Data: 2016-09-05 09:15:09 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens | |
Dnia Mon, 5 Sep 2016 08:51:40 +0200, karolm napisał(a):
witam Technicznie nie ma żadnego problemu, natomiast znalezienie gazownika który zrobi to inaczej niż bardzo źle, faktycznie może być trudne. Poszukaj - może na jakimś forum Subaru czy innych turbo-wynalazków mają jakiegoś polecanego w Twojej okolicy. Na LPG jeżdżą auta które mają i 350km/cyl. |
|
Data: 2016-09-05 08:44:40 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens | |
Dopisz jeszcze ze tlok jest wielkosci wiadra. Gaz ma sporo nizsza predkosc spalania niz benzyna. I zeby uzyskac duze moce z litra silnik na wysokich obrotach musi pracowac na bardzo bogatej mieszance bo duza czesc gazu sie nie spala.
|
|
Data: 2016-09-06 02:11:12 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens | |
Dnia Mon, 5 Sep 2016 08:44:40 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):
Dopisz jeszcze ze tlok jest wielkosci wiadra. Gaz ma sporo nizsza predkosc spalania niz benzyna. I zeby uzyskac duze moce z litra silnik na wysokich obrotach musi pracowac na bardzo bogatej mieszance bo duza czesc gazu sie nie spala. Mówimy o silniku turbo, gdzie moc uzyskuje się ciśnieniem doładowania, a nie wysokimi obrotami. I tam problemem jest raczej spalanie stukowe (czyli zbyt wysoka prędkość spalania benzyny i jej skłonność do samozapłonu). LPG może być tu nawet lepsze. Co do niższej prędkości spalania można nieco przyspieszyć zapłon. No ale to już tak jak mówiłem - potrzebny kumaty człowiek od silników. A nie instalator intalacji gazowych |
|