auto 4-5 os. + VAT + mandat?

Data: 2012-06-21 11:36:18
Autor: ryszardgronowski
auto 4-5 os. + VAT + mandat?
W dniu środa, 20 czerwca 2012 11:58:23 UTC+2 użytkownik RD napisał:

  Przy okazji - jakie konsekwencje grożą za zamontowanie kanapy w aucie ciężarowym? Oczywiście mam tu na myśli głównie kontrole drogowe.

Ja zaliczyłem cztery (wypisane) mandaty, każdy zawsze po 100zł bez punktów. Ostatnio, dwa tygodnie temu, za przewożenie trzech ludzi w kabinie traktora :). Najbardziej na mnie wsiedli za jazdę dostawczakiem (w dowodzie na 3os.) i przewóz z tyłu czterech osób ale to pewnie ich czułe miejsce po nie tak dawnym, głośnym  wypadku... ale i tak była stówka.

auto 4-5 os. + VAT + mandat?