ateizm, choinka i poprawność polityczna

Data: 2011-12-23 12:11:31
Autor: Grzegorz Z.
ateizm, choinka i poprawność polityczna
http://www.youtube.com/watch?v=TaUEh8JZlXg

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-23 06:32:40
Autor: Antenka
ateizm, choinka i poprawność polityczna
On 23 Gru, 12:11, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=TaUEh8JZlXg

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Lepiej się weź do jakiej uczciwej roboty, ty nygusie!

Antenka

Data: 2011-12-23 15:39:08
Autor: rAzor
Użytkownik - Antenka napisał:
[...]

No przecież tyra - uczciwie. :-) Polecam wątek o "Sprzedajnych ścierach" - liczy na zarobek i karierę. :-))))
Ciekawe ile postów wyprodukuje z siebie jutro i w pierwszy dzień świąt. ;-)

Data: 2011-12-23 06:45:56
Autor: Antenka
On 23 Gru, 15:39, rAzor <komu...@na.kolyme.ru> wrote:

> Lepiej się weź do jakiej uczciwej roboty, ty nygusie!

> Antenka

No przecież tyra - uczciwie. :-) Polecam wątek o "Sprzedajnych ścierach"

Hłe hłe - o sobie napisał?! Nie no, bo pęknę ze śmiechu, a wolałabym
po jakimś porządnym świątecznym obżarstwie :-o))!

- liczy na zarobek i karierę. :-)))) <

Patrz pan jaka pazerna hiena!

Ciekawe ile postów wyprodukuje z siebie jutro i w pierwszy dzień świąt. ;-) <

Tylko po co? I tak nikt ich nie będzie czytał.  W Święta są ciekawsze
atrakcje jak czytanie bohomazów niejakiego Z.Grzesia! :- /

Antenka

Data: 2011-12-23 16:08:47
Autor: rAzor
[...]

Zobaczymy co powie jak wróci z dworca.

Data: 2011-12-23 12:19:29
Autor: Antenka
On 23 Gru, 16:08, rAzor <komu...@na.kolyme.ru> wrote:

> [...]

> Tylko po co? I tak nikt ich nie będzie czytał.  W Święta są ciekawsze
> atrakcje jak czytanie bohomazów niejakiego Z.Grzesia! :- /

Nic! Bo niby czym ma się pochwalić? Tym, że wyrwał jakiegoś dworcowego
menela? :-o))

Antenka

Data: 2011-12-26 14:14:51
Autor: rAzor
[...]

Nieładnie tak mówić - teraz to się nazywa "gej".

Data: 2011-12-26 14:53:49
Autor: raff
ateizm, choinka i poprawnoœć polityczna

> [...]

> Antenka

Zobaczymy co powie jak wróci z dworca.

Nic! Bo niby czym ma się pochwalić? Tym, że wyrwał jakiegoś dworcowego

Nie on wyrwal, tylko jego wyrywaja. I tez nie przesadzalbym z tym
wyrywaniem. Pytanie "Ile ?" sie chyba pod to nie podciaga.

R.

Data: 2011-12-24 05:41:22
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 15:45:56 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Tylko po co? I tak nikt ich nie będzie czytał.  W Święta są ciekawsze
atrakcje jak czytanie bohomazów niejakiego Z.Grzesia! :- /

To Dupikowski taki yntelektualysta?

--
stevep

Data: 2011-12-24 17:39:34
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Nos ci rośnie Pinokio!

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-23 12:17:00
Autor: rAzor
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=TaUEh8JZlXg

Na widok choinki dostajesz sraczki jak Palikot i Kurwicka na widok krzyża? :-D

Data: 2011-12-23 15:42:54
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 12:17:00 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=TaUEh8JZlXg

Na widok choinki dostajesz sraczki jak Palikot i Kurwicka na widok  krzyża? :-D

Ej uważaj, bo Kurwicka to żona raffcia, ale toi chyba jakiś kot, albo pies.

--
stevep

Data: 2011-12-24 17:39:10
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=TaUEh8JZlXg

Na widok choinki dostajesz sraczki jak Palikot i Kurwicka na widok krzyża? :-D

Nic bardziej mylnego. Właśnie raczę się barszczykiem z uszkami przy
choince.

A co?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-24 23:34:40
Autor: rAzor
rAzor napisał:

[...]

Przy komputerze? :-)

Data: 2011-12-25 00:02:09
Autor: Grzegorz Z.

rAzor napisał:

[...]

Tak łazęgo. Przy komputerze.

http://img14.imageshack.us/img14/8418/img2344ms.jpg

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-25 13:01:54
Autor: Antenka
On 25 Gru, 00:02, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

http://img14.imageshack.us/img14/8418/img2344ms.jpg<

A te dwie zapalone świece to na cześć czarnego kota, jak rozumiem. :-
o))

Antenka

Data: 2011-12-25 22:29:54
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 25 Gru, 00:02, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

http://img14.imageshack.us/img14/8418/img2344ms.jpg<

A te dwie zapalone świece to na cześć czarnego kota

Zaraz po świętach idź do lekarza. Takiego od oczu.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-26 05:09:48
Autor: Antenka
ateizm, choinka i poprawność polityczna
On 25 Gru, 22:29, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org>

Zaraz po świętach idź do lekarza. Takiego od oczu.<
Po co? Z moimi pięknymi oczętami wszystko jest ok :-P.

Nie kłam! Zamieściłeś fotę z jakimś kocim ołtarzykiem, ty
czarowniku! :-o))

Antenka

Data: 2011-12-26 19:57:35
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Napisałaś że tam jest "czarny kot".

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-27 00:19:39
Autor: Antenka
On 26 Gru, 19:57, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Napisałaś że tam jest "czarny kot".<

Bo jest! Drewniany kłamca z długim na 1 m klukiem! : - /

Antenka

Data: 2011-12-27 09:23:04
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 26 Gru, 19:57, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Napisałaś że tam jest "czarny kot".<

Bo jest! Drewniany kłamca z długim na 1 m klukiem! : - /

A tak naprawdę to prezent sprzed lat od mojej dawnej kochanki. --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-27 04:59:50
Autor: stevep
Dnia 26-12-2011 o 19:57:35 Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Antenka napisał:

[...]

Tylko z szacunkiem o kotach bo mówiły, o pardon śpiewały w Wigilię.

--
stevep

Data: 2011-12-26 05:12:43
Autor: stevep

[...]