audi i VW ?

Data: 2009-08-24 12:03:30
Autor: Bartek
audi i VW ?
Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:h6re0n$nf8$1atlantis.news.neostrada.pl...
Może tym co napisze wsadzę kij w mrowisko ale zastanawiam się nad ponadprzecietną popularnością wśród używanych samochodów na terenach wiejskich i małomiasteczkowych tych dwóch marek. Czy one są faktycznie tak wspaniałe i niezawodne, że za znaczek Audi i VW + napis TDI  na klapie ludzie dopłacają po kilka tysięcy do rocznika lub kupuja starszy i z większym przebiegiem niż faktycznie ich stać byle marka była słuszna?

1: mysle, że nie tylko wiejskie i malomiasteczkowe.
2: moim skromnym zdaniem : golf II, audi 80, pewnie też 100 i te okolice - auta nie do zajechania, proste, a w miare wygodne, i  prostacko ale dobrze wykonczone - przemtyslane itp.
3: nowsze... tu bywa roznie. ale trzeba przyznać że są proste w obsludze - bez wydumek, dziwnych rozwiązań, kupa części pasuje do siebie - to jest znaczny plus że do mojego golfa pasują częsci z audi, golfa, polo, seata, i kto wie czego tam jescze.

troche to pewnie tak wygląda.

zemnie żaden fan marki, a już mam drugiego golfa - oba tak samo z przypadku - i narazie zlego slowa nie powiem.

 -- Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

audi i VW ?