auto dla kobiety...

Data: 2010-10-06 11:31:40
Autor: Robert_J
auto dla kobiety...
Szukam jakiegos autka dla kobiiety... :_)
Chodzi o to, ze ma byc nowe, do 75 kpln

Sorry, ale pytasz na grupie jakie auto kupić żonie??? Może jestem trochę złośliwy, ale zapytam: jak kupujesz jej stanik to też pytasz kolegów? ;-)))). I żeby było śmiesznie podajesz budżet, w którym mieści się zdecydowana większość "kobiecych" aut, czyli aspekt ekonomiczny raczej nie wchodzi w rachubę ;-)))). Może jednak lepiej będzie zapytać bezpośrednio zainteresowanej? ;-)

...i dostepne w lizingu (:-)

Każde jest dostępne w leasingu ;-)

Data: 2010-10-06 12:44:25
Autor: Jacek Bronowski
auto dla kobiety...
Sorry, ale pytasz na grupie jakie auto kupić żonie???

Nie kupuje żonie, tylko pomagam wybrać. Na jej prośbę... Kupi sobie sama.
Ani ja, ani tym bardziej żona nie śledzimy na bieżąco rynku motoryzacyjnego, a tym bardziej cenników. Żona ma swoje typy, ale postanowiłem zapytać na grupie, bo może jest coś fajnego, czego wstępnie nie braliśmy pod uwagę. I opłaciło się - nie znałem Nissana Juke, a to ciekawa propozycja.

jestem trochę złośliwy, ale zapytam: jak kupujesz jej stanik to też pytasz kolegów? ;-)))).

Z kupowaniem staników żona sobie radzi... nie musze jej pomagać. Ale gdybym kupowal (np. w prezencie), a nie miał orientacji - pewnie bym kogoś próbował podpytać.

podajesz budżet, w którym mieści się zdecydowana większość "kobiecych" aut, czyli aspekt ekonomiczny raczej nie wchodzi w rachubę ;-)))).

No i tu się też mylisz. Większość wstępnie wybranych propozycji nie mieści się niestety w budżecie...

Może jednak lepiej będzie zapytać bezpośrednio zainteresowanej? ;-)

Ale o co mam zapytać? To właśnie Ona mnie zapytała/poprosiła o pomoc w wyborze...

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl