atramentowka z tanimi zamiennikami?

Data: 2010-05-28 14:26:24
Autor: Kuba
atramentowka z tanimi zamiennikami?
m4rkiz pisze:
mozecie polecic jakas plujke z tanimi zamiennikami, zalezy mi na samej drukarce - bez skanera (nie ma zbytnio miejsca
zeby upchac cos wiekszego, inaczej bralbym kolejnego
brothera dcp-1xx) i latwo dostepnych zamiennikach w
rozsadnej cenie (bez kombinowania z chipami, napelnianiem
resetowaniem itd.)

na jakosci druku specjalnie mi nie zalezy, ale potrzebuje kolor wiec laser odpada, tym bardziej ze ilosci wydrukow
niewielkie - kilka, kilkanascie kartek tygodniowo, wiec nic nie powinno pozasychac

wazne zeby bylo to cos w miare latwo dostepnego, bo potrzebuje to "na wczoraj"

Nie wydaje mi się żeby typowa (domowa, w odróżnieniu od przenośnej do laptopa) drukarka biorąca papier "od dołu" z podajnika miała być jakoś istotnie mniejsza od najmniejszego Brothera DCP - skoro masz już sprawdzone rozwiązanie to czy warto kombinować?

Oczywiście mniejsza będzie "karmiona" od góry, ale wtedy na papierze kurz się zbiera (chyba że wkładasz tylko do drukowania) itp.

Poza tym kolejna maszynka z tego samego systemu upraszcza logistykę.
;)

Pozdrawiam,
Kuba

atramentowka z tanimi zamiennikami?