auto dla przyjemności

Data: 2013-08-14 19:51:54
Autor: Yogi\(n\)
auto dla przyjemności
Użytkownik "p47" <karolakowie1@wp.pl> napisał w wiadomości news:520ba8cf$0$1252$65785112news.neostrada.pl...
Zamierzam kupić auto głównie "dla przyjemności".
Oczywiście będę je także wykorzystywać do przemieszczania się, przede wszystkim po mieście, ale oczekuję od niego głównie komfortu i przyjemności z użytkowania. Spodziewany przebieg roczny ok 5-6 tys km.
Zamierzam, kupić pojazd używany, choć najlepiej niespecjalnie stary. Nieco się obawiam zakupu samochodu z drugiej (oby!) reki, bo przez ostatnie> 40 lat miałem jedynie samochody z salonu. Na mojej liście czołowe miejsca zajmują Lancia Thesis, Citroen C6 i z bardziej użytkowych Fiat Croma i Nissan Maxima.
Chętnie przeczytam opinie użytkowników tych modeli, a także inne sugestie co do marki/modelu.

Eee tam, dla przyjemności to nie nissan czy fiat, ale to:

http://c.wrzuta.pl/wi17203/d60e047c0004f8a3495d202d/mitsubishi_lancer_evo_viii_mr_-_1024x768

http://www.moto-tapety.pl/tapety/Samochody/MINI/Mini%20Cooper%20S%20John%20Cooper%20Works/Mini%20Cooper%20S%20John%20Cooper%20Works%201280x800_b2.jpg

--
Yogi(n)