO. musze wrocic z tym pewnie do serwisu. bo co innego mozna zrobic. -- |
|