ati 5750 94 stopnie?

Data: 2012-03-17 19:20:02
Autor: zlotowinfo
ati 5750 94 stopnie?
wentylator zazwyczaj ok. 35%, max. na 50%,

a wskaźnik pokazuje:
94 na gpu shader (jak sądzę trochę za dużo)
88 MemIO
86 DispIO

odpaliłem na razie na sztywno 65% i temp. max. 70
na 100% za bardzo wyje

czy coś padło sprzętowo w grafice? czujnik reagujący na temperaturę?
da się to poprawić (np. pasta) czy do reklamacji?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-03-17 20:05:59
Autor: qwerty
ati 5750 94 stopnie?
Użytkownik "zlotowinfo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jk2kke$1ei$1@inews.gazeta.pl...
czy coś padło sprzętowo w grafice? czujnik reagujący na temperaturę?
da się to poprawić (np. pasta) czy do reklamacji?

Działa poprawnie? Jak tak to olać.

Data: 2012-03-17 21:16:04
Autor: maX
ati 5750 94 stopnie?

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:jk2kke$1ei$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ile było wcześniej? Generalnie, temperatura jeszcze "akceptowalna", conajwyzej skróci się żywotność, ale te 2-3 lata powinna pochodzić (ewentualnie jak przyjdzie gorące lato to będziesz musiał puścić wentyla szybciej).
Pozatym przeczyść wentylator.

Data: 2012-03-20 15:26:12
Autor: zlotowinfo
ati 5750 94 stopnie?
Użytkownik "maX" <averwywal@interia.pl> napisał w wiadomości news:jk2re2$isu$1atena.e-wro.net...

[...]

na tę chwilę jest wentylator 12cm podłączony na 5V
jest cisza , nie było wyższyh temperatur niż 62