astra G ciągle świeci kontrola trakcji

Data: 2010-11-26 12:27:03
Autor: Maciej Ciesielski
astra G ciągle świeci kontrola trakcji
Użytkownik "GregorY" <grzegorz.bijok@wp.pl> napisał w wiadomości news:e840c6a6-b9a7-4886-95e6-04e104838b56r29g2000yqj.googlegroups.com...
witam towarzystwo.
Mam nasteujacy problem w mojej asterce - 2.0 DTI `04. Ma dziwne objawy
- w czasie jazdy najczęściej na luzie spadają obroty silnika, zapalają
się kolejno kontrolki check, chłodzenia, oleju, akumulatora i kontroli
trakcji. Obrotomierz spada do zera - ale silnik dalej pracuje, po
kilku sekundach obrotu wracaja do normy, obrotomierz albo się podnosi
albo nie, kontroki gasną, swieci światłem ciągłym tylko kontrola
trakcji.

Hej,
sprawdz regulator napiecia na alternatorze, albo alternator. W Vectrze B mialem dokladnie takie same objawy.

maciejc

Data: 2010-11-26 04:49:59
Autor: GregorY
astra G ciągle świeci kontrola trakcji
dzięki za diagnozy - byłem u mechanika i wyszedł bład czujnika wału
korbowego. Jutro wymiana. Przy okazji posprawdzamy napiecia.

--
GregorY

astra G ciągle świeci kontrola trakcji