Data: 2013-08-14 21:00:16 | |
Autor: Deflegmator | |
auto dla przyjemności | |
p47 wrote:
Ten jest do przyjemności: http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/65/71/36/3465713665 -- Deflegmator |
|
Data: 2013-08-16 17:34:37 | |
Autor: neoniusz | |
auto dla przyjemności | |
W dniu 14.08.2013 23:00, Deflegmator pisze:
Ten jest do przyjemności: Wlasciciel ma bardzo gustowne lwy na ogrodzeniu... |
|
Data: 2013-08-16 20:08:55 | |
Autor: Deflegmator | |
auto dla przyjemności | |
neoniusz wrote:
> > http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/65/71/36/3465713665 Od niedawna bogaty jest, prawdopodobnie... ;) -- Deflegmator |
|
Data: 2013-08-16 23:51:26 | |
Autor: _Michał | |
auto dla przyjemności | |
On 8/16/2013 10:08 PM, Deflegmator wrote:
neoniusz wrote: japiernicze, jeździłem tym daleko tu do przyjemności pokroju citroen C6, Lancia Thesis oj daleko.... to takie brutalne i toporne auto bez fantazji (w prowadzeniu) taka taczka (jeździłem słabsza wersją). to je dopiero jako tako goni: http://www.gandzcars.com/wp-content/uploads/2012/02/2012-chrysler-300-front-angle-view.jpg |
|
Data: 2013-08-16 23:38:40 | |
Autor: Deflegmator | |
auto dla przyjemności | |
_Michał wrote:
On 8/16/2013 10:08 PM, Deflegmator wrote: Dodge ma być brutalny i szorstki - właśnie w tym jego urok! Ale już wiem, że nie dla wątkotwórcy, więc odpuszczam. to je dopiero jako tako goni: Goni ale w starszej wersji. To coś, co zapodałeś to spedalona, lanciowata wersja chryslera. Precz. Dla mnie ma być amerykańskie i przynajmniej 5.7 HEMI. ;) -- Deflegmator |
|
Data: 2013-08-17 02:12:21 | |
Autor: _Michał | |
auto dla przyjemności | |
On 8/17/2013 1:38 AM, Deflegmator wrote:
_Michał wrote: Starszą wersją jeździłem, w 2006 wersją z 2006: http://images.thecarconnection.com/lrg/2006_dodge_charger_100008470_l.jpg Silnik chyba 3.5, koło 250koni z fajnych rzeczy już miał ESP, chyba to było RWD ale nie wywalało tyłu przy każdym zakręcie przy każdej prędkości jak w bmw v12, asystent ruszania pod górkę itp... ale poza tym goło i wesoło :) (i dramatycznie lepszy od Sebringa - zrobiłem podmiankę na kilka dni - to bym z Lanosem porównał) Po powrocie do PL Safrane wtedy chyba z roku 1993 był nieziemsko, ale to nieziemsko lepszy. Do Lancii Thema 2012, ani Charger ani stary Chrysler 300 (tez podmieniłem z "Lancią" to miałem 1:1) mają się absolutnie nijak. Za to maxima i dodge journey (też 1:1) na korzyść "francuzów" a nie "Włochów" ;) i dodge się popsuł, ale dojechał ;) za 4 dni "test" Citroen C5 (mam nadzieję że hydro) po Europie ;) > To coś, co zapodałeś to spedalona, > lanciowata wersja chryslera. Precz. Dla mnie ma być amerykańskie i > przynajmniej 5.7 HEMI. ;) Nie znam silników 5.7 HEMI ;) tylko 3.5 HEMI (przynajmniej taką plakietkę miał z tego co pamiętam) a co do fiata, jeden film: http://www.youtube.com/watch?v=h3ppoyWNN7s i zrobiłem porównanie Chrysler 300 z 2012 i z 2010 - kosmos !!!! pierwsza reklama: http://www.youtube.com/watch?v=SKL254Y_jtc szybka wypowiedź: http://www.youtube.com/watch?v=hnkn8omBank&t=3m1s i druga: http://www.youtube.com/watch?v=_PE5V4Uzobc i: http://www.youtube.com/watch?v=G3IZv6D4jwY a teraz nawiązanie do szóstego słowa i 300: http://www.youtube.com/watch?v=PUjoBxBdW2c |
|
Data: 2013-08-17 00:42:34 | |
Autor: Deflegmator | |
auto dla przyjemności | |
_Michał wrote:
On 8/17/2013 1:38 AM, Deflegmator wrote: Bo 3.5 V6 to nie to samo co 5.7 V8. Downsizing Amerykanom nie wychodził nigdy. I wolałbym , żeby zostali przy swoich monstrach... Tyle, że manewry w stylu połączenia z fiatem temu nie służą. :/ I w ogóle czasy są chujowe. Obawiam się, że wkrótce w trzysetce zawita jakieś eurobieda 1.9 JTD... -- Deflegmator |
|
Data: 2013-08-17 02:58:02 | |
Autor: _Michał | |
auto dla przyjemności | |
On 8/17/2013 2:42 AM, Deflegmator wrote:
z fajnych rzeczy już miał ESP, chyba to było RWD wiesz co.... Możliwe że prawdziwej ameryki nie zastałem w tym 3.5 ;) 2.4 diesel z fiata stilo ;) lol żadna eurobieda!!! te amerykańskie silniki to jakaś chora polska legenda. Tak jak legendy o wyposażeniu amerykańskich aut 10 lat temu, chore.... jesteśmy w państwie UniaEuropejska i to na czole sobie musimy przykleić: http://ppnt.pl/images/UNIA_dla_PPNT/EU_logo.JPG wyjścia nie ma, gdzie tu lokalny patriotyzm ? Mustang 500 GT (czyli 300 koni z hakiem) to jeszcze zrozumieć można ;) ale nie te 300 (stare) i Chargery... nigdy za to nowy, 'włoski' crysler 300 jest ok (prawie lancia ;) ) : http://image.motortrend.com/f/photo_gallery/sedans/1110_2012_chrysler_300_photo_gallery/35324908/2012-chrysler-300-interior.jpg i to jeździ, tak naprawdę jeździ. generalnie powtórzony wyczyn Carlosa Ghosna jak Renault wykupywało Nissana tylko że teraz Renault robi aut z prawdziwym "przytupem" ;) |
|
Data: 2013-08-17 01:36:21 | |
Autor: Deflegmator | |
auto dla przyjemności | |
_Michał wrote:
On 8/17/2013 2:42 AM, Deflegmator wrote: Wsadź go do auta o wielkości i masie chryslera, to zobaczysz. te amerykańskie silniki to jakaś chora Chora polska legenda to wydumana zajebistość volkswagena. Polacy generalnie amerykańskich aut się boją i ich nie lubią. To dobrze, bo są całkiem tanie dzięki temu. :D Tak jak legendy o wyposażeniu amerykańskich 10 lat temu droższe europejskie auta w końcu przegoniły wyposażenie lincolnów z końca lat 70-tych. :) jesteśmy w państwie UniaEuropejska i to na czole sobie musimy Lokalny patriotyzm to FSO 1500. Niech spoczywa w pokoju. Mustang 500 GT (czyli 300 koni z hakiem) to jeszcze zrozumieć można Mam odmienne zdanie i go nie zmienię. za to nowy, 'włoski' crysler 300 jest ok (prawie lancia ;) ) : Za to wnętrze owszem - w nowych jest świetne. Do czegoś się Włosi przydali. -- Deflegmator |
|
Data: 2013-08-17 03:53:49 | |
Autor: _Michał | |
auto dla przyjemności | |
On 8/17/2013 3:36 AM, Deflegmator wrote:
Tak jak legendy o wyposażeniu amerykańskich nie... naprawdę nie w 80' 90' 2000' były dobre europejskie auta a w 90' europa już wyprzedziła jesteśmy w państwie UniaEuropejska i to na czole sobie musimy to jest zaściankowość, zadupizm i.. dobra nieważne 44lata komuny całe FSO to zło! ale nie te 300 (stare) i Chargery... nigdy Dużo nie trzeba, wystarczy się przejechać za to nowy, 'włoski' crysler 300 jest ok (prawie lancia ;) ) : Tam to nawet bagażnik jak w phaetonie ;) (no... dobra, prawie), ale po tym już widać duże zmiany. |
|