auto dla przyjemności

Data: 2013-08-15 02:27:02
Autor: Pablo Eldiablo
auto dla przyjemności
W dniu środa, 14 sierpnia 2013 17:57:00 UTC+2 użytkownik p47 napisał:
Zamierzam kupić auto głównie "dla przyjemności".

Oczywiście będę je także wykorzystywać do przemieszczania się, przede wszystkim po mieście, ale oczekuję od niego głównie komfortu i przyjemności z użytkowania. Spodziewany przebieg roczny ok 5-6 tys km..

Zamierzam, kupić pojazd używany, choć najlepiej niespecjalnie stary.. Nieco się obawiam zakupu samochodu z drugiej (oby!) reki, bo przez ostatnie> 40 lat miałem jedynie samochody z salonu.

Na mojej liście czołowe miejsca zajmują Lancia Thesis, Citroen C6 i z bardziej użytkowych Fiat Croma i Nissan Maxima.

Chętnie przeczytam opinie użytkowników tych modeli, a także inne sugestie co do marki/modelu.

Hmm.. ja mam jakies inne poczucie przyjemnosci, bo dla przyjemnosci to kupilem Z3 roadster 2.8... ;-)
Oprocz czystej radosci z jazdy, jaka daje, okazal sie calkiem praktyczny - pol Europy nim objechalismy z moja Luba i z bagazami :-)

pablo

Data: 2013-08-15 11:36:26
Autor: Marek Dyjor
auto dla przyjemności
Pablo Eldiablo wrote:
[...]

masz rację ci co nie maja internetu bedą myśleli ale krezus a ci co mają zobaczą ze twoje cabrio można kupić za 4000 euro :) i czar pryska...

Data: 2013-08-15 03:52:00
Autor: Pablo Eldiablo
auto dla przyjemności
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2013 11:36:26 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
Pablo Eldiablo wrote:

> [...]

masz rację ci co nie maja internetu bedą myśleli ale krezus a ci co mają zobaczą ze twoje cabrio można kupić za 4000 euro :) i czar pryska....

Ten samochod nie sluzy do leczenia kompleksow, tylko do jazdy i czerpania przyjemnosci z jazdy. Zreszta jak MX5 czy podobne - bo w sumie zaden szpan to nie jest, jak sam zauwazyles fortuny nie trzeba wydac.
Ale co mam tlumaczyc komus, dla kogo czar pryska wraz z niska cena.
pablo

Data: 2013-08-16 03:14:29
Autor: p47
auto dla przyjemności
Pablo Eldiablo wrote:

[...]

Dziękuję i proszę, aby się juz więcej nie fatygowali tym Kolegom, którzy piszą w tym wątku tylko po to, aby pouczyć mnie,  (bo oni wiedzą lepiej ode mnie, co mi przyjemność sprawi), że radość odniosę jedynie z jazdy samochodem  o:
1. zawieszeniu takim, że plomby z zębów same wypadają,
2.hałaśliwym tak, ze po godzinie jazdy głowa pęka
3. jeśli używanym to  zajechanym przez podobnym do nich"miszczów" palenia gumy
4. ciasnym i z fotelami może i trzymającymi na zakrętach, ale ogólnie dość niewygodnymi
5. z zazwyczaj symbolicznym bagażnikiem i tylnymi siedzeniami
itp, itd.
Informuję ich, ze  nie przeczytali oni mojego postu ze zrozumieniem (bo napisałem w nim, iż oczekuję od mojego nabytku KOMFORTU), a także wykazali wyjątkową MZ ociężałość intelektualną, skoro po podanych tam przykładach marek, których zakup rozważam, a także tym, że o samochody (zresztą nowe) kupuję od ponad 40 lat nie domyślili się, że raczej nie jestem zainteresowany zakupem (zajechanego) sciganta służącego do szpanowania przed laskami paleniem gumy..;-)
Powtarzam więc,- chce kupić używane, ale nie za stare i nie za drogie, ale komfortowe, wygodne, niebanalne auto,- stąd na mojej liście są np. C6, Lancia Thesis i bardziej "codzienne" Maxima czy Croma, a nie ma np. BMW 7, czy Lexusa, albo MB S Klasse, które sa niewątpliwie TEŻ komfortowymi samochodami (co wiem z własnego doświadczenia), ale MSZ w ich przypadku zarówno stosunek cena/wartość są mniej korzystne, jak i trudniej znaleźć w rozsądnych cenach auto niezajechane, a uważam wydawanie grubo ponad 100 kzł na auto do uzytku 5-6 tys km//rok za pewna przesadę, tym bardziej, że są to modele, którymi, bywa, bogatszy rzeźnik w Niemczech tez jeździ..;-).
Do wymienionych modeli którymi interesuję się dodałbym może i Phaetona, ale to już całkiem niszowe auto.
Wciąż czekam na opinie użytkowników i sugestie, ale dot. wymienionej kategorii WYGODNYCH, komfortowych samochodów.

Data: 2013-08-16 11:24:09
Autor: Grzegorz Prędki
auto dla przyjemności

Wciąż czekam na opinie użytkowników i sugestie, ale dot. wymienionej
kategorii WYGODNYCH, komfortowych samochodĂłw.

Moze jakies maserati albo jaguar?

Data: 2013-08-16 11:34:48
Autor: Franc
auto dla przyjemności
Dnia Fri, 16 Aug 2013 03:14:29 +0200, p47 napisał(a):

Wciąż czekam na opinie użytkowników i sugestie, ale dot. wymienionej kategorii WYGODNYCH, komfortowych samochodów.

Jeżeli komfort i wygoda to tylko C6. Dla przykładu poszukaj na necie testu
z Top Gear jak próbowali jakość tłumienia C6 i bodajże BMW 5 albo 7.
Różnica jest ogromna.
Poza tym to auto niebanalne, IMHO piękne. Jak byłoby mnie stać, to sam bym zakupił używkę - nowych już nie robią.

--
Franc

Data: 2013-08-16 20:52:13
Autor: Deflegmator
auto dla przyjemności
p47 wrote:

No to jak chcesz luksus i niebanalność, to może cadillac? :)

http://otomoto.pl/cadillac-sts-4-6-v8-at-salon-polska-1-wl-C30020543.htm

Ten jest akurat mocno wypasiony i dosyć drogi, ale można znaleźć coś
tańszego.

Albo, jak spokojniejszego usposobienia jesteś, lincoln Town Car?

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lincoln_Town_Car_.jpg

W USA obciach, bo uważane za auto dla dziadków, ale ja bym nie
pogardził. Jest IMO piękne. A komfort jazdy podobno zajebisty - pod
warunkiem, że nie wchodzisz w zakręty 180km/h... ;)

C6 i thesis to jednak większy banał.

--
Deflegmator

Data: 2013-08-17 00:03:47
Autor: Michał
auto dla przyjemności
On 8/16/2013 10:52 PM, Deflegmator wrote:
p47 wrote:

[...]

z amerykańskich dziwaków tylko i wyłącznie lincoln SUV jak coś

ten:
http://www.netcarshow.com/lincoln/2003-aviator/
lub ten:
http://www.netcarshow.com/lincoln/2007-mkx/

nie pamiętam, ale jeździł właśnie "po francusku" tylko wnętrze
nie do końca ok.

DTS V8 ale to lata 90'... wygląda z zewnątrz tylko

generalnie tam auta nie jeździły do czasu kiedy fiat nie przyszedł :)

Data: 2013-08-17 00:05:44
Autor: Deflegmator
auto dla przyjemności
_Michał wrote:

> [...]

DTS V8 ale to lata 90'... wygląda z zewnątrz tylko

generalnie tam auta nie jeździły do czasu kiedy fiat nie przyszedł :)

Jasne :>

http://www.seriouswheels.com/def/Fiat-500-Period-Photos-Fiat-500-F-1920x
1440.htm

kontra

http://img.photobucket.com/albums/v631/cyal8tr/Hot%20Rods%20Rule/1968Dod
geChargerRT426Hemi.jpg

Ciekawe, co fajniej jeździło...

--
Deflegmator

Data: 2013-08-17 02:18:37
Autor: Michał
auto dla przyjemności
On 8/17/2013 2:05 AM, Deflegmator wrote:

[...]

ale o 2009 mówię ;)

Kiedy przegrali już z japońskimi plastikami (które przestały nimi być)
i 15 la później dobili ich Koreańce ...

Sergio Marchionne

filmy w innym poście, wyżej - looknij - fajne

Data: 2013-08-16 17:36:03
Autor: neoniusz
auto dla przyjemności
W dniu 15.08.2013 11:36, Marek Dyjor pisze:
masz rację ci co nie maja internetu bedą myśleli ale krezus a ci co mają
zobaczą ze twoje cabrio można kupić za 4000 euro :) i czar pryska...

ROTFL!

auto dla przyjemności