atak na dziecko

Data: 2015-08-17 01:17:42
Autor: noname
atak na dziecko
Sytuacja:
- Dziecko z s±siedztwa (ok. 6 lat) przychodzi pobawić się na teren domu szwagra - dziecko z s±siedztwa uczęszcza do szkoły z dzieckiem szwagra (6 lat) do jednej klasy
- podczas zabawy (upalne dni) bawi się(?) w wojnę na pistolety na wodę - ze swej natury(?) (i pewno¶ci miejsca?) wyzywa mojego syna (10 lat), przebywaj±cego z ciotecznym rodzeństwem u mojego szwagra od; idiotów, debili, k..,ch,... ot język stały 5 letniego dziecka(!) - które jest pewne siebie, że jest tu panem.
- wreszcie dostaje w głowę plastikowym pistoletem na wodę (o ile wiem z wywiadu z synem - niegroĽnie), mój syn jest raczej lubiany i wrażliwy dla wszystkich, ale nie wytrzymał aroganckiego gnoja
i teraz zaczyna się bonanza ...
- matka dziecka wpada i atakuje Babcię (bluzgi, brak zacz±tków dialogu)
- ojciec dziecka wtarga na teren posesji szwagra (nikt nie zauważył, bawiły się na trampolinie) i lec± bluzgi godne recydywisty, te¶ciowa (babcia) jest przerażona - w życiu nie słyszała takiego zestawu, padaj± bluzgi typu: "urwę ci łeb", "nogi powyrywam z dupy" itd. - do mojego syna (10 lat) i rwie się z rękoma, kipisz zostaje czę¶ciowo przerwany przez żonę szwagra, która zauważyła przez okno niebezpieczn± sytuację.
Syn nie wytrzymał nerwowo plugawych gróĽb i rozpłakał się.
Dziecko przebywa na wakacjach u babci.

Z relacji żony wiem, że rodzina ta zawsze uważana była za "buraków" bez kultury (chamy niskopoziomowe).

Czy mam szanse udupić skurwiela?

Data: 2015-08-17 09:31:15
Autor: Stokrotka
atak na dziecko

Użytkownik "noname" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mqr5mm$4s0$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeste¶ nienormalny tak samo jak ten napadaj±cy twego syna.
To nie "wiek" dla prawnika .

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2015-08-17 09:59:15
Autor: noname
atak na dziecko
Stokrotka wrote:

Jeste¶ nienormalny tak samo jak ten napadaj±cy twego syna.
To nie "wiek" dla prawnika .

Masz rację i przepraszam za słownictwo. Jestem już trochę zmęczony polskim zachowaniem i udzieliło mi się po nocy.

Dodam, że go¶ć wychowuje także swojego syna w tym duchu - zabrał go ze sob±. Syn był bardzo kontent z taty "bohatera".

Zmuszony jednak jestem mu odpu¶cić. Codzienny bagaż spraw przytłacza mnie i tak, a szarpanie po posterunkach i ewentualnie s±dach skomplikuje jeszcze bardziej życie.

Stokrotka, życzę by¶ nie trafiła na taki przypadek osobi¶cie - ocena może być zgoła inna.

pozdrawiam

Data: 2015-08-17 11:31:02
Autor: witek
atak na dziecko
noname wrote:
Jestem już trochę zmęczony polskim
zachowaniem

to jest wlasnie to.
czas sie spakowac.

niestety policja i sady w Polsce sa w ruinie jakby to powiedzial Duda.

Data: 2015-08-23 09:18:26
Autor: noname
atak na dziecko
witek wrote:

noname wrote:
Jestem już trochę zmęczony polskim
zachowaniem

to jest wlasnie to.
czas sie spakowac.

Mam nadzieję, że to nie była specyficzna sugestia, wtedy byłby to piękny przykład powyższego.

niestety policja i sady w Polsce sa w ruinie jakby to powiedzial Duda.

Z tego kontekstu zakładam - że nie była - ale mogę się mylić.

-- -- -- -- -- -- --
A propos; Dziwi mnie duża wiara (polska specyfika niestety, bo to naród "wierz±cy"(?) - taka koniunkcja?) w PD + JK . Po czynach ich poznacie, np. ostatnio (24 lipca) została przegłosowana - sprawdĽcie czyimi głosami (podobno niebezpieczna i kosmicznie droga) nowa _obowi±zkowa_ szczepionka dla naszych dzidziusiów: na HPV (Gardasil). Maluszki dostana w tyłek kolejna chemię. Wiem co mówię - tegoż wła¶nie mojego syna uratowała ..homeopatka, lekarstwem był ..sok z cebuli. Po roku faszerowania prochami przez "ludzi zarabiaj±cych na utrzymanie", po miesi±cu, objawy ust±piły i dziecko po dzi¶ nie choruje prawie.

Data: 2015-08-23 20:14:57
Autor: Maciek
atak na dziecko
W dniu 2015-08-23 o 09:18, noname pisze:
[...]
To nie była homeopatka. Od wieków wiadomo co zwiera cebula, czy jej sok.
Nie wiem, z czego wyleczyła Ci dziecko, ale zakładam, że to nie była
białaczka.

Maciek

Data: 2015-08-23 20:32:32
Autor: Stokrotka
atak na dziecko

...Od wieków wiadomo co zwiera cebula, czy jej sok.
Nie wiem, z czego wyleczyła Ci dziecko, ale zakładam, że to nie była
białaczka.

Nie b±dĽ taki zarozumiały , rużnie bywa.

Data: 2015-08-24 08:50:47
Autor: Maciek
atak na dziecko
W dniu 2015-08-23 o 20:32, Stokrotka pisze:
...Od wieków wiadomo co zwiera cebula, czy jej sok.
Nie wiem, z czego wyleczyła Ci dziecko, ale zakładam, że to nie była
białaczka.
Nie b±dĽ taki zarozumiały , rużnie bywa.
Sorki, ale cebul± jeszcze nikt z czego¶ więcej niż przeziębienia nie
wyleczył. Nawet gdy był homeopat±. Taki mamy klimat.

Maciek

Data: 2015-08-24 09:01:20
Autor: Liwiusz
atak na dziecko
W dniu 2015-08-24 o 08:50, Maciek pisze:
W dniu 2015-08-23 o 20:32, Stokrotka pisze:
...Od wiekĂłw wiadomo co zwiera cebula, czy jej sok.
Nie wiem, z czego wyleczyła Ci dziecko, ale zakładam, że to nie była
białaczka.
Nie bądź taki zarozumiały , rużnie bywa.
Sorki, ale cebulą jeszcze nikt z czegoś więcej niż przeziębienia nie
wyleczył. Nawet gdy był homeopatą. Taki mamy klimat.

Nie wyciÄ…gaj i nie karm idiotki.

--
Liwiusz

Data: 2015-08-24 11:15:08
Autor: Trefni¶
atak na dziecko
W dniu .08.2015 o 09:01 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Nie wyci±gaj i nie karm idiotki.

Chwileczkie...
Chcesz decydować, kto, z kim, o czym i jak ma dyskutować na grupie stricte  dyskusyjnej?
Nie Stokrotka, ale wręcz _każdy_ użytkownik NNTP może tob± podłogę  powycierać, je¶li się nie brzydzi.

Tu "idiotka", a wcze¶niej "nieletnie k*rewki" - Liwiusz musi być bardzo  samotnym człowiekiem. O tym ¶wiadczy też kompulsywne pisanie na grupy w  poszukiwaniu kontaktu z ludĽmi.
Ech...

EOT

--
Trefni¶

Data: 2015-08-24 11:17:46
Autor: Liwiusz
atak na dziecko
W dniu 2015-08-24 o 11:15, TrefniĹ› pisze:
[...]

WidzÄ™, ĹĽe nie znasz zasady nie karmienia trolli.

--
Liwiusz

Data: 2015-08-24 11:47:25
Autor: A. Filip
atak na dziecko
[...]

Widzę, że nie znasz zasady "braku jednomyślności" także w uznawaniu za trolla :-)

--
A. Filip
Kiedy mĂłwi siÄ™ o trollach, stojÄ… one w przedsionku.  (PrzysĹ‚owie szwedzkie)

Data: 2015-08-24 12:04:15
Autor: Liwiusz
atak na dziecko
W dniu 2015-08-24 o 11:47, A. Filip pisze:
[...]

Znam zasadę. I dlatego (z braku dyktatora) usenet wymarł ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-08-24 12:18:32
Autor: A. Filip
Trolli ci u nas dostatek a "trolli" to już zatrzęsienie [Was: atak na dziecko]
[...]

PoĹĽÄ…dasz grupy news:pl.soc.prawo.moderowana (auto-moderowana)? :-)

--
A. Filip
O trzy rzeczy trzeba się modlić: o dobrego króla, o dobry rok i o dobry sen.

Data: 2015-08-24 11:20:51
Autor: m
atak na dziecko
W dniu 24.08.2015 o 11:15, Trefni¶ pisze:

> Nie wyci±gaj i nie karm idiotki.
Chwileczkie...
Chcesz decydować, kto, z kim, o czym i jak ma dyskutować na grupie stricte  dyskusyjnej?

Nie chce decydować, tylko u¶wiadamia nieu¶wiadomionego o tym co wiedz±
wszyscy.

Swoj± drog±, Liwiuszu - w Thunderbirdzie masz opcję "ignoruj odpowiedzi"
i wtedy niegroĽne Ci s± wyci±ganie z KF i karmienie. Po prostu tak jakby
dla Ciebie nie istniała - nie widzisz ani jej postów ani odpowiedzi na nie.

Szkoda że takiej opcji nie było kiedy jeszcze Usenet jeszcze żył.

p. m.

Data: 2015-08-24 12:28:32
Autor: Trefni¶
atak na dziecko
W dniu .08.2015 o 11:20 m <mvoicem@gmail.com> pisze:

> [...]

dyskusyjnej?

Nie chce decydować, tylko u¶wiadamia nieu¶wiadomionego o tym co wiedz±

"Nie wyci±gaj, nie karm" - to forma ż±dania, nie u¶wiadamiania!
Niech to pisze na Berdyczów!
:)

[...]

L. to niższa forma trollizmu - on się _karmi_ obrzucaniem błotem innych  (pisałem, jakich używa epitetów).
To charakterystyczne dla osobników z ego przero¶niętym jak prostata.

--
Trefni¶

Data: 2015-08-24 09:23:36
Autor: Andrzej Lawa
atak na dziecko
W dniu 24.08.2015 o 08:50, Maciek pisze:
[...]

ZWŁASZCZA je¶li był homeopat±.

Homeopatia to oszustwo.

Homeopaci to oszu¶ci (lub ogłupiałe oszołomy).

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-08-24 10:51:20
Autor: Stokrotka
atak na dziecko
... cebul± jeszcze nikt z czego¶ więcej niż przeziębienia nie
wyleczył.

Za mało wiesz o cebuli, pocztaj sobie, jej lecznicze wła¶ciwo¶ci zajmuj± w każdej ksi±żce o ziłolecznictwie zwykle 3 razy tyle co innym zielu.

Data: 2015-08-24 16:18:26
Autor: RadoslawF
atak na dziecko
[...]

W naszym klimacie cytryna była popularna na szkorbut. :-)

Pozdrawiam

Data: 2015-08-24 09:22:21
Autor: Andrzej Lawa
atak na dziecko
W dniu 23.08.2015 o 09:18, noname pisze:

[...]

Osoby tak durne jak ty nie powinny mieć prawa do rozmnażania. A już na pewno do wychowywania dzieci.

XXI wiek a debile nadal wierz± tym parszywym oszustom homeopatom... Co może jeszcze praktykujesz? Zamawianie? Odczynianie uroków? Leczenie modlitw±? Czy może wkładaniem do pieca na trzy zdrowa¶ki?

A szczepionka jest ważna i potrzebna. Oczywi¶cie lobby religijnych oszołomów ma w dupie własne dzieci i wychodz± z założenia, że jak się HPV zaraziła to znaczy że się puszczała, więc je¶li raka od tego dostanie, to niech zdycha.

Data: 2015-08-20 10:41:55
Autor: Kapibara
atak na dziecko
Dnia Mon, 17 Aug 2015 09:31:15 +0200, Stokrotka napisał(a):

Jeste¶ nienormalny tak samo jak ten napadaj±cy twego syna.

Osoba z zaburzeniami psychicznymi wyzywa innych od nienormalnych... ¦wiat
się kończy.

Data: 2015-09-02 15:46:01
Autor: Andrzej Lawa
atak na dziecko
W dniu 17.08.2015 o 01:17, noname pisze:

Czy mam szanse udupić skurwiela?

Masz nagranie?