auto na kryzys do 9(12)k pln - kupiłem :)

Data: 2009-08-04 00:10:16
Autor: Michał
auto na kryzys do 9(12)k pln - kupiłem :)
link:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4260405

jak myślicie - będzie ok na 40kkm ?

aha - link to do nowego oczywiście :) stare zostawie sobie bo je lubie ;)

ktoś cos widzi w nim "złego" po fakcie ?

pozdrawiam.

Data: 2009-08-04 02:20:26
Autor: zinek

Użytkownik " Michał" <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h57u98$sf9$1inews.gazeta.pl...
[...]

gratulacje - "france" bardzo mi sie widza,
obawiam sie jednak - ze wnioskujac po zuzyciu kiery  fotela kierowcy - 161 tya km przebiegu to miala 161 tys temu :)
ale to w PL norma - takze nie ma sie co przejmowac.
szerokosci zycze...

Data: 2009-08-04 08:36:15
Autor: PB
auto na kryzys do 9(12)k pln - kupiłem :)
Tue, 4 Aug 2009 00:10:16 +0000 (UTC), na pl.misc.samochody,  Michał
napisał(a):

ktoś cos widzi w nim "złego" po fakcie ?

jak kolega nizej wspomnial - przebieg. Do tego dodam ze jezeli ma toto
z manualem zamiar palic 15l to popelniles blad. Moja 2,5 z automatem
tyle pali - po miescie. Po trasie jakies 8,0-8,5 - wartosci oczywiscie
normalne, czyli bez emeryctwa i szalenstwa.

Jezeli faktycznie przelot w tej szafie jest skrecony to badz czujny w
temacie lozysk piast - zaczna szumiec. Zasadniczo wysiadaja po kolei
jak auto przekracza 200 kkm. Zbadaj tez wszystkie poduszki silnika i
zawieszenie mechanicznie. No i milej jazdy...

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-08-04 07:12:40
Autor: Michał
napisał(a):
> [...]

tyle pali - po miescie. Po trasie jakies 8,0-8,5 - wartosci oczywiscie
normalne, czyli bez emeryctwa i szalenstwa.

safrane1 2.2 12v paliło (przed awarią, bo po minimalnie mniej).
około 17 w mieście ostrej jazdy, 14 minimum, 12 niby się dało ale nie.
trasa koło 10, ale autostrady to 18, minimalnie trasa eko 7.3 :)

[...]

chyba jest, auto też głośniejsze niż safrane1 (silnik) - ale może być to zmodyfikowany wydech 2 właściciela wcześniej (4lata temu), ale nawiew cichszy.
a może to wersja, poduszka silnika ok - lepiej niż te którą ja uszkodziłem :)
aa rozpórkę ktoś wstawił z przodu ??? nie wiem po co :) przebieg... hmmm - nie więcej niż 400kkm :),
ale go wytrząsło na sprawdzniu zawieszeń to amortyzatory i wszystko
wyszło super (przócz tego że gaz do regulacji), i te gumki w zawieszeniu trzeba by zrobić i końcówki drążków, paski płyny, filtry zostawie w spokoju.

geometrii na laserach nie zrobiłem, bo już nie zdążyłem, ale z pod spodu całe niepogięte - to co miało być proste jest - nic nie piszczy nic nie ściąga, plastiki są cicho szyby ok, mam nadzieje ze go tam nie ruszyło
nigdzie i że zrywało się tylko wymienialnym panelom i w tył lekko :)
jak wymienie te końcówki to dam do ustawienia i się okaże, coć tu akurat to wszystko dało się ustawić tz. wszystkie kąty, skoszone safrany poszły na częsci x lat temu :) poduchy napinacze są, na pasach nie ma zadnych śladów
czegoś mocniejszego i wybuchu napinaczy.

a i klimatronik bez service :), z minusów to 2 guziki są niepodświetlone - żarówka poszła - może coś jeszcze wyłapie - a i przetarte panele były malowane a nie wymieniane na nowe.

pozdrawiam.

Data: 2009-08-04 19:59:07
Autor: Michał
[...]

Kilka pytań bo sobie jeżdze i łapię różnicę pomiędzy 1 a 2 :)

Tam słupki A już nie były welurowe tylko plastikowe, czy ta moja wersja (alize) aż tak goła jest, i ten materiał na suficie jakiś taki nie safranowy ph1 :) ?

jak otworzyć schowek pasarzera ?

Co do przebiegu - czytałem w papierach - chyba jednak bliżej 0.5 mln km,
bo to 2 silnik jest (od 2002).

i narazie staram się nasłuchiwać stuków żeby coś wymienić, jak już 5kkm zrobię - końcówki drążka i jeszcze coś tam tam jest wyczuwalne (właściciel poprzedi mówił że jakaś guma od czegoś w zawieszeniu).

aha czy to radio miało line in ?

radio bardzo fajne wyswielacz zintegrowany z autem super :), tylko w
poprzedniuku medion grał duzo DUŻO lpeiej, wstawili gorsze głośniki ?
jeszze poszukam w opcjach czy jakies super basy czy coś nie włączone.

aha zawieszenie mi się wydaje twarde, i gorzej po koleinach
jeszcze popatrze czy tam są kableki do amortyzatorów czy nie :)

aha no i silnik 2.0... lanos 1.6 chyba jest szybszy.

pozdrawiam,
Michał

--

auto na kryzys do 9(12)k pln - kupiłem :)