Data: 2009-05-14 21:58:30 | |
Autor: jarek | |
auto do zap... | |
Witam!
Przepraszam za wulgarny tytuł :) Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach. Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tym spalic okolo 8l/100km. Moje typy: 1. Opel Vectra 1,9 CDTI (mam do czynienia z tym autem i jestem bardzo zadowolony, 120KM to troche malo, ale 150KM w zupelnosci wystarcza) autko ma byc z okolo 2006 roku, przebieg pewnie 100kkm, cena pewnie okolo 40-45kPLN) 2. Audi A4 rocznik 2005-2006 , silnik 2,0 TDI 140KM, cena 50-55kPLN, przebiegi troche duze okolo 170kkm 3. BMW rocznik 2005-2006 silnik 2,0 163KM, duza zaleta to lancuch rozrzadu, cena okolo 55kPLN Te trzy auta po prostu podobaja mi sie, nie mam chopla na punkcie marki auta, jedynym wymaganiem jest zeby sie fajnie prowadzilo no i bylo mocne, nie pogardze takze mala awaryjnoscia. Czy myslicie ze awaryjnosc Audi i BMW bedzie bardzo odbiegala (na plus) od Opla ? Fajnie ze BMW ma lancuch rozrzadu. Bardzo bylbym wdzieczny za opinie na temat wad poszczegolnych aut i ich silnikow, wszystkie maja byc limuzyny. Przebiegi na poziomie 60kkm rocznie, tylko wozenie wlasnego tylka + pasazera. pozdrawiam Jarek __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4076 (20090514) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com |
|
Data: 2009-05-14 22:26:26 | |
Autor: Michał | |
auto do zap... | |
Witam!ma byc z okolo 2006 roku, przebieg pewnie 100kkm, cena pewnie okolo 40-45kPLN) Na moje oko to do 200km/h auto nie musi być mocne, ale duże i jeśli chcesz serio ale to serio jeździć z prędkościami 200km/h to bardziej szukaj zamiast a4 a8, zamiast bmw3 bmw7 itp... (mogą być starsze). spalanie celuje 17..26l/100. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-05-15 02:16:09 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
auto do zap... | |
Ferdinand P. się w grobie przewraca...
JaC -- -- - Na moje oko to do 200km/h auto nie musi być mocne, ale duże |
|
Data: 2009-05-15 08:13:51 | |
Autor: Darek | |
auto do zap... | |
ąćęłńóśźż pisze:
Ferdinand P. się w grobie przewraca... Wg mnie Twojemu przedpiścy chodziło o to, iż do długodystansowego zasuwania z takimi prędkościami lepsza duża fura. Mam podobne zdanie. Nawet nie chodzi tyle o te prędkości, co o te dystanse, gdzie komfort ma spore znaczenie. |
|
Data: 2009-05-15 09:14:38 | |
Autor: Michał | |
auto do zap... | |
ąćęłńóśźż pisze: dokładnie tak. 200km/h na godzinę to nie jest dużo (od 20 lat) - robi to w zasadzie każde małe auto z silnikiem ponad 1.6, i już każde duże niezależnie od silnika (porsche nie potrzebne, bmw,merc,audi,lexus,renault, citroen,volvo pojedzie). i zupełnie nie chodzi o jazde autem powiedzmy WRC ;) po zakrętach. różnice są takie: jedziesz powiedzmy lanosem 200km/h i ile tak pojedziesz - 4 minuty ? a potem zwolnisz do 170 lub 150. Takie (małe) auta się fatalnie prowdzą przy 200km/h to ciężko "w pas trafić", cieżko tyle jechać jak wiatr wieje mocniejszy. A4, vecta i bmw3 są większe i już się daje trocchę jechać - ale i tak są zdecydowanie za małe, do jazdy serio 200km/h a nie na chwilę. I nie chodzi tu o twardość zawieszenia itp... tylko o szerokość i długość auta i kół, oraz konstrukcje zawieszenia, tak żeby przy 200km/h było stabilnie nie trzeba było korygować jak wiatr zawieje, spokoja cicha jazda gdzie kierownice dalej trzymasz jedną ręką. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-05-15 11:28:26 | |
Autor: .Peeter | |
auto do zap... | |
Użytkownik " Michał" napisał:
A4, vecta i bmw3 są większe i już się daje trocchę jechać - ale i tak To fakt. Moje auto (Toledo II) nadaje się do autostradowej jazdy, ale nie z prędkością przelotową >200km/h. Fakt, że rozpędza się bez problemu do 235km/h, ale na dłuższą metę jest to mało komfortowe - zbyt wysokie obroty silnika. Najlepiej się jedzie maksymalnie do 180km/h. Fakt jednak, że auto jest stabilne przy każdej prędkości, ale to też po części zasługa 225/45/17. Obrotów silnika niestety już się przeskoczyć nie da. Jeszcze co do spalania - przy 100km/h pali około 5l/100, przy 200 już komputer pokazuje spalanie chwilowe w okolicach 11-12l/100. Jeśli auto ma być faktycznie na autostrady, to też bym szukał czegoś większego, ale niekoniecznie osiągającego te 200km/h w zawrotnym czasie. Na przykład Audi A6 3.0TDI by się pewnie nadało. Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2009-05-15 23:59:59 | |
Autor: Michał | |
auto do zap... | |
To fakt. Moje auto (Toledo II) nadaje się do autostradowej jazdy, no może to a6 się nada :) moc na niemieckie autostrady zbędna ;) (na polskie drogi nie) raz jechałem małym autem które mnie zaskoczyło pod względem jazdy: opel meriva 2008, tam prędkość max była ze 160 (po 300km już 170 ?!? o co chodzi nie wiem ale po 300km miał przejechane 303km) i się prowadził zadziwiająco dobrze przy tych 160..170. Dla przykładu podawany lanos1.6 powyżej 130 przechodził w tryb poduszkowiec i w pasie mieścić się było trudno. a aktualne znowu jest odporne na prędkości, prowdzi się zawsze tak samo, tylko mocy brak - trzeba podciągać na 3 i 4 biegu żeby się jako tako rozpędzać, bo piatka zeskalowana na 260. a4 źle kojarze, bo mi lanosa sposobem jazdy przypominało, ale model z okolic roku 2000, z tym że nie jeździłem po autostradach, to nie wiem jak to jeździ 200km/h. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-05-16 12:04:36 | |
Autor: .Peeter | |
auto do zap... | |
Michał wrote:
a aktualne znowu jest odporne na prędkości, prowdzi się zawsze tak U mnie mocy jest pod dostatkiem (choć podobno zawsze jest za mało), ale średnio mi się widzi jazda dieslem ze stałą prędkością obrotową silnika na poziomie 4000-4300rpm. :) Przy ~3000rpm jest jeszcze cicho, można jeździć na dowolne odległości, ale to ogranicza prędkość właśnie do około 180km/h. Ja chcę dłuższą skrzynię! :-) -- Pozdrawiam __ |__)_ _|_ _ _ ..| (-(-|_(-| |
|
Data: 2009-05-15 17:47:18 | |
Autor: Rychu | |
auto do zap... | |
Michał pisze:
A4, vecta i bmw3 są większe i już się daje trocchę jechać - ale i tak Moja opinia. Vectra, nowe Mondeo, Audi A6 jak najbardziej nadają się do dłuższej jazdy z prędkością 200 km/h. Spalanie w Vectrze (1.8b) i Mondeo (2.0b) oscylowało w granicach 17 l/100km, Audi A6 (2.0d aut.) koło 15-16 l/100km. Natomiast ostatnio mam przyjemność jeździć BMW 130i M i muszę powiedzieć, że tym autem można naprawdę szybko i przyjemnie jeździć. Wydaje się, że jest małe, ale poniżej 200 km/h prędkości praktycznie się nie czuje i jest naprawdę cicho, pomimo 3 litrów w benzynie i 265 koni. Co do spalania, to oscyluje w granicach 10-13 litrów, jadąc ze stałą prędkością, bez hamowania i przyspieszania. -- Pozdrawiam Ryszard Wieczorek |
|
Data: 2009-05-15 23:41:51 | |
Autor: Michał | |
auto do zap... | |
Moja opinia. Vectra, nowe Mondeo, Audi A6 jak najbardziej nadają się do ta vectra mi trochę dziwnie wygląda, mondeo chyba urosło, a a6 na pewno. cały czas nie mam przekonania do jazdy nimi 200km/h - no może poza a6 bo ono wielkości a8 prawie jest. co do bmw1, to ok, ale to chyba taka "sportowa" jazda z emocjami by była. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-05-16 08:48:38 | |
Autor: Rychu | |
auto do zap... | |
Michał pisze:
ta vectra mi trochę dziwnie wygląda, mondeo chyba urosło, a a6 na pewno. Mam 183 cm i 81 kg, więc te auta jeżeli chodzi o miejsce kierowcy są dla mnie wygodne. Dla kumpla, który ma 192 i jest trochę grubszy Vectra faktycznie była za ciasna, reszta ok. Mondeo i A6 są spore. Z tym, że w A6 siedzi się niżej i głębiej w fotelu, natomiast w Mondeo trochę gorzej. co do bmw1, to ok, ale to chyba taka "sportowa" jazda z emocjami by była. Właśnie nie. To auto posiada niesamowite zawieszenie i bardzo wygodne, idealnie dopasowane fotele. Jeżeli chodzi o emocje, to dostarcza je przyspieszenie i kiepsko je znoszą kobiety. ;) Natomiast jazda ze stałą prędkością, nawet grubo ponad 200 km/h jest spokojna i przyjemna, o ile oczywiście jedziemy po odpowiedniej drodze, a nie takiej, na której w każdej chwili możemy spotkać koleiny, czy dziury. -- Pozdrawiam Ryszard Wieczorek |
|
Data: 2009-05-14 22:34:04 | |
Autor: J.F. | |
auto do zap... | |
On Thu, 14 May 2009 21:58:30 +0200, jarek wrote:
Przepraszam za wulgarny tytuł :) Ale tak to sie nie da - jadac 200 nie spalisz 8 .. J. |
|
Data: 2009-05-14 23:07:00 | |
Autor: fuen | |
auto do zap... | |
Ale tak to sie nie da - jadac 200 nie spalisz 8 .. jesli auto przy 100kmh pali 10 to przy 200kmh bedzie palilo ponad 40 l/100km |
|
Data: 2009-05-14 23:23:00 | |
Autor: Paweł Ubysz | |
auto do zap... | |
Użytkownik "fuen" <fuen@SPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:gui161$77l$1ns.master.pl... Ale tak to sie nie da - jadac 200 nie spalisz 8 .. No tu to odrobine przesadziłeś. |
|
Data: 2009-05-14 23:28:50 | |
Autor: krzyss | |
auto do zap... | |
Paweł Ubysz pisze:
jesli auto przy 100kmh pali 10 to przy 200kmh bedzie palilo ponad 40 l/100km Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia. Mysle ze 170-180km/h to mozna jechac, wtedy pali ok 9L -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== |
|
Data: 2009-05-14 23:34:35 | |
Autor: fuen | |
auto do zap... | |
Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia. jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie moze jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy a 4x wieksza moc to i 4x wieksze zuzycie paliwa fizyka |
|
Data: 2009-05-14 23:56:32 | |
Autor: 085 | |
auto do zap... | |
Użytkownik "fuen" <fuen@SPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:gui2pn$848$1ns.master.pl...
jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy jakby swiat skladal sie z prostych proporcji i wzrostow liniowych to wykresy bylyby kwadratowe a ludzie usmiechnieci czy jak pracujesz trzy razy ciezej to zjadasz trzy obiady ? ;] p, zul |
|
Data: 2009-05-15 10:32:12 | |
Autor: marjan | |
auto do zap... | |
085 pisze:
Użytkownik "fuen" <fuen@SPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:gui2pn$848$1ns.master.pl... wg jego obliczeń powinien nawet 9 ;) Pozdrawiam serdecznie, Mariusz Morycz [e-mail bez cyferek] |
|
Data: 2009-05-14 23:57:53 | |
Autor: Jarosław Postawa | |
auto do zap... | |
fuen pisze:
Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia. Potwierdzam słowa krzyssa. Sprawdzone w A4 i Octavii. Oba z silnikiem 1.9TDI. Te silniki po prostu tak fajnie palą. |
|
Data: 2009-05-15 00:23:52 | |
Autor: krzyss | |
auto do zap... | |
Jarosław Postawa pisze:
Potwierdzam słowa krzyssa. Sprawdzone w A4 i Octavii. Oba z silnikiem 1.9TDI. Te silniki po prostu tak fajnie palą. ALe po wawie ostatnio mi pali 10L :( tyle ze z automatem... no i wawa zaczyna poprostu stac a nie jechac. -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== |
|
Data: 2009-05-15 08:31:48 | |
Autor: J.F. | |
auto do zap... | |
On Thu, 14 May 2009 23:57:53 +0200, Jarosław Postawa wrote:
fuen pisze: Przy liniowym wzroscie oporow. A np opor powietrza rosnie kwadratowo i trzeba 8x wiekszej mocy .. Potwierdzam słowa krzyssa. Sprawdzone w A4 i Octavii. Oba z silnikiem 1.9TDI. Te silniki po prostu tak fajnie palą. Przy uczciwym 200 chocby na wskazowce predkosciomierza ? J. |
|
Data: 2009-05-15 00:21:47 | |
Autor: krzyss | |
auto do zap... | |
fuen pisze:
fizyka A ja mowie o zyciu... mowie CI jak jest i przecwiczylem to wielokrotnie. Do niedawna odcinek 104km strykow-konin pokonywalem conajmniej 4 razy w tygodniu raczej noca. Przeprowadzalem rozne testy, i zabawy. To co napisalem to poprostu doswiadczenie z tego auta. -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== |
|
Data: 2009-05-15 07:25:05 | |
Autor: Paweł Ubysz | |
auto do zap... | |
Użytkownik "fuen" <fuen@SPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:gui2pn$848$1ns.master.pl... Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia. Ale ten sam dystans pokonujesz dwa razy szybciej , czyli 4 razy wieksza moc ( a więc 4 razy wieksze zuzycie paliwa ) potrzebujesz przez połowę czasu . matematyka. |
|
Data: 2009-05-15 10:42:06 | |
Autor: Piotr Drewnik | |
auto do zap... | |
"Paweł Ubysz" <puby@WYWALwp.pl> wrote in message news:guiubi$i9r$1inews.gazeta.pl... Ale ten sam dystans pokonujesz dwa razy szybciej , czyli 4 razy wieksza moc ( a więc 4 razy wieksze zuzycie paliwa ) potrzebujesz przez połowę czasu . Bzdura. Od kiedy podaje się spalanie na jednostkę czasu a nie odległości? -- pozdrawiam piotr.drewnik |
|
Data: 2009-05-15 11:10:41 | |
Autor: szwagier | |
auto do zap... | |
:D bardzo czesto :D chocby w trakcie postoju z wlaczonym silnikiem, o agregatach juz nawet nie mowiac :p zreszta w samolotach tez podaje sie spalanie przeliczane na godzine lotu. wiec moze uscislij :p szwagier |
|
Data: 2009-05-15 11:56:31 | |
Autor: Piotr Drewnik | |
auto do zap... | |
"szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> wrote in message news:gujbkt$cgq$1atlantis.news.neostrada.pl... :D bardzo czesto :D Piszemy o samolotach czy samochodach? O jeździe czy postoju? |
|
Data: 2009-05-15 11:57:35 | |
Autor: Paweł Ubysz | |
auto do zap... | |
Użytkownik "Piotr Drewnik" <piotr_drewnik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guj9sv$2us$1inews.gazeta.pl...
Kolega tez sie matematyki nie uczył ? No to łopatką do głowy: jezeli samochód jadacy z prędkościa 100 km/h potrzebuje X KM mocy , to jadący 200 km/h potrzebuje 4X mocy ( zgodnie z wywodem niejakiego fuena , do którego się zreszta odnosiłem). jeżeli do utrzymania mocy na poziomie X KM potrzeba Y litrów paliwa na godzinę pracy silnika to do osiągnięcia 4X KM mocy potrzeba 4Y litrów paliwa na godzinę pracy. Jadąc przez godzinę z predkościa 100 km/.h auto pokona dystans 100 km i spali przy tym Y litrów paliwa. jadąc przez godzine z predkoscia 200 km/h auto pokona dystans 200 km i spali przy tym 4Y litrów paliwa. A więc: Przy predkosci 100 km/h zużycie paliwa wynosi Y/1 l/100 km przy predkości 200 km/h wynosi 4Y/2 = 2Y/1 l/100 km/h Ocfzywiscie wszystkie obliczenia zgodne z założeniami kolegi Fuena , któremu zuzycie paliwa wyszło 4 razy wieksze. |
|
Data: 2009-05-15 22:12:19 | |
Autor: Karolek | |
auto do zap... | |
Użytkownik "Paweł Ubysz" <puby@WYWALwp.pl> napisał w wiadomości news:gujeag$lsq$1inews.gazeta.pl...
Ocfzywiscie wszystkie obliczenia zgodne z założeniami kolegi Fuena , któremu zuzycie paliwa wyszło 4 razy wieksze. Zrobiles wywod, a i tak zaden z tych glupcow co mysla, ze sa madrzejsi sie nie przyzna, ze jest matolem. Moze mysla, ze jak beda milczec to nik nie zauwazy ;> Karolek |
|
Data: 2009-05-16 23:48:04 | |
Autor: lleksem | |
auto do zap... | |
Ktore sa gowno warte, bo przy kwadratowym wzroscie oporow potrzeba SZESCIENNEGO wzrostu mocy, gdyz albowiem, jak to lablkolebskajacy napisal P = Fv (bo praca to sila razy droga, jak podzielisz przez czas, to masz moc z pracy, a predkosc z drogi). Dopiero ten szescienny wzrost dzielisz przez wzrost predkosci, bo jedziesz krocej, i wracasz do kwadratu. Ale to nadal tylko POLOWICZNA analiza spalania. Pogooglujcie moje posty, bo nie chce mi sie n-ty raz pisac tego samego. Tomek |
|
Data: 2009-05-15 09:48:53 | |
Autor: Robert_J | |
auto do zap... | |
jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie moze Ale mocno teoretyczna ;-). Uważasz że jadąc 100 km/h auto spali 4 razy więcej niż przy 50 km/h? Gdyby tak było to moje, jak któregoś razu wracałem z urlopu przez Niemcy, przy 170 musiałoby sfajczyć prawie 3 razy więcej niż przy jeżdzie ok. 100 km/h. A popatrz, jakoś nie spaliło ;-). Przy 100 pali ledwie 5, a przy tych ok. 170 (dużą większość trasy tak jechałem, środek nocy) sbufał ok. 10, może 11... |
|
Data: 2009-05-15 10:38:38 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
auto do zap... | |
fuen wydusił z siebie te słowy:
ciekawe jak wyjasnisz, ze opory powietrza rosną w kwadracie prędkości, a wg Twojej teorii zużycie paliwa rośnie liniowo. Przy czym w rzeczywistości jednostkowe spalanie wcale nie rosnie liniowo. Musisz troche poeksperymtnować, zeby sie o tym przekonać :D ps. zrób test - jedz 50km/h a później 100km/h i sprawdz spalanie :D -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI |
|
Data: 2009-05-15 12:07:06 | |
Autor: kamil | |
auto do zap... | |
"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:guj9mg$298$1inews.gazeta.pl... fuen wydusił z siebie te słowy: Opory powietrza to nie jedyna zmienna w rownaniu, o czym koledzy zdaja sie zapominac. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2009-05-16 23:52:50 | |
Autor: lleksem | |
auto do zap... | |
ps. zrób test - jedz 50km/h a później 100km/h i sprawdz spalanie :DBo np. moj na V przy 50 km/h pali jakies 5 litry, a przy 100km/h jakies 8,5 litry. Przy dwustu pali juz jakies 14-15 litry, ale nadal pedal gazu jest lekko wcisniety w podloge, bo do tej predkosci potrzebuje ok. 50% mojej mocy maksymalnej a mam wtedy 4800 rpm, czyli 48/51 mocy maksymalnej do dyspozycji. Przy 250 z gazem w podlodze na luku pokazywalo 36,5 litry. Ale z gazem w podlodze to zawsze wacha sie leje strumieniem bez patrzenia na lambde. Tomek |
|
Data: 2009-05-17 08:05:55 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
auto do zap... | |
Użytkownik wydusił z siebie te słowy:
ps. zrób test - jedz 50km/h a później 100km/h i sprawdz spalanie :DBo np. moj na V przy 50 km/h pali jakies 5 litry, a przy 100km/h zaczęło sie od prędkości i liniowego wzrostu spalania - nie bylo mowy o wychyleniu przepusnicy. Czynników jest bardzo duzo ... ale sam widzisz, ze Twoj wykres spalania w funkcji prędkości nie jest proporcjonalny (no a już napewno nie w taki sposob, ze dwukrotne zwiększenie prędkości to dwukrotny wzrost spalania) -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI |
|
Data: 2009-05-17 11:29:48 | |
Autor: lleksem | |
auto do zap... | |
A czy ja mowie, że liniowy. Ja tylko mowie, że moje auto niewiele
benzyny potrzebuje na jazde, za to bardzo wiele na krecenie tlokami. Ot, co. Tomek |
|
Data: 2009-05-17 21:25:04 | |
Autor: J.F. | |
auto do zap... | |
On Sun, 17 May 2009 11:29:48 GMT, lleksem@lleksem.com.pl wrote:
A czy ja mowie, że liniowy. Ja tylko mowie, że moje auto niewiele potrafisz podac ile litrow na godzine ? J. |
|
Data: 2009-05-18 21:18:27 | |
Autor: lleksem | |
auto do zap... | |
potrafisz podac ile litrow na godzine ?NIE Tomek |
|
Data: 2009-05-17 16:07:40 | |
Autor: JG | |
auto do zap... | |
lleksem@lleksem.com.pl pisze:
(...) Przy dwustu pali juz jakies 14-15 litry, ale nadal pedal gazu jest(...) A jaką masz powierzchnię czołową i Cx? Dobrze pamiętam, że to V70? pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-05-17 17:05:27 | |
Autor: lleksem | |
auto do zap... | |
On Sun, 17 May 2009 16:07:40 +0200, JG <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl>
wrote: A jaką masz powierzchnię czołową i Cx? Dobrze pamietasz, Cx nie znam.... Ale patrzšc z profilu, to nie jest wielki. Kombi niestety powoduje sporš marnację mocy. Pierwsza Vectra GTC z 211KM wycišgała rzekomo 248 km/h. To na granicy prawdopodobieństwa. Co do Volvo. Potrzebuje z 5 litry /100km na V na silnik -- tu jest zaleznosc liniowa, bo tarcie zasadniczo od predkosci nie zalezy. Przy 50 nic "umowne" na jazde. Przy 100 jakies 3l (razem 8). Przy 200 oczywicie 9 (razem 14). To daje mniej wiecej idee zaleznosci spalania od predkosci. Tomek
|
|
Data: 2009-05-15 14:01:47 | |
Autor: [Cichy] | |
auto do zap... | |
jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie moze Błąd, przyjmujesz, ze 100% mocy idzie na pokonanie oporow powietrza. Pozdrawiam. |
|
Data: 2009-05-15 12:59:16 | |
Autor: Tomek KaĹka | |
auto do zap... | |
[Cichy] <cichyq@interia.pl> napisaĹ(a)
jesli przy 100 pali ci 5L to przy 200 spali ci 20 litrow i inaczej byc nie moze A wg Ciebie ile? Bo ja stawiam na jakieĹ 99%. -- Tomek KaĹka |
|
Data: 2009-05-15 16:28:05 | |
Autor: rafal | |
auto do zap... | |
Tomek KaĹka pisze:
B³¹d, przyjmujesz, ze 100% mocy idzie na pokonanie oporow powietrza.A wg Ciebie ile? Bo ja stawiam na jakieĹ 99%. przy zaĹoĹźeniu: - idealnie pĹaskiej powierzchni drogi - nie Ĺźaden chropowaty asfalt! - idealnie okrÄ gĹych opon, nieodksztaĹcajÄ cych siÄ, po prostu napompowanych nieskoĹczenie wysokim ciĹnieniem a moĹźe nawet nie z gumy, - idealnie prostej a przede wszystkim idealnie pĹaskiej drogi, - Ĺźe 100% energii produkowanej przez silnik zamienianych jest na ruch pojazdu, nie produkujemy prÄ du itd. - moĹźe jeszcze zaĹoĹźymy 100% sprawnoĹci silnika niezaleĹźnie od wysokoĹci obrotĂłw =D W sumie bardzo prawdopodobne zaĹoĹźenia... ;-) |
|
Data: 2009-05-15 19:33:48 | |
Autor: JG | |
auto do zap... | |
Tomek KaĹka pisze:
A wg Ciebie ile? Bo ja stawiam na jakieĹ 99%.To zaleĹźy mocno od samochodĂłw, ale w moich autach opĂłr powietrza przewyĹźszaĹ opĂłr toczenia od jakichĹ 70-90 km/h. Przy czym opĂłr toczenia nadal dalej rĂłsĹ, bo jest teĹź minimalnie zaleĹźny od prÄdkoĹci. pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-05-22 10:11:34 | |
Autor: [Cichy] | |
auto do zap... | |
Zastanow sie dlaczego tak ciezko pchnac samochod na prostej drodze.
Pozdrawiam. |
|
Data: 2009-05-15 16:42:09 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
auto do zap... | |
fuen pisze:
jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocy ....na jednostkę CZASU drogi kolego... (pomijając wszelkie uproszczenia które czynisz świadomie bądź nie) -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2009-05-15 19:37:06 | |
Autor: JG | |
auto do zap... | |
fuen pisze:
(...) jesli jedziesz 2x szybciej potrzebujesz 4x wiecej mocyMój samochód pali przy 230 km/h ok. 13 l/100 km. Wg Twojej teorii powinienem mieścić się swobodnie w 3 l/100 km przy 100 km/h. pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-05-16 23:54:01 | |
Autor: lleksem | |
auto do zap... | |
Mój samochód pali przy 230 km/h ok. 13 l/100 km. I nazywa sie MOTOCYKL. Tomek |
|
Data: 2009-05-17 16:03:59 | |
Autor: JG | |
auto do zap... | |
lleksem@lleksem.com.pl pisze:
I nazywa sie MOTOCYKL.E-e. Sprawdzone, nie tylko przeze mnie, spalanie licznikowe, na odcinku ok. 10 km w Audi S3 o silniku 2.0T 265 KM. Zapewne wynika to po części ze skrzyni - prędkości obrotowej jeszcze daleko do punktu maksymalnej mocy, więc i daleko do maksymalnej wartości spalania. pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-05-16 12:30:21 | |
Autor: krzysiek | |
auto do zap... | |
fuen pisze:
Moje 1,9TDI pali przy 100km/h jakies 5-5,5L przy 200km/h jakies 10-11L, ale nie sadze zeby wskazana byla dluga jazda z taka predkoscia. jesli jedziesz 2x szybciej, to 2x szybciej dojedziesz do celu. -- krzysiek |
|
Data: 2009-05-16 23:29:27 | |
Autor: lleksem | |
auto do zap... | |
Ale nie taka fizyka, o jakiej wasc myslisz.
Pogooglaj moje stare posty, to Cie oswieci. Tomek |
|
Data: 2009-05-15 08:49:22 | |
Autor: jarek | |
auto do zap... | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k00p055d8ov7kesesf073regfkjgq3vtql4ax.com... On Thu, 14 May 2009 21:58:30 +0200, jarek wrote: Mam sprawdzone na Vectrze CDTI pali okolo 8l/100km jak staram sie trzymac 180km/h, bo 200 to rzadko sie zdarza :) Passat 2,0 TDI 170KM tez miesci sie w 8l, wiec to chyba nie jest takie niemozliwe. Wiadomo ze nie utrzymam na calym odcinku 200km/h ale starajac sie utrzymac taka predkosc srednie spalanie w dwoch wyzej sprawdzonych autach miesci sie w 8l/100km Jarek __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4076 (20090514) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com |
|
Data: 2009-05-15 02:57:10 | |
Autor: hamberg | |
auto do zap... | |
Mam sprawdzone na Vectrze CDTI pali okolo 8l/100km jak staram sie trzymac znane mi vectry cdti pala srednio 7.3 przy predkosciach dochodzacych do 140km/h |
|
Data: 2009-05-15 11:43:12 | |
Autor: krzyss | |
auto do zap... | |
jarek pisze:
Mam sprawdzone na Vectrze CDTI pali okolo 8l/100km jak staram sie trzymac 180km/h, bo 200 to rzadko sie zdarza :) Passat 2,0 TDI 170KM tez miesci sie w 8l, wiec to chyba nie jest takie niemozliwe. Wiadomo ze nie utrzymam na calym odcinku 200km/h ale starajac sie utrzymac taka predkosc srednie spalanie w dwoch wyzej sprawdzonych autach miesci sie w 8l/100km No to poczekaj, 180 czy 200 ? ja mialem ze 100km srednia na liczniku 169km/h mimo ze jechalem caly czas rowno 180 na tempomacie. -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== |
|
Data: 2009-05-14 22:36:47 | |
Autor: bratPit | |
auto do zap... | |
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach. bierz najcichsze przy dużej prędkości, zapewne BMW będzie tu faworytem, brat |
|
Data: 2009-05-14 22:55:41 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
auto do zap... | |
jarek pisze:
rocznie, tylko wozenie wlasnego tylka + pasazera. Po dzisiejszym zauroczeniu :) - EVO 7 :) odpowiednio dłubnięte :) Twoje marzenia - to wiesz ... tylko w erze ... LOL , cywilny diesel do zapierdalania ... to się żre ze sobą. Chyba, że dla ciebie zapierdalanie to 160 - 240 km/h ... to zapomnijmy - bierz nastoletniego diesla :) Jakąś beemkę. -- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008 |
|
Data: 2009-05-14 22:56:44 | |
Autor: Tomek | |
auto do zap... | |
Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach. Do takich zastosowan bierz segment wyzej i jakies wieksze motory (>4 cyl, >200KM). -- Tomek -- |
|
Data: 2009-05-14 23:03:11 | |
Autor: jackglajt | |
auto do zap... | |
> Ale zastanawiam sie nad autem do szybkiej jazdy po niemieckich autostradach.Mondeo Mk-3 2,2 TDCI przykładowo:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7517598 pozdro.jack -- |
|
Data: 2009-05-15 08:51:01 | |
Autor: jarek | |
auto do zap... | |
Do takich zastosowan bierz segment wyzej i jakies wieksze motory (>4 cyl, >200KM). Nie da rady, akcyza :) Jarek __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4076 (20090514) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com |
|
Data: 2009-05-14 23:05:51 | |
Autor: Lewis | |
auto do zap... | |
Przepraszam za wulgarny tytuł :) To 200km/h po niemieckiej autostradzie to zapierdalanie? A to ma jakiś limit czasu w jakim ma tą prędkosć osiągnąć? ;) Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW dB Race 143.4dB ;) |
|
Data: 2009-05-14 23:09:16 | |
Autor: bartekk | |
auto do zap... | |
"Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message news:gui12e$u78$1news.onet.pl...
Moje wymagania to silnik diesla, musi poleciec lekko 200km/h, a przy tymTo 200km/h po niemieckiej autostradzie to zapierdalanie? A to ma jakiś limit czasu w jakim ma tą prędkosć osiągnąć? ;) No tak, Impreza STI z dieslem to jest cos. |
|
Data: 2009-05-14 23:16:30 | |
Autor: bratPit | |
auto do zap... | |
Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem. wydawało mi się że 2.5L o którym pisze kolega to benzyna, brat |
|
Data: 2009-05-14 23:38:14 | |
Autor: Lewis | |
auto do zap... | |
Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem. Dokładnie. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW dB Race 143.4dB ;) |
|
Data: 2009-05-14 23:55:40 | |
Autor: bartekk | |
auto do zap... | |
"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:gui1ne$j7d$1inews.gazeta.pl... Może Subaru Impreza STI 2.5 porządnie wykręcone? Takim autem można zapierdalać a nie jakimś <2.0 traktorem. No wlasnie, a autor watku pytal o diesla, wiec po co wyskakiwac z benzynowa Impreza, ktora bedzie palic pewnie z 4x wiecej? |
|
Data: 2009-05-15 08:22:59 | |
Autor: Lewis | |
auto do zap... | |
No wlasnie, a autor watku pytal o diesla, wiec po co wyskakiwac z benzynowa Ale ironicznie chciałem wytknąć zestawienie słów: zapierdalanie i diesel, mały diesel <2.0 czaisz?? Owszem gdyby chciał jakiegoś 5litrowego V10 TDi niemiałbym nic przeciwko... -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW dB Race 143.4dB ;) |
|
Data: 2009-05-15 10:16:43 | |
Autor: Maciek \"Sołtys\" | |
auto do zap... | |
Lewis pisze:
akurat chyba impreza STI nie jest autem stworzonym do zapierdalania ze stałą wysoką prędkością po autostradach, a do zapierdalania po zakrętach i przyspieszania/hamowania. -- Maciek "Sołtys" Kraków |
|
Data: 2009-05-14 23:07:52 | |
Autor: Karolek | |
auto do zap... | |
Użytkownik "jarek" <jarek@jarek.pl> napisał w wiadomości news:guht5a$pt0$1inews.gazeta.pl... Witam! IMHO BMW, ale ja bym szukal z mocniejszym silnikiem ;> Tylko chyba 55kzl na dobry egzemplarz Ci nie starczy. Karolek |
|
Data: 2009-05-14 23:20:56 | |
Autor: krzyss | |
auto do zap... | |
jarek pisze:
Witam! BMW 330D, ale ze spalaniem 8L przy 200km/h to zapomnij, nie wiem czy jest takie auto... -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== |
|
Data: 2009-05-15 02:14:34 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
auto do zap... | |
Skoda??
;-) JaC -- -- - ze spalaniem 8L przy 200km/h to zapomnij, nie wiem czy jest takie auto. |
|
Data: 2009-05-15 08:55:49 | |
Autor: jarek | |
auto do zap... | |
Użytkownik "krzyss" <krzyss@spam_TRAPkrzyss.com> napisał w wiadomości news:4a0c8b39$1news.home.net.pl... BMW 330D, ale ze spalaniem 8L przy 200km/h to zapomnij, nie wiem czy jest takie auto... Wszystkie nowoczesne diesle do 2 l pojemnosci powinny sie miescic, normalne ze nie bede trzymal takiej predkosci przez cala trase, ale 2,0 TDI 170KM i Vectra CDTI 150KM mieszcza sie w 8l. Jarek __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4076 (20090514) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com |
|
Data: 2009-05-15 00:03:38 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
auto do zap... | |
Jak chcesz jezdzic "lekko" 200km/h to po co chcesz auto ktore osiagaja lewdo 220km/h? Raz, ze taka dlugotrwala jazda nie bedzie dla nich wskazana a dwa, ze nie spala na pewno 8l/100km. Ktos tu rozsadnie podal bmw z 3litrowym dieslem, cos takiego powinno byc ok.
|
|
Data: 2009-05-15 08:40:45 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
auto do zap... | |
On 2009-05-14, jarek <jarek@jarek.pl> wrote:
Witam! Dowolne, byle gĂłrka odpowiednio duĹźa. Krzysiek KieĹczewski |
|
Data: 2009-05-15 08:59:57 | |
Autor: zkruk [Lodz] | |
auto do zap... | |
jarek wrote:
Witam! przy 220km (licznikowo) czyli pewnie realnie 200-210 -> 13 litrów więc zejdź na ziemie :> -- pozdrawiam www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi |
|
Data: 2009-05-15 09:21:16 | |
Autor: szwagier | |
auto do zap... | |
jarek pisze:
Witam! 3.0 dCi w Vel Satisie pali 6,9-7,1 l/100 km przy 100 km/h. Przy 150 km/h to 11,9 l/100 km, przy 170 km/h - 15 l/100 km. Dla odmiany 5,7 HEMI w Jeep Grand Cheeroke przy 100 km/h "miesci sie" w 11 l/100 ale przy 200 km/h spala juz ponad 35 l/100 km. Trudno to nazwac przyrostem liniowym. Jak ktos twierdzi ze silnik 1,9 TDI jest mu w stanie spalic 8 l/100 km przy 200 km/h to znaczy ze musi oddac samochod do serwisu na kalibracje czujnikow. Bo to znaczy ze ani nie osiaga 200 km/h ani nie pali 8 l. Chyba ze to bylo z gorki. Bardzo stromej gorki, np przyczolek mostowy i prosto do wody. szwagier |
|
Data: 2009-05-15 09:58:32 | |
Autor: Robert_J | |
auto do zap... | |
Jak ktos twierdzi ze silnik 1,9 TDI jest mu w stanie spalic 8 l/100 km przy 200 km/h to znaczy ze musi oddac samochod do serwisu na kalibracje czujnikow. Bo to znaczy ze ani nie osiaga 200 km/h ani nie pali 8 l. Dokładnie :-). Sam takim jeżdżę i zgadzam się z Tobą w 100 %. Przede wszystkim dyskusyjny jest sam fakt jazdy tym autem 200. Ja swojego rozbujałem do licznikowych 205, max. 210. Ale pewnie realnie było 195-200. Przełączywszy na chwilowe spalanie wahało się w okolicach 12-13 l, ale też ch... wie ile w tym prawdy. Natomiast faktem jest że wracając z Francji nocą przez Niemcy jechałem bardzo szybko, chwilami prawie te 200, ale średnio ok. 160-170. Zjechałem z tą prędkością cały bak, więc pomiar dość dokładny, wyszło ponad 10/100. Zbiornik na ok. 500 km :-), gdzie przy normalnej jeździe styka na 1000... |
|
Data: 2009-05-15 10:33:06 | |
Autor: wchpikus | |
auto do zap... | |
Witam!
Tutaj jest zestawienie predkosci do spalania, wiec widac jakie sa zaleznosci: http://www.autogolf.pl/zuzycie-paliwa-golf-6-w-czasie-rzeczywistym/ http://www.szkola-auto.pl/08_12_08_01_01.php |
|
Data: 2009-05-15 11:53:03 | |
Autor: yabba | |
auto do zap... | |
Użytkownik "jarek" <jarek@jarek.pl> napisał w wiadomości news:guht5a$pt0$1inews.gazeta.pl... Witam! Czy dobrze Cię rozumiem: przy prędkości 200 km/h chcesz mieć zużycie paliwa w Vectrze w okolicach 8l\100 km? -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2009-05-15 17:23:56 | |
Autor: jarek | |
auto do zap... | |
Użytkownik "jarek" <jarek@jarek.pl> napisał w wiadomości news:guht5a$pt0$1inews.gazeta.pl... Witam! Wszyscy zescie sie przyczepili tego spalania, wiec moze inaczej wypowiedzcie sie o tych autach majac to co napisalem, czyli te silniki i te modele. Ani jeden z postow nie odnosi sie do jakosci tych aut. Na autyostradzie nie zapierdzielam caly czas 200 bo sie nie da, srednia wychodzi mi w granicach 150km/h , spalanie do ktorego moge sie odniesc to Vectra i Pasaat 2,0 TDI 170KM, przy takiej jezdzie wynosi ono okolo 8l/100km. Ale nie skupiajacie sie na tym, bo chodzi o to ktore auto wybrac, czy odpowiednio wyzsza cena za BMW lub Audi jest adekwatna do jakosci. Jarek Jarek |
|
Data: 2009-05-15 20:54:53 | |
Autor: krzyss | |
auto do zap... | |
jarek pisze:
Wszyscy zescie sie przyczepili tego spalania, wiec moze inaczej wypowiedzcie sie o tych autach majac to co napisalem, czyli te silniki i te modele. Ani jeden z postow nie odnosi sie do jakosci tych aut. Na autyostradzie nie zapierdzielam caly czas 200 bo sie nie da, srednia wychodzi mi w granicach 150km/h , spalanie do ktorego moge sie odniesc to Vectra i Pasaat 2,0 TDI 170KM, przy takiej jezdzie wynosi ono okolo 8l/100km. Ale nie skupiajacie sie na tym, bo chodzi o to ktore auto wybrac, czy odpowiednio wyzsza cena za BMW lub Audi jest adekwatna do jakosci. BMW ma dosc drogie czesci i serwis autoryzowany, a mlode modele ciezko sie naprawia bez odpowiedniego komputera. Opel ja nie lubie tej marki wiec sie nie wypowiem. AUDI jest fajne, duzo czesci i roznych zamiennikow, serwis w sumie szeroko dostepny bo to VW tylko troche bardziej luksusowy. Ja bym celowal w AUDI moze jakies A6 skoro ma robic dlugie trasy... -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== |
|
Data: 2009-05-15 21:09:23 | |
Autor: bratPit | |
auto do zap... | |
BMW ma dosc drogie czesci i serwis autoryzowany, a mlode modele ciezko BMW i drogie części? może się coś zmieniło ale dwa lata wstecz części BMW były...tańsze od Oplowskich, przykłady? proszę: czujnik zużycia klocków do Omegi - ASO 80zł, do BMW E38 -70zł, wahacz PP kpl do E34 525iX coś lekko powyżej 800zł, do Vectry 1100zł, podobnie było z oryginalnymi tarczami, klockami, brat |
|
Data: 2009-05-15 22:05:22 | |
Autor: Karolek | |
auto do zap... | |
Użytkownik "krzyss" <krzyss@spam_TRAPkrzyss.com> napisał w wiadomości news:4a0dba7b$1news.home.net.pl... BMW ma dosc drogie czesci i serwis autoryzowany, a mlode modele ciezko sie naprawia bez odpowiedniego komputera. Jestes w bledzie. Karolek |
|
Data: 2009-05-15 22:08:51 | |
Autor: Przemek V | |
auto do zap... | |
Użytkownik "jarek" <jarek@jarek.pl> napisał w wiadomości news:guk1ed$fo3$1inews.gazeta.pl...
BMW, Audi, Merc dają jedną rzecz dla zapierdalacza, której żadne niższej klasy auto ci nie da. Otóż Polska jest krajem klasowym ale z dużą dozą buntu i wredności. Jak jedziesz szybko lewym pasem większym BMW z ksenonami i nie wykonywujesz jakichś dziwnych ruchów typu błyskanie, kierunkowskaz lewy, siedzenie na zderzaku, itp to droga oczyszcza się jak miło. Buraczenie w BMW wyzwala wkurzenie. Z czystej złośliwości i chęci utarcia nosa burakowi nikt cię nie puści więc musisz jeździć szybko ale cywilizowanie. Ale gdy jedziesz szybko i normalnie to w żadnym kraju nie spotkałem takiej dyscypliny w ustępowaniu jak w Polsce. Wg mnie wytłumaczeniem jest fakt, że kierowca w Focusie lub Vectrze zgadza się na to, żeby wyprzedziło go auto wyższej klasy. Problem jest gdy kierowca jadący szybko Astrą np chce wyprzedzić Avensisa. No f**cking way myśli gość w Ave. Nie po to jestem regional sales managerem żeby mnie jakiś rep w Astrze wyprzedzał. Wniosek - jeśli chcesz zap... kup auto najwyższej możliwej klasy z obojętnie jakim silnikiem i koniecznie z ksenonami. Żeby komfortowo jechać 200 musisz mieć auto z maksymalną rzędu 240-250 i powyżej 200KM inaczej to jest męka a nie jazda. |
|
Data: 2009-05-15 22:33:14 | |
Autor: bratPit | |
auto do zap... | |
BMW, Audi, Merc dają jedną rzecz dla zapierdalacza, której żadne niższej coś w tym jest, co ciekawe nawet kierowcy 'TIRów' znani z delikatnie mówiąc niechęci do osobówek, widząc za sobą szybko zbliżającą się E65 i hamującą za nimi ze względu na brak widoczności czy można ich wyprzedzić, mówią na radiu " leć tą BETĄ, wolne masz", brat |
|
Data: 2009-05-16 02:41:11 | |
Autor: JG | |
auto do zap... | |
Przemek V pisze:
BMW, Audi, Merc dają jedną rzecz dla zapierdalacza, której żadne niższej klasy auto ci nie da. Otóż Polska jest krajem klasowym ale z dużą dozą buntu i wredności. Jak jedziesz szybko lewym pasem większym BMW z ksenonami i nie wykonywujesz jakichś dziwnych ruchów typu błyskanie, kierunkowskaz lewy, siedzenie na zderzaku, itp to droga oczyszcza się jak miło. Buraczenie w BMW wyzwala wkurzenie. Z czystej złośliwości i chęci utarcia nosa burakowi nikt cię nie puści więc musisz jeździć szybko ale cywilizowanie.Buraczenie często uchodzi tego typu autom płazem. Część ludzi się po prostu boi i co bardziej łysi kierowcy to skrzętnie wykorzystują. Ale gdy jedziesz szybko i normalnie to w żadnym kraju nie spotkałem takiej dyscypliny w ustępowaniu jak w Polsce. Wg mnie wytłumaczeniem jest fakt, że kierowca w Focusie lub Vectrze zgadza się na to, żeby wyprzedziło go auto wyższej klasy. Problem jest gdy kierowca jadący szybko Astrą np chce wyprzedzić Avensisa. No f**cking way myśli gość w Ave. Nie po to jestem regional sales managerem żeby mnie jakiś rep w Astrze wyprzedzał.(...) Mam kolegę, który ma 190-konnego Colta CZT (1.5 Turbo). Jak i inne cichociemne auta, jest bardzo skuteczne w łamaniu tego typu hierarchii ;) Zresztą już 125p z dwulitrowym 'dohcem' potrafi niektórych co najmniej zaintrygować. Jeśli nie wyprzedzić :) A nie wiem, czy w Twoim E60 też to się da zaobserwować, ale ja zauważam jeszcze jeden bardzo pozytywny aspekt nowych samochodów tzw. klasy premium - praktycznie nikt nie podjeżdża w tego typu autach pod zderzak. Daje to jednak spory komfort psychiczny. pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-05-21 13:32:58 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
auto do zap... | |
ROTFL
100% trafienie :-)) JaC -- -- - Otóż Polska jest krajem klasowym ale z dużą dozą buntu i wredności. |
|
Data: 2009-05-21 13:40:02 | |
Autor: maanj | |
auto do zap... | |
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:gv3e50$5nh$1news.wp.pl... ROTFL 100% trafienie :-)) JaC -- -- - Otóż Polska jest krajem klasowym ale z dużą dozą buntu i wredności. zeby zap... nie musi byc auto najwyzszej klasy z ksenonami alternatywa jest chociazby audi S4 z powiedzmy 2004 roku z moca ponad 300 PS niejedna ciezka limuzyna zostaje z tylu |
|
Data: 2009-05-21 17:38:56 | |
Autor: JG | |
auto do zap... | |
maanj pisze:
zeby zap... nie musi byc auto najwyzszej klasy z ksenonamiAle to ma 4.2 V8, ledwo się zbiera :P A poważnie - całkiem fajne auto, ale na egzemplarz w dobrym stanie też trzeba troszkę wydać. pozdrawiam, JG |
|
Data: 2009-05-23 00:37:51 | |
Autor: Przemek V | |
auto do zap... | |
Użytkownik "maanj" <aniulat@op.pl> napisał w wiadomości news:gv3elp$8o5$1news.onet.pl... zeby zap... nie musi byc auto najwyzszej klasy z ksenonami Nie zostanie bo facet w A6 1.8 go nie puści. Chyba, że srebrne lusterka przyuważy. |
|
Data: 2009-05-23 05:23:41 | |
Autor: Robert Rędziak | |
auto do zap... | |
On Sat, 23 May 2009 00:37:51 +0200, Przemek V
<miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote: Nie zostanie bo facet w A6 1.8 go nie puści. Chyba, że srebrne lusterka przyuważy. Albo wręcz przeciwnie, jak je zobaczy, to tym bardziej go nie puści ;) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|