audi i VW ?

Data: 2009-08-24 00:06:44
Autor: Michał
audi i VW ?
Z tego co widzę to z reguły są to samochody najczęściej sprowadzane przez drobnych handlarzy więc pewnie z mocno podejrzaną turecka przeszłością i pewnie dość mocno kręcone.

A innych marek nie ma? Czy faworyzowanie tych ww to tylko tzw owczy pęd?

Bo to dobre auta w swoich klasach są, i dostajesz pewność + bardzo
tani serwis - nie musisz się znać - jak kupisz VW albo AUDI to pojeździsz.

Generalnie audi lepsze od vw nielicząc najwyższych modeli.

a zeby kupować auto na F to już trzeba mieć fantazje, albo się znać.

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-24 12:03:01
Autor: Arek (G)
audi i VW ?
  Michał pisze:
[...]

Większą fantazją jest sprowadzenie auta na F z kraju na F:)

A.

Data: 2009-08-24 15:05:48
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
audi i VW ?
Arek (G) pisze:
 Michał pisze:
[...]

Forda czy Ferrari? I dlaczego akurat z Finlandii?
Pytam fahoffca - dobrze rozumiem?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-08-24 15:10:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
audi i VW ?
  Michał pisze:
[...]

Bredzisz. Wcale nie jest tanio i nie zawsze pojeździsz. Pokazuje to dobitnie znany mi egzemplarz Passata B6 - auto nie ma dwóch lat, a książkę serwisową już ma kolejną - w pierwszej skończyło się miejsce, bo nabywca miał kaprys wyszczególnienia każdej, nawet najdrobniejszej pierdółki naprawianej w ramach gwarancji.

Generalnie audi lepsze od vw nielicząc najwyższych modeli.

No tu się można z Tobą ew. zgodzić.

a zeby kupować auto na F to już trzeba mieć fantazje, albo się znać.

Trzeba mieć coś, co jest całkowicie zbędne w przypadku zakupu golfa - rozum.

Data: 2009-08-24 21:26:07
Autor: Michał
audi i VW ?

> [...]

Bredzisz. Wcale nie jest tanio i nie zawsze pojeździsz. Pokazuje to dobitnie znany mi egzemplarz Passata B6 - auto nie ma dwóch lat, a książkę serwisową już ma kolejną - w pierwszej skończyło się miejsce, bo nabywca miał kaprys wyszczególnienia każdej, nawet najdrobniejszej pierdółki naprawianej w ramach gwarancji.

A renault scenic stawał na gwarancji z wypalonym całym komputerem 3x na środku drogi - to jest awaryjne auto a nie passat.

> a zeby kupować auto na F to już trzeba mieć fantazje, albo się znać.
> Trzeba mieć coś, co jest całkowicie zbędne w przypadku zakupu golfa - rozum.

golf to proste auto dla ... ... :)

a tak serio to właśnie o to w tym chodzi - kupujesz golfa bo się
nie znasz ale wiesz że pojeździsz.

samochód = vw golf.

komputer = IBM

telefon = TP SA

radio = radio maryja ;)

Pozdrawiam!

Data: 2009-08-24 20:23:59
Autor: Piotrek
audi i VW ?
Generalnie audi lepsze od vw nielicząc najwyższych modeli.

aha jasne
jak bym nie mial jednego Audi w rodzinie to bym moze i pomyslal ze to prawda, ale skonczylo sie na sprzedaniu 8 mies samochodu bo nerwowo juz nikt nie mial do wozenia samochodu na lawecie do ASO i ciaglych napraw :)

teraz na sama mysl o tej plastikowej wydmuszcze niektorych telepie, juz nie mowiac o stracie na sprzedaniu prawie nowego samochodu ale nerwy i jednak pewnosc ze jak wyjdziesz z domu to samochod zapali, byla wazniejsza niz troche straconej kasy. wiec audiczana wydmuszka znalazla kolejnego "szczesliwego" nabywce :D

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-08-24 21:19:15
Autor: Michał
audi i VW ?
> [...]

teraz na sama mysl o tej plastikowej wydmuszcze niektorych telepie, juz nie mowiac o stracie na sprzedaniu prawie nowego samochodu ale nerwy i jednak pewnosc ze jak wyjdziesz z domu to samochod zapali, byla wazniejsza niz troche straconej kasy. wiec audiczana wydmuszka znalazla kolejnego "szczesliwego" nabywce :D

A może już tym razem udało się naprawić wszystko co fabryka popsuła
i będzie jeżdziło bezawaryjnie ;)

Moja myśl dotyczyła bardziej używanych samochodów, które jak coś nie działa to jednak się naprawia, a konstukcje sa dość niezawodne z natury.

Audi jakie widze dookoła są bardzo tanie w ekspoatacji, nie psują się
(czasmi nie ma co, bo co takiego skomplikowanego siedzi w 6 letnim a4)
i trzymają wartość, jak się os popsuje to auto nie stoi i nie czeka na część z francji czy japonii tylko jest naprawione po kilku h.

a to czy to jest dobre i wygodne (a3/a4/a6, a8 jest) to już inna sprawa ;)

Z nówkami salonowymi nie miałem do czynienia - bo tu nie warto i nikt ze znajomych nie kupił :)

pozdrawiam!

Data: 2009-08-25 15:11:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
audi i VW ?
  Michał pisze:

Audi jakie widze dookoła są bardzo tanie w ekspoatacji, nie psują się
(czasmi nie ma co, bo co takiego skomplikowanego siedzi w 6 letnim a4)

W 6-letnim? Na naszych drogach? W sumie nic, pod warunkiem, że ktoś zawieszenie z T34 zaadaptował.