atak na 2400

Data: 2010-06-22 17:54:12
Autor: weneziano
atak na 2400
Witam,

odbilismy sie juz kilka razy od 2400, a skoro tak to przestal ten poziom byc linia oporu, krecac sie w jego poblizu nalezy przyjac ze zbieranie sil doprowadzi do jego pokonania i przyspieszenia WZROSTOW, im dluzej robimy taniec brzucha na tym poziomie tym pasibrzuch bedzie bardziej zadowolony.

Long dzis po 2383, sl 2361, tp 2478

Greed is good.

Data: 2010-06-22 19:57:49
Autor: george
atak na 2400

" weneziano" <weneziano.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hvqtc4$55p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Brak obrotów przez wakacje sprzyja twojemy scenariuszowi.
Dla mnie to jednak za mało.
Poczekam na "decyzje" komitetu centralnego G-20 w która strone bo nie wiem :).
Chińczyki namieszały ze swoim de-pegiem na tydzień przed zjazdem "grona decyzyjnego"....
Zobaczymy po co to było.

george

Data: 2010-06-22 18:00:13
Autor:
atak na 2400
[...]

obroty zrobi zagranica, ktora juz ma dosyc tureckiej i Indyjskiej gieldy, wlasnie wymienia dolce na zlotowki i czeka w boksach na koniec oferty Taurona, bedzie jazda, zapinac pasy, lapac snickersy !

Data: 2010-06-22 21:34:43
Autor: george
atak na 2400

<weneziano@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hvqtnd$6di$1inews.gazeta.pl...
Brak obrotów przez wakacje sprzyja twojemy scenariuszowi.
Dla mnie to jednak za mało.
Poczekam na "decyzje" komitetu centralnego G-20 w która strone bo nie wiem
:).
[...]

pozostaje tylko LOL
george

Data: 2010-06-22 21:45:41
Autor: skippy
atak na 2400

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c211056$0$17084$65785112news.neostrada.pl...

[...]

mocniej może: tauron rozjebie Indie i zasypie ich megawacikami

Data: 2010-06-22 21:55:29
Autor: skippy
atak na 2400
dziwie sie, że w PRLu nie wpadli na taki deal
sprzedać pakiet mniejszościowy, skosic kasie, wmawiać że sprywatyzowano państwowego molocha i nadal mieć władzie
mistrzostwo świata, dodam juz tak naprawdę na jakiś czas

Data: 2010-06-24 18:25:46
Autor: roman ban
atak na 2400
skippy <atunic@nie.ma> napisał(a):

> pozostaje tylko LOL
> george

mocniej może: tauron rozjebie Indie i zasypie ich megawacikami

hmm-czy oni wiedza ze jest taki  kraj LACHISTAN (POLAND)???

Data: 2010-06-23 09:39:17
Autor: Lech Dubrowski
atak na 2400

Long dzis po 2383, sl 2361, tp 2478

Tez tak dzis myslalem ale zrezygnowalem. Teraz widze, ze dobrze zrobilem. Generalnie fundamenty czyli dane makro rzadza niepodzielnie

Leszek

Greed is good.

Data: 2010-06-23 07:49:44
Autor: XXL
atak na 2400
Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a): Long dzis po 2383, sl 2361, tp 2478

Tez tak dzis myslalem ale zrezygnowalem. Teraz widze, ze dobrze zrobilem. Generalnie fundamenty czyli dane makro rzadza niepodzielnie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Dane makroekonomiczne z USA coraz gorsze. Maleją szanse na wybicie WIG20
powyżej 2400 pkt. Chyba raczej polecimy w dół.
Wczoraj w USA padły ważne wsparcia na S&P500.

http://www.globtrex.com/Analizy/Analizy+Rynkowe/1250-WIG20+kolejny+negatywny+sygnal+z+USA

Data: 2010-06-23 15:20:30
Autor: Lech Dubrowski
atak na 2400
Dzis znowu spadek kredytow hipotecznych w USA i kiepskie dane z Kanady. Teraz beda dane o sprzedazy domow na rynku wtornym w USA. S&P500 juz spada.

Leszek

Data: 2010-06-23 15:02:13
Autor:
[...]

trzeba wytrzasc portki troche, ale zobaczymy co wymaluja na close

Data: 2010-06-23 15:01:15
Autor:
atak na 2400
Long dzis po 2383, sl 2361, tp 2478

Greed is good.

sl sie zrealizowal, na razie OUT, L>2361, S<2311

Greed is good

Data: 2010-06-24 18:18:29
Autor: weneziano
atak na 2400
L po PKC na otwarciu, rynek pokazuje zeba, sl 2311, tp 2478
dzis CRM Cormay na plusie powyzej 7%, dalej mosci panowie, po odczynniki in vitro pompowac spoleczke do wyborow

Data: 2010-06-26 17:00:45
Autor: weneziano
atak na 2400
Long 2331, sl 2309, tp 2478

greed is good

Data: 2010-06-26 17:31:14
Autor: kc
atak na 2400
weneziano <weneziano@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Long 2331, sl 2309, tp 2478

greed is good

Nie zauważyłem, kiedy to zacząłeś publikować. Widziałem wcześniej sl 2361, pudło, w piątek chyba dziesiątka? (L - open). Masz zamiar publikować codziennie swoje "typy"? Będę obserwował. Tp, nie za daleko? chyba przystanek na 2385 się należy?

Greed is not good

http://tinyurl.com/35arlrf

pozdrawiam
kc