asus p5q i hadrware monitor w bios

Data: 2009-09-25 07:14:43
Autor: Negatyw
asus p5q i hadrware monitor w bios
Witam
Dopiero po 17sek od kliknięcia w:
http://img208.imageshack.us/img208/6452/bios001.jpg

mam:
http://img199.imageshack.us/img199/527/temp3f.jpg

Wychodzenie z tego ESC też zajmuje około 5sek.
Czy to normalne zjawisko?

2 różne progsy do monitorowania wentylatorów i temperatury pokazują tak:
http://img245.imageshack.us/img245/5944/temp1vp.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/6254/temp2x.jpg

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-09-25 11:59:08
Autor: Doxent
asus p5q i hadrware monitor w bios
Wychodzenie z tego ESC też zajmuje około 5sek.
Czy to normalne zjawisko?

wczoraj składałem podobny komputer na p5q i potwierdzam. Poza tym denerwujący jest podwójny start po włączeniu. Komp zaświeca się na chwilę, gaśnie na 3 sekundy i potem dopiero startuje. Mogli to poprawić.

Data: 2009-09-26 10:49:14
Autor: Negatyw

Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h9i49g$9vq$1@inews.gazeta.pl...

wczoraj składałem podobny komputer na p5q i potwierdzam.

Czy na tym kompie u Ciebie - też wyniki obrotów wentyla są 5-cio cyfrowe?
Jest to bzdurą, ponieważ żaden z wentylatorów komputera, nie przekracza nigdy prędkości obrotowej  10.000 RPM (obr / min).
Takiej prędkości nie są w stanie nadać tym wentylatorom ich mikrosilniki, ponieważ musiałyby mieć znacznie większą moc, niż faktycznie mają.
Wydaje mi się, że MAX wynik powinien być 4-ro cyfrowy.
Czy dobrze myślę?

denerwujący jest podwójny start po włączeniu.

Też to mam i też mnie to irytuje.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-09-26 11:31:29
Autor: Negatyw

Użytkownik "Negatyw" <negatyw001@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h9kki9$9qt$1@inews.gazeta.pl...

Wydaje mi się, że MAX wynik powinien być 4-ro cyfrowy.

Tak mówi instrukcja płyty:
http://img25.imageshack.us/img25/9342/asusp5q333hardwaremonit.jpg

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl