auto na okazjnalne dojazdy

Data: 2012-12-16 17:46:15
Autor: kamil/Endurorider.pl
auto na okazjnalne dojazdy
Użytkownik "WildS" <falcon@nightfall.pl> napisał w wiadomości news:slrnkcroi3.57d.falconmakigai.org...

Teraz najaważniejsze kryterium (z uwagi na rzadkie wykorzystywanie) -
cena.
Chciałbym wydać nie wiecej niz 4-5kPLN netto. Nie wiem jak teraz z vatem
jest ale mam DG wiec moglbym na firme kupic.

Spodziewana żywotność zakupu bez awarii zagrazajacych rozkraczeniem sie
w trasie - co najmniej 2 lata.

Nie chcę być złośliwy, ale to co napisałeś wyżej to jest definicja wszystkich pobożnych życzeń każdego kto chec kupić samochód i nie mieć z nim problemów.

Może ktoś z Grupy Ci doradzi bo ja osobiście nie widzę niczego realnego za taką kwotę.

kml

auto na okazjnalne dojazdy