[Gazownia] atrakcje Zakopanego

Data: 2016-08-31 09:30:48
Autor: Olin
[Gazownia] atrakcje Zakopanego
Wprawdzie moja stopa czasem staje w Zakopanem, ale są to tylko okolice
dworca, gdzie przesiadam się z autobusu do busu. Ostatni nocleg w tym
pięknym mieście zanotowałem, jeśli pamięć nie zawodzi, w roku 1994. Dlatego
z zainteresowaniem przeczytałem poniższy felieton, z którego można
dowiedzieć się, jak kulturalnie i z pożytkiem spędzić czas w Zakopanem przy
dłuższym pobycie.

http://wyborcza.pl/duzyformat/1,127290,20591265,papiez-z-ciupaga-czyli-rzeczpospolita-zakopianska-varga.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
św. Tomasz z Akwinu

https://get.google.com/albumarchive/115622087514474757554

[Gazownia] atrakcje Zakopanego