auta z rynku wtórnego - polerka karcher kokpit spray

Data: 2013-06-05 22:39:22
Autor: ToMasz
auta z rynku wtórnego - polerka karcher kokpit spray

Znajomy znalazł ten obrazek i powstałą tradycyjna dyskusja,
powszechne kręcenie licznikiem czy naturalne własności rynku

Akurat szukam auta z przedziału 2003-2008r. Przyjeżdżam na umówione spotkanie, ok 60km, adres z aukcji, a tu się okazuje że auto rezyduje 20 km dalej. (2 przypadki)
Stoi sobie auto, odpicowane, na sprzedaż, opadnięte zderzaki, "kielichy" w których są sprężyny są inaczej zabezpieczone mazidłem antykorozyjnym, inaczej polakierowane.
Drzwi tak opadnięte, ok 2cm, że bez podniesienia trudno je zamknąć
Klima nie działa, bo wie pan, raz na rok trzeba nabić. Taaaaaak? Dobrze że moja 13 letnia klimatyzacja o tym nie wie, bo jest nabijana średnio na 6 lat!
auto bezwypadkowe, poduszki powietrzne w fotelach klejone na kropelkę. kropelka kapała na dywaniki wypalając piękne dziurki.
Fotele miały podłokietniki, ale nie mają, bo.... niewiem co się stało. (w fotelach dziury do których by wlazła puszka piwa, tapicerka rozdarta) Czy Pan jest pierwszym właścicielem? TAK! i nie wie PAn co się stało z podłokietnikami?
Auto nie woziło ciężarów(berlingo)! Ale plecki tylnej kanapy powgniatane, obdarte na to przyklejona wykładzina podłogowa. żeby jeszcze na butapren, ale nie, po co sobie ręce brudzić. PRzykleili na taśmę dwustronnie przylepną...
żona sprawdza jak tam będą foteliki pasowały na tylej kanapie. sięga paclami pomiędzy fotele a tam takie małe szkiełka z potłuczonej szyby hartowanej..

Wszystkie auta po polerce. widać pastę w zagłębieniach. wystające "purchawy" "tarantitle" czy jak tam dzisiejsi fachowcy nazywają stan przed wykwitem rdzy - nikomu nie przeszkadzają. wszystko wymyte myjką ciśnieniową. kokpity wysmarowane smalcem jak patelnia pod naleśniki. no jakby za darmo ten smalec dawali. jak dziecko zostawiło landrynki na słońcu to się roztopiły. zamiast umyć!!!!! zasmarowali smalcem - niech się błyszczy.
PRzepraszam..... Co pisaliście o przebiegu i silnikach? A pamiętam. Więc tak: na 10 oglądanych, niebitych, z legalnym przebiegiem, poprosiłem o uruchomienie jednego.

ToMasz

Data: 2013-06-06 14:42:11
Autor: Iglo
auta z rynku wtórnego - polerka karcher kokpit spray
Dnia Wed, 05 Jun 2013 22:39:22 +0200, ToMasz napisa³(a):

PRzepraszam..... Co pisali¶cie o przebiegu i silnikach? A pamiêtam. Wiêc tak: na 10 ogl±danych, niebitych, z legalnym przebiegiem, poprosi³em o uruchomienie jednego.

ToMasz

Lekko OT, ale a¿ nie mogê nie odpowiedzieæ..
Jakbym czyta³ swoj± historiê poszukiwania Scenica sprzed 4 lat.. Po
kilkunastu egzemplarzach widzianych przez 4 miesi±ce w koñcu kupi³em to co
by³o dobre,a nie to co chcia³em,  mo¿e dlatego, ¿e to by³o auto którego siê
wszyscy boj± bo takie awaryjne. Przynajmniej by³o od 1 w³, z papierami i z
jedn± obcierk± a nie æwiartk±. Odpukaæ w niemalowane przez 100kkm nie
potrwierdzi³o legend o awaryjno¶ci, mo¿e dlatego, ¿e to silnik benzynowy, a
legendy mo¿e i prawdziwe g³ównie dotycz± DCI. Zawieszenie co wiosnê do
roboty, ale to nie moja pierwsza renówka to przyzwyczajony jestem :-). Jak my¶lê o kupowaniu samochodu to mi skóra cierpnie i bêdê je¼dzi³ a¿ ko³a
nie odpadn±. Nie wiem co jest na rynku aut teraz ale sprzeda³em naprawdê
zu¿yte Saxo ¿ony za 2300z³, co wydawa³o mi siê cen± wygórowan±, a pan który
po nie przyjecha³ nawet siê nie targowa³ ¿e takie zajebiste. To co on
wcze¶niej ogl±da³, skoro ja z tej cytrynki chia³em krasnala ogrodowego
zrobiæ i pelargonie zasadziæ..

auta z rynku wtórnego - polerka karcher kokpit spray