astra vectra czy cos innego

Data: 2010-11-19 11:29:25
Autor: Konrad L
astra vectra czy cos innego
Tak troche z innej beczki, nie wiem czy siedziales w astrze 3, jezeli nie to polecam przejsc sie do salonu. Bo jak dla mnie, podobnie jak w 2-ce siedzenie jakos dziwnie powyginane (odcinek ledzwiowy szczegolnie) i przynajmniej ja nie moge tam wygadnie usiasc.

Pozdr.

Data: 2010-11-19 03:49:48
Autor: czupakabra
astra vectra czy cos innego
On 19 Lis, 11:29, Konrad L <p...@o2.pl> wrote:
[...]

Na to trochę pomaga regulacja "lędĽwiowa", ale bardziej przydatna w
trasie jest możliwo¶ć pochylenia całego fotela w tył.
Jest to jedyny "gadżet" o jakim warto wspomnieć w 3ce. Cał± reszta -
wł±cznie z obsług± klimatyzacji, radia czy komputera to spora pomyłk±
niemieckich "inżynierów".

pozdrawiam
Sebastian

Data: 2010-11-19 12:59:53
Autor: icek2
astra vectra czy cos innego
W dniu 2010-11-19 12:49, czupakabra pisze:
[...]

a myslalem ze trudniej niz w rav4 nie moze byc :)

--
pozdros
icek

Data: 2010-11-19 12:03:08
Autor: to
astra vectra czy cos innego
begin icek2
a myslalem ze trudniej niz w rav4 nie moze byc :)

Polecam obadać Fordy, tam niby jest łatwo, ale klimatyzacja żyje własnym życiem. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-19 04:17:14
Autor: czupakabra
astra vectra czy cos innego
On 19 Lis, 13:03, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin icek2

> a myslalem ze trudniej niz w rav4 nie moze byc :)

Polecam obadać Fordy, tam niby jest łatwo, ale klimatyzacja żyje własnym
życiem. ;-)

No nie - w fordach nie jest tak Ľle - zarówno Foki I i II jak i
mondelaki czy Smax - maj± w miarę intuicyjnie - automatyczna ma
czytelnie wy¶wietlane dane - łatwo przeł±czać jednym przyciskiem  eko/
ac/automat. Jeszcze pro¶ciej w ręcznej. Natomiast w Astrze pod
klawiszem "auto" nie kryje sie wcale automatyczna klima, a
automatyczny nawiew ;).
Żeby uruchomić klimatyzacje trzeba wej¶ć w "menu".
Podobnie z info o lodzie - w fordach wy¶wietla i tyle - w astrze za
każdym odpaleniem trzeba wył±czać komunikat bo "radia" nie widać.

pozdrawiam
Sebastian

Data: 2010-11-19 14:26:24
Autor: icek2
astra vectra czy cos innego
to spalanie vectry juz znam

ponizej 6tki spokojnie (1,9 120km)

a astra 1,7 ?

--
pozdros
icek

Data: 2010-11-19 17:54:46
Autor: Rafał Grzelak
astra vectra czy cos innego

http://www.autocentrum.pl/spalanie/opel/astra/h.html

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-11-19 20:30:36
Autor: dudley
astra vectra czy cos innego
Konrad L wygenerował w news:ic5jig$afh$1node1.news.atman.pl taki oto ciąg
znakĂłw:
[...]

Jak się przesiadłem z vectry b do astry 3, to się załamałem - kombinowałem wszytkimi możliwymi regulacjami i nie mogłem znaleźć choć minimalnie wygodnej pozycji. Ale w końcu coś udało się ustawić i po 2-3 dniach się przyzwyczaiłem i siedzi mi się bardzo wygodnie.
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeĹĽowa astra III