atak krótkich sygnałów.

Data: 2013-02-21 00:17:12
Autor: engry berd
atak krótkich sygnałów.

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kfokim$7df$1news.dialog.net.pl...
w ostatnich daniach miałem dziwna akcje, z dwoma dziwnymi numereami, które do mnie dzwonily, ale tak krótko, ze nawet dzwonek i wibra sie nie uruchomily...
pierwszy telefon to:
534192868
wyglada jak tel. komórkowy orange, tyle, ze nie uzywaja prefixu 53 ze wzgledu na to, ze to kierunkowy... Kuby!
Dzis to samo z innego numeru:
221011957
wyglada na warszawski numer, ale w internecie sa dwie historie: jedni mówią, że łączy on z Senegalem i polaczenie kosztuje na wejsciu 30zł. Inni twierdza, ze to jakis denny telemarketing, na tyle bezczelny, ze nawet oferte chca wcisnac na koszt rozmówcy ...

Pierwszo słyszę, że Orange nie używa 53 bo im się z Kubą kojarzą, to Warszawa musi się pozbyć 22, bo to Afryka!
Miałeś +534 czy samo 534? Jeśli to drugie i oddzwonie na taki numer powoduje połączenie z czarnym lądem, to faktycznie kur.....wo.

Data: 2013-02-23 07:27:51
Autor: Pszemol
atak krótkich sygnałów.
"engry berd" <bird@angry.org> wrote in message news:512559b4$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ludzie ściemniają i piszą o czymś, o czym pojęcia nie mają a ty im wierzysz.

Data: 2013-02-23 07:30:40
Autor: Pszemol
atak krótkich sygnałów.

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:kgag32$h92$1dont-email.me...
[...]

RADOM - numer kierunkowy
48

Belsk Duży, Białobrzegi, Blędów, Borkowice, Chlewiska, Chotcza, Chynów, Ciepielów, Drzewica, Garbatka-Letnisko, Gielniów, Głowaczów, Gniewoszów, Goszczyn, Gowarczów, Gózd, Grabów nad Pilicą, Grójec, Iłża, Jasieniec, Jastrząb, Jastrzębia, Jedlińsk, Jedlnia-Letnisko, Kazanów, Klwów, Kowala, Kozienice, Lipsko, Magnuszew, Mirów, Mogielnica, Nowe Miasto nad Pilicą, Odrzywół, Orońsko, Pionki, Pniewy, Policzna, Potworów, Promna, Przyłęk, Przysucha, Przytyk, Radom, Radzanów, Rusinów, Rzeczniów, Sieciechów, Sienno, Skaryszew, Solec nad Wisłą, Stara Błotnica, Stromiec, Szydłowiec, Tczów, Warka, Wieniawa, Wierzbica, Wolanów, Wyśmierzyce, Zakrzew, Zwoleń

Gdyby systemy telefoniczne nie umiały się połapać co jest numerem
kierunkowym do państwa (48 - Polska) a do miasta (48 - Radom) to
ludzie ze wszystkich wymienionych wyżej miescowości mieliby duże
problemy z dodzwonieniem siÄ™ gdziekolwiek, nie sÄ…dzisz ?

Data: 2013-02-23 15:12:06
Autor: J.F.
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Sat, 23 Feb 2013 07:30:40 -0600, Pszemol napisa³(a):
Gdyby systemy telefoniczne nie umia³y siê po³apaæ co jest numerem
kierunkowym do pañstwa (48 - Polska) a do miasta (48 - Radom) to
ludzie ze wszystkich wymienionych wy¿ej miescowo¶ci mieliby du¿e
problemy z dodzwonieniem siê gdziekolwiek, nie s±dzisz ?

Systemy tlf nie maja, ale reszta ... kto ich tam wie - zobaczysz ze
dzwonili z 127766445 - oddzwonisz, czy wczesniej sprawdzisz czy z przodu
nie ma +?  A jak oni znalezli jakis sposob na ukrycie tego + ? W systemach tez juz cuda widzialem, dzwoni ktos z Belgii, a na wyswietlaczu
pokazuje sie numer bez kraju ... no ale w tym przypadku oddzwonienie bedzie
na krajowy numer ... tylko kto wie ze 30xxx.. to drogo.

J.

Data: 2013-02-24 12:08:06
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:12931ev6xt3t$.1frwqa7ixi8c0$.dlg40tude.net...
[...]

Sprawdzê czy z przodu nie ma + ???
Jakiego telefonu Ty u¿ywasz???
Ja widzê ca³y numer osoby dzwoni±cej, nie tylko jego koñcówkê...

A jak oni znalezli jakis sposob na ukrycie tego + ?

?? Je¶li ukryli plusa dla telefonu to telefon nie oddzwoni na plusa...
Oczywi¶cie ¿e mo¿na przek³amaæ CallerID, ale wtedy ten kto¶
oddzwoni na lokalny numer, ten bez plusa, bo sk±d telefon go we¼mie
skoro w Caller ID plusa nie by³o?

W systemach tez juz cuda widzialem, dzwoni ktos z Belgii, a na wyswietlaczu
pokazuje sie numer bez kraju ... no ale w tym przypadku oddzwonienie bedzie
na krajowy numer ... tylko kto wie ze 30xxx.. to drogo.

Nie rozumiem co tu napisa³e¶... Dlaczego 30xxx to drogo?

Data: 2013-02-25 01:14:09
Autor: J.F.
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Sun, 24 Feb 2013 12:08:06 -0600, Pszemol napisa³(a):
[...]

A twoj wlasny system operacyjny nigdy sie nie myli i zawsze zauwaza takie
male plusy ? :-)

[...]

A kto ich tam wie ... moze np wystarczy dopelnic spacjami i nawet iphone
obetnie cos z przodu :-

[...]

I oddzwonisz ?

No dobra, juz zlikwidowali, ale kiedys widac ludzie przestali dzwonic na
0700, to wprowadzili 0-300 i 0-400.

J.

Data: 2013-02-25 19:06:05
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:zy7ybr8iocke.smlj83vz5w66.dlg40tude.net...
[...]

Plusy nie s± wcale ma³e i wyra¼nie rzucaj± siê w oczy bo nie s± cyfr±...

[...]

Nie s±dzê, ale spróbuj i powiedz nam jak by³o... :-)

[...]

Ja nie oddzwoniê bo generalnie ignorujê rozmowy przychodz±ce
z numerów nieistniej±cych w mojej ksi±¿ce adresowej...
Oczekujê ¿e osoba nowa, która próbuje ze mn± z³apaæ kontakt
po raz pierwszy nagra mi wiadomo¶æ na automatycznej sekretarce.
Je¶li jej nie zostawi to zak³adam ¿e jest ... akwizytorem i olewam :-)
Jak dot±d nie zawiod³em siê na takiej metodzie postêpowania.

Data: 2013-02-26 17:36:39
Autor: J.F
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kgh1o5$7tf$1@dont-email.me...
[...]

Az sobie podzwonilem ... no, niby wyraznie rzuca sie w oczy, ale to jest test gdy jestem wstepnie ukierunkowany.
Jakby do mnie zadwonil z zaskoczenia jakis krotki numer,
+123456789, to nie wiem czy bym tak zwrocil uwage.

Na innym telefonie z kolei wszystkie pokazuja sie z +.
Czy bym zwrocil uwage na +49123456789  ?

[...]

Nie mam dostepu do lacza miedzycentralowego.

[...]

No tak, amerykanski styl zycia :-)

U nas teleakwizytorow mniej, uzytecznych telefonow widac wiecej, i ludzie czesto oddzwaniaja.
A z taktyka "1 dzwonka" to jak pisalem spotkalem sie u kurierow - i tutaj olewanie moze byc na twoja wlasna szkode :-)

J.

Data: 2013-02-26 11:54:01
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:512ce55e$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
Na innym telefonie z kolei wszystkie pokazuja sie z +.
Czy bym zwrocil uwage na +49123456789  ?

Tu mo¿e byæ problem i nie wiem czemu telefon mia³by
plusa wy¶wietlaæ gdy po³±czenie przychodzi z tej samej
strefy numeracyjnej - to jest myl±ce... Kto¶ tak ustawi³
sobie telefon ? Na z³o¶æ mamie odmrozi³ sobie uszy? :-)

Nie s±dzê, ale spróbuj i powiedz nam jak by³o... :-)

Nie mam dostepu do lacza miedzycentralowego.

Wystarczy mieæ dostêp do VoIPa w którym ustawiasz CallerID samemu.

[...]

Czy ja wiem - mo¿e wiêcej macie biedaków co im siê impulsy na
karcie koñcz±? Tu generalnie za komórki p³aci siê ju¿ tylko za internet.
Reszta rzeczy w abonamencie (telefony, smsy) jest ju¿ wliczona w
wersji "unlimited". Ja mam tak w AT&T gdzie p³acê za 10 GB danych
na miesi±c w abonamencie a rozmowy i smsy mam "wliczone" :-)

A z taktyka "1 dzwonka" to jak pisalem spotkalem sie u kurierow
- i tutaj olewanie moze byc na twoja wlasna szkode :-)

Nie mam takich problemów.

Data: 2013-02-26 19:05:45
Autor: J.F
atak krótkich sygna³ów.
[...]

Nawet nie wiem.  Android wyswietla lokalne bez kraju, a nokia z krajem.
Czy to T-mobile inaczej ustawia, czy nokia dodaje, a moze nie odejmuje - nie wiem.

Nie s±dzê, ale spróbuj i powiedz nam jak by³o... :-)
Nie mam dostepu do lacza miedzycentralowego.
Wystarczy mieæ dostêp do VoIPa w którym ustawiasz CallerID samemu.

Tez nie mam.

[...]

Ale oddzwanianie chyba swiadczy o czym przeciwnym, ktos sie nie patrzy na koszty, tylko usiluje sie skontaktowac.

Reszta rzeczy w abonamencie (telefony, smsy) jest ju¿ wliczona w
wersji "unlimited". Ja mam tak w AT&T gdzie p³acê za 10 GB danych
na miesi±c w abonamencie a rozmowy i smsy mam "wliczone" :-)

Ale na tethering komputera cie biedaku nie stac, i na zaplacenie rachunku z Meksyku tez nie, i kombinujesz jak tu mniej placic :-P

P.S. 10GB danych to wiecej danych niz 1000h rozmowy. Miesiac ma mniej godzin. W sumie nie ma sie co dziwic ze reszta za darmo :-)

A z taktyka "1 dzwonka" to jak pisalem spotkalem sie u kurierow
- i tutaj olewanie moze byc na twoja wlasna szkode :-)

Nie mam takich problemów.

Widac co kraj to obyczaj.
Ja sie tam specjalnie nie dziwie, ze jak wysrubowali kurierom stawki na maksa, to ich nie stac na minute rozmowy ... ktora czesto sie moze przedluzyc do kilku minut.
I moze nawet na SMS ich nie stac - czy raczej na 4 telefony ...

J.

Data: 2013-03-04 22:48:40
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:512cfa41$0$1310$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ten co oddzwania nie patrzy na koszty, bo jest zdesperowany kontaktu,
samotny, sfrustrowany cisz± swojej s³uchawki - powodów oddzwaniania
na nieznane numery mo¿e byæ sporo :) Ale raczej wszystkie chore :)

[...]

Tethering to dodatkowe $20 w starym planie.
W nowym abonamencie jest ju¿ wliczony.

Teza by³a ¿e krajowe rozmowy i smsy s± wliczone i p³aci siê za internet.
Jaki to ma dla Ciebie zwi±zek z cenami miêdzynarodowego roamingu
w czasie wakacji w Meksyku przy stawce $19.99/1Mb danych?

P.S. 10GB danych to wiecej danych niz 1000h rozmowy. Miesiac ma
mniej godzin. W sumie nie ma sie co dziwic ze reszta za darmo :-)

Ale co z tego skoro tych danych siê nie wykorzystuje na rozmowy?
Nie rozumiem takiej kalkulacji...

[...]

Sugerujesz ¿e kurier za³atwia obowi±zki s³u¿bowe z prywatnego telefonu?

Data: 2013-03-06 10:53:50
Autor: yabba
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Kurierzy s± najczê¶ciej zatrudniani jako firmy podwykonawcze, wiêc ka¿dy
dodatkowy koszt zmniejsza jego zarobek. Samochód, paliwo, naprawy,
ubezpieczenie, ZUS, telefon - wszystko z w³asnych pieniêdzy kuriera.

Chociaz teraz za 70 z³ mo¿na mieæ tysi±ce minut na rozmowy.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-03-06 06:50:30
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message news:kh73ln$1qg$1node2.news.atman.pl...
[...]

I odlicza to od dochodu "firmy" wpuszczaj±c przecie¿ w koszty...
Je¶li kto¶ bawi siê w puszczanie dzwonów profesjonalnie i liczy
na to ¿e klienci mu oddzwoni± p³ac±c jego koszty to niestety
jest skoñczonym dziadem...

Data: 2013-03-06 14:51:01
Autor: J.F
atak krótkich sygna³ów.
[...]

Wiesz, lepiej miec 70zl i zaplacic od tego 14zl podatku, niz nie miec.

Je¶li kto¶ bawi siê w puszczanie dzwonów profesjonalnie i liczy
na to ¿e klienci mu oddzwoni± p³ac±c jego koszty to niestety
jest skoñczonym dziadem...

Nie mowie nie, ale to pretensje do prezesow firm nierzadko z jakims United czy Deutsche w nazwie, ze wola dziadowac niz okreslic jasne standardy - telefon, informacja, dzwonek do drzwi, a nie tak srubujemy koszty ze pracownik przerzuca przez plot i jedzie dalej, bo ma placone od paczki ..

Przy cenie kilkunastu zl za przesylke te ~30gr za minute rozmowy moze byc istotne.
A przeciez majac jakis zwrot z przychodzacych mozna sobie calkiem ladnie konto nabic :-)

J.

Data: 2013-03-07 06:46:35
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:513749c6$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
[...]

¯eby nie wiem jakie standardy pracodawca ustala³ to zawsze znajdzie
siê pracownik który standardy i honor ma w dupie i ceni sobie wy³±cznie
swój maksymalny zarobek.

Przy cenie kilkunastu zl za przesylke te ~30gr za minute rozmowy
moze byc istotne.
A przeciez majac jakis zwrot z przychodzacych mozna sobie calkiem ladnie konto nabic :-)

:-(

Data: 2013-03-06 16:43:57
Autor: yabba
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kh7e02$scs$1dont-email.me...
[...]

Masz odpowied¼: mniejsze koszty -> wiêkszy zysk kuriera.

Je¶li kto¶ bawi siê w puszczanie dzwonów profesjonalnie i liczy
na to ¿e klienci mu oddzwoni± p³ac±c jego koszty to niestety
jest skoñczonym dziadem...

Odbiorca przesy³ki nie jest klientem dla firmy kurierskiej. Klientem jest zwykle nadawca, a jemu jest wszystko jedno czy kurier do odbiorcy dzwoni czy tylko puszcza sygna³. Nadawcy zalezy tylko na niskim koszcie nadania przesy³ki.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-03-07 19:43:03
Autor: animka
atak krótkich sygnałów.
W dniu 2013-03-06 16:43, yabba pisze:
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
[...]

Sugerujesz że kurier załatwia obowiązki służbowe z prywatnego telefonu?

Kurierzy są najczęściej zatrudniani jako firmy podwykonawcze, więc każdy
dodatkowy koszt zmniejsza jego zarobek. Samochód, paliwo, naprawy,
ubezpieczenie, ZUS, telefon - wszystko z własnych pieniędzy kuriera.

Chociaz teraz za 70 zł można mieć tysiące minut na rozmowy.

I odlicza to od dochodu "firmy" wpuszczając przecież w koszty...

Masz odpowiedź: mniejsze koszty -> większy zysk kuriera.

Jeśli ktoś bawi się w puszczanie dzwonów profesjonalnie i liczy
na to że klienci mu oddzwonią płacąc jego koszty to niestety
jest skończonym dziadem...

Odbiorca przesyłki nie jest klientem dla firmy kurierskiej. Klientem jest
zwykle nadawca, a jemu jest wszystko jedno czy kurier do odbiorcy dzwoni czy
tylko puszcza sygnał. Nadawcy zalezy tylko na niskim koszcie nadania
przesyłki.
Mnie to ze 2 razy obudzili jak sobie spałam. Poprosilam o poczekanie 10 minut i w tym czasie już czekał pod drzwiami.

--
animka

Data: 2013-03-07 19:41:17
Autor: animka
atak krótkich sygnałów.
W dniu 2013-03-06 10:53, yabba pisze:
[...]

Ostatnio Rostkowski robi nową ustawę i twierdzi, ze za służbowe telefony i służbowe rozmowy, samochody pracownik nic nie płaci.

--
animka

Data: 2013-03-06 16:44:01
Autor: J.F
atak krótkich sygna³ów.
U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kh3tcu$rp7$1@dont-email.me...
[...]

Albo jest prezesem we wlasnej firmie i ma 80% waznych telefonow, albo jest obowiazkowy i z natury oddzwania.

[...]

Ale placiles, czy utrudniales sobie zycie dla glupich 20 $ ? ;-P

Teza by³a ¿e krajowe rozmowy i smsy s± wliczone i p³aci siê za internet.
Jaki to ma dla Ciebie zwi±zek z cenami miêdzynarodowego roamingu
w czasie wakacji w Meksyku przy stawce $19.99/1Mb danych?

A co, nie chcesz znac aktualnej pogody rano w lozku, a przeciez to nawet 1MB nie zje :-P

[...]

A za co placisz ? Rozsadnie byloby za zajecie kanalu radiowego, bo inaczej to za co - za wygode, za uczucie pozostawania w kontakcie ?

Tak czy inaczej - jak masz 10GB internetu, to w zasadzie nie ma sensu liczyc ci minut dodatkowo :-)

[...]

Ja tam nie wiem - czy ma wlasna firme i jest na wlasnym rozrachunku, czy ma sluzbowy telefon zeby go mozna bylo op*, ale z najmniejszym abonamentem, czy  mu np mixa dali i ma 25zl na caly miesiac ...

J.

Data: 2013-03-07 06:51:54
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:51376442$0$26682$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak sobie to t³umacz... Jeste¶ obowi±zkowy, nie samotny i zdesperowany :-)

[...]

Gdyby to by³o jedno 20 to bym sobie nie utrudnia³, ale nie by³o.

[...]

Co z tego ¿e zajmie mniej, skoro jest miêdzynarodowy roaming
danych jest naliczany w 1-megowych kwantach, ka¿dy po $20?

[...]

S± te¿ inne plany "mobile sharing" z mniejsz± ilo¶ci± danych tak samo
zorganizowane. Odwied¼ witrynê www.att.com i porównaj sobie...
A tak a'propos, czy który¶ operator w Polsce oferuje takie abonamenty
w których naliczany jest ju¿ tylko internet a ca³a reszta (rozmowy, smsy,
foto/video smsy, voicemail/sekretarka, caller id, call waiting, 3-way
i konferencyjne po³±czenia) s± wliczone w cenê abonamentu?

[...]

I woli je wydzwoniæ na prywatê, nie?
Ja siê obawiam, ¿e to sprowadza siê do niskiego honoru tych ludzi
którzy z biedy sprzedaj± swój honor za grosze.

Data: 2013-03-07 14:07:49
Autor: J.F
atak krótkich sygna³ów.
[...]

Ja to nawet facebooka nie uzywam.
Ale znam ludzi co oddzwaniaja.

To nie USA, tu jak ktos dzwoni to jeszcze zazwyczaj nie po to, aby przekazac jakas durna oferte.
Przynajmniej na komorki nie ..

[...]

Nie stac cie na jeden posilek w McDonaldzie, ale dorabiasz idelogie :-P

[...]

Ja po prostu stwierdzam fakt..

[...]

chyba nie, ale co powiesz o abonamencie z nielimitowanymi rozmowami ?
A pare zl drozej dodatkowo z internetem ? Zwal jak zwal, wazne ze za pewna kwote masz juz uslugi wliczone ... choc nie mowie ze wszystkie.

[...]

Do celow sluzbowych na pewno nie starczy :-)

Ja siê obawiam, ¿e to sprowadza siê do niskiego honoru tych ludzi
którzy z biedy sprzedaj± swój honor za grosze.

A z czego wynika wrzucanie paczek ludziom do ogrodka przez plot ?
A z czego wynika pierwsze pytanie w szpitalu "jak bedzie pan placil" ? :-)

J.

Data: 2013-03-09 14:58:56
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:51389126$0$1259$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak czy inaczej p³aci ten co ma interes, tak to jest zorganizowane.
Kto¶ kto omija t± prost± zasadê i puszcza jednego dzwona celowo
uniemo¿liwiaj±c podniesienie s³uchawki bo liczy ¿e mu kto¶
oddzwoni jest zwyk³ym naci±gaczem i dziadem w obdartych portkach.

[...]

Nie rozumiem co tu napisa³e¶... Jak to mnie nie staæ na McDonalds?
O czym Ty mówisz?
Czy Ty zdajesz sobie sprawê jak s± skonstruowane op³aty w AT&T?
Bo chyba ci±gle nie rozumiesz. $20 za megabajt nie oznacza ¿e
jak u¿yjesz 100kb to zap³acisz $2. P³acisz w 1Mb/$20 inkrementach.
Zu¿yjesz 100kb - $20 siê nale¿y. Zu¿yjesz 900kb - $20 siê nale¿y.
Zu¿yjesz 1.1Mb? $40 siê nale¿y. Jak by³em w Meksyku ostatnio to
zu¿y³em jakies 380MB danych - gdybym u¿y³ roamingu AT&T to
rachunek po tych wakacjach za sam telefon skoczy³by mi do 380x$20
7200 dolarów!!! Kupno lokalnej karty meksykañskiej kosztowa³o grosze.

[...]

Opierasz ten "fakt" na argumencie ¿e jak masz 10GB danych to nie ma
sensu liczyæ za minuty dodatkowo... A co jak 1GB? Tymczasem takie same
plany z nielimitowanymi rozmowami i sms'ami mo¿esz mieæ z 1Gb danych.
Zerknij tutaj: http://www.att.com/shop/wireless/plans/mobileshare.html

[...]

No przecie¿ ca³y czas o w³a¶nie takie plany z nielimitowanymi rozmowami
pytam...

A pare zl drozej dodatkowo z internetem ? Zwal jak zwal, wazne ze za pewna kwote masz juz uslugi wliczone ... choc nie mowie ze wszystkie.

Ile kosztuje w Polsce taki plan w którym masz unlimited wszystko?
I u kogo, bo to wa¿ne aby nie by³ to jaki¶ niszowy operator bez pokrycia.

[...]

Ja nie wiem jak to sobie pracownik z pracodawc± za³atwia, ale jak
nie wystarcza to chyba nie oczekuje siê od niego ¿e bêdzie z prywatnego
dzwoni³ do klientów ?

[...]

To pierwsze wynika z niechlujno¶ci i braku obowi±zkowo¶ci kuriera.
A to drugie to nie bardzo rozumiem do czego tu pijesz... pogubi³e¶ siê? :)

Data: 2013-03-09 23:43:12
Autor: J.F.
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Sat, 9 Mar 2013 14:58:56 -0600, Pszemol napisa³(a):
[...]

W zasadzie nie mowie nie, co nie zmienia faktu ze wiele osob oddzwania.

A taki kurier, no poniekad dziad, jego wykorzystuja, on wykorzystuje ..

[...]
[..]
[...]

No to co - nie stac cie ? :-P

P.S. Alez was tam rzna, jak jakies barany. A wy co - do sadu nie idziecie?
:-)

Ja po prostu stwierdzam fakt..
Opierasz ten "fakt" na argumencie ¿e jak masz 10GB danych to nie ma
sensu liczyæ za minuty dodatkowo... A co jak 1GB?

A to wtedy pewien sens jeszcze jest

[...]

Ale tu troche inna formula.

[...]

Teraz to u wszystkich.
http://www.orange.pl/kid,4002009272,id,4002516536,title,Rozmowy-bez-limitu,article.html
80 zl. Wszystko nie - rozmowy unlimited, sms unlimited, ale internet platny
i ograniczony  ..

http://www.plus.pl/indywidualna/Abonament/NowiKlienci/Promocje/MamNajlepszySmartfon/BezLimitu/

[...]

Przeciez mamy kapitalizm - robotnik ma robic i najlepiej za miske kartofli
(ryz podrozal) :-)

[...]

Tak mi sie wydaje ze honor lekarza polega na tym zeby pacjenta wyleczyc, a nie zarabiac przynajmniej pol miliona rocznie :-P

J.

Data: 2013-03-09 18:14:25
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:dsckuvu0loal$.1xb66ybpxrbq4.dlg40tude.net...
[...]

Gdyby nie by³o naiwnych frajerów nie by³oby naci±gaczy... proste.

A taki kurier, no poniekad dziad, jego wykorzystuja, on wykorzystuje ..

Ja tam nie aprobujê takich zachowañ.

[...]

Nie, nie staæ mnie na zap³acenie 7200 dolarów za korzystanie ze
video Skype w Meksyku.

P.S. Alez was tam rzna, jak jakies barany. A wy co - do sadu nie idziecie?
:-)

Nie rozumiem o co mia³bym do s±du i¶æ... wyt³umaczysz mi?
Przecie¿ wyra¼nie siê na to zgodzi³em w umowie...

Ja po prostu stwierdzam fakt..
Opierasz ten "fakt" na argumencie ¿e jak masz 10GB danych to nie ma
sensu liczyæ za minuty dodatkowo... A co jak 1GB?

A to wtedy pewien sens jeszcze jest

No widzisz - to teraz wyt³umacz jak sobie radz± z nielimitowanymi
rozmowami, smsami przy planach z 1Gb danych?

[...]

Jak inna? Jak mo¿e byæ inne nielimitowane rozmów?

[...]

To jest dok³adnie taki sam plan jak ten co opisywa³em: masz nielimitowane
smsy (ale ju¿ niespodzianka: mmsy nie!) i rozmowy a za internet p³acisz...

[...]

Mo¿e uczciwiej by³oby nie obiecywaæ ¿e zadzwoni± skoro nie dzwoni±?

[...]

Lekarz zarabia pó³ miliona rocznie bo 250 wydaje rocznie na prawników
którzy broni± go z frywolnych spraw od zaniedbanie id±cych w milionowe
odszkodowania... Ca³y system medycyna/szpitale+ubezpieczenia medyczne
+prawnicy i milionowe sprawy s±dowe jest powi±zany ze sob± splotami
chorobowymi i nie wiem czy im siê to uda jako¶ wyleczyæ... W Europie
wcale nie jest lepiej - bo jest taniej ale do lekarzy czekasz na wizyty
miesi±cami a ¿eby siê doprosiæ o MRI czy inny cat scan to trzeba siê
nie¼le napociæ... je¶li w ogóle co¶ takiego dostaniesz.

Data: 2013-03-10 20:03:49
Autor: J.F.
atak krótkich sygna³ów.
Dnia Sat, 9 Mar 2013 18:14:25 -0600, Pszemol napisa³(a):
[...]

No coz, skoro oddzwaniaja ... widac malo jest naciagaczy :-)

Ewentualnie ... ciagle jeszcze widza w oddzwanianiu interes.
Moze klient dzwonil, moze dostawca, a nawet jesli kurier - to pewnie
odbiorca ma interes odebrac :-)

[...]

No tak, imigrantom duzo sie nie placi :-P
Co za czasy, nawycieczke do Meksyku stac, a na telefon nie stac :-)

P.S. Alez was tam rzna, jak jakies barany. A wy co - do sadu nie idziecie?
:-)
Nie rozumiem o co mia³bym do s±du i¶æ... wyt³umaczysz mi?
Przecie¿ wyra¼nie siê na to zgodzi³em w umowie...

Ale przyznasz ze te stawki sa ... zlodziejskie.
A jak sie na zlodziei trafia, to sie w USA idzie do adwokata :-)

http://www.lawyersandsettlements.com/blog/tag/att
http://www.sueeasy.com/class_action_detail.php?case_id=229

Ale widac ATT zatrudnia dobrych prawnikow, bo 4 lata pozniej w cenniku
ciagle zlodziejskie stawki.

Co by zlego o UE nie mowic - operatorow troche utemperowali.

[...]

Policzyli przy jakiej cenie im sie oplaca i taka daja.

Ja tylko o tym ze 10GB internetu bardziej obciaza lacza niz nielimitowane
rozmowy.

[...]

Nie, ty pisales ze placisz za internet (duzo), a reszta jest bezplatnie.
Tu placisz za nielimitowane rozmowy, a internetu nie masz.

Mozesz dokupic, ale juz platny ekstra i limitowany, i to do 2GB a nie 10GB.

[...]

A obiecywwali ze zadzwonia ? Obiecywali ze dostarcza (i nie obiecywali ze przerzuca przez plot).

Ale o telefon kontaktowy prosza, i zadzwonienie powinno im zminimalizowac
koszty, no ale widac tak sie dogadali z dostarczycielami, ze czekaja na
oddzwonienie :-)

[...]

Honorowy nie zaniedbuje :-) (co nie znaczy ze nie musi placic)

[...]

W Polsce, nie w Europie.
Dostaniesz ... ale czasem posmiertnie :-)

J.

Data: 2013-03-11 13:29:59
Autor: Pszemol
atak krótkich sygna³ów.
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:14aeub3zrkz8e$.baosjtfavc9q.dlg40tude.net...
[...]

Oddzwaniaj± z lito¶ci biedakom.

[...]

Tylko ¿e wycieczka ca³a tyle nie kosztowa³a... nawet gdybym wlicza³ nurkowania.

[...]

Sorry, ale definicja z³odziejstwa jest inna.

[...]

E tam... tak siê tylko wydaje.

[...]

Mo¿e tak, mo¿e nie - internet LTE po innych ³±czach biega ni¿ rozmowy, nie?

[...]

Nic nie jest nigdzie bezp³atnie - jest wliczone w to co zap³aci³e¶ za internet.

[...]

To czy zaniedbuje czy niezadniedbuje nie ma absolutnie nic do tego czy ma
sprawê s±dow± czy jej nie ma - a obrona w s±dzie kosztuje... i nie ma ¿e
koszty s±dowe kto¶ Ci zap³aci jak u Was...

[...]

W Europie te¿ jest miernie... niedawno by³a analiza s³u¿by medycznej w UK i Francji.
Kicha podobna jak w Polsce.

atak krótkich sygnałów.