-australia-az-7-proc-ksiezy-oskarzonych-o-molestowanie-dzieci-czyli 4500 tysiaca zostalo zgwalcone przez ksiezy

Data: 2017-02-06 06:25:57
Autor: maciek zawieja
-australia-az-7-proc-ksiezy-oskarzonych-o-molestowanie-dzieci-czyli 4500 tysiaca zostalo zgwalcone przez ksiezy
Data: 2017-02-06 10:21:43
Autor: Zenek Kapelinder
-australia-az-7-proc-ksiezy-oskarzonych-o-molestowanie-dzieci-czyli 4500 tysiaca zostalo zgwalcone przez ksiezy
Bylo szukac lepiej to bys znalazl ze calkiem niedawno zapuszkowali prawie cala gore australijaskich Swiadkow Jehowy za to samo.

Data: 2017-02-06 19:49:01
Autor: Landrot
-australia- pedały i pedofile.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:9e7cbd01-e13f-49d1-885e-f776cab5bb67googlegroups.com...

Bylo szukac lepiej to bys znalazl ze calkiem niedawno zapuszkowali
prawie cala gore australijaskich Swiadkow Jehowy za to samo.

Nie wierzę.
U Świadków Jehowy właścicielami Boga są zarówno mężczyźni
jak i kobiety. Oni żyją w związkach heteroseksualnych.
Mogą być tam pedały i pedofile, ale to śladowe ilości
i nie słyszałem, aby były z tym afery.
Co innego w Partii Watykańskiej. Tam właścicielami Boga
są tylko pedały i pedofile. Normalni są w ilościach śladowych.

Data: 2017-02-06 20:06:12
Autor: u2
W dniu 2017-02-06 o 19:49, Landrot pisze:
[...]

u żydków afery są zamiatane pod dywan:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-02-07 12:24:58
Autor: u2
W dniu 2017-02-06 o 20:48, andal pisze:
On Mon, 06 Feb 2017 20:06:12 +0100, u2 wrote:

[...]

wprost przeciwnie, pedofilia u nich to norma

nie ściemniaj, wy żydki tylko o pedofilii w kk nadajecie, a swoje afery, nie tylko pedofilskie, zamiatacie pod dywan

Data: 2017-02-07 16:32:37
Autor: Dark ice

Użytkownik "andal" <andal@andal.org> napisał w wiadomości news:o7ajum$utl$2gioia.aioe.org...
On Mon, 06 Feb 2017 20:06:12 +0100, u2 wrote:
u żydków afery są zamiatane pod dywan:)

wprost przeciwnie, pedofilia u nich to norma

Pozostaje nam wierzyć w twoje doświadczenia w tym temacie.

CL

Data: 2017-02-07 16:30:52
Autor: Dark ice
[...]

Kapelusznik, w Australii nie ma Świadków Jehowy. W główce ci się globus przewrócił.

CL

Data: 2017-02-07 11:41:59
Autor: Zenek Kapelinder
-australia-az-7-proc-ksiezy-oskarzonych-o-molestowanie-dzieci-czyli 4500 tysiaca zostalo zgwalcone przez ksiezy
Teraz to juz nie ma.

Data: 2017-02-07 16:47:51
Autor: A. Filip
"Dark ice" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/australia-sledztwo-ws-molestowania-dzieci-przez-swiadkow-jehowy,599326.html
Australijski raport: Świadkowie Jehowy ukryli 1,8 tys. przypadków molestowania dzieci
02 grudnia 2015, 8:00

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-02-07 20:03:40
Autor: silvio balconetti
Am 07.02.2017 um 16:30 schrieb Dark ice:

[...]

Pewnie zasluchal sie autorytetu?

>Słyszymy nieraz, że to często wyzwala się ta niewłaściwa postawa, czy nadużycie, kiedy dziecko szuka miłości. Ono lgnie, ono szuka. I zagubi się samo i jeszcze tego drugiego człowieka wciąga.
(...)
jednego ze źródeł pedofilii szukając w rozwodach i złych relacjach między rodzicami dziecka <

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

-australia-az-7-proc-ksiezy-oskarzonych-o-molestowanie-dzieci-czyli 4500 tysiaca zostalo zgwalcone przez ksiezy