astra III - który silnik diesla wybrać?

Data: 2009-07-15 09:22:16
Autor: x
astra III - który silnik diesla wybrać?
który z tych silników jest trwały/ekonomiczny i polecany przez WAS?

apropo czy ktorys z tycfh silnikow ma filtr czastek stałych? słyszałem że to droga sprawa...

Data: 2009-07-15 09:50:07
Autor: WIHEDCNF
astra III - który silnik diesla wybrać?

Użytkownik "x"

apropo czy ktorys z tycfh silnikow ma filtr czastek stałych? słyszałem że to droga sprawa...

Różnie z tym bywa - jedne mają inne nie, generalnie większość MA. łatwo to rozpoznać po oznaczeniu na tabliczce znamionowej znajdującej się na słupku drzwi pasażera - jest tam taki prostokącik i w tym prostokącoku liczby jeśli 0,5 to jest DPF(filtr cząstek stałych) jeśli 1.20 i 1.30 to nie ma filtra

Data: 2009-07-15 11:02:48
Autor: x
[...]

dzieki!

astra III - który silnik diesla wybrać?