auto na okazjnalne dojazdy

Data: 2012-12-17 21:44:53
Autor: adam
auto na okazjnalne dojazdy

Nie zależy mi na gadżetach, byle miał poduszke powietrzną, ABS i
najlepiej klimatyzacjÄ™, szyby i inne pierdoly moze miec nawet na korbÄ™.

Teraz najaważniejsze kryterium (z uwagi na rzadkie wykorzystywanie) -
cena.
Chciałbym wydać nie wiecej niz 4-5kPLN netto. Nie wiem jak teraz z vatem
jest ale mam DG wiec moglbym na firme kupic.

Spodziewana żywotność zakupu bez awarii zagrazajacych rozkraczeniem sie
w trasie - co najmniej 2 lata.

Moze poszukaj jakiejs toyoty '92-'94 mimo ze bedzie miala pewnie z 400 tys przejechane to jeszcze pare km zrobi.
Bardzo mozliwe ze w miare bezawarynie. Oczywiscie o klimie, poduchach czy ABS zapomnij.
Pzdr
Adam

auto na okazjnalne dojazdy