ati Radeon 4670+nowe sterowniki

Data: 2010-02-24 21:34:37
Autor: Geronter
ati Radeon 4670+nowe sterowniki
Witam serdecznie.
     Po zainstalowaniu nowych sterownik贸w do karty graficznej plus programu ccc( sterowniki z serii 10.2), obraz wy艣wietlany na monitorze przybra艂 barw臋 koloru r贸偶owego jako kolor wszechogarniaj膮cego "t艂a".Przy starych sterownikach jeszcze z serii 8 nie by艂o takich problem贸w.Ca艂y problem robi na pewno? sterownik do karty graficznej(musze go zainstalowa膰 aby dzia艂a艂 program ccc).
    Je艣li kto艣 zna rozwi膮zanie to prosz臋 o pomoc.Oczywi艣cie poza powrotem do wcze艣niejszych sterownik贸w to wiem. :)
    Instalacja by艂a robiona z odinstalowaniem starych sterownik贸w w programie instalacyjnym nowych jak te偶 bez deinstalacji starych.

Data: 2010-02-24 21:56:30
Autor: Rados艂aw Sok贸艂
W dniu 2010-02-24 21:34, Geronter pisze:
Po zainstalowaniu nowych sterownik贸w do karty graficznej plus programu
ccc( sterowniki z serii 10.2), obraz wy艣wietlany na monitorze przybra艂

http://www.ntg.prv.pl/

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

| Rados艂aw Sok贸艂  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika 艢l膮ska                   |

Data: 2010-02-25 07:52:04
Autor: MAG
ati Radeon 4670+nowe sterowniki
Te nowe stery s膮 jakie艣 trefne. Ja z kolei mam radka 5670 i wersja 10.1 nie wykrywala w ogole grafy na pok艂adzie. Z kolei 10.2 wykrywa ju偶 co艣 poprawili. Wiem 偶e osttnia wersja dobrze dzia艂aj膮ca to jest 9.2.

U偶ytkownik "Geronter" <geronter@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:hm436l$efv$1@nemesis.news.neostrada.pl...

Data: 2010-02-25 18:45:33
Autor: Geronter
W dniu 2010-02-25 07:52, MAG pisze:
Te nowe stery s膮 jakie艣 trefne. Ja z kolei mam radka 5670 i wersja 10.1
nie wykrywala w ogole grafy na pok艂adzie. Z kolei 10.2 wykrywa ju偶 co艣
poprawili. Wiem 偶e osttnia wersja dobrze dzia艂aj膮ca to jest 9.2.

   Wiem, 偶e poszed艂 Fut, mam nadziej臋 偶e Rados艂aw Sok贸艂 mnie nie zabije. ;). Rozwi膮zanie problemu by艂o banalne, trzeba by艂o przywr贸ci膰 ustawienia fabryczne karty( przez przypadek w rozpaczy to zrobi艂em i zadzia艂a艂o). I na razie odpuka膰 wszysto chodzi jak ta lala bezproblemowo.
      Pozdrawiam i sorry za ot.

ati Radeon 4670+nowe sterowniki