atak krótkich sygnałów.

Data: 2013-02-16 19:53:13
Autor: the_foe
atak krótkich sygnałów.
w ostatnich daniach miałem dziwna akcje, z dwoma dziwnymi numereami, które do mnie dzwonily, ale tak krótko, ze nawet dzwonek i wibra sie nie uruchomily...
pierwszy telefon to:
534192868
wyglada jak tel. komórkowy orange, tyle, ze nie uzywaja prefixu 53 ze wzgledu na to, ze to kierunkowy... Kuby!
Dzis to samo z innego numeru:
221011957
wyglada na warszawski numer, ale w internecie sa dwie historie: jedni mówią, że łączy on z Senegalem i polaczenie kosztuje na wejsciu 30zł. Inni twierdza, ze to jakis denny telemarketing, na tyle bezczelny, ze nawet oferte chca wcisnac na koszt rozmówcy ...

mam konto orange on-line (na karte), da sie tam jakos zabiezpieczyc przed wersja oddzwaniania za grubÄ… kase?
--
the_foe

Data: 2013-02-16 19:18:16
Autor: Waldek Godel
atak krótkich sygnałów.
Dnia Sat, 16 Feb 2013 19:53:13 +0100, the_foe napisa³(a):

mam konto orange on-line (na karte), da sie tam jakos zabiezpieczyc przed wersja oddzwaniania za grub± kase?

Jest taki jeden sposób, ale nie wiem czy sobie poradzisz, to jest tylko dla
ultra-mega-hardkorowych hackerów i elektroników. W ogóle nie powinienem go
zdradzaæ, wiêc nie mów nikomu.
Ten sprytny hack polega na tym, ¿e jak siê numeru nie zna, to siê nie
oddzwania.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2013-02-18 15:28:38
Autor: Leszek
atak krótkich sygna³ów.
W dniu 2013-02-16 20:18, Waldek Godel pisze:

[...]

Podejrzewa³em, ¿e tak to siê skoñczy.
Opozycyjna grupa dy¿urna wykaza³a, ¿e trzeba oddzwaniaæ.
Trzeba by³o zdradziæ jeszcze bardziej skomplikowany sposób : "u¿ywaæ mózgu",
ale to ju¿ chyba niektórych przerasta.
Uprzedzam odpowiedzi - "Uderz w stó³ ..."
L.

Data: 2013-02-18 15:39:27
Autor: Waldek Godel
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Mon, 18 Feb 2013 15:28:38 +0100, Leszek napisa³(a):

Trzeba by³o zdradziæ jeszcze bardziej skomplikowany sposób : "u¿ywaæ mózgu",
ale to ju¿ chyba niektórych przerasta.

" po pierwsze - brak armat..."

Data: 2013-02-18 18:30:39
Autor: Bydlê
atak krótkich sygnałów.
On 2013-02-18 15:28:38 +0100, Leszek <leszbox@wupe.peel> said:

[...]

Nota bene - jacy s± zapiekli w tym, by podkre¶liæ, i¿ bez Aktu Oddzwonienia Na Nieznany Sobie Numer Do Osoby, Która Ma Ich W Dupie I Nie Zostawia Im ¯adnej Wiadomo¶ci ich ¶wiat idzie siê kompletnie jeb... no rozpada siê po prostu.

--
Bydlê

Data: 2013-02-18 19:22:00
Autor: Michal Tyrala
atak krótkich sygnałów.
On Mon, 18 Feb 2013 18:30:39 +0100, Bydlê wrote:
[...]

Przepraszam, ale to Tobie siê napisalo ,,nigdy''. I to Ciebie jest pelno w
tym watku.
A ja po prostu uwazam, ze czasem siê oddzwania, czasem nie. I to jest
decyzja moja (=posiadacza telefonu), a nie usenetowych trolli.

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-02-19 11:23:37
Autor: Leszek
atak krótkich sygna³ów.
W dniu 2013-02-18 20:22, Michal Tyrala pisze:
[...]

Nie wiem czy zauwa¿y³e¶ drogi kolego czego dotyczy³ w±tek.
Nie chodzi³o czy oddzwaniaæ tylko jak siê zabezpieczyæ przed niechcianymi kosztami.
Czy masz z tym problem, ¿eby ZDECYDOWAÆ czy mo¿esz oddzwoniæ czy te¿ nie?
My¶lê, ¿e nie. Gdyby to pytanie zada³ mi mój ojciec to trochê inna sprawa, ale
ludzie to pisz±cy maj± minimum wiedzy.

My¶lê, ¿e najprostsza zasada : 9 cyfr albo 48 po '+' i nie jest to 70xxxxxxx
powinna wystarczyæ, do tego trochê intuicji. My¶lenie nie boli.
Napisa³em "intuicji", ¿eby odci±æ dywagacjê "a jest taki numer ...".

A 221011957 nie ³±czy z Senegalem tylko (jak sprawdzi³em dla niektórych kolegów)
jakimi¶ kolejnymi "domokr±¿cami" wciskaj±cymi ludziom kit o ni¿szych rachunkach.
A je¿eli ³±czy z Senegalem to na koszt numeru 221011957 - o czym tu mowa.

Pozdrawiam z piêknie zasypanej ¶niegiem wioski,
L.

Data: 2013-02-19 15:50:32
Autor: Bydlê
atak krótkich sygnałów.
On 2013-02-18 20:22:00 +0100, Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> said:

[...]

Tak. Gdy¿ nigdy nie oddzwania siê na nieznane sobie numery.
Je¶li kto¶ ma sprawê do ciebie, to albo siê nagra, albo zadzwoni ponownie.
Tertium non datur est.
:-)

--
Bydlê

Data: 2013-02-19 16:55:19
Autor: ALEX Alpha MR
atak kr+APM-tkich sygna+AUIA8w-w.
Dnia Tue, 19 Feb 2013 15:50:32 +-0100, Bydl+ARk- napisa+AUI-(a):

Nota bene - jacy s+AQU- zapiekli w tym, by podkre+AVs-li+AQc-, i+AXw- bez Aktu
Oddzwonienia Na Nieznany Sobie Numer Do Osoby, Kt+APM-ra Ma Ich W Dupie I
Nie Zostawia Im +AXs-adnej Wiadomo+AVs-ci ich +AVs-wiat idzie si+ARk- kompletnie jeb...
no rozpada si+ARk- po prostu.

Przepraszam, ale to Tobie si+ARk- napisalo ,,nigdy''.

Tak. Gdy+AXwAoA-nigdy nie oddzwania si+ARkAoA-na nieznane sobie numery.
Je+AVs-li kto+AVsAoA-ma spraw+ARk- do ciebie, to albo si+ARkAoA-nagra, albo zadzwoni ponownie.
Tertium non datur est.
:-)

Niestety, czasem czekasz na, to a+AXw- kto+AVs- a+AXw- raz zadzwoni. A jak nie
odbierzesz to przepad+AUI-o.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim+AQU- Cesarska Marynarka Japo+AUQ-ska nie tylko zatopi+AUI-a
flot+ARk- rosyjsk+AQU-, zatopi+AUI-a co+AVs- o wiele wi+ARk-cej: mit o wy+AXw-szo+AVs-ci bia+AUI-ej rasy

Data: 2013-02-18 20:07:03
Autor: marfi
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Bydlê" <pan.bydle@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kftofv$lrk$1cougar.axelspringer.pl...
[...]

  Pewnie gdy zobacza, ¿e dzwoni³ anonim id± na tydzieñ do psychiatryka :)
BTW: Nie odbieram telefonów anonimowych i co mi zrobicie?

--
marfi

Data: 2013-02-19 15:49:14
Autor: Bydlê
atak krótkich sygnałów.
On 2013-02-18 20:07:03 +0100, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> said:

[...]

Pewnie za³o¿± jak±¶ grupê wsparcie i bêd± siê modliæ o ciebie.
Bo jak¿e mia³by¶ ¿yæ bez oddzwaniania?
A je¶li to kurier? Albo ksi±dz?
;)

--
Bydlê

Data: 2013-02-16 20:35:16
Autor: UnclePete
atak krótkich sygnałów.
[...]

Senegalski miałby plus na początku. W pełni popierając radę Waldka, proponuję także w celach edukacyjnych wpisać ten numer do Googla.

Piotr

Data: 2013-02-16 21:01:43
Autor: marfi
atak krótkich sygnałów.
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kfokim$7df$1news.dialog.net.pl...
Dzis to samo z innego numeru:
221011957
wyglada na warszawski numer, ale w internecie sa dwie historie: jedni

  Chyba dzis do mnie dzwoniÅ‚ - byÅ‚ to ktoÅ› w imieniu kucharza "Okrasa" - oferuje przepis na kompot z gruszek gumowych - nie skorzystaÅ‚em bo siÄ™ bojÄ™, że używane :)

--
marfi

Data: 2013-02-17 20:47:53
Autor: Bydlê
atak krótkich sygnałów.
On 2013-02-16 19:53:13 +0100, the_foe <the_foe@wupe.pl> said:

a sie tam jakos zabiezpieczyc przed wersja oddzwaniania za grub± kase?

Tak - wystarczy nie oddzwaniaæ NIGDY na numery niewpisane do ksi±¿ki telefonicznej.
Fakt, ¿e rada nie dla wszystkich, bo bezmy¶lni zawsze oddzwoni±...

--
Bydlê

Data: 2013-02-17 21:38:45
Autor: JoteR
atak krótkich sygna³ów.
"Bydlê" napisa³:

[...]

Z tego wynika, ¿e ludzie u¿ywaj±cy telefonu do czego¶ wiêcej, ni¿ do obgadywania z Ziutkiem dupy Maryni w ramach "darmowych minut" to bezmy¶lni idioci, bo tylko tacy nie maj± wbitych w ksi±¿kê wszystkich potencjalnych interesantów. Czyli jakie¶ kilkadziesi±t tysiêcy numerów.

JoteR

Data: 2013-02-17 15:19:18
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:51213fdc$0$1217$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Interesant powinien czekaæ a¿ odbierzesz albo zostawiæ wiadomo¶æ,
lub wys³aæ smsa... W koñcu interesant znaczy, ¿e ma interes. Tak?

Data: 2013-02-17 22:28:46
Autor: JoteR
atak krótkich sygna³ów.
"Pszemol" napisa³:

Interesant powinien czekaæ a¿ odbierzesz albo zostawiæ wiadomo¶æ,
lub wys³aæ smsa... W koñcu interesant znaczy, ¿e ma interes. Tak?

"Docent, nie teoretyzuj"

JoteR

Data: 2013-02-17 17:05:31
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:51214b95$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisa³:

Interesant powinien czekaæ a¿ odbierzesz albo zostawiæ wiadomo¶æ,
lub wys³aæ smsa... W koñcu interesant znaczy, ¿e ma interes. Tak?

"Docent, nie teoretyzuj"

No nie, ale bez jaj... jak dzwoniê do swojego ksiêgowego bo mam
sprawê a on nie odbierze telefonu to nie oczekuje ¿e mi oddzwoni
jak nie zostawiê wiadomo¶ci...

Czy Ty jeste¶ taki desperados ¿e podnieca Ciê ka¿dy dzwonek
bo s±dzisz ¿e to bêdzie interesant? Jak nie zostawi³ wiadomo¶ci
to znaczy ¿e nic wa¿nego, albo zadzwoni pó¼niej- relax, poczekaj :-)

Data: 2013-02-18 10:17:35
Autor: Bubba
atak krótkich sygna³ów.
W dniu 2013-02-18 00:05, Pszemol pisze:

[...]

Ty naprawdê gówno wiesz o ¿yciu....

Poza tym nie szpanuj tu jakim¶ ksiêgowym, bo w wiêkszo¶ci wpisów, które tu zamieszczasz przemycasz jakie¶ tre¶ci nosz±ce znamiona natrêtnego lansu.
Jest taka teoria, ¿e osoby du¿o pisz±ce w internetach, w ¿yciu nie maj± zbyt wiele do roboty...

--
Buba

Data: 2013-02-19 07:04:26
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"Bubba" <bubba@bubba.ca> wrote in message news:kfsrj4$dq7$1node1.news.atman.pl...
[...]

Pewnie mi zaraz co¶ powiesz o ¿yciu, Ty mój Wielki Czarodzieju z Oz :-)
Dawaj ¶mia³o! Chêtnie siê czego¶ dowiem nowego o ¿yciu :-))))
Ile masz lat? 16? 19? I ju¿ wydaje Ci siê ¿e wszystko wiesz?

[...]

Czy korzystanie z us³ug ksiêgowego to dla Ciebie szpan?? :-)
No kurde, wybacz, ale dla mnie to wstyd bo wola³bym siê sam
znaæ na wszystkich zakamarkach systemu podatkowego
i bez pomocy fachowcy p³aciæ jak najmniej podatków...
Ale na szczê¶cie mam ciekawsze rzeczy do roboty w ¿yciu ni¿
studiowaæ tomy ca³e corocznie zmieniaj±cej siê PITologii...

Data: 2013-02-20 18:09:06
Autor: JoteR
atak krótkich sygna³ów.
"Pszemol" napisa³:

[...]

Tak, bo do mnie nie dzwoni± Ziutki w celu obgadania Maryni D., tylko wrêcz przeciwnie. W³a¶nie by³em 3 dni w Krakowie, gdzie - jak to na prowincji - zasiêg by³ poniek±d wirtualny (choæ muszê pochwaliæ Aero2, trzyma³o jak drut) i dziêki temu, ¿e po powrocie raczy³em oddzwoniæ do bezskutecznie dobijaj±cych siê w tym czasie petentów - mam 5 kilo do d¼wigania mniej w czasie nastêpnego wyjazdu do innego miasta. Ty widocznie wolisz d¼wigaæ bez sensu, wiêc pozostaje mi tylko zadedykowanie ci cytatu z klasyka: "Co mo¿esz na plecy braæ, to bierz, ale na rozum nie bierz, gdy¿ zaraz bêdziesz szwankowa³.".

JoteR

Data: 2013-02-21 12:49:58
Autor: Ghost
atak krótkich sygna³ów.

U¿ytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:51250338$0$26703$65785112news.neostrada.pl...

- jak to na prowincji -

eh, warsiawiaki, dziwna rasa z ruskiego zaboru

Data: 2013-02-23 07:22:24
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:51250338$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
[...]

dzwoni± Marynie aby obgadaæ dupê Ziutków? :-)

[...]

Nie rozumiem tego co napisa³e¶ wy¿ej - skoro widzia³e¶ ¿e dzwonili,
to znaczy ¿e zasiêg by³... tylko Ty nie odebra³e¶ rozmowy, tak ?
Co¶ mi siê zdaje ¿e krêcisz...

Ty widocznie wolisz d¼wigaæ bez sensu, wiêc pozostaje mi tylko zadedykowanie ci cytatu z klasyka:
"Co mo¿esz na plecy braæ, to bierz, ale na rozum nie bierz, gdy¿ zaraz bêdziesz szwankowa³.".

Nie, nie dzwigam towarów, nie jestem akwizytorem... :-)
I potwierdzasz moje przypuszczenia - jako akwizytor jeste¶ zdesperowany
aby odebraæ ka¿dy telefon bo pewnie mniej ni¿ 1% takich koñczy siê dla
Ciebie transakcj±... Rozumiem Twój ból, ale ja nie mam takich k³opotów.

Data: 2013-02-23 15:47:53
Autor: JoteR
atak krótkich sygna³ów.
"Pszemol" napisa³:-

Nie rozumiem tego co napisa³e¶ wy¿ej - skoro widzia³e¶ ¿e dzwonili,
to znaczy ¿e zasiêg by³... tylko Ty nie odebra³e¶ rozmowy, tak ?
Co¶ mi siê zdaje ¿e krêcisz...

Niestety nie mam wp³ywu na brak zrozumienia przez tambylców z Trzeciego ¦wiata zasad dzia³ania operatorów w cywilizowanych krajach. Ja od swojego dostajê SMS-y o tre¶ci: "Nieodebrane po³±czenie od +aabbbcccddd. Ostatnie o gg:mm, dd.mm". Jeszcze kilka lat doganiania reszty ¶wiata, i u was wprowadz± proste a u³atwiaj±ce ¿ycie abonentom rozwi±zania.

I potwierdzasz moje przypuszczenia - jako akwizytor

I potwierdzasz moje przypuszczenia - jako interlokutor jeste¶ zerem.

JoteR

Data: 2013-02-24 12:04:47
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:5128d6aa$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisa³:-

[...]

I po co te kwasy? Mo¿esz napisaæ ¿e dostawa³e¶ SMSy... teraz rozumiem.
Zostawianie wiadomo¶ci istnieje jako norma w cywilizowanych krajach
od kilkudziesiêciu lat a nigdy siê nie przyjê³a w Polsce bo u nas ma³o
kto mia³ za komuny telefon a jak ju¿ mia³ to ¿eby kupiæ automatyczn±
sekretarkê ta¶mow± to ju¿ by³ luksus i marzenie ¶ciêtej g³owy wiêc
nie wyje¿dzaj mi tu kole¶ z jakimi¶ przycinkami do trzeciego ¶wiata...
Wszyscy tu maj± w USA automatyczne sekretarki i ich u¿ywaj± wiêc
takie ¿a³osne smsy ¿e "jaki¶ numer siê do nich próbowa³ dodzwaniaæ
ale siê nie dodzwoni³ i nie wiadomo w³a¶ciwie czego chcia³ skoro nie
by³o to tak wa¿ne ¿e nie zostawi³ wiadomo¶ci" s± im do niczego niepotrzebne...

I potwierdzasz moje przypuszczenia - jako akwizytor

I potwierdzasz moje przypuszczenia - jako interlokutor jeste¶ zerem.

Czy nazwa "akwizytor" jest dla Ciebie jako¶ obra¼liwa?
Nie rozumiem tych emocji - wstydzisz siê swojego zawodu?
Wolisz byæ nazywanym obwo¼nym sprzedawc±? Obwo¼nym handlarzem?

Tak czy inaczej - potwierdzasz moje przypuszczenia:
Ty jeste¶ taki desperados ¿e podnieca Ciê ka¿dy dzwonek.
Gdyby¶ ¿y³ w cywilizowanym kraju, gdzie ludzie umiej± z telefonów
korzystaæ, to gdy dostaliby informacjê ¿e jeste¶ niedostêpny (z dowolnego
powodu: jeste¶ poza zasiêgiem, rozmawiasz z kim¶ innym, zapomnia³e¶
telefonu z domu, itp, itd) to zostawiliby Ci wiadomo¶æ g³osow± jak
normalni ludzie z informacj± co chc± od swojego dostawcy czujników:
"Ziutek, przywie¼ mi 12 sztuk tych co maj± ¶rednicê 6mm - dziêki!".
I ju¿ by¶ wiedzia³, bez frustracji, bez oddzwaniania i znowu nara¿ania
siê ¿e ta druga osoba jest akurat zajêta rozmawianiem o Dupie Maryni.

Data: 2013-02-24 19:15:09
Autor: JoteR
atak krótkich sygna³ów.
"Pszemol" napisa³:

 teraz rozumiem.

¦miem w±tpiæ.

zostawiliby Ci wiadomo¶æ g³osow± jak normalni ludzie z informacj±
co chc± od swojego dostawcy czujników:
"Ziutek, przywie¼ mi 12 sztuk tych co maj± ¶rednicê 6mm - dziêki!".

Nie przeno¶ swoich - niew±tpliwie bogatych - do¶wiadczeñ z dostarczania azbestu, na nieznane ci obszary dzia³alno¶ci akredytowanych laboratoriów wzorcuj±cych i badawczych.

JoteR

Data: 2013-02-24 12:53:57
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:512a58b6$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisa³:

 teraz rozumiem.

¦miem w±tpiæ.

[...]

Widzê ¿e zdenerwowa³e¶ siê - zupe³nie niepotrzebnie...

A nie podasz mi odpowiedzi na pytania które wyci±³e¶?

Data: 2013-02-24 22:12:08
Autor: JoteR
atak krótkich sygna³ów.
"Pszemol" napisa³:

A nie podasz mi odpowiedzi na pytania które wyci±³e¶?

Nie.

JoteR

Data: 2013-02-25 19:02:54
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"Pszemol" napisa³:

Data: 2013-02-17 22:00:44
Autor: Waldek Godel
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Sun, 17 Feb 2013 21:38:45 +0100, JoteR napisa³(a):

[...]

Jak kto¶ dzwoni jednym dzwonkiem i siê roz³±cza, to znaczy, ¿e ¿adnego
sensownego interesu z nim nie zrobisz. Taki prosty test, nawet nie na inteligencjê, na logikê.

Data: 2013-02-17 23:09:00
Autor: J.F.
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Sun, 17 Feb 2013 22:00:44 +0000, Waldek Godel napisa³(a):
[...]

Niby rozsadnie piszesz, ale na koncu sie okaze ze to np kurier z paczka dla
ciebie. Nie wiem czemu, ale bardzo oszczedzali .. i moze nadal
oszczedzaja..

J.

Data: 2013-02-17 17:06:27
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:veb08fao0a43$.1ir2ugjyt660l$.dlg40tude.net...
[...]

I co z tego? Jak nie dostarczy to bêdzie musia³ przynie¶æ jeszcze raz...
Wci±¿ jego interes aby siê dodzwoniæ... Ech, ale macie zwyczaje w Polsce!

Data: 2013-02-19 07:05:40
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:kfs7nj$uem$1news.task.gda.pl...
[...]

Jak za 3 dni skoro musi ponowiæ próbê nastêpnego dnia?

Data: 2013-02-19 20:29:14
Autor: Marek Dyjor
atak krótkich sygna³ów.
Pszemol wrote:
[...]

sprawd¼ lepiej warunki dostawy w firmach kurierskich...

wiêkszo¶ci ponawia dostawê dopiero po 2 lub 3 dniach zw³oki...

Data: 2013-02-19 17:00:16
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:kg0jq2$3mh$1news.task.gda.pl...
[...]

Ale wiochê w tej Polsce macie ;-)

Data: 2013-02-20 09:31:36
Autor: yabba
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kg104e$kfu$1dont-email.me...
[...]

Zapewne firmy kurierskie stwierdzi³y, ¿e tak jest bardziej op³acalnie dla nich.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-02-20 08:53:39
Autor: Michal Tyrala
atak krótkich sygnałów.
On Wed, 20 Feb 2013 09:31:36 +0100, yabba wrote:
> Ale wiochê w tej Polsce macie ;-)

 Zapewne firmy kurierskie stwierdzi³y, ¿e tak jest bardziej op³acalnie dla  nich.

A tak na boku, to betonowe procedury w kurierniach zaczely siê wtedy,
gdy stawaly siê DHL, GLS, czy czym tam jeszcze (po latach nie pamietam
kto kogo przej±³).
Przyszlo z zewnatrz.

Data: 2013-02-20 11:24:17
Autor: Marek Dyjor
atak krótkich sygna³ów.
Michal Tyrala wrote:
[...]

touche...

zanim sie skorporacjowali to sie dzwoni³o rano do miejscowej rozdzielni i umawia³o w kurierem na odbiór paczki np gdzie¶ na mie¶cie.  Teraz robi± wielki ajwaj, nie ma mo¿liwo¶ci kontaktu z kurierem, itd

ale kilka razy im nagada³em tak solidnie wchodz±c ulubiony konik korporacji czyli walkê o zadowolenie klienta i mam wra¿enie ze rozlu¼nili ostatnio... uda³o mi siê kilka razy dostaæ kontakt do kuriera, a nawet sk³oniæ ich do przywiezienia paczki na drugi dzieñ.

Data: 2013-02-23 07:24:10
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnki93oj.ve3.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]

A tak na boku, to betonowe procedury w kurierniach zaczely siê wtedy,
gdy stawaly siê DHL, GLS, czy czym tam jeszcze (po latach nie pamietam

Nie wiem sk±d, bo firmy takie jak DHL, UPS, FedEx w USA próbuj± na
nastêpny dzieñ. Mo¿e w Europie takie dziwne standardy ¿e siê odwleka?

Data: 2013-02-23 15:22:56
Autor: J.F.
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Sat, 23 Feb 2013 07:24:10 -0600, Pszemol napisa³(a):
Nie wiem sk±d, bo firmy takie jak DHL, UPS, FedEx w USA próbuj± na
nastêpny dzieñ. Mo¿e w Europie takie dziwne standardy ¿e siê odwleka?

Ja bym tam Europy z Polska nie mieszal.
To co ma zastosowanie "w prawie calej Europie" niekoniecznie musi pasowac
do Polski, a nawet konkretnego miasta czy regionu.
Wejdzie jakis ambitny "manager", wprowadzi motywacyjny system
wynagradzania, a te rzekomo glupie ciolki co sie tylko na kurierow nadaja
po miesiacu odkryja co im sie oplaca a co nie :-)

I bedzie rzut przez plot :-P

J.

Data: 2013-02-18 10:47:30
Autor: yabba
atak krótkich sygna³ów.
[...]

Przyniesie za kilka dni albo zostawi w punkcie odbioru i samemu trzeba
bêdzie siê pofatygowaæ.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-02-19 07:06:35
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message news:kfsta9$fis$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czasem tak w³a¶nie wolê aby zostawili zamiast czekaæ a¿ akurat
zastanie mnie w domu o... 14-tej gdy ja akurat zwykle pracujê do 17-tej...

Data: 2013-02-20 09:29:20
Autor: yabba
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kfvtb9$r6u$1dont-email.me...
[...]

Zgadza siê, ostatnie przesy³ki tak w³a¶nie odebra³em, by³o to nawet blisko domu.
Problem zaczyna siê, gdy punkt odbioru jest tylko "po drugiej stronie miasta" i czas oraz koszty dojazdu s± zniechêcaj±ce do takiej opcji.
Kiedy¶ tak w³a¶nie musia³em jechac po odbiór paczki 15 km w jedn± stronê. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-02-18 14:27:38
Autor: J.F
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w
[...]

Nie mowie nie, to co wyczyniaja nasi kurierzy mi sie nie podoba.
Z tym ze to kwestia kierownictwa firm - obcieli koszty, a o jakosc uslug nie zadbali. Firm chyba czesto "zachodniego pochodzenia".

Ale ... poczekamy, zobaczymy az w USA bedziecie takie mieli, czy gorsze :-)
Na razie czytam ze US Mail ogranicza dzialalnosc w soboty :-)

Zreszta ... u zamiast sie umowic na godzine, kurier przysyla sms "zostawilem u sasiadow".
Ale o ile rozumiem, to w USA przyjezdza i zostawia paczke na progu ... tyle ze nikt nie kradnie.
Ciekawe co w gorszych dzielnicach - tez nikt nie kradnie, czy oni nie zamawiaja nic poczta/kurierem ..

J.

Data: 2013-02-19 07:16:05
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:51222c4b$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Konkurencja, czyli UPS czy FedEx ma ju¿ od dawna dostarczanie
przesy³ek w soboty ma dodatkowo p³atne... Nie widzê problemu
z brakiem US Mail (USPS) w soboty... Mniej bêdzie reklam i rachunków
w weekend - mniej siê cz³owiek bêdzie denerwowa³ tym co w skrzynce :-)

[...]

Generalnie nie ma jak siê umówiæ "na godzinê" bo kurier nie jedzie
przecie¿ z centrali specjalnie tylko do Ciebie i nic nie robi resztê dnia...

Kurier ma w dostawczaku 30 paczek "na dzi¶" do dorêczenia, wytycza
mu software trasê tak± przez miasto aby spali³ jak najmniej benzyny
i objecha³ wszystkie punkty w jak najkrótszym czasie wiêc jak Ciebie
akurat nie ma w domu o 14:21, a wtedy mu wypada byæ w Twojej
okolicy to masz pecha i je¶li mieszkasz w takiej sytuacji ¿e masz p³ot
za który mo¿na wrzuciæ cenn± przesy³kê jak Ciebie nie ma w domu:
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/northamerica/usa/8972788/FedEx-issue-online-apology-after-video-of-courier-throwing-package-over-fence-goes-viral.html
to jeszcze pó³ biedy - gorzej jak mieszkasz w wielorodzinnym domu
z domofonem - zostawienie paczki w publicznym miejscu jest ryzykowne.

Jak nie masz s±siadków na których mo¿esz liczyæ to dostajesz nalepkê
na drzwi ¿e Ciê nie zastano w domu i ponowna próba dorêczenia bêdzie
jutro od 10-14, i g- obchodzi ich, ¿e Ty zawsze od 8-17 pracujesz :-)

Jak masz co¶ pilnego na co nie chcesz czekaæ do jutra, pojutrza czy
popojutrza jak wypada weekend to mo¿esz wziaæ numer z tej nalepki
i umówiæ siê przez telefon aby kierowca zostawi³ paczkê w centrali
gdy wróci dzi¶ wieczór po nowe paczki i sam sobie j± odbierzesz...

Paczki nieubezpieczone lub ubezpieczone na kwotê poni¿ej $100
zostawiaj± na progu, to fakt, i ubezpieczalnia siê martwi jak paczka
zginie - maj± wiêksze problemy ni¿ takie duperele jak gin±ca paczka ;-)

Data: 2013-02-19 15:43:56
Autor: J.F
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Po wolnej sobocie przyjdzie wolna sroda :-)

Ja tam tez nie widze ... ale oni chca tylko listow nie dostarczac, a paczki beda, co mnie juz troche dziwi :-)

[...]

Ale moze powiedziec "bede miedzy 11 a 12, czy ktos odbierze".
Uslyszy "pracujemy 8-16", albo "pracujemy 8-16 ... i nie ma nas w domu" :-)

Kurier ma w dostawczaku 30 paczek "na dzi¶" do dorêczenia, wytycza
mu software trasê tak± przez miasto aby spali³ jak najmniej benzyny

Chyba maja rejonizacje.

[...]

Albo odwrotnie - jak masz szczescie to tam mieszkasz i odbierzesz, jak masz pecha to ci wrzuca przez wysoki plot delikatny sprzet :-)

[...]

A wydawaloby sie ze w ramach optymalizacji ktos moglby zadzwonic, sprawdzic i nie wozic niepotrzebnie :-)

Paczki nieubezpieczone lub ubezpieczone na kwotê poni¿ej $100
zostawiaj± na progu, to fakt, i ubezpieczalnia siê martwi jak paczka
zginie - maj± wiêksze problemy ni¿ takie duperele jak gin±ca paczka ;-)

Pod warunkiem ze nie ginie 10% ..

J.

Data: 2013-02-19 17:02:44
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:51238fad$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
A wydawaloby sie ze w ramach optymalizacji ktos moglby zadzwonic, sprawdzic i nie wozic niepotrzebnie :-)

Byæ mo¿e sprawdzali tak kiedy¶ i siê zawiedli na ludziach...
Mówili ¿e bêd± - nie byli, mówili ¿e ich nie bêdzie a potem
z pyskiem ¿e nie dostarczyli... Przez telefon kto¶ musi dzwoniæ
i sprawdzaæ z kim rozmawia, to jest te¿ czas i pieni±dze...
Itp, itd... W USA daje siê niby numer telefonu do przesy³ek
ale jeszcze nikt do mnie nigdy nie dzwoni³, a zamawiam
bardzo du¿o w necie.

Data: 2013-02-18 00:04:18
Autor: animka
atak krótkich sygnałów.
W dniu 2013-02-17 23:09, J.F. pisze:
Dnia Sun, 17 Feb 2013 22:00:44 +0000, Waldek Godel napisał(a):
Dnia Sun, 17 Feb 2013 21:38:45 +0100, JoteR napisał(a):
Z tego wynika, że ludzie używający telefonu do czegoś więcej, niż do
obgadywania z Ziutkiem dupy Maryni w ramach "darmowych minut" to bezmyślni
idioci, bo tylko tacy nie mają wbitych w książkę wszystkich potencjalnych
interesantów. Czyli jakieś kilkadziesiąt tysięcy numerów.

Jak ktoś dzwoni jednym dzwonkiem i się rozłącza, to znaczy, że żadnego
sensownego interesu z nim nie zrobisz.
Taki prosty test, nawet nie na inteligencjÄ™, na logikÄ™.

Niby rozsadnie piszesz, ale na koncu sie okaze ze to np kurier z paczka dla
ciebie. Nie wiem czemu, ale bardzo oszczedzali .. i moze nadal
oszczedzaja..

Kurier to by sms-a wysłał.

--
animka

Data: 2013-02-18 19:10:45
Autor: J.F.
atak krótkich sygnałów.
Dnia Mon, 18 Feb 2013 00:04:18 +0100, animka napisa³(a):
W dniu 2013-02-17 23:09, J.F. pisze:
Niby rozsadnie piszesz, ale na koncu sie okaze ze to np kurier z paczka dla
ciebie. Nie wiem czemu, ale bardzo oszczedzali .. i moze nadal
oszczedzaja..

Kurier to by sms-a wys³a³.

Sms tez kosztuje. A oddzwonisz za darmo :-)

J.

Data: 2013-02-17 23:16:56
Autor: JoteR
atak krótkich sygna³ów.

"Waldek Godel" napisa³:

Jak kto¶ dzwoni jednym dzwonkiem i siê roz³±cza, to znaczy,
¿e ¿adnego sensownego interesu z nim nie zrobisz.

Co do krótkich lub g³uchych - zgoda. Odnios³em jednak wra¿enie, ¿e Bydlê mia³o na my¶li wszystkie niezrealizowane z ró¿nych powodów po³±czenia.

JoteR

Data: 2013-02-17 22:25:58
Autor: Waldek Godel
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Sun, 17 Feb 2013 23:16:56 +0100, JoteR napisa³(a):

Co do krótkich lub g³uchych - zgoda. Odnios³em jednak wra¿enie, ¿e Bydlê mia³o na my¶li wszystkie niezrealizowane z ró¿nych powodów po³±czenia.

Ale nawet wielkie korporacje póki co jeszcze nie przykuwaj± ludzi do
komórek. Mo¿esz mieæ telefon w kurtce albo na biurku pod stosem papierów.
Mo¿esz miec dzwonek narastaj±cy i po prostu nie us³yszeæ. Je¿eli to nie
jest przypadkowy telefon, to chyba ka¿da rozs±dna osoba spróbuje jeszcze
raz, w szczególno¶ci w godzinach pracy.

ZW£ASZCZA, ¿e je¿eli to jest kontakt od - za³ó¿my - klienta, takiego
którego ty nie masz w ksi±¿ce, to byæ mo¿e on te¿ nie wie do jakiej osoby
dzwoni (bo dzwoni - za³ó¿my - do firmy). Co oznacza, ¿e po drugiej stronie
mo¿e byæ te¿ kobieta. A jak powszechnie wiadomo, do kobiety trzeba dzwoniæ
dwa razy. Raz, ¿eby znalaz³a telefon w torebce i drugi raz, ¿eby odebra³a

Data: 2013-02-17 17:07:50
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:yl7jnpi9gznl$.dlglepper.institute.com...
[...]

Opryska³em sobie monitor herbat± ze ¶miechu :-)
Jest to ¶wiêta prawda...

Data: 2013-02-20 18:28:03
Autor: JoteR
atak krótkich sygna³ów.
"Waldek Godel" napisa³:

Ale nawet wielkie korporacje póki co jeszcze nie przykuwaj±
ludzi do komórek.

Ale ja nie pracujê w wielkiej korporacji, a wrêcz przeciwnie - interesant nie dodzwoni siê do mnie, to nie ma "kolegi", który za mnike móg³by co¶ za³atwiæ czy wi±¿±co obgadaæ. A z do¶wiadczenia wiem, ¿e oddzwonienie czê¶ciej przynosi wiêcej dobrego ni¿ z³ego. Jak dot±d.

chyba ka¿da rozs±dna osoba spróbuje jeszcze
raz, w szczególno¶ci w godzinach pracy.

Eee, laboratoria czêsto pracuj± w barbarzyñskich godzinach - po 14:30 zazwyczaj nie ma ju¿ z kim gadaæ ;->

ZW£ASZCZA, ¿e je¿eli to jest kontakt od - za³ó¿my - klienta, takiego
którego ty nie masz w ksi±¿ce, to byæ mo¿e on te¿ nie wie do jakiej osoby
dzwoni (bo dzwoni - za³ó¿my - do firmy).

Dobrze wie, zw³aszcza je¶li najpierw zadzwoni do firmy ;-)

Co oznacza, ¿e po drugiej stronie mo¿e byæ te¿ kobieta.
A jak powszechnie wiadomo, do kobiety trzeba dzwoniæ
dwa razy. Raz, ¿eby znalaz³a telefon w torebce i drugi raz, ¿eby odebra³a

;-)
Nie jest tak ¼le, w³a¶nie w przytoczonej w innym po¶cie sytuacji okaza³o siê, ¿e pani laborantce jednak uda³o siê zmierzyæ ¶rednicê czujników, wiêc zamiast targaæ do Poznania 10 bloków - wezmê tylko 3 (zawsze mog³a siê pomyliæ o milimetr w te lub wewte). I to w moim i mojego krêgos³upa interesie by³o siê tego dowiedzieæ, wiêc w tym przypadku oddzwonienie wysz³o znów na plus ;-)

JoteR

Data: 2013-02-18 10:22:10
Autor: Bydlê
atak krótkich sygnałów.
On 2013-02-17 23:16:56 +0100, "JoteR" <joter@pf.pl> said:

"Waldek Godel" napisa³:

[...]

Tu trafi³e¶ - mam na my¶li WSZYSTKIE nieodebrane po³±czenia z NIEZNANYCH MI numerów.
Je¶li numer znam - to oddzwaniam, w koñcu wiem do kogo, a wiêc i wiem, czego siê spodziewaæ mogê.

(a w temacie - z numeru miejskiego da siê na inkryminowany po³±czyæ i raczej nie jest on poza granicami Polski, bo takie po³±czenie wymaga czego¶ jeszcze...)

--
Bydlê

Data: 2013-02-18 14:17:11
Autor: the_foe
atak krótkich sygna³ów.
W dniu 2013-02-18 10:22, Bydlê pisze:

(a w temacie - z numeru miejskiego da siê na inkryminowany po³±czyæ i
raczej nie jest on poza granicami Polski, bo takie po³±czenie wymaga
czego¶ jeszcze...)
no tak, zapomnia³em o magicznym plusie ;)

--
the_foe

Data: 2013-02-19 00:37:43
Autor: the_foe
atak krótkich sygna³ów.
W dniu 2013-02-18 18:17, Bydlê pisze:
On 2013-02-18 14:17:11 +0100, the_foe <the_foe@wupe.pl> said:

[...]

hmm?
to jak ktos dzwoni do mnie z zagranicy to wybiera +485xxxxxxxx czy +4805xxxxxxxx ?

--
the_foe

Data: 2013-02-19 01:30:26
Autor: Krystek
atak krótkich sygna³ów.
W dniu 2013-02-19 00:37, the_foe pisze:
hmm?
to jak ktos dzwoni do mnie z zagranicy to wybiera +485xxxxxxxx czy
+4805xxxxxxxx ?

+485...

Ja tam wszystkie numery komórkowe w telefonie wbijam z prefiksem (prócz tych na numery stacjonarne).

K.

Data: 2013-02-19 07:45:46
Autor: J.F.
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Tue, 19 Feb 2013 01:30:26 +0100, Krystek napisa³(a):
[...]

Wszystkie to wszystkie :-)

To +48 sie przydaje jak czlowiek za granice wyjedzie i do kraju dzwoni.

J.

Data: 2013-02-19 18:10:47
Autor: Krystek
atak krótkich sygna³ów.
W dniu 2013-02-19 07:45, J.F. pisze:
[...]

No w³a¶nie. A ja mam te¿ w telefonie trochê numerów osób, które maj± telefony w zagranicznych sieciach. Za granic± te¿ korzysta³em i nie musia³em sobie g³owy zawracaæ.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-02-20 20:05:18
Autor: WAM
atak krótkich sygna³ów.
On Tue, 19 Feb 2013 07:45:46 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

To +48 sie przydaje jak czlowiek za granice wyjedzie i do kraju dzwoni.
Ostatnio ze zdziwieniem stwierdzilem ze w play sms do pl zza granicy
na numery bez +48 dochodza :)

WAM

Data: 2013-02-20 23:59:33
Autor: J.F.
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Wed, 20 Feb 2013 20:05:18 +0100, WAM napisa³(a):
[...]

A w probowales skasowac +48 z Centrum wiadomosci czy jak to sie tam nazywa?
:-)

J.

Data: 2013-02-23 07:26:54
Autor: Pszemol
atak krótkich sygnalów.
"WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> wrote in message news:ai7ai89avq4ar7k8sustl07nb5rp9916r64ax.com...
[...]

W roamingu... Ale kolega chyba pisal o wlozeniu innej lokalnej karty SIM.
Wtedy kontakty z telefonu przydaja sie aby byly z pelnymi prefiksami...

Data: 2013-02-23 15:16:00
Autor: J.F.
atak krótkich sygnalów.
Dnia Sat, 23 Feb 2013 07:26:54 -0600, Pszemol napisa³(a):
[...]

Nie - mialem na mysli krajowa, tzn polska, karte SIM.
Nadal sie +48 w numerze przydaje.

J.

Data: 2013-02-24 00:30:11
Autor: WAM
atak krótkich sygnalów.
On Sat, 23 Feb 2013 15:16:00 +0100, "J.F."
[...]

No to wlasnie mi sie nie przydalo :) Dzialalo bez +48.

WAM

Data: 2013-02-24 12:05:31
Autor: Pszemol
atak krótkich sygnalów.
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1qxzyh2zapzdb.17ykanykpz08u$.dlg40tude.net...
[...]

Do czego siê +48 przydaje w Polsce, w dzwonieniu z Polski do Polski?

Data: 2013-02-19 15:44:35
Autor: Bydlê
atak krótkich sygnałów.

On 2013-02-18 14:17:11 +0100, the_foe <the_foe@wupe.pl> said:

[...]

A, to ty na zupe³nie inny temat piszesz.
Bo ja o dzwonieniu na ten podany numer z telefonu miejskiego z Polski.
I tam do dodzwonienia siê do zagranicy potrzebne by³oby jedno zero...

--
Bydlê

Data: 2013-02-18 10:19:12
Autor: Bydlê
atak krótkich sygnałów.
On 2013-02-17 21:38:45 +0100, "JoteR" <joter@pf.pl> said:

"Bydlê" napisa³:

[...]

Skoro tak ci siê wydaje, ¿e nieoddzwanianie na nieznane sobie numery oznacza upo¶ledzenie umys³owe - to masz ¶wiête prawo ¿yæ z takim b³êdnym przekonaniem = w koñcu kto bogatemu zabroni?
;>

, bo tylko tacy nie maj± wbitych w ksi±¿kê wszystkich potencjalnych interesantów.

A tu mylisz pojêcia - nieoddzwanianie na nieznane sobie numery to co¶ innego ni¿ nierozmawianie z interesantami.

Ale sprawd¼my to brzytw±, bo bêdzie najlepsza:
- czy biegasz jak idiota po mie¶cie, pytaj±c kto puka³ do twoich drzwi?

Czy te¿ mo¿e nie przejmujesz siê lud¼mi, którzy nie mieli ochoty na nawi±zanie z tob± kontaktu?

--
Bydlê

Data: 2013-02-19 07:20:50
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"Bydlê" <pan.bydle@gmail.com> wrote in message news:kfsrmg$a7n$1cougar.axelspringer.pl...
[...]

Bardzo dobra analogia... Zgadzam siê w 100%.
Jak kogo¶ nie staæ na minutê po³±czenia aby powisieæ trochê, poczekaæ
a¿ odbiorê albo zostawiæ mi wiadomo¶æ to mi nie zale¿y na kontakcie z nim
bo zwykle oznacza ¿e to albo spamer albo jaki¶ wy³udzacz (co za ró¿nica...).

Data: 2013-02-18 10:33:42
Autor: Michal Tyrala
atak krótkich sygnałów.
On Sun, 17 Feb 2013 20:47:53 +0100, Bydlê wrote:
 Tak - wystarczy nie oddzwaniaæ NIGDY na numery niewpisane do ksi±¿ki  telefonicznej.
 Fakt, ¿e rada nie dla wszystkich, bo bezmy¶lni zawsze oddzwoni±...

Jak mniemam, nie wiesza³e¶ nigdy ¿adnego og³oszenia? I telefon mozesz
odebrac absolutnie zawsze i wszedzie?
Tak, wiem, mozna buraczanie zalozyc, ze odpowiadajacy na ogloszenie ma
interes i ma wydzwaniac do usranej. Ale on rowniez moze przyjac takie
samo ,,m±dre'' zalozenie wobec oglaszajacego siê i zadzwonic pod nr z
kolejnego ogloszenia. Gdzie zostanie potraktowany powa¿niej.

PS. Dlaczego warto oddzwonic do kuriera juz tu napisano, wiec nie bede
siê powtarzac.

Data: 2013-02-18 12:10:18
Autor: Tomek
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Michal Tyrala"  napisa³:

Tak, wiem, mozna buraczanie zalozyc, ze odpowiadajacy na ogloszenie ma
interes i ma wydzwaniac do usranej.

Bo oczywi¶cie codziennie wystawiasz 50 og³oszeñ i namiêtnie wydzwaniaj±. Super.

PS. Dlaczego warto oddzwonic do kuriera juz tu napisano, wiec nie bede
siê powtarzac.

PS. Zamawiam przesy³ki tymi kurierami, którzy mi pasuj±, zawsze znajdê tak± ofertê. Oczywi¶cie ogólnie wiadomo, ¿e dany rejon miasta obs³uguj± ci sami kurierzy. I oczywi¶cie ka¿dy my¶l±cy ma ich numer. Co¶ jeszcze Ci sieroto wyt³umaczyæ?

Data: 2013-02-18 11:21:16
Autor: Michal Tyrala
atak krótkich sygnałów.
On Mon, 18 Feb 2013 12:10:18 +0100, Tomek wrote:
> Tak, wiem, mozna buraczanie zalozyc, ze odpowiadajacy na ogloszenie ma
> interes i ma wydzwaniac do usranej.

 Bo oczywi¶cie codziennie wystawiasz 50 og³oszeñ i namiêtnie wydzwaniaj±.  Super.

W cytacie, ktory byles uprzejmy wyciac (a wiec miales go przed oczami),
przedpisca napisal ,,NIGDY''. Nie jest to jakos specjalnie dlugie ani
trudne slowo.

Data: 2013-02-18 17:20:31
Autor: Marek Dyjor
atak krótkich sygna³ów.
Tomek wrote:
[...]

no szacun
trzymasz w telefonie numyry wszytskich kurierów z twojej okolicy :)

i co jeszcze tam trzymasz? numery listonoszy, kurw i policjantów?

Data: 2013-02-18 19:16:07
Autor: Michal Tyrala
atak krótkich sygna?ów.
On Mon, 18 Feb 2013 17:20:31 +0100, Marek Dyjor wrote:
> [...]
> Co¶ jeszcze Ci sieroto wyt³umaczyæ?

 no szacun
 trzymasz w telefonie numyry wszytskich kurierów z twojej okolicy :)

Generalnie niez³ym be³kotem kolega pojecha³, bo chyba nikt normalny nie
wybera ofert w sieci na podstawie tego, z której firmy korzysta sprzedawca.

 i co jeszcze tam trzymasz? numery listonoszy, kurw i policjantów?

Ja bym musial jeszcze trzymac numeru wszystkich dziadków z parkingów
strzerzonych :-) Nie ma jak upraszczaæ sobie ¿ycie. A po drugiej stronie
jest oddzwonienie na nienznany numer raz na jaki¶ czas :-)

Data: 2013-02-18 20:30:56
Autor: Tomek
atak krótkich sygna?ów.
U¿ytkownik "Michal Tyrala"  napisa³:

Generalnie niez³ym be³kotem kolega pojecha³, bo chyba nikt normalny nie
wybera ofert w sieci na podstawie tego, z której firmy korzysta sprzedawca.

Be³kotem jest wmawianie, ¿e siê czeka wci±¿ na 50 przesy³ek od kuriera dzieñ w dzieñ, i siê nie zna tych kilku numerów. Patrz±c z drugiej strony, do mnie jak paczki przychodz±, to kurier wie, ¿e to ja, skoro dziennie jest ich kilka. Nawet jak kilka tygodniowo, a nawet jak jedna w tygodniu. Wiêc mnie zna. Taki kurier musia³by mieæ Twój albo Dyjora ³eb, ¿eby puszczaæ sygna³ i robiæ z siebie idiotê.

Data: 2013-02-18 19:43:11
Autor: Michal Tyrala
atak krótkich sygna?ów.
On Mon, 18 Feb 2013 20:30:56 +0100, Tomek wrote:
> [...]
> sprzedawca.

 Be³kotem jest wmawianie, ¿e siê czeka wci±¿ na 50 przesy³ek od

Hehe, niez³e. Sk±d ta fiksacja 50/dzieñ? Nikt tu nic takiego nie pisa³,
ani o kurierach, ani og³oszeniach. Dyskutujesz ze swoimi wyobrazeniami
tego, co ktos inny niby napisal.

I rozumiem, ¿e wcze¶niejszego odpytywania sprzedawcy o kuriera nie
negujesz? :-)

[...]

Je¶li chcia³e¶ mnie przekonaæ, ¿e ,,nigdy nie oddzwaniam'' nie
koreluje siê z buractwem, to raczej Ci idzie w druga strone. :-)

Data: 2013-02-18 20:26:23
Autor: Tomek
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Marek Dyjor"  napisa³:

trzymasz w telefonie numyry wszytskich kurierów z twojej okolicy :)

Nie wszystkich cepie, tylko tych, z których us³ug korzystam. UPS i DHL sierotko.

kurw

Kurw to u siebie poszukaj, ja mam numery kurew. Sieroto.

Data: 2013-02-20 02:03:20
Autor: Marcin Szumilas
atak krótkich sygna³ów.
Quoted:
Tomek (nie@odpisuj.pl)
in news:kftv8f$jin$1node1.news.atman.pl

Kurw to u siebie poszukaj, ja mam numery kurew. Sieroto.

W³a¶nie sprawdzi³em:
dope³niacz liczby mnogiej: kurw albo kurew (s³ownik USJP)

:D
MSz

Data: 2013-02-18 18:27:54
Autor: Bydlê
atak krótkich sygnałów.
On 2013-02-18 11:33:42 +0100, Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> said:

[...]

Nie, ¼le mniemasz.
W ogóle robisz b³êdne z³o¿enie - nie koncentruj siê na szukaniu hakow, ale na zrozumieniu istoty rzeczy.

 I telefon mozesz
odebrac absolutnie zawsze i wszedzie?

Je¶li bêdê czeka³ na Telefon, Którego Nie Wolno Nie Odebraæ, to tak.
Ale - jak wspomina³em - robisz b³êdne za³o¿enie i zwsz wyjdzie ci g³upota.

Tak, wiem, mozna buraczanie zalozyc, ze odpowiadajacy na ogloszenie ma
interes

A teraz zafiksowale¶ siê na swoim wyobra¿eniu jak siê obs³uguje telefon.
I znowu ¼le.
Ale do tego wrócimy.

 i ma wydzwaniac do usranej.

A tu masz przypadkowo racjê - je¶li komu¶ zale¿y na po³±czeniu, to ma wydzwaniaæ a¿ do po³±czenia. (chyba, ¿e nie jest idiot± - wtedy nie musi)

 Ale on rowniez moze przyjac takie
samo ,,m±dre'' zalozenie wobec oglaszajacego siê

Oczywi¶cie! Na tym polega ten mechanizm, ¿e dzwoni ten, komu zale¿y.
Skoro kto¶ nie dzwoni, to mu nie zale¿y.
W ¿aden sposób nie zmienia to zasady, ¿e nie oddzwania siê na nieznane sobie numery.
:)

PS. Dlaczego warto oddzwonic do kuriera juz tu napisano

NIgdy nie oddzwaniam. Przesy³ki dostajê.
Kombinuj dalej, je¶li nie chcesz spróbowaæ zrozumieæ.

(obieca³em wróciæ - doro¶li ludzie planuj± czynno¶ci - w tym i pos³ugiwanie siê telefonem.
gdy siê z kim¶ umówisz, ¿e on zadzwni w nieznanej ci sprawie, nie zostawi ¿adnej wiadomo¶ci i ty bêdziesz musia³ do niego oddzwaniaæ na nieznany ci numer, to tak, wtedy bêdziesz musia³ oddzwoniæ... tyle, ¿e i taki scenariusz kupy siê nie trzyma)

--
Bydlê

Data: 2013-02-18 19:12:51
Autor: Michal Tyrala
atak krótkich sygnałów.
On Mon, 18 Feb 2013 18:27:54 +0100, Bydlê wrote:
>  I telefon mozesz odebrac absolutnie zawsze i wszedzie?

 Je¶li bêdê czeka³ na Telefon, Którego Nie Wolno Nie Odebraæ, to tak.

By³e¶ kiedy¶ w miejscu, gdzie jest G£O¦NO?

 Ale - jak wspomina³em - robisz b³êdne za³o¿enie i zwsz wyjdzie ci g³upota.

¬le, ja tylko odpisuje na Twoj post. Ale ju¿ nie bêdê :-)

Data: 2013-02-19 15:48:00
Autor: Bydlê
atak krótkich sygnałów.
On 2013-02-18 20:12:51 +0100, Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> said:

On Mon, 18 Feb 2013 18:27:54 +0100, Bydlê wrote:
I telefon mozesz odebrac absolutnie zawsze i wszedzie?

Je¶li bêdê czeka³ na Telefon, Którego Nie Wolno Nie Odebraæ, to tak.

By³e¶ kiedy¶ w miejscu, gdzie jest G£O¦NO?

A jaki to ma zwi±zek z nieoddzwanianiem na nieznane sobie numery?
Je¶li by³o g³o¶no, to czujesz przymus oddzwaniania?
Nie lepiej by³oby z miejsca, gdzie jest cicho?
;>

Ale - jak wspomina³em - robisz b³êdne za³o¿enie i zwsz wyjdzie ci g³upota.

¬le,

Tak, ¼le zak³adasz, wiêc ¼le ci wyjdzie.
To siê nazywa uk³ad GG: g³upstwo na wej¶ciu, g³upstwo na wyj¶ciu.

--
Bydlê

Data: 2013-02-18 07:10:56
Autor: KOMTUR
atak krótkich sygnałów.

Dzis to samo z innego numeru:
221011957
To mi wyglada na IdeaBank, albo cos ze stajni Leszka Czarneckiego, oni mi wyswietlaja takie podobne numery.

Pozdrowka KOMTUR

Data: 2013-02-18 11:19:12
Autor: Diabe³son
atak krótkich sygna³ów.
W dniu 2013-02-16 19:53, the_foe pisze:
w ostatnich daniach mia³em dziwna akcje, z dwoma dziwnymi numereami,
[...]
mówi±, ¿e ³±czy on z Senegalem i polaczenie kosztuje na wejsciu 30z³.
[...]

Zapytaj smsem, czy to prawda, ¿e rucha psa jak sra?

--
  F'pockokah :D

Data: 2013-02-21 00:17:12
Autor: engry berd
atak krótkich sygnałów.

[...]

Pierwszo słyszę, że Orange nie używa 53 bo im się z Kubą kojarzą, to Warszawa musi się pozbyć 22, bo to Afryka!
Miałeś +534 czy samo 534? Jeśli to drugie i oddzwonie na taki numer powoduje połączenie z czarnym lądem, to faktycznie kur.....wo.

Data: 2013-02-23 07:27:51
Autor: Pszemol
atak krótkich sygnałów.
"engry berd" <bird@angry.org> wrote in message news:512559b4$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ludzie ściemniają i piszą o czymś, o czym pojęcia nie mają a ty im wierzysz.

Data: 2013-02-23 07:30:40
Autor: Pszemol
atak krótkich sygnałów.

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:kgag32$h92$1dont-email.me...
[...]

RADOM - numer kierunkowy
48

Belsk Duży, Białobrzegi, Blędów, Borkowice, Chlewiska, Chotcza, Chynów, Ciepielów, Drzewica, Garbatka-Letnisko, Gielniów, Głowaczów, Gniewoszów, Goszczyn, Gowarczów, Gózd, Grabów nad Pilicą, Grójec, Iłża, Jasieniec, Jastrząb, Jastrzębia, Jedlińsk, Jedlnia-Letnisko, Kazanów, Klwów, Kowala, Kozienice, Lipsko, Magnuszew, Mirów, Mogielnica, Nowe Miasto nad Pilicą, Odrzywół, Orońsko, Pionki, Pniewy, Policzna, Potworów, Promna, Przyłęk, Przysucha, Przytyk, Radom, Radzanów, Rusinów, Rzeczniów, Sieciechów, Sienno, Skaryszew, Solec nad Wisłą, Stara Błotnica, Stromiec, Szydłowiec, Tczów, Warka, Wieniawa, Wierzbica, Wolanów, Wyśmierzyce, Zakrzew, Zwoleń

Gdyby systemy telefoniczne nie umiały się połapać co jest numerem
kierunkowym do państwa (48 - Polska) a do miasta (48 - Radom) to
ludzie ze wszystkich wymienionych wyżej miescowości mieliby duże
problemy z dodzwonieniem siÄ™ gdziekolwiek, nie sÄ…dzisz ?

Data: 2013-02-23 15:12:06
Autor: J.F.
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Sat, 23 Feb 2013 07:30:40 -0600, Pszemol napisa³(a):
Gdyby systemy telefoniczne nie umia³y siê po³apaæ co jest numerem
kierunkowym do pañstwa (48 - Polska) a do miasta (48 - Radom) to
ludzie ze wszystkich wymienionych wy¿ej miescowo¶ci mieliby du¿e
problemy z dodzwonieniem siê gdziekolwiek, nie s±dzisz ?

Systemy tlf nie maja, ale reszta ... kto ich tam wie - zobaczysz ze
dzwonili z 127766445 - oddzwonisz, czy wczesniej sprawdzisz czy z przodu
nie ma +?  A jak oni znalezli jakis sposob na ukrycie tego + ? W systemach tez juz cuda widzialem, dzwoni ktos z Belgii, a na wyswietlaczu
pokazuje sie numer bez kraju ... no ale w tym przypadku oddzwonienie bedzie
na krajowy numer ... tylko kto wie ze 30xxx.. to drogo.

J.

Data: 2013-02-24 12:08:06
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:12931ev6xt3t$.1frwqa7ixi8c0$.dlg40tude.net...
[...]

Sprawdzê czy z przodu nie ma + ???
Jakiego telefonu Ty u¿ywasz???
Ja widzê ca³y numer osoby dzwoni±cej, nie tylko jego koñcówkê...

A jak oni znalezli jakis sposob na ukrycie tego + ?

?? Je¶li ukryli plusa dla telefonu to telefon nie oddzwoni na plusa...
Oczywi¶cie ¿e mo¿na przek³amaæ CallerID, ale wtedy ten kto¶
oddzwoni na lokalny numer, ten bez plusa, bo sk±d telefon go we¼mie
skoro w Caller ID plusa nie by³o?

W systemach tez juz cuda widzialem, dzwoni ktos z Belgii, a na wyswietlaczu
pokazuje sie numer bez kraju ... no ale w tym przypadku oddzwonienie bedzie
na krajowy numer ... tylko kto wie ze 30xxx.. to drogo.

Nie rozumiem co tu napisa³e¶... Dlaczego 30xxx to drogo?

Data: 2013-02-25 01:14:09
Autor: J.F.
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Sun, 24 Feb 2013 12:08:06 -0600, Pszemol napisa³(a):
[...]

A twoj wlasny system operacyjny nigdy sie nie myli i zawsze zauwaza takie
male plusy ? :-)

[...]

A kto ich tam wie ... moze np wystarczy dopelnic spacjami i nawet iphone
obetnie cos z przodu :-

[...]

I oddzwonisz ?

No dobra, juz zlikwidowali, ale kiedys widac ludzie przestali dzwonic na
0700, to wprowadzili 0-300 i 0-400.

J.

Data: 2013-02-25 19:06:05
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:zy7ybr8iocke.smlj83vz5w66.dlg40tude.net...
[...]

Plusy nie s± wcale ma³e i wyra¼nie rzucaj± siê w oczy bo nie s± cyfr±...

[...]

Nie s±dzê, ale spróbuj i powiedz nam jak by³o... :-)

[...]

Ja nie oddzwoniê bo generalnie ignorujê rozmowy przychodz±ce
z numerów nieistniej±cych w mojej ksi±¿ce adresowej...
Oczekujê ¿e osoba nowa, która próbuje ze mn± z³apaæ kontakt
po raz pierwszy nagra mi wiadomo¶æ na automatycznej sekretarce.
Je¶li jej nie zostawi to zak³adam ¿e jest ... akwizytorem i olewam :-)
Jak dot±d nie zawiod³em siê na takiej metodzie postêpowania.

Data: 2013-02-26 17:36:39
Autor: J.F
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kgh1o5$7tf$1@dont-email.me...
[...]

Az sobie podzwonilem ... no, niby wyraznie rzuca sie w oczy, ale to jest test gdy jestem wstepnie ukierunkowany.
Jakby do mnie zadwonil z zaskoczenia jakis krotki numer,
+123456789, to nie wiem czy bym tak zwrocil uwage.

Na innym telefonie z kolei wszystkie pokazuja sie z +.
Czy bym zwrocil uwage na +49123456789  ?

[...]

Nie mam dostepu do lacza miedzycentralowego.

[...]

No tak, amerykanski styl zycia :-)

U nas teleakwizytorow mniej, uzytecznych telefonow widac wiecej, i ludzie czesto oddzwaniaja.
A z taktyka "1 dzwonka" to jak pisalem spotkalem sie u kurierow - i tutaj olewanie moze byc na twoja wlasna szkode :-)

J.

Data: 2013-02-26 11:54:01
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:512ce55e$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
Na innym telefonie z kolei wszystkie pokazuja sie z +.
Czy bym zwrocil uwage na +49123456789  ?

Tu mo¿e byæ problem i nie wiem czemu telefon mia³by
plusa wy¶wietlaæ gdy po³±czenie przychodzi z tej samej
strefy numeracyjnej - to jest myl±ce... Kto¶ tak ustawi³
sobie telefon ? Na z³o¶æ mamie odmrozi³ sobie uszy? :-)

Nie s±dzê, ale spróbuj i powiedz nam jak by³o... :-)

Nie mam dostepu do lacza miedzycentralowego.

Wystarczy mieæ dostêp do VoIPa w którym ustawiasz CallerID samemu.

[...]

Czy ja wiem - mo¿e wiêcej macie biedaków co im siê impulsy na
karcie koñcz±? Tu generalnie za komórki p³aci siê ju¿ tylko za internet.
Reszta rzeczy w abonamencie (telefony, smsy) jest ju¿ wliczona w
wersji "unlimited". Ja mam tak w AT&T gdzie p³acê za 10 GB danych
na miesi±c w abonamencie a rozmowy i smsy mam "wliczone" :-)

A z taktyka "1 dzwonka" to jak pisalem spotkalem sie u kurierow
- i tutaj olewanie moze byc na twoja wlasna szkode :-)

Nie mam takich problemów.

Data: 2013-02-26 19:05:45
Autor: J.F
atak krótkich sygna³ów.
[...]

Nawet nie wiem.  Android wyswietla lokalne bez kraju, a nokia z krajem.
Czy to T-mobile inaczej ustawia, czy nokia dodaje, a moze nie odejmuje - nie wiem.

Nie s±dzê, ale spróbuj i powiedz nam jak by³o... :-)
Nie mam dostepu do lacza miedzycentralowego.
Wystarczy mieæ dostêp do VoIPa w którym ustawiasz CallerID samemu.

Tez nie mam.

[...]

Ale oddzwanianie chyba swiadczy o czym przeciwnym, ktos sie nie patrzy na koszty, tylko usiluje sie skontaktowac.

Reszta rzeczy w abonamencie (telefony, smsy) jest ju¿ wliczona w
wersji "unlimited". Ja mam tak w AT&T gdzie p³acê za 10 GB danych
na miesi±c w abonamencie a rozmowy i smsy mam "wliczone" :-)

Ale na tethering komputera cie biedaku nie stac, i na zaplacenie rachunku z Meksyku tez nie, i kombinujesz jak tu mniej placic :-P

P.S. 10GB danych to wiecej danych niz 1000h rozmowy. Miesiac ma mniej godzin. W sumie nie ma sie co dziwic ze reszta za darmo :-)

A z taktyka "1 dzwonka" to jak pisalem spotkalem sie u kurierow
- i tutaj olewanie moze byc na twoja wlasna szkode :-)

Nie mam takich problemów.

Widac co kraj to obyczaj.
Ja sie tam specjalnie nie dziwie, ze jak wysrubowali kurierom stawki na maksa, to ich nie stac na minute rozmowy ... ktora czesto sie moze przedluzyc do kilku minut.
I moze nawet na SMS ich nie stac - czy raczej na 4 telefony ...

J.

Data: 2013-03-04 22:48:40
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:512cfa41$0$1310$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ten co oddzwania nie patrzy na koszty, bo jest zdesperowany kontaktu,
samotny, sfrustrowany cisz± swojej s³uchawki - powodów oddzwaniania
na nieznane numery mo¿e byæ sporo :) Ale raczej wszystkie chore :)

[...]

Tethering to dodatkowe $20 w starym planie.
W nowym abonamencie jest ju¿ wliczony.

Teza by³a ¿e krajowe rozmowy i smsy s± wliczone i p³aci siê za internet.
Jaki to ma dla Ciebie zwi±zek z cenami miêdzynarodowego roamingu
w czasie wakacji w Meksyku przy stawce $19.99/1Mb danych?

P.S. 10GB danych to wiecej danych niz 1000h rozmowy. Miesiac ma
mniej godzin. W sumie nie ma sie co dziwic ze reszta za darmo :-)

Ale co z tego skoro tych danych siê nie wykorzystuje na rozmowy?
Nie rozumiem takiej kalkulacji...

[...]

Sugerujesz ¿e kurier za³atwia obowi±zki s³u¿bowe z prywatnego telefonu?

Data: 2013-03-06 10:53:50
Autor: yabba
atak krótkich sygna³ów.
[...]

Kurierzy s± najczê¶ciej zatrudniani jako firmy podwykonawcze, wiêc ka¿dy
dodatkowy koszt zmniejsza jego zarobek. Samochód, paliwo, naprawy,
ubezpieczenie, ZUS, telefon - wszystko z w³asnych pieniêdzy kuriera.

Chociaz teraz za 70 z³ mo¿na mieæ tysi±ce minut na rozmowy.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-03-06 06:50:30
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message news:kh73ln$1qg$1node2.news.atman.pl...
[...]

I odlicza to od dochodu "firmy" wpuszczaj±c przecie¿ w koszty...
Je¶li kto¶ bawi siê w puszczanie dzwonów profesjonalnie i liczy
na to ¿e klienci mu oddzwoni± p³ac±c jego koszty to niestety
jest skoñczonym dziadem...

Data: 2013-03-06 14:51:01
Autor: J.F
atak krótkich sygna³ów.
[...]

Wiesz, lepiej miec 70zl i zaplacic od tego 14zl podatku, niz nie miec.

Je¶li kto¶ bawi siê w puszczanie dzwonów profesjonalnie i liczy
na to ¿e klienci mu oddzwoni± p³ac±c jego koszty to niestety
jest skoñczonym dziadem...

Nie mowie nie, ale to pretensje do prezesow firm nierzadko z jakims United czy Deutsche w nazwie, ze wola dziadowac niz okreslic jasne standardy - telefon, informacja, dzwonek do drzwi, a nie tak srubujemy koszty ze pracownik przerzuca przez plot i jedzie dalej, bo ma placone od paczki ..

Przy cenie kilkunastu zl za przesylke te ~30gr za minute rozmowy moze byc istotne.
A przeciez majac jakis zwrot z przychodzacych mozna sobie calkiem ladnie konto nabic :-)

J.

Data: 2013-03-07 06:46:35
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:513749c6$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
[...]

¯eby nie wiem jakie standardy pracodawca ustala³ to zawsze znajdzie
siê pracownik który standardy i honor ma w dupie i ceni sobie wy³±cznie
swój maksymalny zarobek.

Przy cenie kilkunastu zl za przesylke te ~30gr za minute rozmowy
moze byc istotne.
A przeciez majac jakis zwrot z przychodzacych mozna sobie calkiem ladnie konto nabic :-)

:-(

Data: 2013-03-06 16:43:57
Autor: yabba
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kh7e02$scs$1dont-email.me...
[...]

Masz odpowied¼: mniejsze koszty -> wiêkszy zysk kuriera.

Je¶li kto¶ bawi siê w puszczanie dzwonów profesjonalnie i liczy
na to ¿e klienci mu oddzwoni± p³ac±c jego koszty to niestety
jest skoñczonym dziadem...

Odbiorca przesy³ki nie jest klientem dla firmy kurierskiej. Klientem jest zwykle nadawca, a jemu jest wszystko jedno czy kurier do odbiorcy dzwoni czy tylko puszcza sygna³. Nadawcy zalezy tylko na niskim koszcie nadania przesy³ki.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-03-07 19:43:03
Autor: animka
atak krótkich sygnałów.
W dniu 2013-03-06 16:43, yabba pisze:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
[...]

Sugerujesz że kurier załatwia obowiązki służbowe z prywatnego telefonu?

Kurierzy są najczęściej zatrudniani jako firmy podwykonawcze, więc każdy
dodatkowy koszt zmniejsza jego zarobek. Samochód, paliwo, naprawy,
ubezpieczenie, ZUS, telefon - wszystko z własnych pieniędzy kuriera.

Chociaz teraz za 70 zł można mieć tysiące minut na rozmowy.

I odlicza to od dochodu "firmy" wpuszczając przecież w koszty...

Masz odpowiedź: mniejsze koszty -> większy zysk kuriera.

Jeśli ktoś bawi się w puszczanie dzwonów profesjonalnie i liczy
na to że klienci mu oddzwonią płacąc jego koszty to niestety
jest skończonym dziadem...

Odbiorca przesyłki nie jest klientem dla firmy kurierskiej. Klientem jest
zwykle nadawca, a jemu jest wszystko jedno czy kurier do odbiorcy dzwoni czy
tylko puszcza sygnał. Nadawcy zalezy tylko na niskim koszcie nadania
przesyłki.
Mnie to ze 2 razy obudzili jak sobie spałam. Poprosilam o poczekanie 10 minut i w tym czasie już czekał pod drzwiami.

--
animka

Data: 2013-03-07 19:41:17
Autor: animka
atak krótkich sygnałów.
W dniu 2013-03-06 10:53, yabba pisze:
[...]

Ostatnio Rostkowski robi nową ustawę i twierdzi, ze za służbowe telefony i służbowe rozmowy, samochody pracownik nic nie płaci.

--
animka

Data: 2013-03-06 16:44:01
Autor: J.F
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kh3tcu$rp7$1@dont-email.me...
[...]

Albo jest prezesem we wlasnej firmie i ma 80% waznych telefonow, albo jest obowiazkowy i z natury oddzwania.

[...]

Ale placiles, czy utrudniales sobie zycie dla glupich 20 $ ? ;-P

Teza by³a ¿e krajowe rozmowy i smsy s± wliczone i p³aci siê za internet.
Jaki to ma dla Ciebie zwi±zek z cenami miêdzynarodowego roamingu
w czasie wakacji w Meksyku przy stawce $19.99/1Mb danych?

A co, nie chcesz znac aktualnej pogody rano w lozku, a przeciez to nawet 1MB nie zje :-P

[...]

A za co placisz ? Rozsadnie byloby za zajecie kanalu radiowego, bo inaczej to za co - za wygode, za uczucie pozostawania w kontakcie ?

Tak czy inaczej - jak masz 10GB internetu, to w zasadzie nie ma sensu liczyc ci minut dodatkowo :-)

[...]

Ja tam nie wiem - czy ma wlasna firme i jest na wlasnym rozrachunku, czy ma sluzbowy telefon zeby go mozna bylo op*, ale z najmniejszym abonamentem, czy  mu np mixa dali i ma 25zl na caly miesiac ...

J.

Data: 2013-03-07 06:51:54
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:51376442$0$26682$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak sobie to t³umacz... Jeste¶ obowi±zkowy, nie samotny i zdesperowany :-)

[...]

Gdyby to by³o jedno 20 to bym sobie nie utrudnia³, ale nie by³o.

[...]

Co z tego ¿e zajmie mniej, skoro jest miêdzynarodowy roaming
danych jest naliczany w 1-megowych kwantach, ka¿dy po $20?

[...]

S± te¿ inne plany "mobile sharing" z mniejsz± ilo¶ci± danych tak samo
zorganizowane. Odwied¼ witrynê www.att.com i porównaj sobie...
A tak a'propos, czy który¶ operator w Polsce oferuje takie abonamenty
w których naliczany jest ju¿ tylko internet a ca³a reszta (rozmowy, smsy,
foto/video smsy, voicemail/sekretarka, caller id, call waiting, 3-way
i konferencyjne po³±czenia) s± wliczone w cenê abonamentu?

[...]

I woli je wydzwoniæ na prywatê, nie?
Ja siê obawiam, ¿e to sprowadza siê do niskiego honoru tych ludzi
którzy z biedy sprzedaj± swój honor za grosze.

Data: 2013-03-07 14:07:49
Autor: J.F
atak krótkich sygna³ów.
[...]

Ja to nawet facebooka nie uzywam.
Ale znam ludzi co oddzwaniaja.

To nie USA, tu jak ktos dzwoni to jeszcze zazwyczaj nie po to, aby przekazac jakas durna oferte.
Przynajmniej na komorki nie ..

[...]

Nie stac cie na jeden posilek w McDonaldzie, ale dorabiasz idelogie :-P

[...]

Ja po prostu stwierdzam fakt..

[...]

chyba nie, ale co powiesz o abonamencie z nielimitowanymi rozmowami ?
A pare zl drozej dodatkowo z internetem ? Zwal jak zwal, wazne ze za pewna kwote masz juz uslugi wliczone ... choc nie mowie ze wszystkie.

[...]

Do celow sluzbowych na pewno nie starczy :-)

Ja siê obawiam, ¿e to sprowadza siê do niskiego honoru tych ludzi
którzy z biedy sprzedaj± swój honor za grosze.

A z czego wynika wrzucanie paczek ludziom do ogrodka przez plot ?
A z czego wynika pierwsze pytanie w szpitalu "jak bedzie pan placil" ? :-)

J.

Data: 2013-03-09 14:58:56
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:51389126$0$1259$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak czy inaczej p³aci ten co ma interes, tak to jest zorganizowane.
Kto¶ kto omija t± prost± zasadê i puszcza jednego dzwona celowo
uniemo¿liwiaj±c podniesienie s³uchawki bo liczy ¿e mu kto¶
oddzwoni jest zwyk³ym naci±gaczem i dziadem w obdartych portkach.

[...]

Nie rozumiem co tu napisa³e¶... Jak to mnie nie staæ na McDonalds?
O czym Ty mówisz?
Czy Ty zdajesz sobie sprawê jak s± skonstruowane op³aty w AT&T?
Bo chyba ci±gle nie rozumiesz. $20 za megabajt nie oznacza ¿e
jak u¿yjesz 100kb to zap³acisz $2. P³acisz w 1Mb/$20 inkrementach.
Zu¿yjesz 100kb - $20 siê nale¿y. Zu¿yjesz 900kb - $20 siê nale¿y.
Zu¿yjesz 1.1Mb? $40 siê nale¿y. Jak by³em w Meksyku ostatnio to
zu¿y³em jakies 380MB danych - gdybym u¿y³ roamingu AT&T to
rachunek po tych wakacjach za sam telefon skoczy³by mi do 380x$20
7200 dolarów!!! Kupno lokalnej karty meksykañskiej kosztowa³o grosze.

[...]

Opierasz ten "fakt" na argumencie ¿e jak masz 10GB danych to nie ma
sensu liczyæ za minuty dodatkowo... A co jak 1GB? Tymczasem takie same
plany z nielimitowanymi rozmowami i sms'ami mo¿esz mieæ z 1Gb danych.
Zerknij tutaj: http://www.att.com/shop/wireless/plans/mobileshare.html

[...]

No przecie¿ ca³y czas o w³a¶nie takie plany z nielimitowanymi rozmowami
pytam...

A pare zl drozej dodatkowo z internetem ? Zwal jak zwal, wazne ze za pewna kwote masz juz uslugi wliczone ... choc nie mowie ze wszystkie.

Ile kosztuje w Polsce taki plan w którym masz unlimited wszystko?
I u kogo, bo to wa¿ne aby nie by³ to jaki¶ niszowy operator bez pokrycia.

[...]

Ja nie wiem jak to sobie pracownik z pracodawc± za³atwia, ale jak
nie wystarcza to chyba nie oczekuje siê od niego ¿e bêdzie z prywatnego
dzwoni³ do klientów ?

[...]

To pierwsze wynika z niechlujno¶ci i braku obowi±zkowo¶ci kuriera.
A to drugie to nie bardzo rozumiem do czego tu pijesz... pogubi³e¶ siê? :)

Data: 2013-03-09 23:43:12
Autor: J.F.
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Sat, 9 Mar 2013 14:58:56 -0600, Pszemol napisa³(a):
[...]

W zasadzie nie mowie nie, co nie zmienia faktu ze wiele osob oddzwania.

A taki kurier, no poniekad dziad, jego wykorzystuja, on wykorzystuje ..

[...]
[..]
[...]

No to co - nie stac cie ? :-P

P.S. Alez was tam rzna, jak jakies barany. A wy co - do sadu nie idziecie?
:-)

Ja po prostu stwierdzam fakt..
Opierasz ten "fakt" na argumencie ¿e jak masz 10GB danych to nie ma
sensu liczyæ za minuty dodatkowo... A co jak 1GB?

A to wtedy pewien sens jeszcze jest

[...]

Ale tu troche inna formula.

[...]

Teraz to u wszystkich.
http://www.orange.pl/kid,4002009272,id,4002516536,title,Rozmowy-bez-limitu,article.html
80 zl. Wszystko nie - rozmowy unlimited, sms unlimited, ale internet platny
i ograniczony  ..

http://www.plus.pl/indywidualna/Abonament/NowiKlienci/Promocje/MamNajlepszySmartfon/BezLimitu/

[...]

Przeciez mamy kapitalizm - robotnik ma robic i najlepiej za miske kartofli
(ryz podrozal) :-)

[...]

Tak mi sie wydaje ze honor lekarza polega na tym zeby pacjenta wyleczyc, a nie zarabiac przynajmniej pol miliona rocznie :-P

J.

Data: 2013-03-09 18:14:25
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:dsckuvu0loal$.1xb66ybpxrbq4.dlg40tude.net...
[...]

Gdyby nie by³o naiwnych frajerów nie by³oby naci±gaczy... proste.

A taki kurier, no poniekad dziad, jego wykorzystuja, on wykorzystuje ..

Ja tam nie aprobujê takich zachowañ.

[...]

Nie, nie staæ mnie na zap³acenie 7200 dolarów za korzystanie ze
video Skype w Meksyku.

P.S. Alez was tam rzna, jak jakies barany. A wy co - do sadu nie idziecie?
:-)

Nie rozumiem o co mia³bym do s±du i¶æ... wyt³umaczysz mi?
Przecie¿ wyra¼nie siê na to zgodzi³em w umowie...

Ja po prostu stwierdzam fakt..
Opierasz ten "fakt" na argumencie ¿e jak masz 10GB danych to nie ma
sensu liczyæ za minuty dodatkowo... A co jak 1GB?

A to wtedy pewien sens jeszcze jest

No widzisz - to teraz wyt³umacz jak sobie radz± z nielimitowanymi
rozmowami, smsami przy planach z 1Gb danych?

[...]

Jak inna? Jak mo¿e byæ inne nielimitowane rozmów?

[...]

To jest dok³adnie taki sam plan jak ten co opisywa³em: masz nielimitowane
smsy (ale ju¿ niespodzianka: mmsy nie!) i rozmowy a za internet p³acisz...

[...]

Mo¿e uczciwiej by³oby nie obiecywaæ ¿e zadzwoni± skoro nie dzwoni±?

[...]

Lekarz zarabia pó³ miliona rocznie bo 250 wydaje rocznie na prawników
którzy broni± go z frywolnych spraw od zaniedbanie id±cych w milionowe
odszkodowania... Ca³y system medycyna/szpitale+ubezpieczenia medyczne
+prawnicy i milionowe sprawy s±dowe jest powi±zany ze sob± splotami
chorobowymi i nie wiem czy im siê to uda jako¶ wyleczyæ... W Europie
wcale nie jest lepiej - bo jest taniej ale do lekarzy czekasz na wizyty
miesi±cami a ¿eby siê doprosiæ o MRI czy inny cat scan to trzeba siê
nie¼le napociæ... je¶li w ogóle co¶ takiego dostaniesz.

Data: 2013-03-10 20:03:49
Autor: J.F.
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Sat, 9 Mar 2013 18:14:25 -0600, Pszemol napisa³(a):
[...]

No coz, skoro oddzwaniaja ... widac malo jest naciagaczy :-)

Ewentualnie ... ciagle jeszcze widza w oddzwanianiu interes.
Moze klient dzwonil, moze dostawca, a nawet jesli kurier - to pewnie
odbiorca ma interes odebrac :-)

[...]

No tak, imigrantom duzo sie nie placi :-P
Co za czasy, nawycieczke do Meksyku stac, a na telefon nie stac :-)

P.S. Alez was tam rzna, jak jakies barany. A wy co - do sadu nie idziecie?
:-)
Nie rozumiem o co mia³bym do s±du i¶æ... wyt³umaczysz mi?
Przecie¿ wyra¼nie siê na to zgodzi³em w umowie...

Ale przyznasz ze te stawki sa ... zlodziejskie.
A jak sie na zlodziei trafia, to sie w USA idzie do adwokata :-)

http://www.lawyersandsettlements.com/blog/tag/att
http://www.sueeasy.com/class_action_detail.php?case_id=229

Ale widac ATT zatrudnia dobrych prawnikow, bo 4 lata pozniej w cenniku
ciagle zlodziejskie stawki.

Co by zlego o UE nie mowic - operatorow troche utemperowali.

[...]

Policzyli przy jakiej cenie im sie oplaca i taka daja.

Ja tylko o tym ze 10GB internetu bardziej obciaza lacza niz nielimitowane
rozmowy.

[...]

Nie, ty pisales ze placisz za internet (duzo), a reszta jest bezplatnie.
Tu placisz za nielimitowane rozmowy, a internetu nie masz.

Mozesz dokupic, ale juz platny ekstra i limitowany, i to do 2GB a nie 10GB.

[...]

A obiecywwali ze zadzwonia ? Obiecywali ze dostarcza (i nie obiecywali ze przerzuca przez plot).

Ale o telefon kontaktowy prosza, i zadzwonienie powinno im zminimalizowac
koszty, no ale widac tak sie dogadali z dostarczycielami, ze czekaja na
oddzwonienie :-)

[...]

Honorowy nie zaniedbuje :-) (co nie znaczy ze nie musi placic)

[...]

W Polsce, nie w Europie.
Dostaniesz ... ale czasem posmiertnie :-)

J.

Data: 2013-03-11 13:29:59
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:14aeub3zrkz8e$.baosjtfavc9q.dlg40tude.net...
[...]

Oddzwaniaj± z lito¶ci biedakom.

[...]

Tylko ¿e wycieczka ca³a tyle nie kosztowa³a... nawet gdybym wlicza³ nurkowania.

[...]

Sorry, ale definicja z³odziejstwa jest inna.

[...]

E tam... tak siê tylko wydaje.

[...]

Mo¿e tak, mo¿e nie - internet LTE po innych ³±czach biega ni¿ rozmowy, nie?

[...]

Nic nie jest nigdzie bezp³atnie - jest wliczone w to co zap³aci³e¶ za internet.

[...]

To czy zaniedbuje czy niezadniedbuje nie ma absolutnie nic do tego czy ma
sprawê s±dow± czy jej nie ma - a obrona w s±dzie kosztuje... i nie ma ¿e
koszty s±dowe kto¶ Ci zap³aci jak u Was...

[...]

W Europie te¿ jest miernie... niedawno by³a analiza s³u¿by medycznej w UK i Francji.
Kicha podobna jak w Polsce.

atak krótkich sygnałów.