athlon dual core 5000+ - fiksuje po pół roku

Data: 2009-02-25 13:37:06
Autor: zlotowinfo
athlon dual core 5000+ - fiksuje po pół roku
komputer od czasu do czasu udaje się uruchomić
przy nieprawidłowym starcie komunikat

mismatch processor
system halted

wyjąłem procesor i włożyłem - system wystartował od razu
i tego dnia już problemów nie było - pewnie dlatego że nie wyłączany

dziś znów to samo

Data: 2009-02-25 19:44:35
Autor: Michal Lukasik
Dnia 25.2.2009, zlotowinfo napisał(a):

[...]

Jak brzmi pytanie?
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2009-02-25 21:43:02
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości news:15whitoknqm43.dlgsmutas.org...
[...]

co może być uszkodzone? ew. co robić

Data: 2009-02-26 00:25:34
Autor: Michal Lukasik
athlon dual core 5000+ - fiksuje po pół roku
Dnia 25.2.2009, zlotowinfo napisał(a):

co może być uszkodzone? ew. co robić

IMO zacząć od sprawdzenia/wymiany baterii.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/

Data: 2009-02-26 12:26:09
Autor: Gargamel
athlon dual core 5000+ - fiksuje po pół roku
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> w wiadomości
<news:go3e25$pcv$1inews.gazeta.pl> napisał/a:

mismatch processor
system halted

wyjąłem procesor i włożyłem - system wystartował od razu

Tak przypadkiem - jakaś pasta termoprzewodząca (i "eletkroprzewodząca" przy
okazji) na nóżkach procesora?...

i tego dnia już problemów nie było - pewnie dlatego że nie wyłączany
dziś znów to samo

CPU psują się relatywnie bardzo rzadko.

Przyznasz się, jaką i w jakim stanie masz płytę główną?

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"Biada wam, wykształciuchy i szanowani obywatele, obłudnicy! Bo podobni jesteście do grobów pobielanych, które z zewnątrz wyglądają pięknie, lecz wewnątrz pełne są kości trupich i wszelkiego plugastwa." (Mt 23,27)

athlon dual core 5000+ - fiksuje po pół roku