audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens

Data: 2016-09-06 10:30:47
Autor: Endriu
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
witam
planuje zakup audi 1.8t po chipie na ok 200km, czy pozniej da sie normalnie gaz lpg zalozyc? nie bedzie zadnych problemow ? jak patrzylem do do 4 cylindrowych gaz jest do ok 150 km

1,8 T to świetny silnik do zagazowania. Niestety produkcję tego silnika zakończono gdzieś około 2006 roku i to niestety jest smutna wiadomość, bo jeden z najbardziej udanych na świecie silników został wycofany z produkcji i nastała pierdzielona era TSI i FSI którego nie ma sensu gazować .... Szkopy strzeliły sobie tym samym w stopę, i niestety tego pożałują.
Endriu

Data: 2016-09-06 10:46:15
Autor: J.F.
Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqlurs$7lb$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

Ta, jasne, bo nabywca ich samochodu jest strasznie zainteresowany gazowaniem :-)

A jak bedzie ... to kto wie, moze to sie swietnie gazuje ... fabrycznie :-)

J.

Data: 2016-09-06 21:57:36
Autor: Endriu
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens

Ta, jasne, bo nabywca ich samochodu jest strasznie zainteresowany gazowaniem :-)

A jak bedzie ... to kto wie, moze to sie swietnie gazuje ... fabrycznie :-)

Powiem ci J.F. że mam takiego kumpla który ściąga auta z niemiec. Ostatnio ściągnął ślicznego Pasaata B6. Wyglądał wprost pięknie, klima i takie tam pierdoły - niestety silnik FSI 1,4. Cena gazowania 8k. Odpada. Gdyby toto miało w sobie 1,8 T to bym go brał bez problemu.

Niestety ze sojego Golfiacza 1,6 AKL będę się musiał przesiąćć na jakiegoś kombika Opla Astrę J 1,4 140 KM bo toto podobno dobrze się gazuje i było produkowane bodajże do 2015 roku, tudzież została jeszcze Oktawia II 1,6 MPI 102 KM (produkowana do 2013 roku) ale, jak na 1,5 tonową Oktawię 102 KM  to trochę jakby kiszka ....

Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w benzynach, a toto do gazu nie za bardzo się nadaje i złe opinie po gazowaniu raczej mają ....

Endriu

Data: 2016-09-06 23:25:48
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Tue, 6 Sep 2016 21:57:36 +0200, Endriu napisał(a):

Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w benzynach, a toto do gazu nie za bardzo się nadaje i złe opinie po gazowaniu raczej mają ....

Od zawsze nowych silników "nie da się" zagazować.
Kiedyś nie dawało się gazować tych z wtryskiem, potem z wielopunktowym
wtryskiem, potem z turbinami - teraz się nie da gazować bezpośredniego
wtrysku...

Poczekaj jeszcze parę lat i się okaże że się da i to świetne silniki do
gazowania bo "proste jak cep" w porównaniu z najnowszymi ;)

Data: 2016-09-07 09:35:38
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-09-06 o 23:25, Tomasz Pyra pisze:
+
[...]

Co z tego że się da kiedy koszt gazowania 8 tyś jest często porównywalny
z kosztem zakupu takiego auta ?

Pozdrawiam

Data: 2016-09-07 01:00:43
Autor: Bolko
W dniu środa, 7 września 2016 09:35:34 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]
> gazowania bo "proste jak cep" w porównaniu z najnowszymi ;)

Co z tego że się da kiedy koszt gazowania 8 tyś jest często porównywalny

Wszyscy mówią że gaz jest najtańszy wiec powinno być tych samochodów dużo
Na allegro:
Ford Mondeo 2 l 140 KM wiek max 10 lat 11 PB + 1 LPG
Ford Focus 1,6 l            max 12 lat 17 PB + 1 LPG
Octavia 1,6                 max 10 lat 32 PB + 43 LPG

Zestawienie uwzględnia TYLKO auta które zostały kupione w Polsce (takich szukam).
Dla przykładu octavii wyprodukowano 5 mln sztuk.

Data: 2016-09-07 11:00:47
Autor: Budzik
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Takie dobre, ze nikt nie sprzedaje :)

Data: 2016-09-07 21:51:52
Autor: RadoslawF
W dniu 2016-09-07 o 10:00, Bolko pisze:

[...]

Niekoniecznie powinno być dużo.
Jak kupisz mieszkanie w nowym bloku ze wspólnym garażem to na dzień
dobry masz tam zakaz wjazdu zagazowanym autem.
Podobnie jest z niektórymi garażami w marketach.
No i jak kupisz antyka z przebiegiem dwieście tysięcy km i dopłacisz
kilka tysięcy za gaz to sam wyjeździsz kolejne dwieście.
Na allegro raczej go nie będziesz wystawiał, zezłomujesz. :-)

Pozdrawiam

Data: 2016-09-07 11:55:36
Autor: J.F.
Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqn73i$qp1$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

Ja to doskonale rozumiem ... ale myslisz, ze to ma jakikolwiek wplyw na sprzedaz nowych samochodow przez VW ?

J.

Data: 2016-09-09 09:55:34
Autor: robot
W dniu 2016-09-06 o 21:57, Endriu pisze:

Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski [...]

Wiesz, w samych bezpośrednich wtryskach nie ma nic złego.
Problemy biorą się ponieważ "ekolog" każe przyczepiać
do tego swoje ekologiczne obwody czyszczące środowisko
poprzez zanieczyszczanie silnika.

audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens