auto ciezarowe z ue a vat

Data: 2009-02-24 09:22:25
Autor: Gabi
auto ciezarowe z ue a vat

Użytkownik "Prezessoo!" <email@email.com> napisał w wiadomości news:gnv5lc$c32$1news.dialog.net.pl...
Polska firma kupuje w UE samochod ciezarowy na handel (do dalszej odsprzedazy).
Placi w Niemczech cene netto, przywozi auto do PL i
co dalej ?
Czy wystarczy podczas dalszej odsprzedazy wystawic Fakture Vat i rozliczyc vat z tej faktury? Czy konieczne jest zglaszanie czegokolwiek w US (vat23)?
Czy Wydzialy Komunikacj zarejestruja auto tylko z Faktura Vat?

NAleży wystawic fakture wewnetrzna , naliczyc na niej 22 % vat i rozliczyc to w deklaracji vat7 jako WNT /bedzie zarówno podatkiem naliczonym jak i naleznym/. Vat 23 jesli jest to samochód do dalszej odsprzedazy, którego nie rejestrujesz , nie wystawia sie. W momencie sprzedazy wystawiasz fakture VAT i ona jest dla klienta podstawa do rejestracji samochodu. To tyle co wiem.

Data: 2009-02-25 00:27:48
Autor: Prezessoo!
auto ciezarowe z ue a vat

Użytkownik "Gabi"

i ona jest dla klienta podstawa do rejestracji samochodu. To tyle co wiem.

A musze wystawic fakture wewnetrzna? Czy koncowa faktura wystawiona przeze mnie na ktorej
nalicze 22% vatu nie rozwiaze problemu?

Data: 2009-02-25 09:15:06
Autor: Gabi
auto ciezarowe z ue a vat

Użytkownik "Prezessoo!" <email@email.com> napisał w wiadomości news:go1vpe$alv$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "Gabi"

i ona jest dla klienta podstawa do rejestracji samochodu. To tyle co wiem.

A musze wystawic fakture wewnetrzna? Czy koncowa faktura wystawiona przeze mnie na ktorej
nalicze 22% vatu nie rozwiaze problemu?
F-ra wewn. jest wystawiana na podstawie kursu euro z dnia wystawienia faktury niemieckiej, faktura sprzedazy to zapewne zupełnie inne kwoty,  z reguły wyzsze.Podstawą odliczenia VAt od zakupu towaru jest faktura wewnetrzna.

auto ciezarowe z ue a vat