audi i VW ?

Data: 2009-08-23 20:51:30
Autor: topek
audi i VW ?
mariuszmo pisze:
Może tym co napisze wsadzę kij w mrowisko ale zastanawiam się nad ponadprzecietną popularnością wśród używanych samochodów na terenach wiejskich i małomiasteczkowych tych dwóch marek. Czy one są faktycznie tak wspaniałe i niezawodne, że za znaczek Audi i VW + napis TDI  na klapie ludzie dopłacają po kilka tysięcy do rocznika lub kupuja starszy i z większym przebiegiem niż faktycznie ich stać byle marka była słuszna?

Z tego co widzę to z reguły są to samochody najczęściej sprowadzane przez drobnych handlarzy więc pewnie z mocno podejrzaną turecka przeszłością i pewnie dość mocno kręcone.

A innych marek nie ma? Czy faworyzowanie tych ww to tylko tzw owczy pęd?
Ja mam tedeii, czarnego passata i dlugi bat na dachu.
Inny bat tez mam dlugi
:>

Jaki post taka odpowiedz :)

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-08-23 21:40:38
Autor: mariuszmo
audi i VW ?

A innych marek nie ma? Czy faworyzowanie tych ww to tylko tzw owczy pęd?
Ja mam tedeii, czarnego passata i dlugi bat na dachu.
Inny bat tez mam dlugi
:>
w to nie wątpie

Jaki post taka odpowiedz :)

wiem , ze post był w stylu kij w mrowisko ale nie pisałem, ze ktoś kto jeżdzi tymi samochodami jest (ty sobie wstawić tekst)
interesuje mnie jedynie fenomen ich niezwykłej popularności.

Sam być może będę niedługo kupował używkę ale raczej wolę młodszy innej marki. Zastanawiam się czy wybierając starsze WV w tej samej cenie niż kilka lat młodszy innej marki dostane coś więcej niż firmowy znaczek, myślę tu o niezawodnosci.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

pozdrawiam

audi i VW ?