astra I z gazem za 3 tys zł - warto?

Data: 2010-10-01 14:27:05
Autor: J.F.
astra I z gazem za 3 tys zł - warto?
Użytkownik "ad" <ad@wp.pl> napisał w
Jest sens coś takiego kupować?
Silnik 1.4 60KM.

Silnik jest do .. no, do jazdy w korku sie nadaje.
Astra I jest troche mala, ale w koncu mniejszymi ludzie jezdza.

Najgorsze ze to koroduje strasznie,  ale 3 tys to sie nie ma co zastanawiac, bo myslenie wiecej warte niz auto kosztuje :-)

Teraz pytanie: czy ten silnik sie nie rozpadnie w najbliższym czasie, czy jest szansa ze jeszcze pociągnie z 50 tys km?

Ja bym tak dalekosieznych planow nie mial - przejedzie ile przejedzie, najwyzej kupisz drugi :-)

Chyba lepsze to niż Matiz albo Seicento czy corsa B?

Ale tez bez klimy :-(

J.

Data: 2010-10-01 14:32:32
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2010-10-01 14:27, J.F. pisze:
[...]

No nie jest aż taka znowu mała. Miałem kiedyś taka aśkę F 3d i według mnie jest w niej więcej miejsca niż w mim obecnym Golfie MK3 3d.

Data: 2010-10-02 18:29:27
Autor: Tomek
[...]

Co w niej jest małego. Nawet bagaznik w hackbacku jest spory i w zupełności na codzienne wyprawy dla kilku osób  wystarczy. Niestety rdza chrupie ponadprzeciętnie ten samochód. Mój egzeplarz był kapryśny, ale miło go wspominam

Tomek

Data: 2010-10-02 19:06:41
Autor: J.F.
On Sat, 02 Oct 2010 18:29:27 +0200,  Tomek wrote:
[...]

Skoro jest vectra i omega, to jaka jest astra, duza ? :-)

No ale na dojazdy do pracy dla jednej osoby faktycznie wystarczy.

J.

Data: 2010-10-02 21:22:55
Autor: Tomek
W dniu 2010-10-02 19:06, J.F. pisze:
[...]

Wiem, że są duże samochody. Astra 1 prezentuje się bardzo dobrze przy założeniu taniego auta w eksploatacji, cenie do 3 tys i pojemności.
Spokojnie dla 3-4 osób wystarczy na jazdę po mieście

Tomek

astra I z gazem za 3 tys zł - warto?