auto na gwarancji - problem z naprawą

Data: 2009-09-03 21:56:00
Autor: marta77
auto na gwarancji - problem z naprawą
Witam

Zgłosiłam awarię samochodu (na gwarancji), wymontowano mi (chyba) wadliwą
cześć i kazano zgłosić się za dwa tygodnie. Ten czas upłynął i jak łatwo się
domyślić samochód nie został naprawiony. Na jakie (gdzie je znaleźć) prawa
konsumenta mogę się powoływać? Czy ktoś ma doświadczenia z podobnym problemem?
Co robić? Jakieś pismo? Skarga (gdzie?)?

pozdrawiam -- marta77

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4392 (20090903) __________

auto na gwarancji - problem z naprawą