auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz

Data: 2010-07-07 21:48:42
Autor: misio
auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz
Jezeli naprawde robisz 70000 km rocznie to jest chyba ze 3 x wiecej niz normatywny przebieg przecietnego samochodu osobowego. Więc jezeli prawda jest ze Diesle sprawdzaja sie przy dłuzszych trasach to chyba Twój przypadek jest taki. Poza tym w 3 lata przejedziesz tyle co inni przez 10 lat. W zwiazku z tytm serwis u Ciebie musi być nietypowy/czestszy. Podobno amortyzatory gazowe nalezy wimieniać co 100 000 km w zwiazku z tym u Ciebie należałoby je zmienisac co 1,5 roku....Podobnie inne czynnosci serwisowe powinny byc czesciej  biorac pod uwagę przejechany przebiega a nie czas. Poza tym na zuzycie paliwa i samochodu ma wpływ styl jazdy. Wiele wskazówek na temat oszczednego stylu jazdy ja znalazłem w instrukcji do mojego samochodu.

auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz