audi i skocznia

Data: 2010-04-09 08:28:12
Autor: mz
audi i skocznia
http://moto.wp.pl/kat,121,title,Co-potrafi-Audi-quattro,wid,12148287,wiadomosc.html?ticaid=19f50

było nie było ja jestem ciekaw jak on zjechał na dół. rozmie, że tyłem ale chciałbym to zobaczyć.

Data: 2010-04-09 07:56:21
Autor: Sergiusz Rozanski
audi i skocznia
Dnia 09.04.2010 mz <lubiespam@wp.pl> napisał/a:
http://moto.wp.pl/kat,121,title,Co-potrafi-Audi-quattro,wid,12148287,wiadomosc.html?ticaid=19f50

było nie było ja jestem ciekaw jak on zjechał na dół. rozmie, że tyłem ale chciałbym to zobaczyć.

Mieli na szczycie wincha do opuszczenia, jest na filmie. Dla starej setki to był wyczyn, dla 4.2
to pierdnięcie, podejrzewam że każdy dzisiejszy awd z większym silnikiem by wjechał.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-04-09 10:17:51
Autor: Arek (G)
audi i skocznia
W dniu 2010-04-09 09:56, Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Zwłaszcza, że ta 100'tka nie miała kolców.

A.

Data: 2010-04-09 01:30:46
Autor: PJ
audi i skocznia
kazde auto ze względów bezpieczeństwa wjeżdża na linie, nawet malucha
by wciągnęli .-)

P.

Data: 2010-04-09 19:19:51
Autor: Jurand
audi i skocznia

Użytkownik "Arek (G)" <aaa@bbb.pl> napisał w wiadomości news:hpmnrf$7r5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sądzę, że miała.

http://studio.wp.pl/i,Audi-quattro-na-skoczni-narciars,mid,940496,wideo.html

Jurand.

Data: 2010-04-09 20:32:44
Autor: Yogi\(n\)
audi i skocznia
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości news:slrnhrtn88.i9d.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...
Mieli na szczycie wincha do opuszczenia, jest na filmie. Dla starej setki to był wyczyn, dla 4.2
to pierdnięcie, podejrzewam że każdy dzisiejszy awd z większym silnikiem by wjechał.

Ale tylko nieliczne potrafią zjechać, to znaczy skoczyć ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=xEebpG6P0SY

--
Yogi(n)

Data: 2010-04-09 19:18:05
Autor: Sergiusz Rozanski
audi i skocznia

Data: 2010-04-10 22:37:26
Autor: J.F.
audi i skocznia
On Fri, 9 Apr 2010 19:18:05 +0000 (UTC),  Sergiusz Rozanski wrote:
Dnia 09.04.2010 Yogi(n) <yogi_n@tlen.pl> napisał/a:
Ale tylko nieliczne potrafią zjechać, to znaczy skoczyć ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=xEebpG6P0SY

:D tego nie widziałem :)

Najciekawsza byla koncowka oryginalnego programu
http://www.youtube.com/watch?v=Lu9J88JfbWY

Stig to jednak jest z innej planety.

A moze nie, moze sie nam tylko tak wydaje ? J.

Data: 2010-04-09 23:32:44
Autor: Yans van Horn
audi i skocznia

Data: 2010-04-09 22:42:57
Autor: Irek N.
audi i skocznia

Data: 2010-04-10 20:23:49
Autor: Wojtek M.
audi i skocznia

http://moto.wp.pl/kat,121,title,Co-potrafi-Audi-quattro,wid,12148287,wiadomosc.html?ticaid=19f50

było nie było ja jestem ciekaw jak on zjechał na dół. rozmie, że tyłem ale chciałbym to zobaczyć.

Ee bzdura, miałem kiedyś setunię c4 z silnikiem 2.3 i quattro. Nigdy by nie wyjechała pod takie wzniesienie. Teraz mam a6 też quattro i z pewnością nie da rady

audi i skocznia