asus EEE PC 901 mruga dioda baterii nie bootuje

Data: 2011-07-27 11:42:15
Autor: Marcin Kocur
asus EEE PC 901 mruga dioda baterii nie bootuje
Drodzy grupowicze,

dostałem do naprawy laptopa ASUS EEE PC 901 XP. Objawy: po podłączeniu zasilacza natychmiast mruga dioda z przekreśloną baterią:
http://cdn1.eeepc.it/wp-content/gallery/eee-pc-901/eee-pc-901-led.jpg
(druga od lewej) z częstotliwością 2 mrugnięcia na sekundę, laptop (głośniczek?) wydaje w rytm mrugania cykanie z delikatnym wysokim tonem. Wszystkie ledy są martwe, to zdjęcie znalazłem na google. Opisana sygnalizacja nie pasuje do komunikatów POST, które znalazłem na stronie asusa. Wciskanie power nic nie daje. Ekran czarny, wentylatory stoją. Na samej baterii *chyba* dzieje się to samo po wciśnięciu power, ale teraz chyba się wyładowała i nie reaguje na baterię wcale.

Zasilacz daje 12,24V (czyli ok). Na necie wszyscy piszą, żeby zresetować CMOS. Odłączyłem bateryjkę od płyty na całą noc, bez rezultatu.

W środku znalazłem takie coś przyklejone do baterii:
http://pliki.netau.net/images/img017dhd.jpg
To se tam chyba latało od nowości, bo jak się nim bawiłem wcześniej to słyszałem właśnie że coś tam przelatuje.

Proszę o sugestie.

Marcin Kocur

asus EEE PC 901 mruga dioda baterii nie bootuje