atak krótkich sygnałów.

Data: 2013-02-16 19:18:16
Autor: Waldek Godel
atak krótkich sygnałów.
Dnia Sat, 16 Feb 2013 19:53:13 +0100, the_foe napisa³(a):

mam konto orange on-line (na karte), da sie tam jakos zabiezpieczyc przed wersja oddzwaniania za grub± kase?

Jest taki jeden sposób, ale nie wiem czy sobie poradzisz, to jest tylko dla
ultra-mega-hardkorowych hackerów i elektroników. W ogóle nie powinienem go
zdradzaæ, wiêc nie mów nikomu.
Ten sprytny hack polega na tym, ¿e jak siê numeru nie zna, to siê nie
oddzwania.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2013-02-18 15:28:38
Autor: Leszek
atak krótkich sygna³ów.
W dniu 2013-02-16 20:18, Waldek Godel pisze:

[...]

Podejrzewa³em, ¿e tak to siê skoñczy.
Opozycyjna grupa dy¿urna wykaza³a, ¿e trzeba oddzwaniaæ.
Trzeba by³o zdradziæ jeszcze bardziej skomplikowany sposób : "u¿ywaæ mózgu",
ale to ju¿ chyba niektórych przerasta.
Uprzedzam odpowiedzi - "Uderz w stó³ ..."
L.

Data: 2013-02-18 15:39:27
Autor: Waldek Godel
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Mon, 18 Feb 2013 15:28:38 +0100, Leszek napisa³(a):

Trzeba by³o zdradziæ jeszcze bardziej skomplikowany sposób : "u¿ywaæ mózgu",
ale to ju¿ chyba niektórych przerasta.

" po pierwsze - brak armat..."

Data: 2013-02-18 18:30:39
Autor: Bydlê
atak krótkich sygnałów.
On 2013-02-18 15:28:38 +0100, Leszek <leszbox@wupe.peel> said:

[...]

Nota bene - jacy s± zapiekli w tym, by podkre¶liæ, i¿ bez Aktu Oddzwonienia Na Nieznany Sobie Numer Do Osoby, Która Ma Ich W Dupie I Nie Zostawia Im ¯adnej Wiadomo¶ci ich ¶wiat idzie siê kompletnie jeb... no rozpada siê po prostu.

--
Bydlê

Data: 2013-02-18 19:22:00
Autor: Michal Tyrala
atak krótkich sygnałów.
On Mon, 18 Feb 2013 18:30:39 +0100, Bydlê wrote:
[...]

Przepraszam, ale to Tobie siê napisalo ,,nigdy''. I to Ciebie jest pelno w
tym watku.
A ja po prostu uwazam, ze czasem siê oddzwania, czasem nie. I to jest
decyzja moja (=posiadacza telefonu), a nie usenetowych trolli.

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-02-19 11:23:37
Autor: Leszek
atak krótkich sygna³ów.
W dniu 2013-02-18 20:22, Michal Tyrala pisze:
[...]

Nie wiem czy zauwa¿y³e¶ drogi kolego czego dotyczy³ w±tek.
Nie chodzi³o czy oddzwaniaæ tylko jak siê zabezpieczyæ przed niechcianymi kosztami.
Czy masz z tym problem, ¿eby ZDECYDOWAÆ czy mo¿esz oddzwoniæ czy te¿ nie?
My¶lê, ¿e nie. Gdyby to pytanie zada³ mi mój ojciec to trochê inna sprawa, ale
ludzie to pisz±cy maj± minimum wiedzy.

My¶lê, ¿e najprostsza zasada : 9 cyfr albo 48 po '+' i nie jest to 70xxxxxxx
powinna wystarczyæ, do tego trochê intuicji. My¶lenie nie boli.
Napisa³em "intuicji", ¿eby odci±æ dywagacjê "a jest taki numer ...".

A 221011957 nie ³±czy z Senegalem tylko (jak sprawdzi³em dla niektórych kolegów)
jakimi¶ kolejnymi "domokr±¿cami" wciskaj±cymi ludziom kit o ni¿szych rachunkach.
A je¿eli ³±czy z Senegalem to na koszt numeru 221011957 - o czym tu mowa.

Pozdrawiam z piêknie zasypanej ¶niegiem wioski,
L.

Data: 2013-02-19 15:50:32
Autor: Bydlê
atak krótkich sygnałów.
On 2013-02-18 20:22:00 +0100, Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> said:

[...]

Tak. Gdy¿ nigdy nie oddzwania siê na nieznane sobie numery.
Je¶li kto¶ ma sprawê do ciebie, to albo siê nagra, albo zadzwoni ponownie.
Tertium non datur est.
:-)

--
Bydlê

Data: 2013-02-19 16:55:19
Autor: ALEX Alpha MR
atak kr+APM-tkich sygna+AUIA8w-w.
Dnia Tue, 19 Feb 2013 15:50:32 +-0100, Bydl+ARk- napisa+AUI-(a):

Nota bene - jacy s+AQU- zapiekli w tym, by podkre+AVs-li+AQc-, i+AXw- bez Aktu
Oddzwonienia Na Nieznany Sobie Numer Do Osoby, Kt+APM-ra Ma Ich W Dupie I
Nie Zostawia Im +AXs-adnej Wiadomo+AVs-ci ich +AVs-wiat idzie si+ARk- kompletnie jeb...
no rozpada si+ARk- po prostu.

Przepraszam, ale to Tobie si+ARk- napisalo ,,nigdy''.

Tak. Gdy+AXwAoA-nigdy nie oddzwania si+ARkAoA-na nieznane sobie numery.
Je+AVs-li kto+AVsAoA-ma spraw+ARk- do ciebie, to albo si+ARkAoA-nagra, albo zadzwoni ponownie.
Tertium non datur est.
:-)

Niestety, czasem czekasz na, to a+AXw- kto+AVs- a+AXw- raz zadzwoni. A jak nie
odbierzesz to przepad+AUI-o.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim+AQU- Cesarska Marynarka Japo+AUQ-ska nie tylko zatopi+AUI-a
flot+ARk- rosyjsk+AQU-, zatopi+AUI-a co+AVs- o wiele wi+ARk-cej: mit o wy+AXw-szo+AVs-ci bia+AUI-ej rasy

Data: 2013-02-18 20:07:03
Autor: marfi
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Bydlê" <pan.bydle@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kftofv$lrk$1cougar.axelspringer.pl...
[...]

  Pewnie gdy zobacza, ¿e dzwoni³ anonim id± na tydzieñ do psychiatryka :)
BTW: Nie odbieram telefonów anonimowych i co mi zrobicie?

--
marfi

Data: 2013-02-19 15:49:14
Autor: Bydlê
atak krótkich sygnałów.
On 2013-02-18 20:07:03 +0100, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> said:

[...]

Pewnie za³o¿± jak±¶ grupê wsparcie i bêd± siê modliæ o ciebie.
Bo jak¿e mia³by¶ ¿yæ bez oddzwaniania?
A je¶li to kurier? Albo ksi±dz?
;)

--