auto RATUSZ

Data: 2012-01-14 01:07:16
Autor: Kris_Poland
auto RATUSZ

Użytkownik "falset" <Marek.Borelski@wp.pl> napisał w wiadomości news:jegc7o$3qf$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Wybieram się na licytacje po auto dla przyjaciółki. Ile myślicie warto dać
biorąc pod uwagę rodowód (prezydent):

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,bezpanski-mercedes-idzie-pod-mlotek,365645.html

tak tak a jak bedziesz chcial zarejestrowac to wyplyna inne kwiatki
ze kradziony, albo wlasciciel jest itp

Data: 2012-01-18 22:24:14
Autor: Mlody
auto RATUSZ
Użytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:jeqh3b$8v7$1mx1.internetia.pl...
tak tak a jak bedziesz chcial zarejestrowac to wyplyna inne kwiatki
ze kradziony, albo wlasciciel jest itp

No i co mnie to?
Przecież jak mi go sprzedali to w umowie powinien być zapis że sprzedający oświadcza że samochód nie ma wad prawnych i nie mają do niego prawa osoby trzecie.
I nie sądzę by urząd poszedł na coś takiego żeby nie mając pewnego prawa go sprzedawał.

A co do całego tematu to bardzo dobrze że go sprzedali.
W moim prowincjonalnym mieście jest cały parking wraków, zdjętych z ulic, zholowanych nawalonym, zabezpieczonych po wypadkach i gnije to to na parkingu, kupić nie bardzo można.
A jak już można to tyle się odstał że się tylko na części albo żyletki nadaje, a nie powiem jest tam kilka sprzętów co chętnie bym przygarnął, ale nie można, niech zgnije tak że nie będzie się już na nic nadawał...

--
Pozdrawiam!
Mlody

Data: 2012-01-18 22:38:20
Autor: Kris_Poland
auto RATUSZ

Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> napisał w wiadomości news:jf7da0$1pp$1node2.news.atman.pl...
[...]

ta sprzedali wziol go jakis handlarz na czesci z brzuszkiem
ale auto stojce ponad 2 lata jednakze powinno sie omijac lukiem

Data: 2012-01-18 22:57:57
Autor: Mlody
auto RATUSZ
Użytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:jf7e69$if3$1mx1.internetia.pl...
ta sprzedali wziol go jakis handlarz na czesci z brzuszkiem
ale auto stojce ponad 2 lata jednakze powinno sie omijac lukiem

Nie tragizowałbym.
Od jakiegoś czasu obijam się w twarzystwie miłośników PRLowskich produków, o dziwo czasem i po 10 latach stania nie ma wieszych problemów z ruszeniem czegoś takiego, mój Fiacior też stał jakieś 3 lata i przywrócenie do używalności zajęło mi jeden dzień i wydałem jakieś 300zł  i przejechał już 4000km w dwa sezony bezawaryjnie, a to w końcu 31 letni produkt FSO a nie Mercedes z 2004 roku który jest jakby nie patrzeć z innej bajki materiałowo-jakościowej, wiadmo że to nie W124 ale i tak nie to co FSO z lat 80-tych.
Chłopaki i sprzęty co po 10 lat w stodole odpalali i okazywało się że wcale nie trzeba tak dużo nakładu żeby to jeździło.

Data: 2012-01-20 21:40:12
Autor: Kris_Poland
auto RATUSZ

Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> napisał w wiadomości news:jf7f98$41j$1node2.news.atman.pl...
[...]

prze obecnej elektronice za duzo fantów wymaga wymiany
zalezy gdzie auto stoi
mowi sie ze jak w garazu to jeszcze gorzej bo pod chmurka nie da sobie rady
ale powymienaj elementy w conajmniej 5-10 aucie

przewody WN, plyny oleje, kapcie, niektore linki, ciegna, rozrzad
do przesmarowania tloczki, lub podobne elementy w ktorcyh smary najwyczajniej wyparowaly
wiele elementow wymianie sie albo przez przebieg albo przez wiek

to ze auto odpali nic nie znaczy, rano jak sie zbudzisz
po malym przestoju odrazu tez dasz sie wkrecic na wysokie oborty?

czym wiecej elektronimi tym gorzej, na plus mozna przyjac to ze technologie mamy coraz nowsze
na minus budzety producentow aut, ktorzy kroja auto na wynik koncowy

auto RATUSZ