Data: 2016-09-06 10:30:47 | |
Autor: Endriu | |
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens | |
witam 1,8 T to świetny silnik do zagazowania. Niestety produkcję tego silnika zakończono gdzieś około 2006 roku i to niestety jest smutna wiadomość, bo jeden z najbardziej udanych na świecie silników został wycofany z produkcji i nastała pierdzielona era TSI i FSI którego nie ma sensu gazować .... Szkopy strzeliły sobie tym samym w stopę, i niestety tego pożałują. -- Pozdrawiam Endriu |
|
Data: 2016-09-06 10:46:15 | |
Autor: J.F. | |
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens | |
Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqlurs$7lb$1@usenet.news.interia.pl...
1,8 T to świetny silnik do zagazowania. Niestety produkcję tego silnika zakończono gdzieś około 2006 roku i to niestety jest smutna wiadomość, bo jeden z najbardziej udanych na świecie silników został wycofany z produkcji i nastała pierdzielona era TSI i FSI którego nie ma sensu gazować .... Szkopy strzeliły sobie tym samym w stopę, i niestety tego pożałują. Ta, jasne, bo nabywca ich samochodu jest strasznie zainteresowany gazowaniem :-) A jak bedzie ... to kto wie, moze to sie swietnie gazuje ... fabrycznie :-) J. |
|
Data: 2016-09-06 21:57:36 | |
Autor: Endriu | |
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens | |
Ta, jasne, bo nabywca ich samochodu jest strasznie zainteresowany gazowaniem :-) Powiem ci J.F. że mam takiego kumpla który ściąga auta z niemiec. Ostatnio ściągnął ślicznego Pasaata B6. Wyglądał wprost pięknie, klima i takie tam pierdoły - niestety silnik FSI 1,4. Cena gazowania 8k. Odpada. Gdyby toto miało w sobie 1,8 T to bym go brał bez problemu. Niestety ze sojego Golfiacza 1,6 AKL będę się musiał przesiąćć na jakiegoś kombika Opla Astrę J 1,4 140 KM bo toto podobno dobrze się gazuje i było produkowane bodajże do 2015 roku, tudzież została jeszcze Oktawia II 1,6 MPI 102 KM (produkowana do 2013 roku) ale, jak na 1,5 tonową Oktawię 102 KM to trochę jakby kiszka .... Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w benzynach, a toto do gazu nie za bardzo się nadaje i złe opinie po gazowaniu raczej mają .... -- Pozdrawiam Endriu |
|
Data: 2016-09-06 23:25:48 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens | |
Dnia Tue, 6 Sep 2016 21:57:36 +0200, Endriu napisał(a):
Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w benzynach, a toto do gazu nie za bardzo się nadaje i złe opinie po gazowaniu raczej mają .... Od zawsze nowych silników "nie da się" zagazować. Kiedyś nie dawało się gazować tych z wtryskiem, potem z wielopunktowym wtryskiem, potem z turbinami - teraz się nie da gazować bezpośredniego wtrysku... Poczekaj jeszcze parę lat i się okaże że się da i to świetne silniki do gazowania bo "proste jak cep" w porównaniu z najnowszymi ;) |
|
Data: 2016-09-07 09:35:38 | |
Autor: RadoslawF | |
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens | |
W dniu 2016-09-06 o 23:25, Tomasz Pyra pisze:
+ Co z tego że się da kiedy koszt gazowania 8 tyś jest często porównywalnyOgólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w z kosztem zakupu takiego auta ? Pozdrawiam |
|
Data: 2016-09-07 01:00:43 | |
Autor: Bolko | |
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens | |
W dniu środa, 7 września 2016 09:35:34 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
W dniu 2016-09-06 o 23:25, Tomasz Pyra pisze: Wszyscy mówią że gaz jest najtańszy wiec powinno być tych samochodów dużo Na allegro: Ford Mondeo 2 l 140 KM wiek max 10 lat 11 PB + 1 LPG Ford Focus 1,6 l max 12 lat 17 PB + 1 LPG Octavia 1,6 max 10 lat 32 PB + 43 LPG Zestawienie uwzględnia TYLKO auta które zostały kupione w Polsce (takich szukam). Dla przykładu octavii wyprodukowano 5 mln sztuk. |
|
Data: 2016-09-07 11:00:47 | |
Autor: Budzik | |
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens | |
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...
Co z tego że się da kiedy koszt gazowania 8 tyś jest często porównywalny Takie dobre, ze nikt nie sprzedaje :) |
|
Data: 2016-09-07 21:51:52 | |
Autor: RadoslawF | |
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens | |
W dniu 2016-09-07 o 10:00, Bolko pisze:
Co z tego że się da kiedy koszt gazowania 8 tyś jest często porównywalnyOgólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w Niekoniecznie powinno być dużo. Jak kupisz mieszkanie w nowym bloku ze wspólnym garażem to na dzień dobry masz tam zakaz wjazdu zagazowanym autem. Podobnie jest z niektórymi garażami w marketach. No i jak kupisz antyka z przebiegiem dwieście tysięcy km i dopłacisz kilka tysięcy za gaz to sam wyjeździsz kolejne dwieście. Na allegro raczej go nie będziesz wystawiał, zezłomujesz. :-) Pozdrawiam |
|
Data: 2016-09-07 11:55:36 | |
Autor: J.F. | |
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens | |
Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqn73i$qp1$1@usenet.news.interia.pl...
Ta, jasne, bo nabywca ich samochodu jest strasznie zainteresowany gazowaniem :-)Powiem ci J.F. że mam takiego kumpla który ściąga auta z niemiec. Ostatnio ściągnął ślicznego Pasaata B6. Wyglądał wprost pięknie, klima i takie tam pierdoły - niestety silnik FSI 1,4. Cena gazowania 8k. Odpada. Gdyby toto miało w sobie 1,8 T to bym go brał bez problemu. Ja to doskonale rozumiem ... ale myslisz, ze to ma jakikolwiek wplyw na sprzedaz nowych samochodow przez VW ? J. |
|
Data: 2016-09-09 09:55:34 | |
Autor: robot | |
audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens | |
W dniu 2016-09-06 o 21:57, Endriu pisze:
Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski [...] Wiesz, w samych bezpośrednich wtryskach nie ma nic złego. Problemy biorą się ponieważ "ekolog" każe przyczepiać do tego swoje ekologiczne obwody czyszczące środowisko poprzez zanieczyszczanie silnika. |