Data: 2013-08-14 17:57:00 | |
Autor: p47 | |
auto dla przyjemności | |
Zamierzam kupić auto głównie "dla przyjemności".
Oczywiście będę je także wykorzystywać do przemieszczania się, przede wszystkim po mieście, ale oczekuję od niego głównie komfortu i przyjemności z użytkowania. Spodziewany przebieg roczny ok 5-6 tys km. Zamierzam, kupić pojazd używany, choć najlepiej niespecjalnie stary. Nieco się obawiam zakupu samochodu z drugiej (oby!) reki, bo przez ostatnie> 40 lat miałem jedynie samochody z salonu. Na mojej liście czołowe miejsca zajmują Lancia Thesis, Citroen C6 i z bardziej użytkowych Fiat Croma i Nissan Maxima. Chętnie przeczytam opinie użytkowników tych modeli, a także inne sugestie co do marki/modelu. |
|
Data: 2013-08-14 19:51:54 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
auto dla przyjemności | |
Użytkownik "p47" <karolakowie1@wp.pl> napisał w wiadomości news:520ba8cf$0$1252$65785112news.neostrada.pl...
Zamierzam kupić auto głównie "dla przyjemności". Eee tam, dla przyjemności to nie nissan czy fiat, ale to: http://c.wrzuta.pl/wi17203/d60e047c0004f8a3495d202d/mitsubishi_lancer_evo_viii_mr_-_1024x768 http://www.moto-tapety.pl/tapety/Samochody/MINI/Mini%20Cooper%20S%20John%20Cooper%20Works/Mini%20Cooper%20S%20John%20Cooper%20Works%201280x800_b2.jpg -- Yogi(n) |
|
Data: 2013-08-14 21:00:16 | |
Autor: Deflegmator | |
auto dla przyjemności | |
p47 wrote:
Ten jest do przyjemności: http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/65/71/36/3465713665 -- Deflegmator |
|
Data: 2013-08-16 17:34:37 | |
Autor: neoniusz | |
auto dla przyjemności | |
W dniu 14.08.2013 23:00, Deflegmator pisze:
Ten jest do przyjemności: Wlasciciel ma bardzo gustowne lwy na ogrodzeniu... |
|
Data: 2013-08-16 20:08:55 | |
Autor: Deflegmator | |
auto dla przyjemności | |
neoniusz wrote:
> > http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/65/71/36/3465713665 Od niedawna bogaty jest, prawdopodobnie... ;) -- Deflegmator |
|
Data: 2013-08-16 23:51:26 | |
Autor: _Michał | |
auto dla przyjemności | |
On 8/16/2013 10:08 PM, Deflegmator wrote:
neoniusz wrote: japiernicze, jeździłem tym daleko tu do przyjemności pokroju citroen C6, Lancia Thesis oj daleko.... to takie brutalne i toporne auto bez fantazji (w prowadzeniu) taka taczka (jeździłem słabsza wersją). to je dopiero jako tako goni: http://www.gandzcars.com/wp-content/uploads/2012/02/2012-chrysler-300-front-angle-view.jpg |
|
Data: 2013-08-16 23:38:40 | |
Autor: Deflegmator | |
auto dla przyjemności | |
_Michał wrote:
On 8/16/2013 10:08 PM, Deflegmator wrote: Dodge ma być brutalny i szorstki - właśnie w tym jego urok! Ale już wiem, że nie dla wątkotwórcy, więc odpuszczam. to je dopiero jako tako goni: Goni ale w starszej wersji. To coś, co zapodałeś to spedalona, lanciowata wersja chryslera. Precz. Dla mnie ma być amerykańskie i przynajmniej 5.7 HEMI. ;) -- Deflegmator |
|
Data: 2013-08-17 02:12:21 | |
Autor: _Michał | |
auto dla przyjemności | |
On 8/17/2013 1:38 AM, Deflegmator wrote:
_Michał wrote: Starszą wersją jeździłem, w 2006 wersją z 2006: http://images.thecarconnection.com/lrg/2006_dodge_charger_100008470_l.jpg Silnik chyba 3.5, koło 250koni z fajnych rzeczy już miał ESP, chyba to było RWD ale nie wywalało tyłu przy każdym zakręcie przy każdej prędkości jak w bmw v12, asystent ruszania pod górkę itp... ale poza tym goło i wesoło :) (i dramatycznie lepszy od Sebringa - zrobiłem podmiankę na kilka dni - to bym z Lanosem porównał) Po powrocie do PL Safrane wtedy chyba z roku 1993 był nieziemsko, ale to nieziemsko lepszy. Do Lancii Thema 2012, ani Charger ani stary Chrysler 300 (tez podmieniłem z "Lancią" to miałem 1:1) mają się absolutnie nijak. Za to maxima i dodge journey (też 1:1) na korzyść "francuzów" a nie "Włochów" ;) i dodge się popsuł, ale dojechał ;) za 4 dni "test" Citroen C5 (mam nadzieję że hydro) po Europie ;) > To coś, co zapodałeś to spedalona, > lanciowata wersja chryslera. Precz. Dla mnie ma być amerykańskie i > przynajmniej 5.7 HEMI. ;) Nie znam silników 5.7 HEMI ;) tylko 3.5 HEMI (przynajmniej taką plakietkę miał z tego co pamiętam) a co do fiata, jeden film: http://www.youtube.com/watch?v=h3ppoyWNN7s i zrobiłem porównanie Chrysler 300 z 2012 i z 2010 - kosmos !!!! pierwsza reklama: http://www.youtube.com/watch?v=SKL254Y_jtc szybka wypowiedź: http://www.youtube.com/watch?v=hnkn8omBank&t=3m1s i druga: http://www.youtube.com/watch?v=_PE5V4Uzobc i: http://www.youtube.com/watch?v=G3IZv6D4jwY a teraz nawiązanie do szóstego słowa i 300: http://www.youtube.com/watch?v=PUjoBxBdW2c |
|
Data: 2013-08-17 00:42:34 | |
Autor: Deflegmator | |
auto dla przyjemności | |
_Michał wrote:
On 8/17/2013 1:38 AM, Deflegmator wrote: Bo 3.5 V6 to nie to samo co 5.7 V8. Downsizing Amerykanom nie wychodził nigdy. I wolałbym , żeby zostali przy swoich monstrach... Tyle, że manewry w stylu połączenia z fiatem temu nie służą. :/ I w ogóle czasy są chujowe. Obawiam się, że wkrótce w trzysetce zawita jakieś eurobieda 1.9 JTD... -- Deflegmator |
|
Data: 2013-08-17 02:58:02 | |
Autor: _Michał | |
auto dla przyjemności | |
On 8/17/2013 2:42 AM, Deflegmator wrote:
z fajnych rzeczy już miał ESP, chyba to było RWD wiesz co.... Możliwe że prawdziwej ameryki nie zastałem w tym 3.5 ;) 2.4 diesel z fiata stilo ;) lol żadna eurobieda!!! te amerykańskie silniki to jakaś chora polska legenda. Tak jak legendy o wyposażeniu amerykańskich aut 10 lat temu, chore.... jesteśmy w państwie UniaEuropejska i to na czole sobie musimy przykleić: http://ppnt.pl/images/UNIA_dla_PPNT/EU_logo.JPG wyjścia nie ma, gdzie tu lokalny patriotyzm ? Mustang 500 GT (czyli 300 koni z hakiem) to jeszcze zrozumieć można ;) ale nie te 300 (stare) i Chargery... nigdy za to nowy, 'włoski' crysler 300 jest ok (prawie lancia ;) ) : http://image.motortrend.com/f/photo_gallery/sedans/1110_2012_chrysler_300_photo_gallery/35324908/2012-chrysler-300-interior.jpg i to jeździ, tak naprawdę jeździ. generalnie powtórzony wyczyn Carlosa Ghosna jak Renault wykupywało Nissana tylko że teraz Renault robi aut z prawdziwym "przytupem" ;) |
|
Data: 2013-08-17 01:36:21 | |
Autor: Deflegmator | |
auto dla przyjemności | |
_Michał wrote:
On 8/17/2013 2:42 AM, Deflegmator wrote: Wsadź go do auta o wielkości i masie chryslera, to zobaczysz. te amerykańskie silniki to jakaś chora Chora polska legenda to wydumana zajebistość volkswagena. Polacy generalnie amerykańskich aut się boją i ich nie lubią. To dobrze, bo są całkiem tanie dzięki temu. :D Tak jak legendy o wyposażeniu amerykańskich 10 lat temu droższe europejskie auta w końcu przegoniły wyposażenie lincolnów z końca lat 70-tych. :) jesteśmy w państwie UniaEuropejska i to na czole sobie musimy Lokalny patriotyzm to FSO 1500. Niech spoczywa w pokoju. Mustang 500 GT (czyli 300 koni z hakiem) to jeszcze zrozumieć można Mam odmienne zdanie i go nie zmienię. za to nowy, 'włoski' crysler 300 jest ok (prawie lancia ;) ) : Za to wnętrze owszem - w nowych jest świetne. Do czegoś się Włosi przydali. -- Deflegmator |
|
Data: 2013-08-17 03:53:49 | |
Autor: _Michał | |
auto dla przyjemności | |
On 8/17/2013 3:36 AM, Deflegmator wrote:
Tak jak legendy o wyposażeniu amerykańskich nie... naprawdę nie w 80' 90' 2000' były dobre europejskie auta a w 90' europa już wyprzedziła jesteśmy w państwie UniaEuropejska i to na czole sobie musimy to jest zaściankowość, zadupizm i.. dobra nieważne 44lata komuny całe FSO to zło! ale nie te 300 (stare) i Chargery... nigdy Dużo nie trzeba, wystarczy się przejechać za to nowy, 'włoski' crysler 300 jest ok (prawie lancia ;) ) : Tam to nawet bagażnik jak w phaetonie ;) (no... dobra, prawie), ale po tym już widać duże zmiany. |
|
Data: 2013-08-14 21:30:42 | |
Autor: megrims | |
auto dla przyjemności | |
W dniu 2013-08-14 17:57, p47 pisze:
Zamierzam kupić auto głównie "dla przyjemności".911 ale wiatraka: 993 albo 964 |
|
Data: 2013-08-15 02:27:02 | |
Autor: Pablo Eldiablo | |
auto dla przyjemno¶ci | |
W dniu ¶roda, 14 sierpnia 2013 17:57:00 UTC+2 u¿ytkownik p47 napisa³:
Zamierzam kupiæ auto g³ównie "dla przyjemno¶ci". Hmm.. ja mam jakies inne poczucie przyjemnosci, bo dla przyjemnosci to kupilem Z3 roadster 2.8... ;-) Oprocz czystej radosci z jazdy, jaka daje, okazal sie calkiem praktyczny - pol Europy nim objechalismy z moja Luba i z bagazami :-) pablo |
|
Data: 2013-08-15 11:36:26 | |
Autor: Marek Dyjor | |
auto dla przyjemno¶ci | |
Pablo Eldiablo wrote:
W dniu ¶roda, 14 sierpnia 2013 17:57:00 UTC+2 u¿ytkownik p47 napisa³: masz racjê ci co nie maja internetu bed± my¶leli ale krezus a ci co maj± zobacz± ze twoje cabrio mo¿na kupiæ za 4000 euro :) i czar pryska... |
|
Data: 2013-08-15 03:52:00 | |
Autor: Pablo Eldiablo | |
auto dla przyjemno¶ci | |
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2013 11:36:26 UTC+2 u¿ytkownik Marek Dyjor napisa³:
Pablo Eldiablo wrote: Ten samochod nie sluzy do leczenia kompleksow, tylko do jazdy i czerpania przyjemnosci z jazdy. Zreszta jak MX5 czy podobne - bo w sumie zaden szpan to nie jest, jak sam zauwazyles fortuny nie trzeba wydac. Ale co mam tlumaczyc komus, dla kogo czar pryska wraz z niska cena. pablo |
|
Data: 2013-08-16 03:14:29 | |
Autor: p47 | |
auto dla przyjemno¶ci | |
W dniu 2013-08-15 12:52, Pablo Eldiablo pisze:
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2013 11:36:26 UTC+2 u¿ytkownik Marek Dyjor napisa³: Dziêkujê i proszê, aby siê juz wiêcej nie fatygowali tym Kolegom, którzy pisz± w tym w±tku tylko po to, aby pouczyæ mnie, (bo oni wiedz± lepiej ode mnie, co mi przyjemno¶æ sprawi), ¿e rado¶æ odniosê jedynie z jazdy samochodem o: 1. zawieszeniu takim, ¿e plomby z zêbów same wypadaj±, 2.ha³a¶liwym tak, ze po godzinie jazdy g³owa pêka 3. je¶li u¿ywanym to zajechanym przez podobnym do nich"miszczów" palenia gumy 4. ciasnym i z fotelami mo¿e i trzymaj±cymi na zakrêtach, ale ogólnie do¶æ niewygodnymi 5. z zazwyczaj symbolicznym baga¿nikiem i tylnymi siedzeniami itp, itd. Informujê ich, ze nie przeczytali oni mojego postu ze zrozumieniem (bo napisa³em w nim, i¿ oczekujê od mojego nabytku KOMFORTU), a tak¿e wykazali wyj±tkow± MZ ociê¿a³o¶æ intelektualn±, skoro po podanych tam przyk³adach marek, których zakup rozwa¿am, a tak¿e tym, ¿e o samochody (zreszt± nowe) kupujê od ponad 40 lat nie domy¶lili siê, ¿e raczej nie jestem zainteresowany zakupem (zajechanego) sciganta s³u¿±cego do szpanowania przed laskami paleniem gumy..;-) Powtarzam wiêc,- chce kupiæ u¿ywane, ale nie za stare i nie za drogie, ale komfortowe, wygodne, niebanalne auto,- st±d na mojej li¶cie s± np. C6, Lancia Thesis i bardziej "codzienne" Maxima czy Croma, a nie ma np. BMW 7, czy Lexusa, albo MB S Klasse, które sa niew±tpliwie TE¯ komfortowymi samochodami (co wiem z w³asnego do¶wiadczenia), ale MSZ w ich przypadku zarówno stosunek cena/warto¶æ s± mniej korzystne, jak i trudniej znale¼æ w rozs±dnych cenach auto niezajechane, a uwa¿am wydawanie grubo ponad 100 kz³ na auto do uzytku 5-6 tys km//rok za pewna przesadê, tym bardziej, ¿e s± to modele, którymi, bywa, bogatszy rze¼nik w Niemczech tez je¼dzi..;-). Do wymienionych modeli którymi interesujê siê doda³bym mo¿e i Phaetona, ale to ju¿ ca³kiem niszowe auto. Wci±¿ czekam na opinie u¿ytkowników i sugestie, ale dot. wymienionej kategorii WYGODNYCH, komfortowych samochodów. |
|
Data: 2013-08-16 11:24:09 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
auto dla przyjemności | |
Wciąż czekam na opinie użytkowników i sugestie, ale dot. wymienionej Moze jakies maserati albo jaguar? |
|
Data: 2013-08-16 11:34:48 | |
Autor: Franc | |
auto dla przyjemno¶ci | |
Dnia Fri, 16 Aug 2013 03:14:29 +0200, p47 napisa³(a):
Wci±¿ czekam na opinie u¿ytkowników i sugestie, ale dot. wymienionej kategorii WYGODNYCH, komfortowych samochodów. Je¿eli komfort i wygoda to tylko C6. Dla przyk³adu poszukaj na necie testu z Top Gear jak próbowali jako¶æ t³umienia C6 i bodaj¿e BMW 5 albo 7. Ró¿nica jest ogromna. Poza tym to auto niebanalne, IMHO piêkne. Jak by³oby mnie staæ, to sam bym zakupi³ u¿ywkê - nowych ju¿ nie robi±. -- Franc |
|
Data: 2013-08-16 20:52:13 | |
Autor: Deflegmator | |
auto dla przyjemno¶ci | |
p47 wrote:
No to jak chcesz luksus i niebanalno¶æ, to mo¿e cadillac? :) http://otomoto.pl/cadillac-sts-4-6-v8-at-salon-polska-1-wl-C30020543.htm l Ten jest akurat mocno wypasiony i dosyæ drogi, ale mo¿na znale¼æ co¶ tañszego. Albo, jak spokojniejszego usposobienia jeste¶, lincoln Town Car? http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lincoln_Town_Car_.jpg W USA obciach, bo uwa¿ane za auto dla dziadków, ale ja bym nie pogardzi³. Jest IMO piêkne. A komfort jazdy podobno zajebisty - pod warunkiem, ¿e nie wchodzisz w zakrêty 180km/h... ;) C6 i thesis to jednak wiêkszy bana³. -- Deflegmator |
|
Data: 2013-08-17 00:03:47 | |
Autor: Micha³ | |
auto dla przyjemno¶ci | |
On 8/16/2013 10:52 PM, Deflegmator wrote:
p47 wrote: z amerykañskich dziwaków tylko i wy³±cznie lincoln SUV jak co¶ ten: http://www.netcarshow.com/lincoln/2003-aviator/ lub ten: http://www.netcarshow.com/lincoln/2007-mkx/ nie pamiêtam, ale je¼dzi³ w³a¶nie "po francusku" tylko wnêtrze nie do koñca ok. DTS V8 ale to lata 90'... wygl±da z zewn±trz tylko generalnie tam auta nie je¼dzi³y do czasu kiedy fiat nie przyszed³ :) |
|
Data: 2013-08-17 00:05:44 | |
Autor: Deflegmator | |
auto dla przyjemno¶ci | |
_Micha³ wrote:
On 8/16/2013 10:52 PM, Deflegmator wrote: Jasne :> http://www.seriouswheels.com/def/Fiat-500-Period-Photos-Fiat-500-F-1920x 1440.htm kontra http://img.photobucket.com/albums/v631/cyal8tr/Hot%20Rods%20Rule/1968Dod geChargerRT426Hemi.jpg Ciekawe, co fajniej je¼dzi³o... -- Deflegmator |
|
Data: 2013-08-17 02:18:37 | |
Autor: Micha³ | |
auto dla przyjemno¶ci | |
On 8/17/2013 2:05 AM, Deflegmator wrote:
generalnie tam auta nie je¼dzi³y do czasu kiedy fiat nie przyszed³ :) ale o 2009 mówiê ;) Kiedy przegrali ju¿ z japoñskimi plastikami (które przesta³y nimi byæ) i 15 la pó¼niej dobili ich Koreañce ... Sergio Marchionne filmy w innym po¶cie, wy¿ej - looknij - fajne |
|
Data: 2013-08-16 17:36:03 | |
Autor: neoniusz | |
auto dla przyjemno¶ci | |
W dniu 15.08.2013 11:36, Marek Dyjor pisze:
masz racjê ci co nie maja internetu bed± my¶leli ale krezus a ci co maj± ROTFL! |
|
Data: 2013-08-15 10:16:38 | |
Autor: Lewis | |
auto dla przyjemności | |
W dniu 2013-08-14 17:57, p47 pisze:
Zamierzam kupić auto głównie "dla przyjemności". A jakie widzisz przyjemności w tych taczkach? Kup sobie jakieś mocne cabrio z automatem, będzie połączenie wszystkiego, wiatr we włosach banan na twarzy i wygoda braku potrzeby wajchowania biegami. ;) -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2013-08-15 10:45:58 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
auto dla przyjemności | |
W dniu 2013-08-15 10:16, Lewis pisze:
W dniu 2013-08-14 17:57, p47 pisze: Każdy nieco inaczej odbiera przyjemność. A C6 widać nigdy nie jeździłeś. Ten wózek sprawia, że się u nas zaczyna drogowców wychwalać zamiast jebać za byle dziurę. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2013-08-15 10:55:23 | |
Autor: Lewis | |
auto dla przyjemności | |
W dniu 2013-08-15 10:45, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2013-08-15 10:16, Lewis pisze:No dobra komfort jest zapewne przedni, ale gdzie ta nietuzinkowość, inność? Zamknięta konserwa i tyle :) -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2013-08-15 11:34:40 | |
Autor: Marek Dyjor | |
auto dla przyjemności | |
Lewis" <"lewisa[tnij] wrote:
No dobra komfort jest zapewne przedni, ale gdzie ta nietuzinkowość, ale on chce mieć przyjemność dla siebie a nie dla innych... czyli duże wygodne auto gdzie da sie posłuchac muzyki a nie trzeba słuchąc silnika... |
|
Data: 2013-08-16 03:05:26 | |
Autor: TheBest | |
auto dla przyjemno¶ci | |
Z C6 jest jeden problem - sa chyba tylko diesle
|
|
Data: 2013-08-16 12:09:30 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
auto dla przyjemności | |
W dniu 2013-08-16 12:05, TheBest pisze:
Z C6 jest jeden problem - sa chyba tylko diesle Byly tez 3,0 V6 benzyna. |
|
Data: 2013-08-16 13:16:55 | |
Autor: p0li | |
auto dla przyjemności | |
T->Dnia 2013-08-16 12:09:30 niejaki Grzegorz Prêdki napisa³:
W dniu 2013-08-16 12:05, TheBest pisze: tylko ze to nie jedzie :( -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebraæ sobie szarlotki |
|
Data: 2013-08-16 13:27:13 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
auto dla przyjemności | |
W dniu 2013-08-16 13:16, p0li pisze:
T->Dnia 2013-08-16 12:09:30 niejaki Grzegorz Prędki napisał: No zaden z tych silnikow ktore montowali do c6 nie jest demonem predkosci. |
|
Data: 2013-08-16 14:14:29 | |
Autor: Franc | |
auto dla przyjemności | |
Dnia Fri, 16 Aug 2013 13:27:13 +0200, Grzegorz Prêdki napisa³(a):
No zaden z tych silnikow ktore montowali do c6 nie jest demonem predkosci.Etam, C6 to taki lotniskowiec - nie widzê go w roli demona prêdko¶ci. :-) -- Franc |
|
Data: 2013-08-16 22:32:57 | |
Autor: Micha³ | |
auto dla przyjemno¶ci | |
On 8/16/2013 2:14 PM, Franc wrote:
Dnia Fri, 16 Aug 2013 13:27:13 +0200, Grzegorz Prêdki napisa³(a): w Safrane mam dok³adnie ("góra" w C6 jest zmodernizowana) silnik "z c6" 3.0, 258km/h max (na zegarach), Za to mo¿na tak "godzinami" s³uchaj±c muzyki :) Cichy fajny silnik, nie s³ychaæ go. 7.6l/100 przy 70km/h 13l/100 przy 140km/h 20l/100 przy 200km/h ¶rednia w mie¶cie ko³o 19l/100. Demon prêdko¶ci to nie jest, ale przy ponad 200km/h zbiera siê ok przy ~1.7 tony. chcia³em, kiedy¶ upolowaæ tanio C6 z tym silnikiem - bez szans ;) |
|
Data: 2013-08-16 23:32:00 | |
Autor: _Michał | |
auto dla przyjemności | |
On 8/14/2013 5:57 PM, p47 wrote:
Zamierzam kupić auto głównie "dla przyjemności". Ooo dokładnie moje klimaty - w końcu ktoś mnie zrozumie ;) Na szybko moja lista aut co "chciał bym mieć" (na raz, wszystkie): -Vel Satis Initiale 3.5 ph2 http://carsfolia.com/data_images/models/renault-vel-satis/renault-vel-satis-07.jpg Nieziemskie auto polecam, jedno takie kupiłem (nie do mojej jazdy, ale ph1 initiale 3.5) cisza w trakcie jazdy, silnik troszkę bardziej słychać niż w safrane, ale generalnie ciszej, do 200km/h cisza. Nieziemska stabilność przy każdej prędkości (do 230km/h ;) ) ale fakt przejechania po dziurze czuć. Minus: jednak kiepskie audio (w najwyższej wersji) - trzeba pogrzebać. -Safrane Initiale/Baccara Biturbo http://www.youtube.com/watch?v=55HOM470Q-Q&t=3m48s Niby technologia zawieszeń jak Porshe Panamera, tylko sporo cichsze w środku i w 4x4 kop podobny jak te słabe porsche ale odpada - zabytek ;) serwisować się tego nie daje i kupić ładnego już też nie bardzo. -Lancia Thesis http://img2.netcarshow.com/Lancia-Thesis_2002_1024x768_wallpaper_37.jpg nie znam, ale było na mojej liście :) (Lancia k jeździła baaaaaardzo ok, choć do francuza brakowało) -Lancia Thema 2012 http://img2.netcarshow.com/Lancia-Thema_2012_1024x768_wallpaper_37.jpg Pożyczyłem to sobie na tydzień pod nazwą handlową "Chrysler 300, 2012" i zrobiłem ~2000mil, prawie jak Vel Satis, ale jednak nie to. trochę jak BMW E38 tylko nowsze, ekrany dotykowe wielkie, radia satelitarne, dobre, naprawdę dobre audio. wersja 3.6 296koni, zbiera się jak Vel Satis, trakcja działa ok. chyba nawiewy były głośne - ale nie bez przesady. Deska obszyta skórą fajnie to wyglądało (w przeciwieństwie do Chrysler 300 prze 2012 - tamto to po prostu amerykański złom - tu widać pozytywny wkład "fiata"). Z tym że szału nie ma, elektronika jest na poziomie francuza 10lat wcześniej. (a ma odpalanie z kluczyka, za to nie znalazłem opcji wentylacji postojowej z timerem, bagażnik chyba na siłownikach był) -VW Phaeton W12 http://www.youtube.com/watch?v=pdtUaET8bqU Obłęd, auto z kategorii must have. kropka :) kiedyś kupić jednego i zrobić co najmniej 30kkm. -Citroen C6 http://www.youtube.com/watch?v=0XWDvabpGpc http://www.listadecarros.com/wp-content/uploads/2012/07/Citroën-C6-2012-101.jpg następne obłędne - must have, gdybym trafił 3.0pb to bym kupił (zamiast starego BMW7). -Maserati Quattroporte 2004...2012 http://www.netcarshow.com/maserati/2004-quattroporte/1024x768/wallpaper_15.htm http://img2.netcarshow.com/Maserati-Quattroporte_2004_1024x768_wallpaper_1f.jpg http://img2.netcarshow.com/Maserati-Quattroporte_2004_1024x768_wallpaper_07.jpg Staniało strasznie, może by i kupić ? będzie odrobinę szybsze od Vel Satis - bo to V12 ;) (ale bez przesady ;) ) -Nissan Maxima Jeździłem w 2011, koło 3000mil, nie to, tutaj nie pasuje może i fajnie jeździ, skrzynia bez przełożeń rewelacja ale daleko do innych z tej listy. (prawie dogonił safrane). -Fiat Chroma Nie jeździłem, ale podobno jak opel insiginia - nie pasuje tutaj. coś jak Rover75 ponoć, prawie prawie - ale nie to. OK, jeszcze co można by brać pod uwagę: -BMW 5 GT (tylko drogo, to może włoski widelec - Maserati Quattroporte?) Podobno jak francuz ;) -BMW 7 E65 760 v12 to jest tanie, zwłaszcza v12 bo gazu nie idzie tanio założyć (direct injection). zawieszenie już aktywne (tylko v12), auto ciche - z tym silnikiem już szybsze od Vel Satis (V8 podobne). -Mercedes W220 S600 / CL600 v12 tylko 600, tylko S albo CL (z tamtych lat)- "zawieszenie francuskie" Acive Body Control, nie żadne airmatic ;) http://www.youtube.com/watch?v=Df2mM5jP1W0 -Lexus LS430 / LS600 ? |
|
Data: 2013-08-17 01:16:01 | |
Autor: _Michał | |
auto dla przyjemności | |
On 8/16/2013 11:32 PM, _Michał wrote:
On 8/14/2013 5:57 PM, p47 wrote: Jeszcze mi takie dziwadło, Renault Avantime przyszło do głowy (~8000 wyprodukowanych): http://www.netcarshow.com/renault/2002-avantime/1024x768/wallpaper_0c.htm http://www.youtube.com/watch?v=d2NkKuOTGdA http://www.youtube.com/watch?v=W5NY1xhIkQk http://www.youtube.com/watch?v=tCrqlpu-- aw http://www.youtube.com/watch?v=5bIToJqEsjA ew. Jag XJ v8 A przyszłość jest jasna i jedna, a bardziej dwie: Tesla S: http://www.youtube.com/watch?v=FHzhJjPRnf0 DS9: http://www.youtube.com/watch?v=uHhFy7dfDgM |
|