[szukam] [prawie jak spam] auta dla mamy:) / co polecicie?

Data: 2011-06-22 10:24:53
Autor: Kamil 'Model'
[szukam] [prawie jak spam] auta dla mamy:) / co polecicie?
W dniu 2011-06-22 09:58, Bartek pisze:
cześć,
szukam auta dla mojej rodzicielki.
i dlatego prawie spam, bo chętnie kupię coś od kogoś z was, ewentualnie
jakieś inne pokrewienstwa. wychodze moze z blednego zalozenia że lepiej
szukać tu niż na otomoto czy allegro, a już nie raz w przeciagu ostatnich
lat mojego uczestnictwa na grupie czytam że mieliście coś, sprzedalliscie,
itp itd.

powiedzmy ze kwota 10 000 [wiadomo,  że  jak trzeba coś się doda], ale
chętnie też coś urwie.

auto ma byc dupowozem - miasto, praca, sklep. czasem jakiś wypad wakacyjny.

ma byc stosunkowo tanie w utrzymaniu - przewidywalny stan, sensowne ceny
czesci i napraw.

nie musi być małe, może być większe, starsze, ale sprawne i pewne.
[kierowniczka autem jezdzi dobrze i pewnie, i wiekszych aut sie nie obawia]
silnik dowolny, może być większej pojemności,
z gazem, diesel,, dowolnie.

wymagane wspomaganie, mile widziana klima.

jak by ktoś miał, coś, znał, kogoś, polecił, coś :-)

ew. jak sądzicie, na co warto popatrzeć w tej cenie?

corolla?
civic?

jakaś corsa?

fiesta mamy ma problem z rdzą i po 11 latach posiadania musi chyba zmienić
własciciela.

Ja we wrześniu będę sprzedawał swoją golfinę MK3. Silnik 1,9TD, blachy zrobione (wyspawane progi, wymienione błotniki), silnik w dobrej kondycji, na bieżąco wymieniane rzeczy eksploatacyjne (olej 10w40 Mobil, filtry, tuleje metalowo-gumowe w zawieszeniu), nie dawno wymienione amorki (były już słabe). Wyposażony w ABS, 2xpoduszkę powietrzną, klimatyzację (sprawna, odgrzybiona), 3 drzwi, hak, wspomaganie kierownicy, opony letnie na felgach alu, opony zimowe na stalowych felgach. Spalanie autka w mieście 6-6,5 litra/100km, w trasie 5-5,5 litra/100km. Cena myślę ok. 6000 PLN

Data: 2011-06-22 11:12:59
Autor: Amir
> [...]
zrobione (wyspawane progi, wymienione błotniki), silnik w dobrej kondycji, na bieżąco wymieniane rzeczy eksploatacyjne (olej 10w40 Mobil, filtry, tuleje metalowo-gumowe w zawieszeniu), nie dawno wymienione amorki (były już słabe). Wyposażony w ABS, 2xpoduszkę powietrzną, klimatyzację (sprawna, odgrzybiona), 3 drzwi, hak, wspomaganie kierownicy, opony letnie na felgach alu, opony zimowe na stalowych felgach. Spalanie autka w mieście 6-6,5 litra/100km, w trasie 5-5,5 litra/100km. Cena myślę ok. 6000 PLN

wrzuc zdjęcia i podaj rocznik

Data: 2011-06-22 11:29:07
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2011-06-22 11:12, Amir pisze:
> [...]
na felgach alu, opony zimowe na stalowych felgach. Spalanie autka w
mieście 6-6,5 litra/100km, w trasie 5-5,5 litra/100km. Cena myślę ok. 6000

Rocznik 1997, przebieg 395 tyś. km. Wersja Joker. Zdjęć na razie nie mam aktualnych. Gdzieś mam stare zdjęcia, jeszcze z nie zrobionymi blachami. Ale tak jak mówię sprzedawać będę dopiero we wrześniu (na początku). Kolor niebieski LD5D na tej stronce możesz zobaczyć jaki kolor http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Modell_267_VW-Golf-Joker.html
W rzeczywistości troszkę jest jaśniejszy (no ale lakier ma 14 lat).

Znalazłem stare ogłoszenie o sprzedaży, gdzie jeszcze autko stało na zimowych kołach i nie były zrobione blachy. Teraz progi wyspawane, błotnik wymieniony i obydwa pomalowane.
http://tablica.pl/oferta/volkswagen-golf-wersja-joker-klimatyzacja-1997-ID6cWl.html

Data: 2011-06-22 11:34:31
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-22 11:29, Kamil 'Model' pisze:

wrzuc zdjęcia i podaj rocznik
Rocznik 1997,

Młoda ... .a fotek dalej niet ...
--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-06-22 11:37:30
Autor: Kamil 'Model'
[szukam] [prawie jak spam] auta dla mamy:) / co polecicie?
W dniu 2011-06-22 11:29, Kamil 'Model' pisze:

wrzuc zdjęcia i podaj rocznik
Rocznik 1997,

Młoda ... .a fotek dalej niet ...

a tu nie widać fotek??
http://tablica.pl/oferta/volkswagen-golf-wersja-joker-klimatyzacja-1997-ID6cWl.html

Ale fotki jakby co to są z przed jakiś 4 miesięcy. Aktualnych na razie nie mam.

Data: 2011-06-22 11:57:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[szukam] [prawie jak spam] auta dla mamy:) / co polecicie?
W dniu 2011-06-22 11:37, Kamil 'Model' pisze:

Młoda ... .a fotek dalej niet ...
a tu nie widać fotek??
http://tablica.pl/oferta/volkswagen-golf-wersja-joker-klimatyzacja-1997-ID6cWl.html
Ale fotki jakby co to są z przed jakiś 4 miesięcy. Aktualnych na
razie nie mam.

Dalej nie widzę.

Data: 2011-06-22 12:07:45
Autor: Kamil 'Model'
[...]

No to inaczej.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/49dc3520b29afe4a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b1677a41d9d86f2e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d7bf74c5ac5e1338.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/799e262a887d319d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef5b868de315ba20.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90af98f95eef5477.html

przypominam, że zdjęcia są z czasów końca zimy, gdzie blachy nie były jeszcze zrobione i auto stoi na kołach zimowych

Data: 2011-06-22 11:56:22
Autor: Bartek
Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:its8sn$m9u$1inews.gazeta.pl...
Ja we wrześniu będę sprzedawał swoją golfinę MK3. Silnik 1,9TD, blachy

był bym oczywiscie zainteresowany, tym bardziej że znam to auto;) tzn golfa III i sprawdzal mi sie bdb. tylko niewiem czy do wrzesnia bede szukal..;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-06-22 11:59:35
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2011-06-22 11:56, Bartek pisze:
[...]

Spoko, spoko. Dałem tylko taki przykład swoje autka. Oczywiście jak już będzie na sprzedaż, to zamierzam rzucić spam na PSM o sprzedaży swojego autka :)

[szukam] [prawie jak spam] auta dla mamy:) / co polecicie?