auto dla kobiety

Data: 2010-11-22 20:53:14
Autor: adi
auto dla kobiety
witam moze ktoś doradzi mi jakiś samochód dla kobiety w kwocie do 15 tyś zł, założenia:sedan diesel w ostateczności na gas, musi być wielkości minimum astry i mało palący

Data: 2010-11-22 21:00:09
Autor: Przemysław Czaja
auto dla kobiety

Użytkownik "adi"

witam moze ktoś doradzi mi jakiś samochód dla kobiety w kwocie do 15 tyś zł, założenia:sedan diesel w ostateczności na gas, musi być wielkości minimum astry i mało palący

"to" ma do sprzedania tojote pryjus na gas z hidami - bardzo ekologiczną ;-)

Data: 2010-11-22 21:18:55
Autor: adi
auto dla kobiety
fajnie tylko pułap cenowy nie ten

Data: 2010-11-23 09:53:34
Autor: Pszemol
auto dla kobiety
"adi" <adbud7@gmail.com> wrote in message news:icej7g$kh8$1news.vectranet.pl...
fajnie tylko pułap cenowy nie ten

Skąd wiesz? Podawał cenę? W końcu używane jest...

Data: 2010-11-22 22:18:50
Autor: Pszemol
auto dla kobiety
"adi" <adbud7@gmail.com> wrote in message news:icehnb$7hv$1news.vectranet.pl...
moze ktoś doradzi mi jakiś samochód dla kobiety

A co konkretnie masz na myśli mówiąc "samochód dla kobiety"?
Czy ma być lakier różowy? Czy może jakiś schowek na szminkę?
Nie rozumiem. Kobiety też mają dwie ręce, dwie nogi: czym może
się różnić samochód dla kobiety od samochodu dla innych ludzi?
Liczbą pedałów? Ułożeniem kierownicy? Lusterek? O co chodzi?

Czy rozmawiałeś już z tą 'kobietą' i pytałeś jej jaki się jej podoba?

Data: 2010-11-23 07:29:05
Autor: Gabriel 'wilk'
auto dla kobiety
Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Ech bo ty nie czytasz kolorowych pism zwlaszcza tych dla kobiet :-)
http://trendz.pl/najlepsze-samochody-dla-kobiet
http://www.autokrata.pl/artykul/idealne-samochody-dla-kobiet-2979
http://www.motofakty.pl/artykul/samochod_dla_kobiety.html itp.
Niech nasze Panie same decyduja czym chca jedzic a faceci niech na sile nie uszczesliwiaja swoich Pan :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-11-23 08:06:56
Autor: Yogi\(n\)
auto dla kobiety
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:iceq8a.72s.0poczta.onet.pl...
[...]

Już miałem napisać, ale sam sobie odpowiedziałeś:

Czy rozmawiałeś już z tą 'kobietą' i pytałeś jej jaki się jej podoba?
No właśnie, to podstawowe kryterium ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2010-11-23 09:51:31
Autor: Pszemol
auto dla kobiety
"Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> wrote in message news:4ceb6811$0$27044$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale to JEST podstawowe kryterium dla każdego.
Czy Ty jeździłbyś autem które Ci się nie podoba? Ja nie.

Data: 2010-11-23 17:21:52
Autor: Yogi\(n\)
auto dla kobiety
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:icg2ju.cj4.0poczta.onet.pl...
No ale to JEST podstawowe kryterium dla każdego.
Czy Ty jeździłbyś autem które Ci się nie podoba? Ja nie.
No to teraz MUS Ci się zacząć podobac granada albo mercedes W124.

Data: 2010-11-23 11:49:02
Autor: Pszemol
auto dla kobiety
"Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> wrote in message news:4cebea23$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego tak sądzisz? Akurat te mi się nie podobają...
Podobają mi się inne. Np. Acura TL-S 2007-2008.
Lub Honda Accord amerykańska wersja 2-drzwiowa
modele 2003-2007. Takie mi się podobają i takie mam :-)

Każdy ma inne kryteria wyboru tego co lubi, ale właśnie te
różne kryteria sprowadzają się do decyzji: tego lubię, tego nie.

Data: 2010-11-23 19:02:00
Autor: Yogi\(n\)
auto dla kobiety
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:icg9ga.98o.0poczta.onet.pl...
[...]

No to zapraszam do wątku o matizie, gdzie okazało się, że skoro żona chce matiza, to jej nie kocham, to trumna na kółkach, i należy żonom kupować granady, polonezy albo mercedesy.

Data: 2010-11-23 17:58:45
Autor: Pszemol
auto dla kobiety
"Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> wrote in message news:4cec019b$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Acha :-)
Faktem jest jednak, że dobrze jest wybierać spośród aut
o jakimś tam minimum bezpieczeństwa - nie wiem czy
Matiz się łapie nawet na nisko położoną poprzeczkę...

Data: 2010-11-23 15:57:19
Autor: adi
auto dla kobiety
:

Czy rozmawiałeś już z tą 'kobietą' i pytałeś jej jaki się jej podoba?
No właśnie, to podstawowe kryterium ;-)

tak zonie to obojętne wybór pozostawia mi

Data: 2010-11-23 16:30:09
Autor: misterek
auto dla kobiety

w prawdzie nie sedan, ale sadze ze nic lepszego w tej cenie nie znajdziesz: http://otomoto.pl/T1305933.html

Data: 2010-11-23 09:52:20
Autor: Pszemol
auto dla kobiety
"misterek" <bez@emaila.com> wrote in message news:icgmm0$efg$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-11-23 15:57, adi pisze:
tak zonie to obojętne wybór pozostawia mi

w prawdzie nie sedan, ale sadze ze nic lepszego w tej cenie nie znajdziesz: http://otomoto.pl/T1305933.html

:-))))

Data: 2010-11-23 16:35:57
Autor: adi
auto dla kobiety

w prawdzie nie sedan, ale sadze ze nic lepszego w tej cenie nie znajdziesz: http://otomoto.pl/T1305933.html

naucz sie czytac a potem odpowiadaj

Data: 2010-11-23 16:35:07
Autor: Yogi\(n\)
auto dla kobiety
Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości news:icgkof$s8a$1news.vectranet.pl...

tak zonie to obojętne wybór pozostawia mi

Szczęśliwy człowiek ;-)

Data: 2010-11-23 09:53:02
Autor: Pszemol
auto dla kobiety
"Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> wrote in message news:4cebdf2d$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości news:icgkof$s8a$1news.vectranet.pl...

tak zonie to obojętne wybór pozostawia mi

Szczęśliwy człowiek ;-)

Obawiam się, że raczej tyran i zdominowana żona
się boi nawet mieć własne ulubione auto...

Data: 2010-11-23 16:02:53
Autor: kamil
auto dla kobiety

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:icg2mr.8l8.0poczta.onet.pl...
[...]

Ja na przyklad mam w domu lodowke, do ktorej wkladam jedzenie. Nie wiem, czy mi sie ta lodowka podoba, czy mi sie nie podoba. Stoi w kuchni i chlodzi piwo tak, jak kazda inna lodowka.

Potrafie zrozumiec, ze wiele ludzi traktuje identycznie samochod.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-24 15:43:48
Autor: Przemysław Czaja
auto dla kobiety

Użytkownik "kamil"

[...]

Ja mam w domu ładną żonę, ale potrafię sobie wyobrazić, że Ty masz lodówkę ;-)

Data: 2010-11-23 19:18:43
Autor: adi
auto dla kobiety

Obawiam się, że raczej tyran i zdominowana żona
się boi nawet mieć własne ulubione auto...

tam też taki mądry byłeś?

Data: 2010-11-23 17:57:24
Autor: Pszemol
auto dla kobiety
"adi" <adbud7@gmail.com> wrote in message news:ich0i2$9l$1news.vectranet.pl...
Obawiam się, że raczej tyran i zdominowana żona
się boi nawet mieć własne ulubione auto...

tam też taki mądry byłeś?

Tam? To znaczy gdzie?

Data: 2010-11-24 14:51:16
Autor: adi
auto dla kobiety

tam też taki mądry byłeś?

Tam? To znaczy gdzie?

w dupie pajacu

Data: 2010-11-26 08:39:15
Autor: Pszemol
auto dla kobiety
"adi" <adbud7@gmail.com> wrote in message news:icj58i$ge$1news.vectranet.pl...
tam też taki mądry byłeś?

Tam? To znaczy gdzie?

w dupie pajacu

Potwierdzasz tylko moje przypuszczenia takim zachowaniem.

Data: 2010-11-23 06:24:27
Autor: PiteR
auto dla kobiety
na  ** p.m.s **  adi pisze tak:

samochód dla kobiety w kwocie do 15 tyś zł

Kamaz z gazem

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2010-11-23 15:56:50
Autor: adi
auto dla kobiety

Kamaz z gazem

a moze czołg?

Data: 2010-11-23 17:38:57
Autor: Rafał Grzelak
auto dla kobiety
On Tue, 23 Nov 2010 15:56:50 +0100, adi wrote:

Kamaz z gazem

a moze czołg?

z gazem? bojowym?

--