auto szkoła poszukiwana

Data: 2010-03-16 02:11:50
Autor: fiodor
auto szkoła poszukiwana
Cze dzieciaczki

Może ktoś poleci szkółke jazdy samochodowej w Warszawie.
Moja kochana żonka zdecydowała się zrobić prawo jazdy na auto

Nie myślcie sobie, że piszę niemotocyklowo.

Otóż jej decyzja jest podyktowana tym, że zanabywam motocykl
i będe nim jeździł z dzieckiem. A ona chcąc być razem z nami
na imprezach preclowych musi jakoś dojechać.
Bo niestety to nie będzie 3 osobowy sprzęt.
Jak dojdzie do finału  to pochwalę się czym będę latał
póki co jest to w fazie konkursu - kto zgadnie ma browarka ;)

pozdrovki
fiodor

Data: 2010-03-16 10:40:03
Autor: Jarek
auto szkoła poszukiwana
Wrocławski WORD prowadzi ranking najlepszych szkół więc i może warszawski to ma.

Pozdrawiam Jarek O.

Data: 2010-03-16 11:38:28
Autor: duddits
auto szkoła poszukiwana
W dniu 2010-03-16 10:11, fiodor pisze:
Cze dzieciaczki

Może ktoś poleci szkółke jazdy samochodowej w Warszawie.
Moja kochana żonka zdecydowała się zrobić prawo jazdy na auto

Nie myślcie sobie, że piszę niemotocyklowo.

Jeśli niezupełnie niemotocyklowo to ja po raz kolejny polecę pro-motora.
Prowadzą też szkolenia z dwuśladów. Ja tam robiłem tylko A co prawda,
ale słyszałem pozytywne opinie nt. szkoleń na kat. B.

--
duddits

Data: 2010-03-16 19:26:05
Autor: ebi
auto szkoła poszukiwana
duddits pisze:
[...]

a moze niech kolega poszuka szkoly, ktora ma sale/plac blisko pracy lub domu malzonki?

waznym elementem dla pracujacej matki (moje zalozenie) jest tez ilosc pojazdow dostepnych do jazd, tak aby mozna bylo wybierac z wielosci terminow.

szerokosci... na pasie motocyklowym ;)

Data: 2010-03-16 20:10:38
Autor: Jarek
auto szkoła poszukiwana

Użytkownik "ebi" <ebione@niemaspamu.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hnoifn$90u$1inews.gazeta.pl...
duddits pisze:
[...]

Wybieranie szkoły jazdy w.g. odległości od domu. Chyba największa głupota jaką słyszałem.

Pozdrawiam Jarek O.

Data: 2010-03-16 22:08:48
Autor: ebi
auto szkoła poszukiwana
Jarek pisze:

Wybieranie szkoły jazdy w.g. odległości od domu. Chyba największa głupota jaką słyszałem.

No nie mierz wszystkich swoja miara; ludzie maja rozne priorytety, a kobiety to juz w ogole ;)

Czy przez swoja wypowiedz twierdzisz zatem, ze szkoly nauki jazdy ucza jezdzic w ciagu tych 30h praktycznych? Czy to wlasnie nie brzmialo by glupio?

Pozdrawiam Jarek O.

rowniez pozdrawiam,
ebione

Data: 2010-03-17 10:12:21
Autor: Jarek
auto szkoła poszukiwana

Użytkownik "ebi" <ebione@niemaspamu.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hnos0s$gjm$1inews.gazeta.pl...
Jarek pisze:

Wybieranie szkoły jazdy w.g. odległości od domu. Chyba największa głupota jaką słyszałem.

No nie mierz wszystkich swoja miara; ludzie maja rozne priorytety, a kobiety to juz w ogole ;)

W sumie racja :-) Kiedyś słyszałem, że łatwiej wybudować most betonowy z europy do USA niż zrozumieć kobiety.

Czy przez swoja wypowiedz twierdzisz zatem, ze szkoly nauki jazdy ucza jezdzic w ciagu tych 30h praktycznych? Czy to wlasnie nie brzmialo by glupio?

Nie twierdze, że ktoś potrafi nauczyć jeździć w 30h :-) Ale jedne szkoły potrafią w ciągu 30h przekazać więcej przydatnych informacji typu jak się zachować gdy... niż inne. Stwierdzenie, że ktoś potrafi nauczyć jeździć w 30h brzmiało by identycznie głupio.

Pozdrawiam Jarek O.

Data: 2010-03-18 11:35:48
Autor: szerszen
auto szkoła poszukiwana

Użytkownik "ebi" <ebione@niemaspamu.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hnos0s$gjm$1inews.gazeta.pl...

Czy przez swoja wypowiedz twierdzisz zatem, ze szkoly nauki jazdy ucza jezdzic w ciagu tych 30h praktycznych?

30?
cos sie od pazdziernika pozmienialo?

Data: 2010-03-18 11:41:20
Autor: duddits
auto szkoła poszukiwana
W dniu 2010-03-18 11:35, szerszen pisze:
30?
cos sie od pazdziernika pozmienialo?

Czytaj uważnie, była mowa o dwuśladach.

--
duddits

Data: 2010-03-17 04:48:09
Autor: lesor
auto szkoła poszukiwana
On 16 Mar, 10:11, fiodor wrote:

Może ktoś poleci szkółke jazdy samochodowej w Warszawie.
Moja kochana żonka zdecydowała się zrobić prawo jazdy na auto

W polecanym juz ProMotorze, zapytaj o pana instruktora Grzesia, jesli
jeszcze tam szkoli.

Sportster?
:-)

--
pozdrawiam, lesor
cb1300

Data: 2010-03-17 14:04:22
Autor: Tytus z fabryki
auto szkoła poszukiwana
Siemka

*** "lesor"
Sportster?
:-)

Chlopie daj spokoj, on ma mojej Teresie wygladal jako tako a na czyms mniejszym to bedzie jak na kocie ...

Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4951 (20100317) __________

Data: 2010-03-18 06:00:50
Autor: fiodor
auto szkoła poszukiwana
Cze dzieciaczki

Niniejszym się pochwalę
zanabyłem honde shadow 1100 ACE

Stoi teraz w Motoriście i przygotowuje sie do sezonu
mam nadzieje, ze jutro pierwsza jazda

miałem po drodze rózne typy i rozmawiałem z ludźmi
o różnych sprzetach, ale moja czoperowa choroba jak widać jest
nieuleczalna

pozdrovki
fiodor

Data: 2010-03-18 14:08:26
Autor: Glub
auto szkoÂła poszukiwana
fiodor <pawel.fiodorow@wp.pl> wrote:
Cze dzieciaczki

Niniejszym się pochwalę
zanabyłem honde shadow 1100 ACE

A wiec to była twoja rezerwacja?

Stoi teraz w Motoriście i przygotowuje sie do sezonu
mam nadzieje, ze jutro pierwsza jazda

Gratki, mam nadzieje jutro odwiedzić Motoriste i odjechac po Zimowanku.

miałem po drodze rózne typy i rozmawiałem z ludźmi
o różnych sprzetach, ale moja czoperowa choroba jak widać jest
nieuleczalna

Dwa koła to choroba nieuleczalna:) tylko objawy są różne:)
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-03-19 01:00:40
Autor: T.F.
auto szko^(3)a poszukiwana
fiodor wrote:

ale moja czoperowa choroba jak widać jest
nieuleczalna

znam takich,
co sie z czoperow wyleczyli
:-)

[...]