auto dla przyjemności

Data: 2013-08-14 21:00:16
Autor: Deflegmator
auto dla przyjemności
p47 wrote:

Ten jest do przyjemności:

http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/65/71/36/3465713665

--
Deflegmator

Data: 2013-08-16 17:34:37
Autor: neoniusz
auto dla przyjemności
W dniu 14.08.2013 23:00, Deflegmator pisze:
Ten jest do przyjemności:

http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/65/71/36/3465713665

Wlasciciel ma bardzo gustowne lwy na ogrodzeniu...

Data: 2013-08-16 20:08:55
Autor: Deflegmator
auto dla przyjemności
neoniusz wrote:

Wlasciciel ma bardzo gustowne lwy na ogrodzeniu...

Od niedawna bogaty jest, prawdopodobnie... ;)

--
Deflegmator

Data: 2013-08-16 23:51:26
Autor: _Michał
auto dla przyjemności
On 8/16/2013 10:08 PM, Deflegmator wrote:
neoniusz wrote:

http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/65/71/36/3465713665

Wlasciciel ma bardzo gustowne lwy na ogrodzeniu...

Od niedawna bogaty jest, prawdopodobnie... ;)

japiernicze, jeździłem tym
daleko tu do przyjemności pokroju citroen C6, Lancia Thesis

oj daleko....

to takie brutalne i toporne auto bez fantazji (w prowadzeniu)
taka taczka (jeździłem słabsza wersją).

to je dopiero jako tako goni:
http://www.gandzcars.com/wp-content/uploads/2012/02/2012-chrysler-300-front-angle-view.jpg

Data: 2013-08-16 23:38:40
Autor: Deflegmator
auto dla przyjemności
_Michał wrote:

> [...]

oj daleko....

to takie brutalne i toporne auto bez fantazji (w prowadzeniu)

Dodge ma być brutalny i szorstki - właśnie w tym jego urok! Ale już
wiem, że nie dla wątkotwórcy, więc odpuszczam.

to je dopiero jako tako goni:
http://www.gandzcars.com/wp-content/uploads/2012/02/2012-chrysler-300-
front-angle-view.jpg

Goni ale w starszej wersji. To coś, co zapodałeś to spedalona,
lanciowata wersja chryslera. Precz. Dla mnie ma być amerykańskie i
przynajmniej 5.7 HEMI. ;)

--
Deflegmator

Data: 2013-08-17 02:12:21
Autor: _Michał
auto dla przyjemności

neoniusz wrote:

[...]

Starszą wersją jeździłem, w 2006 wersją z 2006:

http://images.thecarconnection.com/lrg/2006_dodge_charger_100008470_l.jpg

Silnik chyba 3.5, koło 250koni
z fajnych rzeczy już miał ESP, chyba to było RWD
ale nie wywalało tyłu przy każdym zakręcie przy każdej
prędkości jak w bmw v12, asystent ruszania pod górkę itp...
ale poza tym goło i wesoło :)
(i dramatycznie lepszy od Sebringa - zrobiłem podmiankę
na kilka dni - to bym z Lanosem porównał)
Po powrocie do PL Safrane wtedy chyba z roku 1993 był
nieziemsko, ale to nieziemsko lepszy.

Do Lancii Thema 2012, ani Charger ani stary Chrysler 300
(tez podmieniłem z "Lancią" to miałem 1:1) mają się absolutnie
nijak.

Za to maxima i dodge journey (też 1:1) na korzyść "francuzów"
a nie "Włochów" ;) i dodge się popsuł, ale dojechał ;)

za 4 dni "test" Citroen C5 (mam nadzieję że hydro) po Europie ;)

> To coś, co zapodałeś to spedalona,
> lanciowata wersja chryslera. Precz. Dla mnie ma być amerykańskie i
> przynajmniej 5.7 HEMI. ;)

Nie znam silników 5.7 HEMI ;) tylko 3.5 HEMI (przynajmniej taką
plakietkę miał z tego co pamiętam)

a co do fiata, jeden film:
http://www.youtube.com/watch?v=h3ppoyWNN7s

i zrobiłem porównanie Chrysler 300 z 2012 i z 2010 - kosmos !!!!

pierwsza reklama:
http://www.youtube.com/watch?v=SKL254Y_jtc

szybka wypowiedź:
http://www.youtube.com/watch?v=hnkn8omBank&t=3m1s

i druga:
http://www.youtube.com/watch?v=_PE5V4Uzobc

i:
http://www.youtube.com/watch?v=G3IZv6D4jwY

a teraz nawiązanie do szóstego słowa i 300:

http://www.youtube.com/watch?v=PUjoBxBdW2c

Data: 2013-08-17 00:42:34
Autor: Deflegmator
auto dla przyjemności
_Michał wrote:

> [...]

Silnik chyba 3.5, koło 250koni
z fajnych rzeczy już miał ESP, chyba to było RWD
ale nie wywalało tyłu przy każdym zakręcie przy każdej

Bo 3.5 V6 to nie to samo co 5.7 V8. Downsizing Amerykanom nie
wychodził nigdy. I wolałbym , żeby zostali przy swoich monstrach...
Tyle, że manewry w stylu połączenia z fiatem temu nie służą. :/ I
w ogóle czasy są chujowe.
Obawiam się, że wkrótce w trzysetce zawita jakieś eurobieda 1.9
JTD...

--
Deflegmator

Data: 2013-08-17 02:58:02
Autor: _Michał
auto dla przyjemności
On 8/17/2013 2:42 AM, Deflegmator wrote:

[...]

wiesz co....
Możliwe że prawdziwej ameryki nie zastałem w tym 3.5 ;)

2.4 diesel z fiata stilo ;) lol
żadna eurobieda!!! te amerykańskie silniki to jakaś chora
polska legenda. Tak jak legendy o wyposażeniu amerykańskich
aut 10 lat temu, chore....

jesteśmy w państwie UniaEuropejska i to na czole sobie musimy przykleić:
http://ppnt.pl/images/UNIA_dla_PPNT/EU_logo.JPG
wyjścia nie ma, gdzie tu lokalny patriotyzm ?

Mustang 500 GT (czyli 300 koni z hakiem) to jeszcze zrozumieć można ;)

ale nie te 300 (stare) i Chargery... nigdy

za to nowy, 'włoski' crysler 300 jest ok (prawie lancia ;) ) :
http://image.motortrend.com/f/photo_gallery/sedans/1110_2012_chrysler_300_photo_gallery/35324908/2012-chrysler-300-interior.jpg

i to jeździ, tak naprawdę jeździ.

generalnie powtórzony wyczyn Carlosa Ghosna jak Renault
wykupywało Nissana

tylko że teraz Renault robi aut z prawdziwym "przytupem" ;)

Data: 2013-08-17 01:36:21
Autor: Deflegmator
auto dla przyjemności
_Michał wrote:

> [...]
> JTD...

wiesz co....
Możliwe że prawdziwej ameryki nie zastałem w tym 3.5 ;)

1.9 JTD diesel z fiata stilo ;) lol
żadna eurobieda!!!

Wsadź go do auta o wielkości i masie chryslera, to zobaczysz.

te amerykańskie silniki to jakaś chora
polska legenda.

Chora polska legenda to wydumana zajebistość volkswagena. Polacy
generalnie amerykańskich aut się boją i ich nie lubią. To dobrze,
bo są całkiem tanie dzięki temu. :D

Tak jak legendy o wyposażeniu amerykańskich
aut 10 lat temu, chore....

10 lat temu droższe europejskie auta w końcu przegoniły wyposażenie
lincolnów z końca lat 70-tych. :)

jesteśmy w państwie UniaEuropejska i to na czole sobie musimy
przykleić:  http://ppnt.pl/images/UNIA_dla_PPNT/EU_logo.JPG
wyjścia nie ma, gdzie tu lokalny patriotyzm ?

Lokalny patriotyzm to FSO 1500. Niech spoczywa w pokoju.

Mustang 500 GT (czyli 300 koni z hakiem) to jeszcze zrozumieć można
;)

ale nie te 300 (stare) i Chargery... nigdy

Mam odmienne zdanie i go nie zmieniÄ™.

za to nowy, 'włoski' crysler 300 jest ok (prawie lancia ;) ) :
http://image.motortrend.com/f/photo_gallery/sedans/1110_2012_chrysler_
300_photo_gallery/35324908/2012-chrysler-300-interior.jpg

Za to wnętrze owszem - w nowych jest świetne. Do czegoś się Włosi
przydali.

--
Deflegmator

Data: 2013-08-17 03:53:49
Autor: _Michał
auto dla przyjemności
On 8/17/2013 3:36 AM, Deflegmator wrote:
Tak jak legendy o wyposażeniu amerykańskich
aut 10 lat temu, chore....

10 lat temu droższe europejskie auta w końcu przegoniły wyposażenie
lincolnów z końca lat 70-tych. :)

nie... naprawdÄ™ nie
w 80' 90' 2000' były dobre europejskie auta
a w 90' europa już wyprzedziła

[...]

to jest zaściankowość, zadupizm i.. dobra nieważne
44lata komuny
całe FSO to zło!

ale nie te 300 (stare) i Chargery... nigdy

Mam odmienne zdanie i go nie zmieniÄ™.

Dużo nie trzeba, wystarczy się przejechać

[...]

Tam to nawet bagażnik jak w phaetonie ;) (no... dobra, prawie), ale po
tym już widać duże zmiany.

auto dla przyjemności