[słabointelektualnie] atak słabo-merytoryczny ("bezmózgiego debila" POPIS/EU)

Data: 2017-08-30 20:03:56
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČóŹ!/Ä
[słabointelektualnie] atak słabo-merytoryczny ("bezmózgiego debila" POPIS/EU)
no dobra, takie pytanko:
"czy to urzędnicy państwowi i pracownicy zatrudnieni przez państwo (co tam państwo, europę! europę ¶wiatow±!) wypracowali ten 2 miliardowy zysk?"
ciekawe w jaki sposób? (mam pewn± teorię o puszczaniu b±ków, ale może niech się Szanowne Plenum wypowie)

P.S.
a słyszeli¶cie? europa zaczyna kopiować polskie (chyba polzkie) rozwi±zania rzondu liderów popis/eu - o zgroza!!!

P.S.2
jak mi znowu Nikt nie odpowie, to uznam Was za totalnych europejskich bezmózgów - sprzedawczyków co tu pisuj± za granty europejskie!

[słabointelektualnie] atak słabo-merytoryczny ("bezmózgiego debila" POPIS/EU)