astra vectra czy cos innego

Data: 2010-11-19 08:11:52
Autor: Przemysław Czaja
astra vectra czy cos innego

wpadły my w oko
astra III kombi
tylko jaki silnik?
1,3 diesel, mimo ze 100km, to jakos mały :)
ale moze?

albo klasyczne 1,7 ?

1.3 jak na kombi moim zdaniem siÄ™ nie sprawdzi

czy vectra kombi 1,9 150km ?
czy jest duza roznica jesli silnik by był 1,9 120km ?

rĂłznica wynosi 30KM ;-)

a tak powaznie to dwa różne silniki 150KM w technice 16 zaworowej, popychacze hydrauliczne i klapy wirowe w dolocie(lubią się zepsuć) dwumasa (też lubi się zepsuć)
120KM to konstrukcja 8 zaworowa, zawory sterowane mechanicznie, bez klap wirowych, dwumasa(też lubi się zepsuć, ale z tego co widzę nie tak często jak w 150KM - mniejsza moc mniejsze obciążenia?)
Ja mam w swoim właśnie 120KM - do normalnej jazdy wystarczy, a jak potrzeba to na autobanie 200km/h też potrafi pojechac.

ogólnie to silniki Fiata - moim zdaniem bardzo udane - spalanie jest wręcz śmieszne jak na gabaryty i masę auta (piszę o swojej VC - sedan) ale pewnie Mirek potwierdzi a on ma zdaje się kombi.

Pozdr

Data: 2010-11-19 08:51:30
Autor: Mirek Ptak
astra vectra czy cos innego
Dnia 2010-11-19 08:11,  *Przemysław Czaja* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

1.3 jak na kombi moim zdaniem się nie sprawdzi

Koleżanka ma 1.3 CDTI, ale HB - chwali za niskie spalanie, ale brakuje jej trochę mocy - do kombi bym nie polecał raczej, no chyba, że do spokojnej jazdy bez konieczno¶ci częstego wyprzedzania.

czy vectra kombi 1,9 150km ?
czy jest duza roznica jesli silnik by był 1,9 120km ?

róznica wynosi 30KM ;-)

a tak powaznie to dwa różne silniki 150KM w technice 16 zaworowej,
popychacze hydrauliczne i klapy wirowe w dolocie(lubi± się zepsuć)
dwumasa (też lubi się zepsuć)
120KM to konstrukcja 8 zaworowa, zawory sterowane mechanicznie, bez klap
wirowych, dwumasa(też lubi się zepsuć, ale z tego co widzę nie tak
często jak w 150KM - mniejsza moc mniejsze obci±żenia?)
Ja mam w swoim wła¶nie 120KM - do normalnej jazdy wystarczy, a jak
potrzeba to na autobanie 200km/h też potrafi pojechac.

ogólnie to silniki Fiata - moim zdaniem bardzo udane - spalanie jest
wręcz ¶mieszne jak na gabaryty i masę auta (piszę o swojej VC - sedan)
ale pewnie Mirek potwierdzi a on ma zdaje się kombi.

Potwierdzam :) - z wyj±tkiem spalania, ale ja jestem wyj±tkiem (przewaga miasta i na dodatek tylko 7.5 km do pracy) - ostatnie miejsce na spritmonitor :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

astra vectra czy cos innego