astra G - jaki to p³yn w chlodnicy kolor jak woda?

Data: 2009-05-02 23:24:16
Autor: amir
astra G - jaki to p³yn w chlodnicy kolor jak woda?

Witam!
mam plynu ponizej minimum nigdy nie wymienia³em, auto 2 lata temu sprowadzone z Niemiec,

kolor plynu jak woda, zima przy mrozach nie zamarzalo wiec to woda nie jest,
i teraz pytanie czego dolac? czy moze wymienic wszystko na nowe, jesli tak to na jaki ?

Data: 2009-05-03 08:32:43
Autor: Rafal...
astra G - jaki to p³yn w chlodnicy kolor jak woda?
U¿ytkownik "amir" <didoSPAM@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gtidm2$na4$1inews.gazeta.pl...

Witam!
mam plynu ponizej minimum nigdy nie wymienia³em, auto 2 lata temu sprowadzone z Niemiec,

Wszyscy tylko wymiana.... tylko po co? Podjedz do jakiego¶ warsztatu, tam sprawdz± ci w jakiej temp. zamarza. Wtedy zdecyduj. Jak stary bedzie mia³ -35 lub nizej to po prostu uzupe³nij koncentratem "Opel", do kupienia na allegro albo w ASO. Moim zdaniem wymiana to ostateczno¶æ.

--
Rafa³ - Tarnów
rafal.tarnow ( ma³pa ) gazeta.pl

Data: 2009-05-03 09:53:12
Autor: macko
[...]

Najlepszym rozwi±zaniem jest wymieniæ ca³y p³yn w uk³adzie na nowy. Marka nie ma znaczenia. Kiedy¶ la³em DynaGel teraz mechanik przy wymianie rozrz±du poleci³ mi koncentrat Texaco ze wzglêdu na cene.
Mo¿esz te¿ podjechaæ do warszatatu ¿eby "szpece" zbadali przy jakiej temp. zamarza to co masz tam nalane. Ale i tak polecam wymianê.

pzdr. macko

Data: 2009-05-03 11:03:11
Autor: amir
[...]

tak te¿ my¶la³em

pozdrawiam

Data: 2009-05-03 11:10:00
Autor: JKK
[...]

No to pora na wymianê.
Przy okazji - czy nie warto po³±czyæ z wymian± paska rozrz±du
i pompy wodnej ?

Pzdr

JKK

astra G - jaki to p³yn w chlodnicy kolor jak woda?