auto dla 20-latka

Data: 2011-06-03 22:17:44
Autor: megrims
auto dla 20-latka
http://www.migas.gratka.pl/ogl/11240521.html

Jak z tym modelem i rocznikami?
Nie rozpadnie się po 2 miesiącach?

Data: 2011-06-03 20:23:11
Autor: to
auto dla 20-latka
begin megrims
http://www.migas.gratka.pl/ogl/11240521.html

Jak z tym modelem i rocznikami?
Nie rozpadnie się po 2 miesiącach?

Dlaczego chcesz mu to kupić? Słabo sesja poszła? :-)

Data: 2011-06-04 04:16:12
Autor: megrims
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-03 22:23, to pisze:
begin megrims

http://www.migas.gratka.pl/ogl/11240521.html

Jak z tym modelem i rocznikami?
Nie rozpadnie się po 2 miesiącach?

Dlaczego chcesz mu to kupić? Słabo sesja poszła? :-)

Mi 1. rok poszedł lepiej.

Data: 2011-06-04 09:07:10
Autor: to
auto dla 20-latka
begin megrims
Mi 1. rok poszedł lepiej.

Ale czy Avensis 2.0 D to nie jest zbyt ostra kara?

Data: 2011-06-04 20:38:38
Autor: MZ
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-04 04:16, megrims pisze:

Dlaczego chcesz mu to kupić? Słabo sesja poszła? :-)

Mi 1. rok poszedł lepiej.

To nie wychowywanie tylko szykanowanie :) 90KM do takiej kobyły to za
mało, do tego jeszcze klima swoje weźmie...nie zniechęcaj dziecka do
samochodów karząc go tak. Kup mu Corollę, E11 lub E12 jak ma "odczuć" że
to nie nówka sztuka tylko używane, za to przynajmniej dostanie budżetowe
ale porządne auto.:)

--
MZ

Data: 2011-06-04 19:54:59
Autor: to
auto dla 20-latka
begin MZ
[...]

E11 aka napruty-owad porządniejsze od tego Avensisa? Paliłeś coś?

Data: 2011-06-03 22:25:14
Autor: =Marcos=
auto dla 20-latka
http://www.migas.gratka.pl/ogl/11240521.html

Jak z tym modelem i rocznikami?
Nie rozpadnie się po 2 miesiącach?

Każde się może rozpaść jak ma przebieg 380kkm, albo jest po powodzi, albo ma zajechaną skrzynię, bo ktoś jeździł 2 tygodnie bez oleju, albo był rozbity.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-06-03 22:31:29
Autor: MarcinJM
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-03 22:17, megrims pisze:
http://www.migas.gratka.pl/ogl/11240521.html

Jak z tym modelem i rocznikami?
Nie rozpadnie si po 2 miesicach?

Dziwne avensis ma 178347km
lanos z sasiedniego watku:178000

To jakas magiczna cyfra? ;)
Zreszta w komisach tez kroluje taki przebieg.
Wczeoraj escorta sprzedalem, kupujacy pyta: "a ile ma przebiegu?" Na to ja: "nie wiem, ford nie przewidzial przebiegow dla swoich wyrobow powyzej 99999km, wiec licznik jest iles razy przekrecony, tylko nie wiem ile, licznikowo ma 5 tys. km ;)"

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-06-04 09:24:46
Autor: Lukasz
auto dla 20-latka
Uytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisa w wiadomoci news:isbgbi$d83$1news.onet.pl...
Dziwne avensis ma 178347km
lanos z sasiedniego watku:178000

To jakas magiczna cyfra? ;)

magiczna, kupiem 3-letniego diesla i mia 180kkm przebiebu (tyle e to realne), kupowaem 10-letnie auta i te miay 180kkm - jak sprzedawaem busa T4 z 1994r. i 340kkm to ju mwili e to zajechany bo taki duy przebieg - cho mwim e nie wim ile ma, wim tylko e jak ja kupowaem to mia napisane 240kkm (realnie zgaduj e ok 700kkm - ja w 2 lata zrobim 100.000)
a pniej ludzie si dziwi i po wiecie kry plotka e po 200.000km trzeba robi remont kapitalny...

Lukasz

Data: 2011-06-04 08:08:16
Autor: to
auto dla 20-latka
begin Lukasz
magiczna, kupiłem 3-letniego diesla i miał 180kkm przebiebu (tyle że to
realne), kupowałem 10-letnie auta i też miały 180kkm - jak sprzedawałem
busa T4 z 1994r. i 340kkm to już mówili że to zajechany bo taki duży
przebieg - choć mówiłęm że nie wim ile ma, wim tylko że jak ja kupowałem
to miał napisane 240kkm (realnie zgaduję że ok 700kkm - ja w 2 lata
zrobiłęm 100.000)

A mój diesel ma 8 lat i przebieg 100 tys.

Data: 2011-06-04 13:20:54
Autor: Staszek Sosenko
auto dla 20-latka

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4de9e7f0$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale _przebieg_ czy _stan_licznika_? :>

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-06-04 13:19:47
Autor: to
auto dla 20-latka
begin Staszek Sosenko
Ale _przebieg_ czy _stan_licznika_? :>

Jedno i drugie.

Data: 2011-06-04 22:58:27
Autor: Lukasz
auto dla 20-latka
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4dea30f3$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
begin Staszek Sosenko

Ale _przebieg_ czy _stan_licznika_? :>

Jedno i drugie.

jak jesteś pierwszym właścicielem to nie przeczę, mój ojciec kupił nową Octavie Diesla 110KM i w 10 letnim aucie machyba 70kkm!
ale to są tylko wyjątki potwierdzające regułę...

Data: 2011-06-04 22:07:12
Autor: to
auto dla 20-latka
begin Lukasz
jak jesteś pierwszym właścicielem to nie przeczę

No jestem, po prostu jest mało używane.

mój ojciec kupił nową
Octavie Diesla 110KM i w 10 letnim aucie machyba 70kkm! ale to są tylko
wyjątki potwierdzające regułę...

Bo ja wiem czy takie wyjątki, wiele osób robi kilka tys. rocznie, a kilkanaście to już w ogóle bardzo dużo.

Niestety posiadacze zajeżdżonych trupów z pół miliona na blacie próbują wmówić, że to standard. :) Może w krajach, gdzie do pracy jedzie się 100 km autostrada, ale nie u nas...

Data: 2011-06-05 08:07:38
Autor: Lewis
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-05 00:07, to pisze:
begin Lukasz

[...]

I takim osobom auto z dieslem jest do niczego nie potrzebne. W ogóle jest niezbyt potrzebne. I taki diesel z przebiegiem 70kkm przez 10lat może być bardziej zużyty niż normalnie eksploatowany z przebiegiem 250kkm.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-06-05 11:13:59
Autor: dudley
auto dla 20-latka
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:isf6fb$k7q$1news.onet.pl... W dniu 2011-06-05 00:07, to pisze:
I takim osobom auto z dieslem jest do niczego nie potrzebne.

Gdyż ponieważ? Miał pieniądze, miał fanaberię, to sobie kupił i jeździł tyle, ile potrzebował.
Jak ktoś będzie miał fanaberię, żeby benzynowym robić po 60kkm rocznie, to też będziesz kręcił nosem? :)
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2011-06-05 23:12:40
Autor: Lewis
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-05 11:13, dudley pisze:
[...]

Gdyż ponieważ diesel z założenia nie powinien być używany na małe przebiegi. Pomijamy tu już nowe wydumki w stylu 1.2 z dziwnymi grzałkami i innymi usprawnieniami.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-06-06 15:34:08
Autor: Lukasz
auto dla 20-latka
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4deaac90$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
begin Lukasz

jak jesteś pierwszym właścicielem to nie przeczę

No jestem, po prostu jest mało używane.

diesel?

[...]

ale wtedy najczęściej albo nie kupuje diesla albo nie sprzedaje go po 3 latach..

Niestety posiadacze zajeżdżonych trupów z pół miliona na blacie próbują
wmówić, że to standard. :) Może w krajach, gdzie do pracy jedzie się 100
km autostrada, ale nie u nas...

ja robię średnio 50kkm rocznie jednym autem, drugie stoi niewiele używane (czyt. ok 10kkm rocznie). Szukając 3-letniego auta egzemplarze od 1 właściciela można było policzyć na palcach jednej ręki, przy pozostałych to conajmniej drugi właściciel. Jeżeli kupiłbym 10-latka z przebiegiem 100.000km od pierwszego właściciela to może bym uwierzył, ale nie wierzę w to bym kupił audi a6 10-letnie z przebiegiem 200kkm które nowe w salonie kosztuje np. 200.000zł - bo ktoś jeździł do kościoła, sprzedał komuś kto jeździł do sklepu a później jeszcze babcia tylko na podwórku trzymała żeby zniżka z oc leciała.... - jeśli 3 letniego auta kosztującego jako nowy w salonie coś ponad 80.000zł nie można znaleźć z przebiegiem poniżej 120.000km (kupiłem od firmy bo zależało mi na fakturze i tu 180.000km przy trzylatku to był standard).
Rozumiem że w Yarisie czy Matizie (czyt. w aucie za np. 40.000zł) przebieg może być niski, ale od klasy średniej w górę w to nie uwierzę (przy aucie z drugiej i dalszej ręki).
Rozumiem też że jeśli nie ma dużej różnicy w cenie to drugi właściciel może kupić diesla (tak, czepiłem się diesli bo takie mnie interesują :) ale jeśli na starcie ma wydać kilka/kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt tysięcy więcej za to samo auto to raczej wątpie żeby miał jeździć tylko po bułki do sklepu.
Powinna być centralna baza (a jak nie to informacja ze stacji diagnostycznej na telefon/ email/ cokolwiek o przebiegu przy ostatnim/ przedostatnim itd. przeglądzie - dostępna dla każdego po numerze vin - bo co to za tajemnica?), weryfikacja przebiegu przy przeglądzie i srogie kary za kręcenie licznika z góry narzucone przez UE ale chyba komuś to nie na rękę bo jakoś nikt o tym nawet nie myśli- lepiej wpakować miliony w stadiony na euro2012 :/

Lukasz

Data: 2011-06-05 21:07:51
Autor: jerzu
auto dla 20-latka
On Sat, 4 Jun 2011 22:58:27 +0200, "Lukasz"
<lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> wrote:

jak jeste pierwszym wacicielem to nie przecz, mj ojciec kupi now Octavie Diesla 110KM i w 10 letnim aucie machyba 70kkm!

Panda mojego ojca, rocznik 2004, ma c.a. 40 tys. km przejechane :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-04 09:35:35
Autor: J_K_K
auto dla 20-latka
Uytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisa w wiadomoci news:iscmk7$dq8$1inews.gazeta.pl...
a pniej ludzie si dziwi i po wiecie kry plotka e po 200.000km trzeba robi remont kapitalny...

Jaki czas temu 100.000 byo tak magiczn cyfr ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-06-04 12:57:49
Autor: Konrad L
auto dla 20-latka
Dziwne avensis ma 178347km
lanos z sasiedniego watku:178000

O! to sie zmienia! Wida spoeczestwo dojrzewa bo niedawno popularne byo 157000 i 164000 :)

Data: 2011-06-04 18:35:06
Autor: =Marcos=
auto dla 20-latka
Dziwne avensis ma 178347km
lanos z sasiedniego watku:178000

O! to sie zmienia! Wida spoeczestwo dojrzewa bo niedawno popularne byo 157000 i 164000 :)

Jak kupowaem 7 lat temu, to krlowao 130000, a jeszcze lepiej 129000.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://galeria.wyprawa.info <- zdjcia z podry

Data: 2011-06-04 15:03:22
Autor: venioo
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-03 22:31, MarcinJM pisze:
[...]

I przez takie podejscie teraz jak chce sprzedac samochod z 2000r z przebiegiem 93000km to wszyscy sie w czolo pukaja i mowia "a ktora czesc tyle ma?" :P

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-06-04 03:53:55
Autor: tadek
auto dla 20-latka
On 3 Cze, 22:17, megrims <megrimsNOS...@interia.pl> wrote:
http://www.migas.gratka.pl/ogl/11240521.html

Jak z tym modelem i rocznikami?
Nie rozpadnie si po 2 miesicach?

synowi kupiem Uno z silnikiem 899 ze wzgldu na OC brak moliwoci
rozwinicia duych prdkoci
crce kupiem "trupka"Punto z silnikiem 1.1. Chciaem kupi Punto ale
trafio si te Punto w dobrym stanie. Crka jest b. zadowolona jedzi
sobie na uczelni i do koleanek/gw/

Data: 2011-06-04 09:42:13
Autor: tadek
auto dla 20-latka
On 4 Cze, 17:34, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin tadek

> synowi kupiem Uno z silnikiem 899 ze wzgldu na OC brak moliwoci
> rozwinicia duych prdkoci

To teraz si mdl, eby mu si nie zdarzya stuczka w tym super
bezpiecznym aucie.

> crce kupiem "trupka"Punto z silnikiem 1.1. Chciaem kupi Punto ale
> trafio si te Punto w dobrym stanie.

To musiae by zajebicie zawiedziony, skoro planowae kupi Punto, ale
kupie Punto. Ja nie kupibym Punto, gdybym tylko szuka do skutku Punto.

> Crka jest b. zadowolona jedzi
> sobie na uczelni i do koleanek/gw/

A powiedz, czy do sklepu te moe nim czasem pojecha?

Walnem si miaa by Panda 5-letnia a wyszo Punto I. Do sklepu te
moe pojecha a po wiksze zakupy moe wzi moje Volvo 940 kombi a na
dalszy wyjazd da Jej mog nowego Forestera

Data: 2011-06-04 14:25:41
Autor: marjan
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-04 12:53, tadek pisze:
[...]

Te mam Punto 1.1 od zdania egzaminu na PJ i przyznam szczerze, e czasem ciesz si, e to jest takie muowate i wolne. Niestety, ale jak chyba kadego w tym wieku (teraz mam 21) ponosi mnie czasem modziecza fantazja i na szczcie jest ona szybko hamowana brakiem mocy ;)
Duo pokory na drodze nauczy mnie ten samochd.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2011-06-04 15:36:04
Autor: to
auto dla 20-latka
begin marjan
Też mam Punto 1.1 od zdania egzaminu na PJ i przyznam szczerze, że
czasem cieszę się, że to jest takie mułowate i wolne.

Nawrzucaj sobie do bagażnika cegieł i kamieni, to będzie jeszcze wolniejsze, a Ty będziesz się jeszcze bardziej cieszył. ;-)

Niestety, ale jak
chyba każdego w tym wieku (teraz mam 21) ponosi mnie czasem młodzieńcza
fantazja i na szczęście jest ona szybko hamowana brakiem mocy ;) Dużo
pokory na drodze nauczył mnie ten samochód.

Mułowate auto powoduje złe nawyki, np. rozpaczliwe ciśnięcie hamulca w każdej niebezpiecznej sytuacji.

Data: 2011-06-04 17:44:01
Autor: cbnet
auto dla 20-latka
Racja!
W ogóle nie powinno się takich sprzedawać.

Jaki limit do setki proponujesz?
8 sekund byłóby OK?

Ja proponuję poniżej 7 sekund, A CO.

--
CB

Data: 2011-06-04 16:06:13
Autor: to
auto dla 20-latka
begin cbnet
Jaki limit do setki proponujesz?

Proponuję limit dostępu do usenetu (całkowity) dla niepotrafiących poprawnie cytować.

Data: 2011-06-04 18:40:23
Autor: cbnet
auto dla 20-latka
Męczydupa nie potrafiąca wyciągać poprawnie najprostszych
wniosków, sprzedając w zamian oszałamiająco ocipiałe.

Bym proponował dla takich limit na słuchanie stacji Rydzyka. ;)

--
CB

Data: 2011-06-04 19:09:51
Autor: Jotte
auto dla 20-latka
Użytkownik "cbnet" <cbnet@nospam.pl> napisał w wiadomości news:isdna3$2c9v$1news.mm.pl...

Męczydupa nie potrafiąca wyciągać poprawnie najprostszych
wniosków, sprzedając w zamian oszałamiająco ocipiałe.
Bym proponował dla takich limit na słuchanie stacji Rydzyka. ;)

Jesteś kretynem od urodzenia czy przeszedłeś jakieś specjalistyczne kursy dla idiotów?

--
Jotte

Data: 2011-06-04 19:42:10
Autor: cbnet
auto dla 20-latka
W takiej sytuacji nie stanowiłbym wyzwania dla takich jak ty.
Szerloku.

Wysil szare komóreczki o wiele bardziej. ;)

--
CB

Data: 2011-06-04 20:00:57
Autor: Jotte
auto dla 20-latka
Użytkownik "cbnet" <cbnet@nospam.pl> napisał w wiadomości news:isdqtu$1dof$1news.mm.pl...

Wysil szare komóreczki o wiele bardziej. ;)
Zacznij po prostu postować poprawnie, bęcwale.

--
Jotte

Data: 2011-06-04 21:24:15
Autor: Waldek Godel
auto dla 20-latka
Dnia Sat, 4 Jun 2011 20:00:57 +0200, Jotte napisa(a):

Zacznij po prostu postowa poprawnie, bcwale.

Po co karmisz miecia? Przecie on to robi z pen premedytacj, majc ubaw
jak si inni zoszcz odbierajc to cae gwno od niego. Ot taki typ gwnojada. Nie karm, w kocu sobie pjdzie jak wszyscy
przestan. Jak kazdy troll.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rzd moe zrobi dla ciebie.

Data: 2011-06-04 21:31:49
Autor: cbnet
auto dla 20-latka
Spierdalaj na drzewo, śmierdzący gnoju.

--
CB

Data: 2011-06-04 19:48:02
Autor: to
auto dla 20-latka
begin cbnet
Męczydupa nie potrafiąca wyciągać poprawnie najprostszych wniosków,
sprzedając w zamian oszałamiająco ocipiałe.

Przecież to Ty zrobiłeś kalkę z e-maili od marketoidów ("zachowywanie ciągłości korespondencji" itd.) ale jesteś zbyt głupi, żeby zauważyć istnienie references w usenecie, a więc całkowity bezsens cytowania poprzedniego posta W CAŁOŚCI. W usenecie tekst przeplata się cytatami, głównie po to, żeby ułatwić PISANIE (nie trzeba robić wstawek "odnośnie czegoś", "jesli chodzi o" itd.).

Data: 2011-06-04 23:08:01
Autor: cbnet
auto dla 20-latka
Zmieniłeś temat wątku.

Akurat na ten temat który kompulsywnie wałkujesz wiesz bardzo
niewiele.

BTW od jak dawna piszesz w necie?
Obawiam się, że JA piszę na newsy od czasu, gdy ty nie wiedziałeś
jeszcze co to jest komputer, więc ODPIERDOL się że swoimi
bezmózgimi, ocipiałymi "mądrościami" spod kiecy a'la Debil Walduś G.

A zatem jeśli chcesz mnie pouczać jak należy pisać na newsy,
to spierdalaj, łaskawie.
OK?
Nie za trudne dla ciebie?
Rozumiesz?

--
CB

Data: 2011-06-04 21:49:03
Autor: to
auto dla 20-latka
begin cbnet
[...]

Wątpię, żebyś wygrał ze mną w tej kategorii, a nawet jeśli, to doświadczenie liczone w latach jest często gówno warte. Można mieć 50 lat doświadczeń, a nadal pozostać głąbem.

A zatem jeśli chcesz mnie pouczać jak należy pisać na newsy, to
spierdalaj, łaskawie.
OK?
Nie za trudne dla ciebie?
Rozumiesz?

Co się tak ekscytujesz, właśnie dowiedziałeś się o references i twoje idiotyczne teorie o top-postingu wzięły w łeb?

Data: 2011-06-05 00:33:56
Autor: RoMan Mandziejewicz
auto dla 20-latka
Hello to,

Saturday, June 4, 2011, 11:49:03 PM, you wrote:

begin cbnet

[...]

Mona wiedzie, po co to karmisz?

Swoj droga, namnoyo si ostatnio cae mnstwo kombatantw
usenetowych. Tak czytam i dochodz do wniosku, e le za mn - nie
pamitam ich. Bd si musial zgosi do lekarza - to ju chyba
Alzheimer :(

Mona nie pamita jednego, dwch - ale ostatnio cae stada prbuj
si licytowa, jak to oni za Gierka serwery news stawiali...

--
Best regards,

Data: 2011-06-05 01:16:34
Autor: to
auto dla 20-latka
begin RoMan Mandziejewicz
Można wiedzieć, po co to karmisz?

Nie można już mieć trochę bardziej ekscentrycznego hobby?

Swoją droga, namnożyło się ostatnio całe mnóstwo kombatantów
usenetowych. Tak czytam i dochodzę do wniosku, że źle za mną - nie
pamiętam ich. Będę się musial zgłosić do lekarza - to już chyba
Alzheimer :(

Ja Twoje "from" kojarzę "z widzenia" już od lat. ;)

Data: 2011-06-05 09:00:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
auto dla 20-latka
Hello to,

Sunday, June 5, 2011, 3:16:34 AM, you wrote:

Mona wiedzie, po co to karmisz?
Nie mona ju mie troch bardziej ekscentrycznego hobby?

Tylko nie po to pakuje si trolli do KF, eby ich rzygowiny potem w
cytatach oglda...

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-05 01:46:26
Autor: cbnet
auto dla 20-latka
BTW mamy XXI wiek i Google z intuicyjnym interface'm graficznym.
Polecam nawet tym mniej bystrym "kombatantom" srantom nadtym.

--
CB

Uytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomoci news:5879037.20110605003356pik-net.pl...

Data: 2011-06-05 01:52:39
Autor: cbnet
auto dla 20-latka
BTW2 uywam tego samego nicka _prawie_ od zawsze.

A wic mona atwo sprawdzi, zamiast PIERDOLI farmazony
dte z dupy wycignite.

Tyle. ;)

--
CB

Uytkownik "cbnet" <cbnet@nospam.pl> napisa w wiadomoci news:iseg8u$1faq$1news.mm.pl...

Data: 2011-06-05 01:41:55
Autor: cbnet
auto dla 20-latka
Nie osądzaj innych po sobie.
Spadaj.

--
CB

Data: 2011-06-05 01:17:07
Autor: to
auto dla 20-latka
begin cbnet
references?
już o

Nie osądzaj innych po sobie.
Spadaj.

poczytałeś
To jak

Data: 2011-06-05 22:37:08
Autor: cbnet
auto dla 20-latka
Wygooglaj jeszcze definicję polecenia "Spierdalaj" do kompletu.

--
CB

[...]

Data: 2011-06-04 15:05:29
Autor: Borys Pogoreo
auto dla 20-latka
Dnia Sat, 4 Jun 2011 03:53:55 -0700 (PDT), tadek napisa(a):

crce kupiem "trupka"Punto z silnikiem 1.1. Chciaem kupi Punto ale
trafio si te Punto w dobrym stanie. Crka jest b. zadowolona jedzi
sobie na uczelni i do koleanek/gw/

 Czy dobrze rozumiem - chciae kupi Punto, ale kupie Punto? :)
 Maszpunto? :)

--
Borys Pogoreo
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-04 17:29:44
Autor: A.K.
auto dla 20-latka
Dnia Sat, 4 Jun 2011 15:05:29 +0200, Borys Pogoreo napisa(a):

crce kupiem "trupka"Punto z silnikiem 1.1. Chciaem kupi Punto ale
trafio si te Punto w dobrym stanie.

 Czy dobrze rozumiem - chciae kupi Punto, ale kupie Punto? :)
 Maszpunto? :)

Chcia kupi Punto ale kupi Punto 1.1 (do tej pory jasne), "trupka" w
dobrym stanie! :)

A.K. - Ruda lska
Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

Data: 2011-06-04 15:37:01
Autor: to
auto dla 20-latka
begin tadek
synowi kupiłem Uno z silnikiem 899 ze względu na OC brak możliwości
rozwinięcia dużych prędkości

To teraz się módl, żeby mu się nie zdarzyła stłuczka w tym super
bezpiecznym aucie.

córce kupiłem "trupka"Punto z silnikiem 1.1. Chciałem kupić Punto ale
trafiło się te Punto w dobrym stanie.

To musiałeś być zajebiście zawiedziony, skoro planowałeś kupić Punto, ale
kupiłeś Punto. Ja nie kupiłbym Punto, tylko szukałbym do skutku Punto.

Córka jest b. zadowolona jeździ
sobie na uczelnię i do koleżanek/gów/

A powiedz, czy do sklepu też może nim czasem pojechać?

Data: 2011-06-06 12:17:58
Autor: kamil
auto dla 20-latka
On 04/06/2011 11:53, tadek wrote:
[...]

wietnie, tylko e w takich pudekach zabije ich rowerzysta jadcy 10km/h.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-04 11:36:01
Autor: Stefan Szczygielski
auto dla 20-latka
W dniu 03.06.2011 22:17, megrims pisze:
http://www.migas.gratka.pl/ogl/11240521.html

Dla 20 latka mój typ to Opel Corsa 1.2, 45 koni, kolor wściekle zielony lub jaskrawo żółty. A już na pewno auto, które ma min 15-20 sekund ,,do setki'' i Vmax < 150km/h. Jak nie rozbije w ciągu 3 lat i nie zrobi nikomu krzywdy można renegocjować. Ja swego czasu jeździłem zielonym. :P

S.

Data: 2011-06-04 11:38:39
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-04 11:36, Stefan Szczygielski pisze:
[...]

To lepiej Mercedesa W123 200D. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-04 12:27:55
Autor: karbar
auto dla 20-latka
On 04.06.2011 11:38, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
[...]

Mam 22 lata. BIORĘ! :)

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2011-06-04 12:37:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-04 12:27, karbar pisze:
[...]

To sobie poszukaj za Odrą odpowiedniego egzemplarza. :P

Data: 2011-06-04 12:00:32
Autor: neoniusz
auto dla 20-latka
W dniu 11-06-04 11:36, Stefan Szczygielski pisze:
Dla 20 latka mój typ to Opel Corsa 1.2, 45 koni, kolor wściekle zielony
lub jaskrawo żółty. A już na pewno auto, które ma min 15-20 sekund ,,do
setki'' i Vmax < 150km/h. Jak nie rozbije w ciągu 3 lat i nie zrobi

To juz lepiej http://www.deere.pl/pl_PL/cce/homeowner/rle/x_series/x_700/x700_key.html, przynajmniej jeszcze trawe skosi, snieg odgarnie.

nikomu krzywdy można renegocjować. Ja swego czasu jeździłem zielonym. :P

Ale nie musisz odreagowywac swojej traumatycznej przeszlosci na innych.

Data: 2011-06-04 12:26:57
Autor: Stefan Szczygielski
auto dla 20-latka
W dniu 04.06.2011 12:00, neoniusz pisze:
Vmax < 150km/h.
To juz lepiej > http://www.deere.pl/pl_PL/cce/homeowner/rle/x_series/x_700/x700_key.html, przynajmniej
jeszcze trawe skosi, snieg odgarnie.

Nawet kolory się zgadzają. Ale ten ma Vmax << 150km/h :P

Ja swego czasu jeździłem zielonym. :P
Ale nie musisz odreagowywac swojej traumatycznej przeszlosci na innych.

Absolutnie nie nazwałbym tego traumą - to był bardzo szczęśliwy samochód i jaskrawy kolor to IMO zaleta, nie wada (nawet później szukając auta rozglądałem się za złotawym metalikiem, bo w takim umaszczeniu interesujące mnie pojazdy występowały). Przejechałem nim większość z moich pierwszych kilkudziesięciu tysięcy kilometrów i nawet nie porysowałem, a opresje się zdarzały. ;)

I tak trochę nawet lekko krzywo/złośliwie - czemu w czasach, kiedy ze względów bezpieczeństwa całą dobę jeździmy na światłach, nie ma nakazu malowania samochodów na jaskrawe kolory...? Taki zielony miętówkowy widać w dzień z daleka lepiej niż niejeden szary/bury/granatowy samochód z zapalonymi światłami.

S.

Data: 2011-06-04 12:39:58
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-04 12:00, neoniusz pisze:

Ale nie musisz odreagowywac swojej traumatycznej przeszlosci na innych.

Tak, tak, świat się myli. Uzależnianie OC od mocy auta i tym samym zmuszanie świeżaków 18-22 letnich do jeżdżenia Corsami 1.0 jest chore, bo przecież wszyscy tacy są w pełni świadomi, dojrzali i odpowiedzialni.

Data: 2011-06-04 23:37:33
Autor: neoniusz
auto dla 20-latka
[...]

A od kiedy OC jest uzaleznione od mocy auta? Czemu za OC mojego 4 letniego 208KM auta zaplacilem 251zl? A mam 24 lata... Niezla zagadka!

Data: 2011-06-05 12:44:57
Autor: Michał Gut
auto dla 20-latka
A od kiedy OC jest uzaleznione od mocy auta? Czemu za OC mojego 4 letniego 208KM auta zaplacilem 251zl? A mam 24 lata... Niezla zagadka!
ciekawe
oc uzaleznione jest od pojemnosci
ja za punto 1.2l majac maks znizej i zero zwyzek placilem afair 451pln w pzu i nikt nie oferowal taniewj wiecej niz 5pln

Data: 2011-06-05 16:56:30
Autor: neoniusz
auto dla 20-latka
W dniu 11-06-05 12:44, Michał Gut pisze:
[...]

Polecam Allianz Direct i rejestracje auta na podkarpaciu ;)

Data: 2011-06-05 18:34:54
Autor: ToM
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-05 16:56, neoniusz pisze:
[...]

Na podkarpaciu to akurat najtaniej wychodzi PZU albo mbank :) (z mojego doswiadczenia)

--
Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

Data: 2011-06-05 18:52:18
Autor: neoniusz
auto dla 20-latka
W dniu 11-06-05 18:34, ToM pisze:
[...]

No to mamy inne doswiadczenia :) mBank proponowal mi najtaniej ponad 500zl.

Data: 2011-06-05 20:45:59
Autor: ToM
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-05 18:52, neoniusz pisze:
W dniu 11-06-05 18:34, ToM pisze:
[...]

W zeszłym roku kiedy ubezpieczałem auto z kratką (ciężarowe) na osobę prywatną, to PZU wyszedł najtaniej. Po prostu zastosowali największe zniżki marketingowe. W tym roku - w lipcu - PZU już cenowo wychodzi już ok 30zł drożej w stosunku do mbanku. Owe zniżki już są dużo mniejsze.

BTW gdzie stargasz max znizki?

--
Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

Data: 2011-06-05 20:56:35
Autor: neoniusz
auto dla 20-latka
W dniu 11-06-05 20:45, ToM pisze:
BTW gdzie stargasz max znizki?

Yyy, w sensie, ze co? ;)

Data: 2011-06-05 19:41:00
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-04 23:37, neoniusz pisze:
[...]

No właśnie u nas nie jest. Mamy jakiś stary system rodem z PRLu jeszcze, gdzie liczyła się tylko pojemność. Dziś ona nie jest żadnym wyznacznikiem, gdy są auta 2.5L mające 140KM i 1.6 mające 200KM.
I należałoby to zmienić.

Data: 2011-06-05 20:18:30
Autor: J.F.
auto dla 20-latka
On Sun, 05 Jun 2011 19:41:00 +0200,  Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
No wanie u nas nie jest. Mamy jaki stary system rodem z PRLu jeszcze, gdzie liczya si tylko pojemno. Dzi ona nie jest adnym wyznacznikiem, gdy s auta 2.5L majce 140KM i 1.6 majce 200KM.
I naleaoby to zmieni.

Ale przeciez ubezpieczyciele maja komputery, pytaja o wszystko, w tym
konkretny model samochodu - moze jednak ta pojemnosc jest uzasadniona
? :-)

J.

Data: 2011-06-05 20:40:04
Autor: Artur Malg
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-05 20:18, J.F. pisze:
[...]

Nie jest. Nawet w F1 na to wpadli.

Data: 2011-06-04 18:31:24
Autor: cbnet
auto dla 20-latka
http://allegro.pl/mitsubishi-carisma-1-9-td-2000r-i1641445395.html

--
CB

Data: 2011-06-04 19:32:18
Autor: Bugatti
auto dla 20-latka
Użytkownik "megrims"  napisał w wiadomości:
http://www.migas.gratka.pl/ogl/11240521.html

Jak z tym modelem i rocznikami?
Nie rozpadnie się po 2 miesiącach?

Drugi wątek auta dla syna. A ty go wogóle pytałeś o jego zdanie ? Może ma traume po stracie Astry i może nie chce auta a jedynie rower ? ;-)

Jeśli to ma być do 12 *10^3 zł to może syn chciałby Astrę I GSi (którą zresztą pisałeś że miał ale nie wiem czy C20XE czy inną).
Czemu jakiegoś wolnego diesla w Ave ?
Lookałeś na Primerę P11 GT SR20DEH ?- http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C18/79/68/C18796844_3.jpg

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2011-06-04 19:42:09
Autor: J.F.
auto dla 20-latka
On Sat, 4 Jun 2011 19:32:18 +0200,  Bugatti wrote:
Drugi wtek auta dla syna. A ty go wogle pytae o jego zdanie ? Moe ma traume po stracie Astry i moe nie chce auta a jedynie rower ? ;-)

Jeli to ma by do 12 *10^3 z to moe syn chciaby Astr I GSi (ktr zreszt pisae e mia ale nie wiem czy C20XE czy inn).

Synek to sobie moze chciec, ale rozsadny tatus mu tego nie kupi :-)

J.

Data: 2011-06-04 20:00:02
Autor: megrims
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-04 19:42, J.F. pisze:
[...]

No tak. Piknie mnie kto podsumowa.
Rozsdny tatu na dzie dziecka nie kupuje sobie C63AMG.
Kupuje 911 Turbo albo GT3RS.

Data: 2011-06-04 21:01:50
Autor: J.F.
auto dla 20-latka
On Sat, 04 Jun 2011 20:00:02 +0200,  megrims wrote:
[...]

Sobie moze kupic. Ale nie nastoletniemu gowniarzowi :-)

J.

Data: 2011-06-04 21:10:54
Autor: megrims
auto dla 20-latka
Sobie moze kupic. Ale nie nastoletniemu gowniarzowi :-)

wita prawda

Data: 2011-06-04 19:58:30
Autor: megrims
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-04 19:32, Bugatti pisze:
[...]

Miał Astre I classic 1.6 8V bez serwo bez ABS, szyby na korbe.
Demon prędkości ani przyśpieszenia to to nie był. Muł straszny.
Auto po babci (mojej matce). Miał młody pecha, bo 3 szkody w ciągu
6 miesięcy. Do auta mu się torba pali. Wiadomo: uczelnia, wyjazd
do dziewczyny itp. Nie chce niczego małego, ani zbyt starego
bo widziałem jak ta astra w ryj dostała i jak wyglądała.

A 4 lata temu żona wydachowała Merive jadąc z rocznym dzieckiem.
Gdyby jechała Corsą, albo Astrą I to sądzę, ze by z tego nie wyszli.
Od tego czasu jeździ E90 i E91 bo to IMO bezpieczniejsze od Opla.

Pomysł z C-klasą 202 (1993-2001) jest przerabiany.
Silnik koniecznie ten:
http://www.einszweidrei.de/mercedes/c200d1994-1.htm
20 sekund do setki :D Ale tym pewnie nie da się wyprzedzać.
To też źle.

ale takie coś:
http://allegro.pl/mercedes-c-klasa-2-5td-elegance-i1635806665.html
To już lepiej. Ale słyszałem, że po 8 latach to te stare C-klasy
strasznie rdzewiały. A ja się nie chce z tym autem pierdzielić
po serwisach.

Generalnie to młody całe życie autobusem nie może jeździć.

BTW: robili coś takiego:
http://www.einszweidrei.de/mercedes/braev12731996-1.htm

stary okular, 7,2 litra motor i prawie 600 KM i to 1996 rok !!!
Jeszcze dzisiaj to auto mogło by poszaleć.

Data: 2011-06-05 00:57:58
Autor: Bugatti
auto dla 20-latka
Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości:

Miał Astre I classic 1.6 8V bez serwo bez ABS, szyby na korbe.
Demon prędkości ani przyśpieszenia to to nie był. Muł straszny.

Skoro nie miał ABSu i ogólnie muł to pewnie wiele nauczył się poprawnego (choć nie chce sączyć wody z ręcznika...pewnie wiesz lepiej jak jeździ) zachowania samego pojazdu (nie elektronicznie-hyraulicznie wspomaganego pojazdu jak to jest obecnie) i zasługuje na coś szybszego ;-)

[...]

Ale nie ocenia się prawdopobieństwa przeżycia kierowcy tylko "po ryju"...choć fakt nie zaprzeczam lepiej dostać po buzi w W202 niż w mniejszej Astrze.

[...]

Tak.
IMO takie silniki do takich aut nie powinny być montowane.

[...]

W202 to bdb pomysł....silnik też ok. Ale ja bym przy tych cenach ON nie brał już diesla tylko LPG.

Proponując Primerę P11 niekoniecznie od razu warto pchać się w odmianę GT lecz luuknąć coś słabszego z gazem. Moża kupić poniżej 12k pln poliftową P11 -
http://dic.academic.ru/pictures/wiki/files/78/Nissan_Primera_front_20071112.jpg
która jak na swoje lata i cenę zakupu wygląda nieźle.

[...]

Oj mogło ale jak na swoją moc auto już dzisiaj nie powala osiągami. Wiadomo masa i hydrokinetyczne sprzęgło ASB miało większe straty Nm w owym okresie - 16s do 200 km/h jak na taką moc to przeciętnie. E90 335i (które waży tylko/lub aż o ~ 175 kg mniej od ww. W210E) po chipie na 360 - 380 PS robi to w 15s  ;]

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2011-06-05 08:14:13
Autor: megrims
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-05 00:57, Bugatti pisze:
[...]

c63amg bez czipa 14 sek do 200 :D

a tak co do auta dla młodego, to niech najpierw się sesja skończy,
niech we wakacje popracuje, potem zobaczymy.

Data: 2011-06-05 14:53:50
Autor: Stefan Szczygielski
auto dla 20-latka
W dniu 04.06.2011 19:58, megrims pisze:
Miał młody pecha, bo 3 szkody w ciągu
6 miesięcy. Do auta mu się torba pali. Wiadomo: uczelnia, wyjazd
do dziewczyny itp. Nie chce niczego małego, ani zbyt starego

A pieniążek na ten pojazd chociaż w części sam zarobił/uzbierał?

Nie chciałbym się wymądrzać w kwestiach okołowychowawczych, ale:

3 szkody w pół roku to na pewno nie ,,miał młody pecha''. Organizowanie w takiej sytuacji kolejnego pojazdu, kiedy jeszcze kręci nosem że nie za małe-nie za stare jest IMO nie wychowawcze co najmniej.

Jak ma potrzeby motoryzacyjne typu uczelnia i dziewczyna to za drugim razem sam powinien sobie znaleźć auto i na nie zarobić. Jeśli nie chcesz, aby jeździł jakimś gratem to wejdź w układ typu dokładasz 50% i samochód musi być przynajmniej jakiś tam. Jak teraz przez 6 miesięcy nie będzie miał samochodu na wszystkie swoje potrzeby/zachcianki to następnym razem może będzie jeździł rozważniej. Kupując mu kolejne auto bo chce, a rozwalił poprzednie nie zrobisz dobrze ani jemu, ani innym współużytkownikom dróg...

S.

Data: 2011-06-05 17:26:57
Autor: megrims
auto dla 20-latka
W dniu 2011-06-05 14:53, Stefan Szczygielski pisze:
[...]

To, że "Nie chce niczego małego ani zbyt starego", to mnie dotyczy,
a nie jego. On nie ma nic do powiedzenia na ten temat, bo auto miał
po mojej matce i teraz nie ma auta już.

Co do kolejnego auta dla niego:
Jak samochód będzie za mały, zaliczy kolejnego gruza i coś mu się
stanie, to ja potem sobie w lustro nie spojrzę.

Jak będzie zbyt stary i co chwile coś się będzie w nim jebało,
to spadnie to na mnie, a ja mam wystarczająco na głowie.

Plan obecnie jest taki: sesja, potem na wakacje do pracy, niech sam
sobie coś znajdzie. Jak będzie to miało ręce i nogi, to mu dołożę.

Data: 2011-06-05 17:54:58
Autor: J.F.
auto dla 20-latka
On Sun, 05 Jun 2011 17:26:57 +0200,  megrims wrote:
Co do kolejnego auta dla niego:
Jak samochd bdzie za may, zaliczy kolejnego gruza i co mu si
stanie, to ja potem sobie w lustro nie spojrz.

znaczy sie mercedes 200d.

Jak bdzie zbyt stary i co chwile co si bdzie w nim jebao,
to spadnie to na mnie, a ja mam wystarczajco na gowie.

taksowkarze tym jezdza :-)

Plan obecnie jest taki: sesja,

rozsadnie.

potem na wakacje do pracy, niech sam sobie co znajdzie.

No ale pracowac powinien w Anglii, a szukac w niemczech :-)

Jak bdzie to miao rce i nogi, to mu doo.

doloz mu do nastepnego, a chwilowo 200D :-)

J.

Data: 2011-06-05 20:21:18
Autor: J.F.
auto dla 20-latka
On Sun, 05 Jun 2011 14:53:50 +0200,  Stefan Szczygielski wrote:
Nie chciabym si wymdrza w kwestiach okoowychowawczych, ale:
3 szkody w p roku to na pewno nie ,,mia mody pecha''.

no - wykluczyc nie mozna.

Organizowanie w takiej sytuacji kolejnego pojazdu, kiedy jeszcze krci nosem e nie za mae-nie za stare jest IMO nie wychowawcze co najmniej.

Tak jest. Malucha mu kupic i niech jezdzi poki sie nie nauczy :-)

J.

auto dla 20-latka