aukcja lokat - 8%

Data: 2012-10-08 09:29:53
Autor: lolekanabolek
aukcja lokat - 8%
W systemie transakcyjnym była u mnie info, że teraz na aukcji dają nawet 8%, może kogoś zainteresuje

Marcin

Data: 2012-10-08 09:36:27
Autor: marlod
aukcja lokat - 8%
On 2012-10-08 09:29, lolekanabolek wrote:
W systemie transakcyjnym była u mnie info, że teraz na aukcji dają nawet
8%, może kogoś zainteresuje

jaki to system transakcyjny, w jakim banku ?

Data: 2012-10-08 09:46:38
Autor: Kamil Jońca
aukcja lokat - 8%

On 2012-10-08 09:29, lolekanabolek wrote:
W systemie transakcyjnym była u mnie info, że teraz na aukcji dają nawet
8%, może kogoś zainteresuje

jaki to system transakcyjny, w jakim banku ?

http://www.google.com/search?q=aukcje+lokat&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:unofficial&client=iceweasel-a

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
The price one pays for pursuing any profession, or calling, is an intimate

Data: 2012-10-08 09:44:44
Autor: Kamil Jońca
aukcja lokat - 8%
lolekanabolek <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> writes:

W systemie transakcyjnym była u mnie info, że teraz na aukcji dają
nawet 8%, może kogoś zainteresuje

Interesujące. U mnie cały czas jest 7%. Na pewno nie chodzi ci o HH?
KJ

There are only two things in this world that I am sure of, death and
taxes, and we just might do something about death one of these days.
-- shades

Data: 2012-10-08 09:56:20
Autor: lolekanabolek
aukcja lokat - 8%
W dniu 2012-10-08 09:44, Kamil Jońca pisze:
[...]

Wysłano
2012-07-07
Temat
Aukcje lokat - 8% w skali roku!
Wiadomość
Szanowny Kliencie,

Z przyjemnością informujemy, że Aukcje Lokat Terminowych mogą być oprocentowane nawet 8% w skali roku!

Aukcje lokat terminowych odbywają się od poniedziałku do czwartku każdego tygodnia.

- Ty decydujesz jaką kwotę umieścisz na lokacie,
- Ty ustalasz oprocentowanie, które będzie dla Ciebie najbardziej satysfakcjonujące,
- Jeśli Twoja oferta będzie w puli wygrywającej, Bank założy lokatę na wylicytowanych przez Ciebie warunkach.

W celu wzięcia udziału w Aukcji Lokat Terminowych należy wybrać w menu bocznym: Aukcje - Aukcje Lokat Terminowych.

Szczegóły produktu oraz zasady funkcjonowania Aukcji Lokat Terminowych są dostępne na stronie internetowej www.bankmillennium.pl.

Z wyrazami szacunku,
Bank Millennium SA

Marcin

Data: 2012-10-08 10:07:04
Autor: Kamil Jońca
aukcja lokat - 8%
[...]

Moim zdaniem, komuś się coś pomyliło. Ew jest to jakaś wyrafinowana forma oszukańczego marketingu?
(NO chyba, że są aukcje równe i równiejsze)
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
It is only people of small moral stature who have to stand on their dignity.

Data: 2012-10-08 10:20:11
Autor: lolekanabolek
aukcja lokat - 8%
W dniu 2012-10-08 10:07, Kamil Jońca pisze:
[...]

chyba nie, bo jak widzisz na obrazku, 7% jest skreślone i dopisane obok 8%

Ew jest to jakaś wyrafinowana forma oszukańczego marketingu?
myślisz, że tak by ściemniali, bo link jakby nie patrzeć prowadzi już do oferty na stronie www, a tam jak wół stoi 7%

(NO chyba, że są aukcje równe i równiejsze)
KJ
może dla wybranych klientów, ja też do nich się nie zaliczam, info było u mojej drugiej lepszej połowie

Marcin

Data: 2012-10-08 10:26:26
Autor: Kamil Jońca
aukcja lokat - 8%
lolekanabolek <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> writes:

[...]

Ew jest to jakaś wyrafinowana forma oszukańczego marketingu?
myślisz, że tak by ściemniali, bo link jakby nie patrzeć prowadzi już
do oferty na stronie www, a tam jak wół stoi 7%

Raczej chodzi mi o to, że jeśli aukcje "8%" będą przetwarzane razem z
"7%" (i ktoś faktycznie wrzuci więcej niż 7%) to stoją na straconej
pozycji.[1]

KJ

[1] chyba że tych 7% bęzie mniejż, bodajże 70 mln w sumie.

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Who needs friends when you can sit alone in your room and drink?

Data: 2012-10-08 10:57:03
Autor: lolekanabolek
aukcja lokat - 8%
W dniu 2012-10-08 10:26, Kamil Jońca pisze:
[...]

chyba jednak ściema, bo jak wszedłem w aukcję lokat, to mogę tylko max 75 dać

Marcin

Data: 2012-10-08 11:12:16
Autor: Kamil Jońca
aukcja lokat - 8%
lolekanabolek <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> writes:

chyba jednak ściema, bo jak wszedłem w aukcję lokat, to mogę tylko max
75 dać
Przyszło mi jeszcze jedno do głowy: cache przeglądarki.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
Do not apply to broken skin.

Data: 2012-10-08 11:35:41
Autor: lolekanabolek
aukcja lokat - 8%
W dniu 2012-10-08 11:12, Kamil Jońca pisze:
[...]

też nie, sprawdziłem na innej przeglądarce

Marcin

Data: 2012-10-08 11:31:30
Autor: SQLwiel
aukcja lokat - 8%
W dniu 2012-10-08 09:56, lolekanabolek pisze:
[...]

A dlaczego nie 10%?
(Nie kwestionuję prawdziwości Twojego postu, ani wiadomości w poczcie wewn., którą dostałeś).
Nawet jeśli system aukcji działa maksymalnie rzetelnie i uczciwie, to załapią się tylko i tak lokaty wg rynku, czyli te 50mln najniższych ofert.

*Ograniczenie górne nie ma najmniejszego znaczenia!* Piszę to dla tych, którym mogłoby się wydawać coś innego.

To tak, jakby biuro maklerskie napisało sobie, że na kontraktach terminowych można zarobić nawet 300% dziennie. Bo można.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-10-08 13:08:08
Autor: Izydor
aukcja lokat - 8%
On 2012-10-08 09:56, lolekanabolek wrote:

jak rozumiem zwrociles uwage na ponizsze

Wysłano
2012-07-07

???

Data: 2012-10-08 13:19:40
Autor: lolekanabolek
aukcja lokat - 8%
On 2012-10-08 09:56, lolekanabolek wrote:

jak rozumiem zwrociles uwage na ponizsze

Wysłano
2012-07-07

???

hehe, faktycznie narobiłem zamieszania, mea culpa
szczerze mówiąc nawet spojrzałem na datę tej informacji w systemie i porównałem ją z kalendarzem na ścianie ale skoncentrowałem się tylko na dniu a miesiąc jakoś umknął

uuu, to teraz dopiero widzę, że ponad 3 miesiące nie logowałem się przez www do systemu, szkoda, że w aplikacji mobilnej nie ma poczty, uniknąłbym wtedy nieporozumienia

Marcin

Data: 2012-10-08 09:59:44
Autor: lolekanabolek
aukcja lokat - 8%
[...]

dali nawet taki ładny obrazek
https://dl.dropbox.com/u/42732503/box-aukcjelokat-pl_1274772.jpg

Marcin

Data: 2012-10-08 10:48:21
Autor: wromek
aukcja lokat - 8%
W systemie transakcyjnym była u mnie info, że teraz na aukcji dają nawet 8%, może kogoś zainteresuje

Tytuł:08.10 - Lokata Aukcje maks 7 proc. - 15 dniStatus aukcji:W tokuRegulamin aukcji:Nie zaakceptowanyMaksymalne oprocentowanie:7,00 %Maksymalna kwota depozytów:70 000 000,00 PLNData ogłoszenia:2012-10-05 16:00Rozpoczęcie składania ofert:2012-10-08 09:00Zakończenie składania ofert:2012-10-11 15:00Moje oferty:maks: 10 / wszystkie: 0 / wygrane: 0Liczba ofert:wszystkie: 190 / wygrane: 0

--
pozdrawiam, wromek

aukcja lokat - 8%