auto-moto-loto

Data: 2015-07-27 15:30:40
Autor: TJ_Blues
auto-moto-loto
jak wam sie podoba Terrafugia po faceliftingu?

http://technowinki.onet.pl/motoryzacja/latajacy-pojazd-tf-x-zyskuje-na-wygladzie/9gzfw1

Pod wzgledem estetycznym to jest wg. mnie ruch w dobrym kierunku. Pod wzgledem
osiagow, fizyki itp chyba jednak sie nie sprawdzi; stosunkowo maly motorek, niewielkie skrzydelka, brak pionowego i poziomego usterzenia... http://www.terrafugia.com/aircraft/image-gallery

cheers

Data: 2015-07-28 10:53:49
Autor: Marek
auto-moto-loto
On Mon, 27 Jul 2015 15:30:40 -0700 (PDT), TJ_Blues <tomekania.tj@gmail.com> wrote:
[...]

Wolałbym wpierw coś brzydkiego co już sprawnie lata, dopiero wtedy można to upiekszać. Pokazywanie takich obrazków to nic więcej niż napędzanie kasy specom od photoshopa. Nic więcej.

--
Marek

Data: 2015-07-28 06:58:56
Autor: TJ_Blues
auto-moto-loto
On Tuesday, July 28, 2015 at 4:54:01 AM UTC-4, Marek wrote:
On Mon, 27 Jul 2015 15:30:40 -0700 (PDT), TJ_Blues <tomek***@gmail.com> wrote:
> [...]

Wolałbym wpierw coś brzydkiego co już sprawnie lata, dopiero wtedy można to upiekszać. Pokazywanie takich obrazków to nic więcej niż napędzanie kasy specom od photoshopa. Nic więcej.

Sprawnie latajacych brzydali jest juz troche:-) Niestety, albo cos dobrze lata,
albo dobrze jezdzi. Znane mi hybrydy nie urywaja lba ani w jednym, ani w drugim.
Jak do tej pory laczenie samolotu z samochodem ma podobny efekt jak polaczenie
na stale miotly z szufelka.

Niemniej jednak uwazam, ze nalezy rozwijac takie projekty. Na dzisiaj brak jest
po prostu zrodla enegii o odpowiedniej gestosci.

cheers

auto-moto-loto